Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система оповіщення населення
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2023-08-21-009644-a ● b8f7de2313c149dea76268b114f647f1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тиврівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04326201 |
Вебсайт: | http://tivrovrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23300, Україна , Вінницька обл., смт Тиврів, вул.Тиверська,40 |
Контактна особа: |
Залізняк Олена Леонідівна +380965797493 ksm_72@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2023 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2023 12:59 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2023 12:59 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Світлодіодний екран для зовнішнього застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23300, Україна, Вінницька область, смт.Тиврів, вул. Тиверська,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32351200-0 — Екрани
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 8.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 7.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 6.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 5.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 4.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 3.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 2-тех.характеристика).docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
Дод 1-тенд.пропозиція.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
ТД екран.docx | |
21 серпня 2023 15:41 |
оголошення111.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-21-009644-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3111807349
Дата подання: 08 вересня 2023 20:41
Вимога щодо скасування неправомірного рішення Замовника Тиврівської селищної ради про визнання переможцем Фізичну особу-підприємця ХАРЧЕНКО К. О.
Вимога
щодо скасування неправомірного рішення Замовника Тиврівської селищної ради про визнання переможцем Фізичну особу-підприємця ХАРЧЕНКА КОСТЯНТИНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА у відкритих торгах з особливостями Система оповіщення населення 32351200-0 Екрани UA-2023-08-21-009644-a ,
Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
За результатами кваліфікації Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності технічним вимогам визначеним у тендерній документації, та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленими тендерною документацією.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації складено протоколом розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано 05.09.2023 року.
Згідно вказаного протоколу ФОП Харченко К.О визначено переможцем
ФОП Капустіна О. В. не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до розділу 3 до початку торгів необхідно було завантажити документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
1) Згідно п.8 У разі, якщо тендерна пропозиція подається учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем: інформація в довільній формі із зазначенням реєстраційного номеру облікової картки платника податків та/або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті), або інший документ, що підтверджує повноваження такого учасника на підписання документів. (потрібно було написати довідку, де потрібно було вказати номер та серію паспорта , ідент. код.) .
2) Згідно п.12 У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів.
3) Згідно п. 14 У разі, якщо фізична особа не надала учаснику згоду на обробку її персональних даних), в тому числі шляхом їх зазначення у відповідному документі тендерної пропозиції, або відмовила у наданні такої згоди, учасник вказує про це в окремому документі (листі поясненні), який подається у складі тендерної пропозиції у довільній формі. У цих випадках відповідні документи (інформація), подаються учасником після знеособлення персональних даних, тобто з вилученими (прихованими) відомостями, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати фізичну особу, яка не надала згоду на обробку персональних даних.
4) Згідно додатку № 3 до тендерної документації:
Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічних договорів з усіма додатками до них, а також документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника)). (треба два аналогічних договори завантажити)
5) Згідно додатку № 2 до тендерної документації
1. Виробником Товару повинен бути:
а) виробник, виробничі потужності якого розташовані в Україні. Виробник повинен мати
зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009,
або ISO 9001:2015;
або
б) виробник, представлений в Україні авторизованим сервісним центром, що має в Україні
необхідні виробничі потужності для обслуговування та ремонту Товару, а також підтримує
наявність такого Товару на складі в Україні та забезпечує технічну підтримку проектів в
Україні. Авторизований сервісний центр повинен мати зареєстровану систему управління
якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009, або ISO 9001:2015.
Враховуючи викладене учасник ФОП Харченко не надав вище зазначені документи, які вимагалися замовником у тендерній документації.
6) Відповідно до пп. 2 п. 291.4 ПКУ платники єдиного податку ІІ групи мають право надавати послуги лише населенню чи платникам єдиного податку юридичним та фізичним особам, яким чином ФОП Харченко К. О. буде виконувати встановлено-монтажні роботи.
7) В тендерній пропозиції вказана ціна з ПДВ та без ПДВ
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо від Замовника встановити наявність порушень процедури закупівлі, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення про признання переможцем тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Харченко Константина Олексадровича
Фізична особа-підприємець О.В. Капустіна
Розгорнути
Згорнути
щодо скасування неправомірного рішення Замовника Тиврівської селищної ради про визнання переможцем Фізичну особу-підприємця ХАРЧЕНКА КОСТЯНТИНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА у відкритих торгах з особливостями Система оповіщення населення 32351200-0 Екрани UA-2023-08-21-009644-a ,
Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
За результатами кваліфікації Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності технічним вимогам визначеним у тендерній документації, та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленими тендерною документацією.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації складено протоколом розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано 05.09.2023 року.
Згідно вказаного протоколу ФОП Харченко К.О визначено переможцем
ФОП Капустіна О. В. не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до розділу 3 до початку торгів необхідно було завантажити документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
1) Згідно п.8 У разі, якщо тендерна пропозиція подається учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем: інформація в довільній формі із зазначенням реєстраційного номеру облікової картки платника податків та/або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті), або інший документ, що підтверджує повноваження такого учасника на підписання документів. (потрібно було написати довідку, де потрібно було вказати номер та серію паспорта , ідент. код.) .
2) Згідно п.12 У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів.
3) Згідно п. 14 У разі, якщо фізична особа не надала учаснику згоду на обробку її персональних даних), в тому числі шляхом їх зазначення у відповідному документі тендерної пропозиції, або відмовила у наданні такої згоди, учасник вказує про це в окремому документі (листі поясненні), який подається у складі тендерної пропозиції у довільній формі. У цих випадках відповідні документи (інформація), подаються учасником після знеособлення персональних даних, тобто з вилученими (прихованими) відомостями, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати фізичну особу, яка не надала згоду на обробку персональних даних.
4) Згідно додатку № 3 до тендерної документації:
Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічних договорів з усіма додатками до них, а також документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника)). (треба два аналогічних договори завантажити)
5) Згідно додатку № 2 до тендерної документації
1. Виробником Товару повинен бути:
а) виробник, виробничі потужності якого розташовані в Україні. Виробник повинен мати
зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009,
або ISO 9001:2015;
або
б) виробник, представлений в Україні авторизованим сервісним центром, що має в Україні
необхідні виробничі потужності для обслуговування та ремонту Товару, а також підтримує
наявність такого Товару на складі в Україні та забезпечує технічну підтримку проектів в
Україні. Авторизований сервісний центр повинен мати зареєстровану систему управління
якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009, або ISO 9001:2015.
Враховуючи викладене учасник ФОП Харченко не надав вище зазначені документи, які вимагалися замовником у тендерній документації.
6) Відповідно до пп. 2 п. 291.4 ПКУ платники єдиного податку ІІ групи мають право надавати послуги лише населенню чи платникам єдиного податку юридичним та фізичним особам, яким чином ФОП Харченко К. О. буде виконувати встановлено-монтажні роботи.
7) В тендерній пропозиції вказана ціна з ПДВ та без ПДВ
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо від Замовника встановити наявність порушень процедури закупівлі, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення про признання переможцем тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Харченко Константина Олексадровича
Фізична особа-підприємець О.В. Капустіна
Скасована
Дата: 08 вересня 2023 21:51
Причина: 1
Номер вимоги: UA-2023-08-21-009644-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3111807349
Дата подання: 08 вересня 2023 21:50
Вимога щодо скасування неправомірного рішення Замовника Тиврівської селищної ради про визнання переможцем Фізичну особу-підприємця Харченко К.О.
Вимога
щодо скасування неправомірного рішення Замовника Тиврівської селищної ради про визнання переможцем Фізичну особу-підприємця ХАРЧЕНКА КОСТЯНТИНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА у відкритих торгах з особливостями Система оповіщення населення 32351200-0 Екрани UA-2023-08-21-009644-a ,
Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
За результатами кваліфікації Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності технічним вимогам визначеним у тендерній документації, та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленими тендерною документацією.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації складено протоколом розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано 05.09.2023 року.
Згідно вказаного протоколу ФОП Харченко К.О визначено переможцем
ФОП Капустіна О. В. не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до розділу 3 до початку торгів необхідно було завантажити документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
1) Згідно п.8 У разі, якщо тендерна пропозиція подається учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем: інформація в довільній формі із зазначенням реєстраційного номеру облікової картки платника податків та/або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті), або інший документ, що підтверджує повноваження такого учасника на підписання документів. (потрібно було написати довідку, де потрібно було вказати номер та серію паспорта , ідент. код.) .
2) Згідно п.12 У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів.
3) Згідно п. 14 У разі, якщо фізична особа не надала учаснику згоду на обробку її персональних даних), в тому числі шляхом їх зазначення у відповідному документі тендерної пропозиції, або відмовила у наданні такої згоди, учасник вказує про це в окремому документі (листі поясненні), який подається у складі тендерної пропозиції у довільній формі. У цих випадках відповідні документи (інформація), подаються учасником після знеособлення персональних даних, тобто з вилученими (прихованими) відомостями, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати фізичну особу, яка не надала згоду на обробку персональних даних.
4) Згідно додатку № 3 до тендерної документації:
Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічних договорів з усіма додатками до них, а також документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника)). (треба було два аналогічних договори завантажити)
5) Згідно додатку № 2 до тендерної документації
1. Виробником Товару повинен бути:
а) виробник, виробничі потужності якого розташовані в Україні. Виробник повинен мати
зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009,
або ISO 9001:2015;
або
б) виробник, представлений в Україні авторизованим сервісним центром, що має в Україні
необхідні виробничі потужності для обслуговування та ремонту Товару, а також підтримує
наявність такого Товару на складі в Україні та забезпечує технічну підтримку проектів в
Україні. Авторизований сервісний центр повинен мати зареєстровану систему управління
якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009, або ISO 9001:2015.
Враховуючи викладене учасник ФОП Харченко не надав вище зазначені документи, які вимагалися замовником у тендерній документації.
6) Відповідно до пп. 2 п. 291.4 ПКУ платники єдиного податку ІІ групи мають право надавати послуги лише населенню чи платникам єдиного податку юридичним та фізичним особам, яким чином ФОП Харченко К. О. буде виконувати встановлено-монтажні роботи.
7) В тендерній пропозиції вказана ціна з ПДВ та без ПДВ
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо від Замовника встановити наявність порушень процедури закупівлі, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення про признання переможцем тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Харченко Константина Олексадровича
Фізична особа-підприємець О.В. Капустіна
Розгорнути
Згорнути
щодо скасування неправомірного рішення Замовника Тиврівської селищної ради про визнання переможцем Фізичну особу-підприємця ХАРЧЕНКА КОСТЯНТИНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА у відкритих торгах з особливостями Система оповіщення населення 32351200-0 Екрани UA-2023-08-21-009644-a ,
Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
За результатами кваліфікації Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності технічним вимогам визначеним у тендерній документації, та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленими тендерною документацією.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації складено протоколом розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано 05.09.2023 року.
Згідно вказаного протоколу ФОП Харченко К.О визначено переможцем
ФОП Капустіна О. В. не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до розділу 3 до початку торгів необхідно було завантажити документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
1) Згідно п.8 У разі, якщо тендерна пропозиція подається учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем: інформація в довільній формі із зазначенням реєстраційного номеру облікової картки платника податків та/або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті), або інший документ, що підтверджує повноваження такого учасника на підписання документів. (потрібно було написати довідку, де потрібно було вказати номер та серію паспорта , ідент. код.) .
2) Згідно п.12 У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів.
3) Згідно п. 14 У разі, якщо фізична особа не надала учаснику згоду на обробку її персональних даних), в тому числі шляхом їх зазначення у відповідному документі тендерної пропозиції, або відмовила у наданні такої згоди, учасник вказує про це в окремому документі (листі поясненні), який подається у складі тендерної пропозиції у довільній формі. У цих випадках відповідні документи (інформація), подаються учасником після знеособлення персональних даних, тобто з вилученими (прихованими) відомостями, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати фізичну особу, яка не надала згоду на обробку персональних даних.
4) Згідно додатку № 3 до тендерної документації:
Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічних договорів з усіма додатками до них, а також документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника)). (треба було два аналогічних договори завантажити)
5) Згідно додатку № 2 до тендерної документації
1. Виробником Товару повинен бути:
а) виробник, виробничі потужності якого розташовані в Україні. Виробник повинен мати
зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009,
або ISO 9001:2015;
або
б) виробник, представлений в Україні авторизованим сервісним центром, що має в Україні
необхідні виробничі потужності для обслуговування та ремонту Товару, а також підтримує
наявність такого Товару на складі в Україні та забезпечує технічну підтримку проектів в
Україні. Авторизований сервісний центр повинен мати зареєстровану систему управління
якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009, або ISO 9001:2015.
Враховуючи викладене учасник ФОП Харченко не надав вище зазначені документи, які вимагалися замовником у тендерній документації.
6) Відповідно до пп. 2 п. 291.4 ПКУ платники єдиного податку ІІ групи мають право надавати послуги лише населенню чи платникам єдиного податку юридичним та фізичним особам, яким чином ФОП Харченко К. О. буде виконувати встановлено-монтажні роботи.
7) В тендерній пропозиції вказана ціна з ПДВ та без ПДВ
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо від Замовника встановити наявність порушень процедури закупівлі, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення про признання переможцем тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Харченко Константина Олексадровича
Фізична особа-підприємець О.В. Капустіна
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-21-009644-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3111807349
Дата подання: 09 вересня 2023 12:23
Дата подання: 09 вересня 2023 12:23
Оскарження рішення замовника стосовно кваліфікації учасника ФОП Харченко К. О. після проведення аукціону згідно статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-21-009644-a ID у ЦБД b8f7de2313c149dea76268b114f647f1)
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Капустіна Олена Вікторівна
ЄДРПОУ: 3111807349
61082, місто Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 144-К, квартира 136
тел.: +380973594241
е-mail: kapustinaolena@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-08-21-009644-a
ID у ЦБД b8f7de2313c149dea76268b114f647f1
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
21.08.2023 р. Тиврівської селищної ради (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за кодом ДК 32351200-0 Екрани Система оповіщення населення (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30.08.2023.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
— Фізична – особа підприємець Харченко Костянтин Олександрович
- Фізична – особа підприємець Капустіна Олена Вікторівна
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації складено протоколом розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано 05.09.2023 року, згідно вказаного протоколу ФОП Харченко К.О визначено переможцем торгів
ФОП Капустіна О.В. вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до розділу 3 необхідно було завантажити документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
1) Згідно п.8 У разі, якщо тендерна пропозиція подається учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем: інформація в довільній формі із зазначенням реєстраційного номеру облікової картки платника податків та/або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті), або інший документ, що підтверджує повноваження такого учасника на підписання документів. (потрібно було написати довідку, де потрібно було вказати номер та серію паспорта , інд. Код.) .
2) Згідно п.12 У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів.
3) Згідно п. 14 У разі, якщо фізична особа не надала учаснику згоду на обробку її персональних даних), в тому числі шляхом їх зазначення у відповідному документі тендерної пропозиції, або відмовила у наданні такої згоди, учасник вказує про це в окремому документі (листі поясненні), який подається у складі тендерної пропозиції у довільній формі. У цих випадках відповідні документи (інформація), подаються учасником після знеособлення персональних даних, тобто з вилученими (прихованими) відомостями, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати фізичну особу, яка не надала згоду на обробку персональних даних.
4) Згідно додатку № 3 до тендерної документації:
Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічних договорів з усіма додатками до них, а також документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника)). ФОП Харченко К.О. було завантажено один аналогічний договір.
5) Згідно додатку № 2 до тендерної документації
1. Виробником Товару повинен бути:
а) виробник, виробничі потужності якого розташовані в Україні. Виробник повинен мати
зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009,
або ISO 9001:2015;
або
б) виробник, представлений в Україні авторизованим сервісним центром, що має в Україні
необхідні виробничі потужності для обслуговування та ремонту Товару, а також підтримує
наявність такого Товару на складі в Україні та забезпечує технічну підтримку проектів в
Україні. Авторизований сервісний центр повинен мати зареєстровану систему управління
якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009, або ISO 9001:2015.
Враховуючи викладене учасник ФОП Харченко не надав вище зазначені документи, які вимагалися замовником у тендерній документації.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення про признання переможцем тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Харченко Костянтина Олександровича.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Капустіної О.В. на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
ФОП Капустіна О.В. вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити
вищезазначені дії.
Керуючись статтями 5, 18, Закону,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника про визначення ФОП Харченко К.О. переможцем торгів неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника про визначення ФОП Харченко К.О. переможцем торгів.
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення про дискваліфікації ФОП Харченко К.О.
Фізична особа-підприємець О.В. Капустіна
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2023 16:07
рішення від 12.09.2023 № 14461.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2023 16:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2023 № 15055.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2023 14:25
рішення від 20.09.2023 № 15055.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2023 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету від 20 вересня 2023 р. № 15055-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи (протокол № 59 від 04.09.2023 р.) про визначення ФОП «Харченко Костянтин Олександрович» переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: Частини до аудіо- та відео обладнання (32351200- Екрани) за ідентифікатором: UA-2023-08-21-009644-a.
Дата виконання рішення замовником: 26 вересня 2023 14:18
Номер скарги: UA-2023-08-21-009644-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3008721834
Дата подання: 02 жовтня 2023 18:11
Дата подання: 02 жовтня 2023 18:11
Неправомірні дії замовника
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-009644-a
Узагальнена назва закупівлі:
Система оповіщення населення (світлодіодний екран для зовнішнього застосування).
код ДК 021:2015 – 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32351200-0 Екрани)
(далі – Процедура закупівлі)
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Тиврівська селищна рада Вінницької області (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 04326201
Адреса: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська,40
Електронна пошта: ksm_72@ukr.net
Контактний телефон: +380965797493
ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі – ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Скаржник);
Код ЄДРПОУ: 3008721834
Адреса: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Полєнова, будинок 32
Електронна пошта: tomate.com.ua@gmail.com
Контактний телефон: +380930014848
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Тиврівською селищною радою Вінницької області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-08-21-009644-a.
ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ подає цю скаргу на такі дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є таке рішення Замовника: Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №65 від 28.09.2023 було відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ взяв участь в зазначеній процедурі закупівлі та очікував на розгляд тендерної пропозиції, з подальшою метою визначення переможцем процедури закупівлі та підписання договору про закупівлю.
Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №59 від 05.09.2023 р. Замовником було визнано Учасника ФОП «Харченко Костянтин Олександрович» переможцем закупівлі і оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
09 вересня 2023 р. учасник процедури закупівлі ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА звернулася зі скаргою щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») № UA-2023-08-21-009644-a.c3 до Органу оскарження, за результатом розгляду якої 25 вересня 2023 в електронній системі закупівель було оприлюднено Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 20.09.2023 № 15055-р/пк-пз.
Комісією Скаргу № UA-2023-08-21-009644-a.c3 було задоволено частково і прийнято рішення зобов'язати ТИВРІВСЬКУ СЕЛИЩНУ РАДУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Харченка Костянтина Олександровича переможцем процедури закупівлі — "Система оповіщення населення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-21-009644-a
Водночас, Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №65 від 28.09.2023, Замовником було відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №65 від 28.09.2023, Замовник у своєму рішенні спирається на такі підстави для відхилення: «Учасник ФОП Капустіна Олена Вікторівна, не погоджуючись із рішенням Замовника про визначення переможця по зазначеній закупівлі 09 вересня 2023 року подала скаргу до Антимонопольного комітету України. За результатами розгляду зазначеної скарги 20 вересня 2023 року АМКУ постановив зобов'язати Тиврівську селищну раду скасувати рішення про визначення ФОП «Харченко Костянтин Олександрович» переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: Частини до аудіо- та відео обладнання (32351200-Екрани), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-08-21-009644-a.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками. Враховуючи зазначене 25 вересня 2023 року мною, уповноважено особою було прийняте рішення про скасування рішення № 59 від 05 вересня 2023 р. про визначення переможцем ФОП «Харченко Костянтин Олександрович» переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: Частини до аудіо- та відео обладнання (32351200- Екрани).
При повторному розгляді тендерної пропозиції ФОП «Харченко Костянтин Олександрович» встановлено, що існують невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
В складі Пропозиції «ФОП Харченко Костянтин Олександрович» міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідна технічна специфікація, в якій зазначено, зокрема: «Вимоги до учасника»:
Виробником Товару повинен бути:
а) виробник, виробничі потужності якого розташовані в Україні. Виробник повинен мати зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009, або ISO 9001:2015;
або
б) виробник, представлений в Україні авторизованим сервісним центром, що має в Україні необхідні виробничі потужності для обслуговування та ремонту Товару, а також підтримує наявність такого Товару на складі в Україні та забезпечує технічну підтримку проектів в
Україні. Авторизований сервісний центр повинен мати зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ISO 9001:2009, або ISO 9001:2015.
Разом з тим, в складі Пропозиції відсутнє саме підтвердження, що виробник
запропонованого товару має зареєстровану систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2008 або ІSO 9001:2009, або ISO 9001:2015.
Як передбачає абзац 2 підункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невід1ювідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
На виконання вимог пункту 43 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення протягом одного дня з дати ухвалення рішення.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Харченко Костянтин Олександрович» на підставі пункту 43 Особливостей.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про
відхилення тендерної пропозиції».
Звертаємо увагу Комісії на те, що Замовник під час прийняття вищезазначеного рішення, мав керуватися Законом та Особливостями у чинній на момент прийняття рішення редакції. Разом з тим, наведені у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №65 від 28.09.2023 положення Особливостей, а саме: абзац 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей та пункт 43 Особливостей не відповідають дійсності.
По-перше, у чинній редакції Особливостей пункт 41 не містить жодного підпункту: викладена норма права обмежується одним абзацом, а наведене Замовником у рішенні положення, натомість, міститься в абзаці 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Проте, при визначенні підстави для відхилення Замовник визначив, що учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, при тому, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
По-друге, наведений пункт 43 Особливостей, наведений Замовником у рішенні, не відповідає чинній редакції Особливостей. Так, зокрема, відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
По-третє, якби Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ керувався чинною редакцією Особливостей, то він би виконав Рішення Комісії від 20.09.2023 № 15055-р/пк-пз. Проте, під час повторного розгляду тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ замість розміщення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей у порядку п.43 Особливостей, на що і було вказано Комісією у Рішенні від 20.09.2023 № 15055-р/пк-пз, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, чим не виконав рішення Комісії в повному обсязі й порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
По-четверте, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника аргументуючи тим, що учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Тобто, Замовник відхилив учасника через ненадання забезпечення тендерної пропозиції, надання якого не вимагалося тендерною документацією.
По-п’яте, Замовник мав керуватися п. 43 Особливостей, та був зобов’язаний при виявленні невідповідності вказаної інформації надати учаснику вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки таке виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції. Крім того, це прямо передбачено Рішенням Комісії від 20.09.2023 № 15055-р/пк-пз, яке в Замовника є обов’язок, відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону, виконати його в повному обсязі, чого Замовником зроблено не було.
Враховуючи викладене, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ і діяв усупереч закону.
Таким чином, на думку скаржника, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) Замовник визначив некоректну і таку, що не відповідає дійсності, підставу для відхилення;
2) Замовником було порушено положення пункту 43 Особливостей;
3) Замовник під час прийняття рішення керувався редакцією Особливостей, яка втратила чинність;
4) Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо скаржника.
Тому, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Додатково звертаємо увагу, що згідно з п.59 Особливостей: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю». Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ було прийняте 28.09.2023, вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ФОП ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження факт порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Система оповіщення населення (світлодіодний екран для зовнішнього застосування). код ДК 021:2015 – 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32351200-0 Екрани), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-08-21-009644-a.
3) Зобов’язати Замовника – Тиврівська селищна рада Вінницької області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №65 від 28.09.2023 р. і
4) Зобов’язати Замовника – Тиврівська селищна рада Вінницької області – виконати Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.09.2023 № 15055-р/пк-пз в повному обсязі
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
Фізична особа-підприємець Харченко Костянтин Олександрович м.п. Харченко Костянтин Олександрович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2023 15:37
рішення від 04.10.2023 № 15819.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2023 15:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2023 № 16469.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2023 13:32
рішення від 16.10.2023 № 16469.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2023 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: протоколом № 79 від 20.10.2023 р. скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Харченко Костянтин Олександрович
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2023 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
308 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3008721834 |
Рішення скасоване |
308 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 15:21
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3008721834 |
Рішення скасоване |
308 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 15:58
|
|
ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА #3111807349 |
Рішення скасоване |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 15:58
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3008721834 |
Переможець |
308 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 10:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2023 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 10:37
|
договір 78 екран.pdf | укладений |
08 листопада 2023 10:35
|