Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Сергій КУЧЕРЕНКО 380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2023 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 12:30 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 12:30 |
Очікувана вартість: | 119 045 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 595 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 3 571 000,00 грн. (Три мільйони п’ятсот сімдесят одна тисяча гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3571000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Серверне обладнання для обробки інформації ПрАТ «Укргідроенерго»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець може перерахувати Постачальнику авансовий платіж у розмірі 70 % пропорційно одиниці вартості обладнання, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури та гарантії на авансовий платіж, виданої банками або страховими організаціями. | Аванс | 30 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за поставлене Обладнання Покупець здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі обладнання (устаткування), за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 12:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 11:46 |
Додаток №6.RTF | |
21 серпня 2023 11:46 |
Додаток №3.RTF | |
21 серпня 2023 11:46 |
Додаток №5.RTF | |
21 серпня 2023 11:46 |
Додаток №4.doc | |
21 серпня 2023 11:46 |
Тендерна документація.RTF | |
21 серпня 2023 11:46 |
Додаток №2.RTF | |
21 серпня 2023 11:46 |
Додаток №1.RTF |
Скарги до процедури
Дата подання: 14 вересня 2023 17:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000043 ● b966488ee39c449d917f962980deefa8
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2023-08-21-004241-a 21.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 10:16:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару
ДК 021:2015 код 48820000-2 Сервери (Серверне обладнання для обробки
інформації ПрАТ «Укргідроенерго») (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-21-004241-a ) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6
Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала
потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами ( аналіз
ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку
(анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування
розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального
кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог
представників органу державного фінансового контролю, створення штучних
перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена
кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 15:16:51
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.11.2023, згідно моніторингу № UA-M-2023-11-23-000043
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Метою даної закупівлі є підвищення надійності роботи серверної інфраструктури ПрАТ «Укргідроенерго» а також підвищення продуктивності та швидкодії роботи серверної інфраструктури за рахунок заміни застарілого серверного обладнання, яке вже не підтримується виробником і має підвищений ризик виходу з ладу в зв'язку з напрацьованим часом.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наступного:
Предметом закупівлі є серверне обладнання для ПрАТ «Укргідроенерго» для заміни застарілого обладнання, яке відпрацювало свій ресурс і має підвищений ризик збоїв, на більш сучасне та продуктивне, що підвищить надійність та продуктивність роботи ІТ інфраструктури.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені та обрані, враховуючи специфіку вже встановленого серверного обладнання, операційних систем, гіпервізорів, мережевої інфраструктури, програмного забезпечення та систем кіберзахисту ПрАТ "Укргідроенерго", для забезпечення сумісності, безперебійної та сталої роботи серверної інфраструктури ПрАТ "Укргідроенерго".
Основні (обов’язкові) вимоги до серверного обладнання для обробки інформації:
- запропоноване обладнання повинно мати в комплекті ліцензії Windows Server 2022 Datacenter. Всі ядра серверів мають бути ліцензовані;
- запропоноване обладнання повинно мати в комплекті гіпервізор з підтримкою від виробника терміном не менш ніж 36 місяців. Гіпервізор повинен підтримувати міграцію віртуальних машин, централізоване управління та моніторинг, а також забезпечувати постійну доступність у разі апаратного збою без втрати даних;
- запропоноване обладнання повинно мати достатню потужність, об’єм оперативної пам’яті та встановлених накопичувачів;
- запропоноване обладнання повинно мати необхідні порти для підключення до мережевого обладнання;
- запропоноване обладнання повинно бути обладнано портами FC для роботи з мережею зберігання даних (SAN);
- у складі пропозиції повинно бути обладнання для організації мережі SAN на основі протоколу FC, для підключення наявних систем зберігання даних;
- у складі пропозиції повинно бути ДБЖ з комплектом батарейних модулів та модулів розподілу живлення, ДБЖ повинно бути достатньої потужності та мати усі необхідні захисти;
- у складі пропозиції повинні бути серверні шафи для розміщення серверного обладнання.
Параметри до технічних вимог формувались на підставі аналізу наявних на ринку України рішень та з урахуванням кращих світових практик.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведені Замовником у Додатку № 5 тендерної документації з їх детальним описом, та оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель.
2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості:
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, ПрАТ «Укргідроенерго» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, ПрАТ «Укргідроенерго» був проведений запит комерційних пропозицій офіційним представникам, дилерам та постачальникам обладнання, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
На адресу ПрАТ «Укргідроенерго» надійшли три комерційні пропозиції, а саме:
1) ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» - 120 404 911,00 грн без ПДВ (в тому числі «Обчислювальний комплекс» (1 компл.) – 103 467 469,00 грн без ПДВ, «Сервер тип 1» (6 шт.) – 2 822 907,00 грн без ПДВ за одиницю);
2) ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ» - 117 058 904,00 грн без ПДВ (в тому числі «Обчислювальний комплекс» (1 компл.) – 104 512 610,00 грн без ПДВ, «Сервер тип 1» (6 шт.) – 2 091 049,00 грн без ПДВ за одиницю);
3) ТОВ «СІТІУС ПРО» - 119 672 984,00 грн без ПДВ (в тому числі «Обчислювальний комплекс» (1 компл.) – 103 990 058,00 грн без ПДВ, «Сервер тип 1» (6 шт.) – 2 613 821,00 грн без ПДВ за одиницю).
Визначення очікуваної вартості одиниці обладнання як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:
Ц оо = (Ц1+Ц2+Ц3) / К, де:
Ц оо – очікувана вартість одиниці обладнання;
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій.
Розрахунок очікуваної вартості одиниці обладнання «Обчислювальний комплекс»: (103 467 469,00 + 104 512 610,00 + 103 990 058,00) / 3 = 103 990 045,67 грн без ПДВ.
Заокруглення очікуваної вартості до 103 990 046,00 грн без ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості одиниці обладнання «Сервер тип 1»: (2 822 907,00 + 2 091 049,00 + 2 613 821,00) / 3 = 2 509 259,00 грн без ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: 103 990 046,00 * 1 + 2 509 259,00 * 6 = 119 045 600,00 грн без ПДВ (142 854 720,00 грн з ПДВ).
Таким чином, за результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі - 119 045 600,00 грн без ПДВ (142 854 720,00 грн з ПДВ).
3. Посилання на сторінку веб сайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2023-08/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2023-08-21-004241-a.pdf
Додатки та підтверджуючі документи до пояснення:
1. Запит від 01.06.2023 щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»;
2. Запит від 01.06.2023 щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ»;
3. Запит від 01.06.2023 щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «СІТІУС ПРО»;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» від 05.06.2023 № В/2023/06/1722;
5. Комерційна пропозиція ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ» від 05.06.2023 № 726-23;
6. Комерційна пропозиція ТОВ «СІТІУС ПРО» від 05.06.2023 № 05-1СР/06/2023.
- Запит комерційної пропозиції ТОВ ВАЙЗ АЙ ТІ від 01 06 2023.pdf
- Відповідь на запит ДАСУ.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ ВАЙЗ АЙ ТІ від 05 06 2023 № В2023061722.pdf
- Запит комерційної пропозиції ТОВ СІТІУС ПРО від 01 06 2023.pdf
- Запит комерційної пропозиції ТОВ СМАРТ СІНЕРДЖИ від 01 06 2023.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ СІТІУС ПРО від 05 06 2023 № 05-1СР062023.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ СМАРТ СІНЕРДЖИ від 05 06 2023 № 726-23.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛанТек" |
41 637 500,00
UAH
|
41 637 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" |
118 731 380,00
UAH
|
118 731 380,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛанТек" #30692374 |
Відхилено |
41 637 500,00
UAH
|
11 вересня 2023 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2023 15:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 вересня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" #38997621 |
Переможець |
118 731 380,00
UAH
|
13 вересня 2023 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 11:50
|
ТОВ Смарт Сінерджи №893С_2023 від 06.10.2023.pdf.zip | укладений |
06 жовтня 2023 11:50
|