Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Велопішохідна доріжка з освітленням вул. Будівельників село Володимирівське Запорізького району Запорізької області. Реконструкція»
Очікувана вартість
1 498 281,60 UAH
UA-2023-08-19-000533-a d7f62f47b0d94198a413bafd2ae8e0e4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вікторівна Макаренко

+380632182714 gromada.dok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26013402
Місцезнаходження: 70413, Україна , Запорізька обл., с. Широке, вул. Центральна, 1
Контактна особа: Ірина Вікторівна Макаренко
+380632182714
gromada.dok@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Велопішохідна доріжка з освітленням вул. Будівельників село Володимирівське Запорізького району Запорізької області. Реконструкція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69089, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Розенталь, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

19 серпня 2023 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-02-000038 ● 6126f46f63d746ca98948f6cbf8e9c0c
  • Статус: завершено ● Дата: 07 лютого 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023 13:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2023 № 290

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2023-08-19-000533-a 19.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 15:13:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з розроблення проєктної документації по об’єкту: «Велопішохідна доріжка з освітленням вул. Будівельників село Володимирівське Запорізького району Запорізької області. Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-19-000533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Здійснення оцінки можливого потенційного виконавця робіт, що є предметом закупівлі, а саме ТОВ «Проектний інститут «Запорізький промбудпроект» (код ЕДРПОУ 37526987), зокрема яким чином та за якими критеріями?
4. Інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди №1 від 18.08.2023 до договору від 18.08.2023 № 36.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-10 22:54:11

Пояснення щодо процедури закупівлі робіт «Розроблення проектної документації по об’єкту: «Велопішохідна доріжка з освітленням вул. Будівельників село Володимирівське Запорізького району Запорізької області. Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-19-000533-a)

Пояснення
щодо процедури закупівлі робіт «Розроблення проектної документації по об’єкту: «Велопішохідна доріжка з освітленням вул. Будівельників село Володимирівське Запорізького району Запорізької області. Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-19-000533-a)

Відповідно до п. 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю» (надалі – Закон фінконтролю), органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, інших юридичних осіб та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
Згідно п.6 ст.10 Закону фінконтролю, органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю. Цей закон є загальною нормою права.
Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Згідно частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (наказ від 02.08.2023 № 233) прийнято із таких підстав: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надаємо пояснення на запит від 05.10.2023 року:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що додаються до даних пояснень.
2. Щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель:
Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області було оголошено відкриті торги (з особливостями) за предметом закупівля робіт «Розроблення проектної документації по об’єкту: «Велопішохідна доріжка з освітленням вул. Будівельників село Володимирівське Запорізького району Запорізької області. Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-19-000533-a).
Виготовлення ПКД є різновидом робіт відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Отже, якщо вартість предмета закупівлі робіт не перевищує порогові обмеження, тобто становить менше 1,5 млн грн, замовник може їх закупити без застосування електронної системи закупівель (далі — ЕСЗ).
Замовником при цьому враховано роз’яснення в листі Мінекономіки №3304-04/53972 від 03.09.2022р. «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель». в листі Мінекономіки №3304-04/56247-06 від 29.11.2021р. «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв'язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України», а саме, що наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі - наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність державні стандарти України, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ).
Наказом № 281 затверджено кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”; “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, що набрали чинності з 08.11.2021.
Відповідно до пункту 1.2. розділу І “Загальні положення” кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Затверджена наказом № 281 «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт, а також експертизи проектної документації на будівництво (далі – проектування та експертизи). Ця Настанова застосовується при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво на етапах визначення кошторисної вартості зазначених робіт, ціни пропозиції учасника процедури закупівлі, договірної ціни та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Ця Настанова є обов’язковою для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії.
Згідно цієї Настанови, проектні роботи – роботи, пов’язані зі створенням проектної документації, що складається з затверджених текстових та графічних матеріалів, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також з кошторисів об’єктів будівництва.
Таким чином, виготовлення ПКД за об’єктом — це окремий вид робіт у розумінні Закону № 922. Відповідно це окремий предмет закупівлі.
Відповідно до пункту 10 Особливостей, затверджених постановою КМУ 1178, у редакції, яка діяла на момент оголошення процедури закупівлі, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пунктом 11 Особливостей визначено,що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

3. Стосовно здійснення оцінки можливого потенційного виконавця робіт, надаємо протокол робочої групи, а також інформацію зібрану з відкритих джерел: https://opendatabot.ua/c/37526987.

4. Стосовно укладення додаткової угоди №1 від 18.08.2023 року до договору №36:
Вимогами п. 2.1. договору передбачено, що платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають виключно при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного фінансування) відповідно до рішень розпорядника бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо. План фінансування доводить Замовник до Виконавця після прийняття відповідних рішень. Вимогами п. 2.2. передбачено, що зміні обсягу фінансування здійснюється шляхом укладення додаткової угоди до договору на підставі планів фінансування (відповідно до рішення розпорядника бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо). Вимогами п. 2.3. передбачено, що розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом оплати Замовником виконаних робіт, після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт в повному обсязі, складених Виконавцем відповідно до вимог НАСТАНОВИ з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, в межах ціни цього Договору,1 у строк протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів.
Відповідно до ст.47 Бюджетного кодексу України, обсяги закупівлі робіт за договором визначаються в розмірі фактичних видатків Замовника на відповідний бюджетний період, виникнення зобов’язань сторін за договором, включаючи виникнення бюджетних зобов’язань визначається не раніше встановлення у замовника бюджетних асигнувань для фінансування робіт, які становлять предмет закупівлі.
Відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років; довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов’язань за договорами щодо забезпечення судноплавного стану внутрішніх водних шляхів та судноплавних шлюзів; середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я; середньострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.
Частиною першою ст. 638 ЦК України встановлено загальне правило відповідно до якого договір є укладеним з моменту коли сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Дане загальне правило лише прив'язує момент укладення будь-якого договору до моменту досягнення згоди з усіх його істотних умов не визначаючи правило, яке б конкретизувало з якого моменту виникають зобов’язання по його виконанню (правочин направлений на виконання договору). Згідно ч.1 ст.631 ЦК України, строком дії договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права та виконати свої обов’язки відповідно до договору. Відповідно до ст. ст. 6 та 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з огляду на вимоги цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Тож сторони мають право встановити окремі правила дотримання договору, а також поставити виникнення чи припинення прав та обов’язків у залежність від обставин, щодо яких не відомо, настануть вони чи ні. Крім того, нами також враховано, що ознакою юридичної характеристики зазначеного договору є те, що він є консесуальними. Таким чином, умова договору щодо того, що бюджетні зобов’язання за договором виникають з дати встановлення замовнику в установленому порядку відповідних бюджетних асигнувань у кошторисі, що впливає на строк дії договору (який не є істотною умовою) є нормативно обґрунтованою для продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Згідно ч.4. п. 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Із врахуванням листа Мінекономіки від 24.11.2020 3304-04/69987-06, форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин. При цьому Закон не містить обмежень щодо укладення однієї або одночасно декількох додаткових угод до договору про закупівлю. При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.
Враховуючи вищезазначене, з метою дотримання вимог умов договору по перехідному об’єкту в обсязі відповідних бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, як на дату укладення такого договору, а також з урахуванням планового затвердження бюджетних асигнувань для Замовника на 2023 рік, на підставі поданої органом місцевого самоврядування службової записки, керуючись вимогами договору, ч.4 п. 19 постанови КМУ №1178, була укладена Додаткова угода № 1, де продовжено строк дії договору.


Уповноважена особа Ірина МАКАРЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-13 16:08:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Велопішохідна доріжка з освітленням вул. Будівельників село Володимирівське Запорізького району Запорізької області. Реконструкція»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-19-000533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів (інформації, пояснень), зокрема щодо надання договору від 18.08.2023 № 36 укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Проектний інститут «Запорізький Промбудпроект».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"
#37526987
Переможець 1 498 281,60
UAH з ПДВ
19 серпня 2023 18:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 16:28
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2023 12:49
ДУ 2 до дог.36 від 18.08.2023 зміна плану фін..pdf зміни до договору
16 жовтня 2023 12:47
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2023 14:07
ДУ 1 до договору 36 вул. Будівельників.pdf зміни до договору
21 серпня 2023 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у разі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 498 281,60
UAH (в тому числі ПДВ 249 713,60 UAH)