Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Моноблок, Багато функціональний пристрій) (код за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2023-08-21-003243-a ● cabfff01d8cb4a27984e926fd86a5de2
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44010835 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул.Грушевського, будинок 22 |
Контактна особа: |
Клименко Катерина 380414250647 stanislavka02@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2023 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 126 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Грушевського, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
—
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багато функціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Грушевського, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
—
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Комп’ютерне обладнання (Моноблок, Багато функціональний пристрій) (код за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 11:10 |
Тендерна документація.docx | |
21 серпня 2023 11:09 |
Тендерна документація.docx | |
21 серпня 2023 11:09 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-21-003243-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:40733799
Дата подання: 30 серпня 2023 14:16
Не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовнику! Першим пунктом Розділу 1 тендерної документації Ви зазначаєте, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Водночас, пунктом 4 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таким чином, керуючись Законом, до якого як Ви вказуєте розроблена тендерна документація, Ви не маєте права вимагати від учасників пропонувати товар виключно одного конкретного виробника, не передбачивши при цьому можливість надання "еквіваленту", який за своїми технвчними характеристиками не гірший. Більше того зауважимо, що у Вашій тендерній документації взагалі не зазначено щодо не можливості пропонування еквіваленту, або навпаки, що потенційні учасники зобов'язані пропонувати виключно той товар, який Ви вказали. Окрім цього, у своєму протоколі Ви зазначаєте, що відхиляєте нашу тендерну пропозицію з наступної підстави: Відповідно до п.п. 3.2 п. 3 розділу 5 Тендерної документації, тендерну пропозицію учасника у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної характеристики та марки (моделі) Товару (в характеристиці Товару не було вказано «еквівалент» Товару, а вимагалася відповідна марка (модель) Товару) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника процедури закупівлі відкритих торгів. Зауважимо, що порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій Учасників визначені статтею 29 Закону, у якій, зокрема зазначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Водночас, статтею 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, в якому відсутня підстава на яку ви посилаетесь у своєму Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 41 від 30.08.2023. Таким чином вимагаємо припинити порушення вище зазначених норм Закону, переглянути повторно рішення щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції та наполегливо рекомендуємо ознайомитися з нормами Закону, за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text, та Особливостей - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text.
Розгорнути
Згорнути
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Водночас, пунктом 4 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таким чином, керуючись Законом, до якого як Ви вказуєте розроблена тендерна документація, Ви не маєте права вимагати від учасників пропонувати товар виключно одного конкретного виробника, не передбачивши при цьому можливість надання "еквіваленту", який за своїми технвчними характеристиками не гірший. Більше того зауважимо, що у Вашій тендерній документації взагалі не зазначено щодо не можливості пропонування еквіваленту, або навпаки, що потенційні учасники зобов'язані пропонувати виключно той товар, який Ви вказали. Окрім цього, у своєму протоколі Ви зазначаєте, що відхиляєте нашу тендерну пропозицію з наступної підстави: Відповідно до п.п. 3.2 п. 3 розділу 5 Тендерної документації, тендерну пропозицію учасника у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної характеристики та марки (моделі) Товару (в характеристиці Товару не було вказано «еквівалент» Товару, а вимагалася відповідна марка (модель) Товару) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника процедури закупівлі відкритих торгів. Зауважимо, що порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій Учасників визначені статтею 29 Закону, у якій, зокрема зазначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Водночас, статтею 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, в якому відсутня підстава на яку ви посилаетесь у своєму Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 41 від 30.08.2023. Таким чином вимагаємо припинити порушення вище зазначених норм Закону, переглянути повторно рішення щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції та наполегливо рекомендуємо ознайомитися з нормами Закону, за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text, та Особливостей - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
125 400,00
UAH
|
125 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" #40733799 |
Відхилено |
125 400,00
UAH
|
30 серпня 2023 13:38
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій