Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білоцерківський гетьманський ліцей-гімназія Білоцерківської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26147924 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Гетьманська , будинок 25 |
Контактна особа: |
Олена Плотнікова +380976609791 bcgimn2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2023 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 5 189 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
1 штука
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 14:28 |
ТД модульне укриття 2023.doc | |
21 серпня 2023 12:18 |
Додаток 6 Проект договору.docx |
21 серпня 2023 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2023 14:28 |
ТД модульне укриття 2023.doc
|
|||
21 серпня 2023 12:18 |
Додаток 6 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-02-000013 ● d6d66abcfd874f02be74ba1eef02a6a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2023 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.11.2023 №50-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12568-2023 від 01.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 02.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
02.11.2023 №50-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-21-004991-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-03 12:36:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 200 осіб) згідно до
ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-08-21-004991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:59:42
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу закупівлі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 200 осіб) згідно до ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-08-21-004991-a) надаємо пояснення з питання:
1. Інформаціі та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість розміщено в файлі, що додається
2. Посилання на сторінку вебсайту: https://sites.google.com/gmn2.com/finzv/державні-закупівлі?authuser=0
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 16:02:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 200 осіб) згідно до
ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-08-21-004991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Прошу пояснити та надати копії підтверджуючих документів чому повідомлення про внесення змін та зміни до договору про закупівлю, відповідно до Додаткової угоди №1 від 02.11.2023 не оприлюднено протягом протягом трьох робочих днів з дня їх внесення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 09:54:48
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу закупівлі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 200 осіб) згідно до ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-08-21-004991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, надаємо пояснення з питання:
1. Повідомлення про внесення змін та зміни до договору про закупівлю, відповідно до Додаткової угоди №1 від 02.11.2023 Уповноваженою особою не оприлюднено протягом протягом трьох робочих днів з дня їх внесення ненавмисно, з технічних причин , а саме документ від постачальника отримано та передано уповноваженій особі несвоєчасно (інформація про отримання додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу закупівлі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 200 осіб) згідно до ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-08-21-004991-a) За результатом проведеного моніторингу установлено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору оприлюднено в електронній системі закупівель не у порядку встановленому Законом. Так, відповідно до абзацу четвертого пункту 10 Особливостей, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону. Разом з цим, моніторингом установлено, що Замовником опубліковані повідомлення про внесення змін та зміни до Договору від 11.09.2023 № 1 з перевищенням строку трьох робочих днів з дня внесення змін, а саме повідомлення про внесення змін та додаткова угода №1 від 02.11.2023 оприлюднено 10.11.2023, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до наданої відповіді на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що повідомлення про внесення змін та зміни до договору про закупівлю, відповідно до Додаткової угоди №1 від 02.11.2023 Уповноваженою особою не оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня їх внесення ненавмисно, з технічних причин у зв’язку із несвоєчасним отриманням документу від постачальника, що не спростовує факту несвоєчасного оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору. . Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення ,з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель зобов'язуюся , посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
2023-11-16 13:04:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 21/4/2023пр |
Дата публікації: | 25 грудня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
25 грудня 2023 15:01
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" |
5 166 000,00
UAH з ПДВ
|
5 166 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" #43409145 |
Переможець |
5 166 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2023 10:41
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2023 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 11:05
|
Скан_20230911_merged_compressed.pdf | укладений |
11 вересня 2023 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінити пункт Договору 5.2. і викласти в наступній редакції : 5.2.Строк поставки товару до 25.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |