Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2023 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 11:53 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 11:53 |
Очікувана вартість: | 40 873 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 408 732,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 163 400 (Сто шістдесят три тисячі чотириста) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 163400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 163 400 (Сто шістдесят три тисячі чотириста) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 19:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 19:15 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
06 вересня 2023 19:15 |
Технічна специфікація (нова редакція) (Додаток 3).rar | |
06 вересня 2023 19:15 |
ТД-23 (нова редакція).pdf | |
25 серпня 2023 19:25 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar | |
25 серпня 2023 19:25 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
25 серпня 2023 19:25 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar | |
25 серпня 2023 19:25 |
ТД-23 (нова редакція).pdf | |
19 серпня 2023 17:55 |
ТД-23.pdf |
06 вересня 2023 19:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 вересня 2023 19:15 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
06 вересня 2023 19:15 |
Технічна специфікація (нова редакція) (Додаток 3).rar
|
||||||
06 вересня 2023 19:15 |
ТД-23 (нова редакція).pdf
|
||||||
25 серпня 2023 19:25 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar
|
||||||
25 серпня 2023 19:25 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
25 серпня 2023 19:25 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar
|
||||||
25 серпня 2023 19:25 |
ТД-23 (нова редакція).pdf
|
||||||
19 серпня 2023 17:55 |
ТД-23.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
ч.6 Розділ 3 тендерної документації: «Учасник визначає ціни згідно «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 3 до цієї тендерної документації та повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.»
Формуючи договірну ціну згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», учасник мав керуватись і абз.5 п.5.1 Розділу V Настанови:
«Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»
Також, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
До розрахунку цінової пропозиції Переможця не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
1. Згідно пункту 4.40 Настанови
«4.40 Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.»
Тобто, Учасник не планує збільшення об’ємів робот спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, а також збільшення вартості об’єкта будівництва.
Що свідчить про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної пропозиції.
2. Згідно 5.33 Настанови «5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Згідно п. 4.41 Настанови “4.41 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.”
Таким чином, включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за погодженням із замовником.
Також, Учасник подаючи свою тендерну пропозицію, погоджується з проектом договору, згідно п. 1.1. якого “1.1 За цим договором підрядник зобов’язується на свій ризик, своїми силами та засобами, виконати роботи з реконструкції об’єкта (п. 1.2. договору підряду) відповідно до проектно-кошторисної документації (далі – документація) та здати цей об’єкт замовнику у встановлений термін.”, всі ризики Учасника враховано.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 вересня 2023 14:17
Дата подання: 15 листопада 2023 15:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000012 ● 9a2cff2eb31a4eff89963ae4e1a06c84
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-08-19-000528-a 19.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:32:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція водогону Д 600 мм по вул. Флотська від вул. А. Шептицького до НСВ «Північний» за адресою: вул. Архітектора Старова, 3/1, м. Миколаїв» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-19-000528-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 17:38:04
Відповідь на звернення
На Ваш запит від 06.11.2023 року надаємо проектно-кошторисну документацію та посилання на сайт де оприлюднені документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
https://www.dmkoda.mk.ua/2023/09/04/%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%ba%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%b2%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bd%d1%83-%d0%b4-600-%d0%bc%d0%bc-%d0%bf%d0%be-%d0%b2%d1%83%d0%bb-%d1%84%d0%bb-2/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:40:24
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2023 № 331
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-08-19-000528-a.a3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-08-19-000528-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 31 жовтня 2023 року № 314 «Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено з 20 листопада 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-20 21:11:16
Відповідь на звернення
Ваша інформація буде врахована, дякуємо
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ порушення у подальшому, а саме з уповноваженою особою була проведена робота щодо аналізу тендерної документації на предмет можливих невідповідностей умов тендерної документації законодавству з публічних закупівель, в тому числі тих, що викладені у висновку, та недопущення в подальшому аналогічних невідповідностей. Так, Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку. Відповідно до пункту 1.2 Договору №16/12 «склад та обсяги робіт на Об’єкті, що доручаються до виконання Підряднику, визначені умовами цього Договору та проєктною документацією, яка є невід’ємною частиною Договору» проєктна документація зазначена як невід’ємна частина договору. Водночас, після завершення робіт, підрядник зобов’язаний передати проектну документацію Замовнику, що і було зроблено після підписання, що ймовірно і було зроблено після підписання актів про виконання робіт.
2023-12-05 17:57:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІК ТЕХНОЛОГІЇ" |
38 829 540,01
UAH з ПДВ
|
32 549 627,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МИКОЛАЇВМІСЬКБУД" |
38 829 540,00
UAH з ПДВ
|
38 829 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
38 829 540,00
UAH з ПДВ
|
38 829 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІК ТЕХНОЛОГІЇ" #36486467 |
Рішення скасоване |
32 549 627,64
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 22:59
|
|
ТОВ "МИКОЛАЇВМІСЬКБУД" #42051445 |
Рішення скасоване |
38 829 540,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 22:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 22:19
|
ТОВ "ВІК ТЕХНОЛОГІЇ" #36486467 |
Відхилено |
32 549 627,64
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 13:24
|
|
ТОВ "МИКОЛАЇВМІСЬКБУД" #42051445 |
Переможець |
38 829 540,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2023 23:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 08:58
|
Д.у. 4 Д. 106-23 Водогон Флотська Шептицького НСВ Північний Миколаївміськ буд.pdf | укладений |
27 червня 2024 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2023 14:29
|
Д.у. 2 Д.106-23 Водовод Флотська Шептицького НСВ Північний.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 13:39
|
Д.у. 1 Д. 106-23 Водовод 600 Флотська Шептицького НСВ Півничний.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 13:30
|
Д. 106-23 Водовод 600 Флотська Шептицького НСВ Півничний.pdf | укладений |
30 листопада 2023 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до додатку № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651,654 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання (припинення) дії договору підряду No 106 від 30.11.2023. |