Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ, фіксований тариф на 4 місяці, без розподілу
Очікувана вартість
573 300,00 UAH
UA-2023-08-21-004190-a 2a2d8bc7f9074e809d1745f115463a91
Запит (ціни) пропозицій    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Василь Васильович

+380326631534 pidkaminpsyh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188926
Місцезнаходження: 80670, Україна , Львівська обл., селище міського типу Підкамінь, вулиця Нагірна, 11
Контактна особа: Галушка Василь Васильович
+380326631534
pidkaminpsyh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Природний газ, фіксований тариф на 4 місяці, без розподілу - 30000 метрів кубічних. Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (календарний місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами за фактично переданий (спожитий) відповідно до акту приймання-передачі природний газ Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим місяцем. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80670, смт. Підкамінь вул. Нагірна, 11 а Золочівський район Львівська область .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 метри кубічні
Природний газ, фіксований тариф на 3 місяці, без розподілу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул. Нагірна, 11 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

21 серпня 2023 11:44
Проєкт договору.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тариф Можливі значення:
  • фіксований тариф
  • Термін Можливі значення:
  • 3 місяці
  • Послуги розподілу включено Можливі значення:
  • Ні
  • Відповідність ГОСТ 5542-87, та іншим вимогам згідно держстандарту Можливі значення:
  • Так
  • Інформація про моніторинг

    • UA-M-2023-09-25-000057 ● a51a2f9b4a35415bad8002b471468ae8
    • Статус: порушення не виявлені
    • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

      1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    • Етапи закупівельного процесу:

      1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
      2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

    Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2023
    Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2023 16:56
    Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
    ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

    НАКАЗ

    25.09.2023 № 255

    Львів

    Про початок моніторингу
    процедур закупівель

    Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
    НАКАЗУЮ:

    1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
    2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
    3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.

    Начальник Роман КРОЛЯК


    Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 255.


    Витяг з переліку
    процедур закупівель

    № з/п
    Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-21-004190-a, 21.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

    Заступник начальника
    відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК

    Електронний підпис

    Перевірити

    Перевірка підпису

    Запит замовнику на пояснення

    Дата: 2023-09-28 12:03:28

    Про надання інформації

    Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-08-21-004190-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
    Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
    1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
    2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

    Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
    Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

    Відповідь замовника на пояснення

    Дата: 2023-10-03 23:49:56

    Протокол

    28.09.2023 року в межах проведення моніторингу до закупівлі Природний газ, фіксований тариф на 4 місяці, без розподілу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-004190-a) поступив запит від Західного офісу Держаудитслужби, щодо надання пояснень з таких питань:

    1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
    2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
    Частиною 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 922-VIII), що замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
    Щодо першого питання: у зв’язку із неможливістю ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" в межах договору № 45 від 29.05.2023 року (ідентифікатор закупівлі
    UA-2023-05-05-011576-a) поставляти природний газ для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» в період з вересня по грудень 2023 року по обумовленій ціні, було прийнято рішення про здійснення закупівлі природнього газу на цей період.
    Для визначення очікуваної вартості природного газу для проведення закупівлі через запит ціни пропозицій, було надано запити через e-mail до підприємств, які здійснюють поставку природного газу (додаток) на ринку. Та отримано відповідь від таких (додаток).
    Поряд із цим, було здійснено аналіз очікуваної вартості природного газу за одиницю товару у оголошених закупівля замовниками в електронній системі закупівель "Prozorro та на інших електронних майданчиках. станом на 21 серпня 2023 року.
    З урахуванням отриманої інформації було здійснено розрахунок відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року
    З урахуванням цього, було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, яка склала 19,11 грн. за 1 м3 природного газу.
    Враховуючи кількісну потребу – 30000 м3 природного газу, було визначено очікувану вартість закупівлі 573300,00 грн.
    Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-004190-a), були визначенні у проекті договору, а зокрема в розділі 2 Кількість та фізико-хімічні показники природного газу.
    Щодо другого питання: Для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» веб-сайту не створювався, а відтак інформація, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася.
    Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

    Запит замовнику на пояснення

    Дата: 2023-10-03 11:05:43

    Про надання пояснення

    Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-08-21-004190-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
    Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
    Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
    За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
    Згідно з пунктом 10 Особливостей №1178 Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (далі – Порядок), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
    Відповідно до пункту 66 Порядку, Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня отримання від переможця відбору повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників.
    Водночас станом на 03.10.2023 договір про закупівлю з переможцем відбору в електронній системи відсутній.
    Враховуючи вищенаведене , прошу надати пояснення з наступних питань:

    1. Чи Замовником укладено договір про закупівлю з переможцем відбору законом встановлений термін.
    2. У разі укладання договору, за результатами проведеного відбору постачальника через електронний каталог, вказати причини його відсутності в електронній системі закупівель.

    Відповідно до пункту пункту 65 Порядку, Замовник може відмінити замовлення/запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю.
    Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

    3. Надати інформацію чи Замовником відмінено замовлення/запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю.
    4. У разі відміни замовлення/запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю, вказати причини не публікування інформації про відміну замовлення/запиту ціни пропозицій замовником яка оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення.

    Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
    Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

    Відповідь замовника на пояснення

    Дата: 2023-10-06 23:28:19

    Протокол

    У зв’язку із неможливістю ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" в межах договору № 45 від 29.05.2023 року (ідентифікатор закупівлі
    UA-2023-05-05-011576-a) поставляти природний газ для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» в період з вересня по грудень 2023 року по обумовленій ціні, було прийнято рішення про здійснення закупівлі природнього газу на цей період.
    Для визначення очікуваної вартості природного газу для проведення закупівлі через запит ціни пропозицій, було надано запити через e-mail до підприємств, які здійснюють поставку природного газу (додаток) на ринку. Та отримано відповідь від таких (додаток).
    Поряд із цим, було здійснено аналіз очікуваної вартості природного газу за одиницю товару у оголошених закупівля замовниками в електронній системі закупівель "Prozorro та на інших електронних майданчиках. станом на 21 серпня 2023 року.
    З урахуванням отриманої інформації було здійснено розрахунок відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року
    З урахуванням цього, було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, яка склала 19,11 грн. за 1 м3 природного газу.
    Враховуючи кількісну потребу – 30000 м3 природного газу, було визначено очікувану вартість закупівлі 573300,00 грн.
    Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-004190-a), були визначенні у проекті договору, а зокрема в розділі 2 Кількість та фізико-хімічні показники природного газу.
    22.08.2023 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 896 « Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2022 р. № 812» (надалі – Постанова КМУ № 896), цими змінами подовжено дію постанови від 19.07.2022 р. № 812 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» (Із змінами і доповненнями) (надалі- Положення) до 15 квітня 2024 року.
    Пунктом 6 цього Положення визначено, що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2023 р. по 15 квітня 2024 р. (включно) природний газ бюджетним установам, за ціною, що становить 16 390 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).
    У зв’язку із прийняттям Постанови КМУ № 896, та враховуючи те, що КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернет» є бюджетною установою та фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, укладення договору із ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" по ціні 19,11 грн. за 1 м3 могло б призвести до не раціонального використання бюджетних коштів, а відтак договір про закупівлю не укладався в строк визначений п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу затвердженого Постановою КМУ № 822 від 14 вересня 2020 р.


    Висновок про результати моніторингу закупівлі

    Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
    Дата публікації: 17 жовтня 2023
    Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2023

    Порушення не виявлено

    Електронний підпис

    Перевірити

    Перевірка підпису

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 11:49

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" 573 300,00
    UAH з ПДВ
    573 300,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 573 300,00
    UAH з ПДВ
    573 300,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» 573 300,00
    UAH з ПДВ
    573 300,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    21 серпня 2023 16:55
    Електронний підпис
    21 серпня 2023 16:55
    Електронний підпис
    21 серпня 2023 16:54
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ГОСТ 5542-87, та іншим вимогам згідно держстандарту Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Послуги розподілу включено Ні
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін 3 місяці
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тариф фіксований тариф

    Публічні документи

    22 серпня 2023 10:13
    Електронний підпис
    22 серпня 2023 10:13
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тариф фіксований тариф
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін 3 місяці
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Послуги розподілу включено Ні
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ГОСТ 5542-87, та іншим вимогам згідно держстандарту Так

    Публічні документи

    22 серпня 2023 16:20
    Електронний підпис
    22 серпня 2023 16:19
    specifications.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ГОСТ 5542-87, та іншим вимогам згідно держстандарту 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Послуги розподілу включено 0
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін 3 місяці
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тариф фіксований тариф

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
    #34392042
    Переможець 573 300,00
    UAH з ПДВ
    24 серпня 2023 12:01

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 24 серпня 2023 12:01

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
    #34392042
    573 300,00
    UAH з ПДВ
    Немає