Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, тонери)
Очікувана вартість
117 000,00 UAH
UA-2023-08-21-010670-a 13cb3e8faa6a4b43b45e394de887ff40
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ширмакова Ольга Віталіївна

380504515557 sholgavit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34824364
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Контактна особа: Ширмакова Ольга Віталіївна
380504515557
sholgavit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2023 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 117 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Картридж фотобарабана НР 19А LaserJet (CF219A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  11 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штуки
Картридж HP 17A Black (CF217A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  11 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 штуки
Картридж Xerox 3225 (106R02778)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  11 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
Картридж Canon 719H (3480B002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  11 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 штуки
Драм картридж XEROX WC 3335/3345 (101R00555)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  11 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
Картридж Xerox 106R03623
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  11 грудня 2023
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом перерахування вартості поставленого Товару у безготівковій формі в національній валюті України. Розрахунки здійснюються протягом 7 банківських днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної та рахунку, на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Ціна товару зазначена з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування транспортом Постачальника та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. Поставка товарів здійснюється Постачальником Покупцю протягом 10 календарних днів з моменту підписання договору, але не пізніше 10.12.2023 року. Передача товару здійснюється Постачальником Покупцю за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, буд.4 в тарі і упаковці, що відповідає Державним стандартам та іншій технічній документації. Доставка та розвантаження товару Покупцю здійснюється за рахунок та силами Постачальника. У разі виявлення товару неналежної якості або кількості Постачальник повинен замінити такий Товар Покупцю за власний рахунок протягом 5 робочих днів з моменту такого виявлення. Приймання-передача Товару здійснюється шляхом підписання Сторонами чи їх уповноваженими представниками накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 серпня 2023 10:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Невідповідність оголошеної процедури закупівлі вимогам пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, відповідно до якого замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.