Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 "а" в смт. Гірник". (Коригування).
Очікувана вартість
7 663 871,00 UAH
UA-2023-08-21-011389-a 22692584e9ee4c7fac962762e1e0a359
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Веньгрін

+380322610948 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Тарас Веньгрін
+380322610948
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2023 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2023 18:00
Очікувана вартість: 7 663 871,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 319,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 000, 00 грн. (тридцять вісім тисяч гривень, 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 роботи слід розуміти обсяг виконання робіт - 1 роб., обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 "а" в смт. Гірник". (Коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80191, Україна, Львівська область, смт. Гірник, Червоноградського району, вул. Шахтарська, 8 та 8 "а"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 серпня 2023 16:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 000, 00 грн. (тридцять вісім тисяч гривень, 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії.

Сума забезпечення: 38000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Детальний опис забезпечення тендерної пропозиції міститься в п. 3.3 Розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п. 3.4 розділу 3 тендерної документації.
Вимоги до документу: Детальний опис забезпечення тендерної пропозиції міститься в п. 3.3 Розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п. 3.4 розділу 3 тендерної документації.
21 серпня 2023 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2023 16:48
Тендерна документація.docx
21 серпня 2023 16:48
Проект договору (Додаток №5).docx
21 серпня 2023 16:48
Технічна специфікація (Додаток №2).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-02-000014 ● 1c864cc3b19c453594a737a9afb84d45
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2023 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.11.2023 №50-з

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12568-2023 від 01.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 02.11.2023.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
02.11.2023 №50-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-21-011389-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-02 17:17:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-21-011389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).

1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-07 17:11:45

Відповідь на Запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:

1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі:
На "Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул.
Шахтарській, 8 та 8 "а" в смт. Гірник". (Коригування). (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) було виділено кошти Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки» №171/0/5-23ВА від 23.07.2023 р., №583/0/5-23ВА від 31.07.2023 р., №961/0/5-23ВА від 12.10.2023 р. №1035/0/5-23ВА від 31.10.2023 р

Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: На "Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 "а" в смт. Гірник". (Коригування). (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № 193.2387.23 від 09 серпня 2023 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України.
Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.

2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі відсутні кошти на створення власного веб-сайту та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним законодавством (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ !1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.

3)Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
В межах виконання договору №3 від 07.09.2023 року, що був укладений за результатом проведеної закупівлі "Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 "а" в смт. Гірник". (Коригування). (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), оплачено акти виконаних робіт на суму 4 599 999, 80 грн., в межах Додаткової угоди №2 від 27.09.2023 року до Договору №3 від 07.09.2023 року.

Додатки:
Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки» №171/0/5-23ВА від 23.07.2023 р., №583/0/5-23ВА від 31.07.2023 р., №961/0/5-23ВА від 12.10.2023 р. №1035/0/5-23ВА від 31.10.2023 р
Експертний звіт.
Зведений кошторисний розрахунок.
Відомості обсягів робіт з будівельними матеріалами, виробами і комплектами.
Платіжні інструкції №16, №17, №18 від 27 вересня 2023 року.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-11-15 16:25:19

Запит за роз'ясненнями

ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ПІВДЕННОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику управління Дмитру КРУКОВСЬКОМУ

Звернення за роз’ясненням змісту висновку

Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Просимо надати роз’яснення до висновку про результати моніторингу процедури UA-2023-08-21-011389-a від 10.11.2023 року на закупівлю "Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 "а" в смт. Гірник". (Коригування). (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).

В пп. 1.4. п.1 Розділу №1 додатку №1 до тендерної документації вказана вимога: В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані) або копію (-Ї) договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів або копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища). Договори оренди/надання послуг повинні бути чинними на момент подання.
Слід зазначити що дана вимога стосується кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та складається з 3 – х частин які розмежовані між собою розділовим словосполученням «або». Тобто Учасники вправі були надати один з перелічених документів:
- копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані)
або
- копію (-Ї) договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів
або
- копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища). Договори оренди/надання послуг повинні бути чинними на момент подання.


На виконання зазначеної вимоги Учасником подано в складі пропозиції Договір № 145/21 від 23.12.2021 р. на послуги вивезення/видалення великогабаритних, будівельних та промислових твердих побутових відходів 4 класу небезпеки, які утворилися в процесі господарської діяльності , а саме здійснює збирання, тимчасове завантаження відходів в контейнерах до прибуття спеціалізованого, завантаження їх у сміттєвоз, транспортування відходів для їх подальшого захоронення (копія договору додається). Враховуючи зазначене Учасником було виконано вимогу пп. 1.4. п.1 Розділу №1 додатку №1 до тендерної документації, а саме: в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані).
Просимо роз’яснити висновок складений щодо проведеної процедури відкритих торгів із обґрунтованим підстави необхідності відхилення пропозиції ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА "МІСТО БУД" з урахуванням того, що Учасником подано один з альтернативних підтверджуючих документів, згідно вимоги пп. 1.4. п.1 Розділу №1 додатку №1 до документації.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2023-11-16 13:55:16

Відповідь на запит щодо розяснення висновку по результату моніторингу

відповідно до вимог Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлена вимога до учасників надати в складі тендерних пропозицій копію документу, який підтверджує спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію договору оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані) або копію договору на надання послуг з захоронення відходів або копію документу, який підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища.
Виходячи зі змісту даної вимоги Замовник надає право учасникам самостійно визначити з 3-х різних варіантів спосіб надання інформації щодо підтвердження спроможністі Учасника по вивезенню та утилізації будівельних відходів, які виникають в процессі виконання договору по реконструкції будівлі школи.
Встановлено, що на дану вимогу учасником ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» надано копію договору №145/21 від 23.12.2021 (м.Одеса) з ТОВ «ЕКО-ЛІДЕР», предметом якого є закупівля послуг з вивезення/видалення великогабаритних, будівельних, твердих відходів 4 класу небезпеки, а саме:збирання, завантажування у сміттєвоз, траснспортування до сміттєзвалища та передача на утилізацію до полігону твердих побутових відходів.
Таким чином даний документ підтверджує тільки договірні відносини щодо транспортування будівельних відходів до сміттєхвалища, а не надання послуг з захоронення відходів, що не відповідає вимогам Додатку №1 тендерної документації.
Твердження Замовника, що наданий договір є достатнім для підтвердження інформації є помилковим, т.я. вимогами ТД Замовник вимагав інформацію спроможності від учасників самостійно вивезти відходи з підтвердженням наявності сміттєзвалища чи за участю іншої юридичної особи, шляхом укладання договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. Повідомляємо, що спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені до вчинення та не є імперативними. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщене на власному веб-сайті, у зв’язку з відсутністю такого сайту у Замовника. Оскільки, для створення власного веб-сайту необхідні спеціальні ліцензійні програми та відповідні знання, Замовнику необхідно залучити спеціалістів. Однак, виходячи з бюджетних призначень на поточний рік, фінансування на залучення спеціаліста для створення власного веб-сайту відсутнє. Тому, у Замовника торгів немає технічної можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на такому сайті. Крім того повідомляємо, що Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає доступу до веб – сайту Львівської обласної державної адміністрації. В пп. 1.4. п.1 Розділу №1 додатку №1 до тендерної документації вказана вимога: В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані) або копію (-Ї) договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів або копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища). Договори оренди/надання послуг повинні бути чинними на момент подання. Слід зазначити що дана вимога стосується кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та складається з 3 – х частин які розмежовані між собою розділовим словосполученням «або». Тобто Учасники вправі були надати один з перелічених документів: - копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані) або - копію (-Ї) договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів або - копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища). Договори оренди/надання послуг повинні бути чинними на момент подання. На виконання зазначеної вимоги Учасником подано в складі пропозиції Договір № 145/21 від 23.12.2021 р. на послуги вивезення/видалення великогабаритних, будівельних та промислових твердих побутових відходів 4 класу небезпеки, які утворилися в процесі господарської діяльності , а саме здійснює збирання, тимчасове завантаження відходів в контейнерах до прибуття спеціалізованого, завантаження їх у сміттєвоз, транспортування відходів для їх подальшого захоронення (копія договору додається). Враховуючи зазначене Учасником було виконано вимогу пп. 1.4. п.1 Розділу №1 додатку №1 до тендерної документації, а саме: в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані). Відповідно до ч. 10, ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Керуючись зазначеним повідомляємо, що Замовник торгів планує оскаржити висновок до суду.
Дата публікації: 16 листопада 2023

Документи:

16 листопада 2023 16:37
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА "МІСТО БУД" 6 718 450,00
UAH з ПДВ
6 718 450,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 серпня 2023 12:10
Електронний підпис
31 серпня 2023 12:09
Рішення Кручінін.PDF
31 серпня 2023 12:09
МВС_Кручінін.7z
31 серпня 2023 12:09
Довідка.zip
31 серпня 2023 12:09
Довідка ПМБ.zip
28 серпня 2023 17:30
Електронний підпис
28 серпня 2023 17:30
Електронний підпис
28 серпня 2023 17:29
13 Проект договору.pdf
28 серпня 2023 17:29
9 Довідка Субпідряд.pdf
28 серпня 2023 17:29
3 Досвід Частина 3.rar
28 серпня 2023 17:29
12.4 довідка АльтБанк.pdf
28 серпня 2023 17:29
7.1 Рішення Кручінін.PDF
28 серпня 2023 17:29
6.3.1 Договір АВК 2023р..pdf
28 серпня 2023 17:29
2.5 Охорона праці.7z
28 серпня 2023 17:29
1.4 Договір оренди тех.7z
28 серпня 2023 17:29
1.4 Лізинг 1.7z
28 серпня 2023 17:29
6.8 ISO 2023.7z
28 серпня 2023 17:29
ГАРАНТІЯ 000715.zip
28 серпня 2023 17:29
1.3 Офіс, склад 2023.7z
28 серпня 2023 17:29
4 2022 річний.7z
28 серпня 2023 17:29
18 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2023 17:29
12.2 довідки Глобус Банк.pdf
28 серпня 2023 17:29
3 Сертифікат.pdf
28 серпня 2023 17:29
12.3 довідка КОМІНБАНК.pdf
28 серпня 2023 17:29
14 Статут 07.06.2021.PDF
28 серпня 2023 17:29
12.4.1 довідка АльтБанк.pdf
28 серпня 2023 17:29
2.3 Трудові.7z
28 серпня 2023 17:29
7.1.3 Паспорт директора.pdf
28 серпня 2023 17:29
3 Довідка Досвід.pdf
28 серпня 2023 17:29
12.1 довідка ОЩАДБАНК.pdf
28 серпня 2023 17:29
16 Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2023 17:29
4.1 2021 річний.7z
28 серпня 2023 17:29
3 Досвід Частина 2.rar
28 серпня 2023 17:29
7.1.4 Виписка.pdf
28 серпня 2023 17:29
2.2 Дипломи Накази.7z
28 серпня 2023 17:29
3.1 Відгук.pdf
28 серпня 2023 17:29
1.4 Лізинг 2.7z
28 серпня 2023 17:29
6.4 ДЦ, розрахунки.rar
28 серпня 2023 17:29
12.3.1 довідка КОМІНБАНК.pdf
28 серпня 2023 17:29
1 Довідка МТБ.pdf
28 серпня 2023 17:29
11 Довідка Замовника.pdf
28 серпня 2023 17:29
6.1 Гарантійні листи.pdf
28 серпня 2023 17:29
3 Досвід Частина 1.rar
28 серпня 2023 17:29
12.1.1 довідка ОЩАДБАНК.pdf
28 серпня 2023 17:29
ГАРАНТІЯ 000715.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА "МІСТО БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 000715.zip

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА "МІСТО БУД"
#41654425
Переможець 6 718 450,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2023 17:08

Документи

30 серпня 2023 17:08
Довідка НАЗК
30 серпня 2023 17:08
Електронний підпис
30 серпня 2023 17:04
Скан.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2023 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА "МІСТО БУД"
#41654425
6 718 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2023 17:08
Довідка НАЗК
30 серпня 2023 17:08
Електронний підпис
30 серпня 2023 17:04
Скан.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 11:30
ДУ №3 від 18.10.2023.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 11:28
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 14:39
ДУ № 2 від 27.09.2023.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 14:37
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2023 12:18
ДУ №1 від 21.09.2023.pdf зміни до договору
21 вересня 2023 12:15
Електронний підпис укладений
07 вересня 2023 16:04
Договір №3 від 07.09.2023.pdf укладений
07 вересня 2023 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторни уклали цю Додаткову угоду про наступне: Доповнити розділ 3 «Ціна договору» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №3 від «07» вересня 2023 року у такій редакції: «3.4. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 4 600 000,00 грн (чотири мільйони гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ — 766 666.67 (сімсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок”. 2. Викласти розділ 16 «Реквізити сторін» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №3 від «07» вересня 2023 року у такій редакції: ЗАМОВНИК Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації Юридична адреса: 79000, м.Львів, вул. М.Скорика,17 ЄДРПОУ 23948842 IBAN UA 278201720344211024400000865 в ДКСУ, м. Київ, МФО 820172 тел./факс +38 032 2610948 e-mail: ukbloda@ukr.net не є платником податку на прибуток
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне:Викласти розділ 3 «Ціна договору» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №3 від «07» вересня 2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 6 718 450,00 (шість мільйонів сімсот вісімнадцять тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 1 119 741,67 грн., з них устаткування, що монтується: 51 986,29, в тому числі ПДВ: 8 664,38 грн., устаткування, що не монтується 18 607,09 грн., в тому числі ПДВ 3 101, 18 грн. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить : 4 599 999,80 (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ 766 666,63 грн, з них устаткування, що монтується: 51 986,29, в тому числі ПДВ: 8 664,38 грн.»
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду про наступне : Викласти розділ 3 «Ціна договору» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №3 від «07» вересня 2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить: 6 528 773,31 грн. (шість мільйонів п’ятсот двадцять вісім тисяч сімсот сімдесят три гривні 31 копійок) в тому числі ПДВ 1 088 128,89 грн., з них устаткування: 70 593,38 грн., в тому числі ПДВ : 11 765,56 грн., з них устаткування, що монтується: 51 986,29 грн., в тому числі ПДВ: 8 664,38 грн, з них устаткування, що не монтується: 18 607,09 грн., в тому числі ПДВ: 3 101,18 грн.». 2. Викласти розділ 13 «Строк дії договору» Договору про закупівлю робіт за державні кошти №3 від «07» вересня 2023 року у такій редакції: 13.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2023 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML