Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2023 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 14:21 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2023 14:21 |
Очікувана вартість: | 41 985 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 419 859,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 167 900 (Сто шістдесят сім тисяч дев'ятсот) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 167900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 167 900 (Сто шістдесят сім тисяч дев'ятсот) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 19:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 19:04 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
06 вересня 2023 19:04 |
Технічна специфікація (нова редакція)(Додаток 3).rar | |
06 вересня 2023 19:04 |
ТД-23 (нова редакція).pdf | |
25 серпня 2023 19:05 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar | |
25 серпня 2023 19:05 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
25 серпня 2023 19:05 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar | |
25 серпня 2023 19:05 |
ТД-23 (нова редакція).pdf | |
19 серпня 2023 17:26 |
ТД-23.pdf |
06 вересня 2023 19:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 вересня 2023 19:04 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
06 вересня 2023 19:04 |
Технічна специфікація (нова редакція)(Додаток 3).rar
|
||||||
06 вересня 2023 19:04 |
ТД-23 (нова редакція).pdf
|
||||||
25 серпня 2023 19:05 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar
|
||||||
25 серпня 2023 19:05 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
25 серпня 2023 19:05 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar.rar
|
||||||
25 серпня 2023 19:05 |
ТД-23 (нова редакція).pdf
|
||||||
19 серпня 2023 17:26 |
ТД-23.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Також повідомляємо, що проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та отримала позитивний висновок експертизи, однак якщо в процесі виконання будівельних робіт буде виникати необхідність що до внесення змін або уточнень, в проектно-кошторисній документації передбачені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва.
Оскільки з 2016 року вже не існує державної системи сертифікації та органів сертифікації зареєстрованих у реєстрі призначених органів з сертифікації (ОС) в державній системі сертифікації, надання в складі тендерної пропозиції, виданих чинних сертифікатів, відповідним(-ими) акредитованим(-ими) органом(-ами), не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вимоги про усунення порушення
ч.6 Розділ 3 тендерної документації: «Учасник визначає ціни згідно «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 3 до цієї тендерної документації та повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.»
Формуючи договірну ціну згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», учасник мав керуватись і абз.5 п.5.1 Розділу V Настанови:
«Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»
Також, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
До розрахунку цінової пропозиції Переможця не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
1. Згідно пункту 4.40 Настанови
«4.40 Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.»
Тобто, Учасник не планує збільшення об’ємів робот спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, а також збільшення вартості об’єкта будівництва.
Що свідчить про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної пропозиції.
2. Згідно 5.33 Настанови «5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Згідно п. 4.41 Настанови “4.41 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.”
Таким чином, включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за погодженням із замовником.
Також, Учасник подаючи свою тендерну пропозицію, погоджується з проектом договору, згідно п. 1.1. якого “1.1 За цим договором підрядник зобов’язується на свій ризик, своїми силами та засобами, виконати роботи з реконструкції об’єкта (п. 1.2. договору підряду) відповідно до проектно-кошторисної документації (далі – документація) та здати цей об’єкт замовнику у встановлений термін.”, всі ризики Учасника враховано.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000007 ● cabab60f78df4311bea2bf0b3eb14834
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-08-19-000505-a 19.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:40:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції водогону Д 600 мм по вул. Садовій від вул. Чкалова до вул. Нікольська, м. Миколаїв (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-19-000505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 18:08:27
Відповідь на звернення
На Ваш запит від 06.11.2023 року надаємо проектно-кошторисну документацію та посилання на сайт де оприлюднені документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості
https://www.dmkoda.mk.ua/2023/08/21/%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%ba%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%b2%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bd%d1%83-%d0%b4-600-%d0%bc%d0%bc-%d0%bf%d0%be-%d0%b2%d1%83%d0%bb-%d1%81%d0%b0/
- -C4B1~1.PDF
- -B814~1.PDF
- ГП.pdf
- Том 3 - ЗВ.pdf
- Том 6 - ОВНС.pdf
- Том 2 - ПОБ.pdf
- Том 1 - ЗПЗ.pdf
- Том 5 - ЗКР.pdf
- Том 4 - АБ.pdf
- Том 7 - ІТЗ ЦЗ.pdf
- -C4B1_1.PDF
- -B814_1.PDF
- ГП.pdf
- Том 3 - ЗВ.pdf
- Том 6 - ОВНС.pdf
- Том 2 - ПОБ.pdf
- Том 1 - ЗПЗ.pdf
- Том 5 - ЗКР.pdf
- Том 4 - АБ.pdf
- Том 7 - ІТЗ ЦЗ.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
31.10.2023 року по закупівлі робіт з Реконструкція водогону Д 500 мм по просп. Центральний від вул. Маршала Василевського до вул. 3-тя Слобідська, м. Миколаївв, Державної аудиторською службою України, згідно Наказу від 31.10.2023 № 314, було розпочато моніторинг. 24.11.2023 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок з інформацією про наявні порушення під час проведення процедури закупівель. Також, висновок містив зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у відповідності до вимог чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Оскільки за результатом закупівлі укладено та оприлюднено договір, закупівля завершена. Законодавство України у сфері публічних закупівель не передбачає редагування закупівлі після її завершення. Отже, відсутні технічні можливості редагування закупівлі після її завершення. Таким чином, додаємо інформацію про усунення виявлених порушень. З метою усунення виявлених порушень замовником було витребувано у переможця закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» документи на підставі яких він використовує для виконання робіт Кран автомобільний Tadano TR-200E-3-00101, країна виробник – Японія, рік випуску – 2000 р., заводський номер 555300, в свою чергу ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» надало до департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації наступні документи: - Договір оренди № 01/06 від 01.06.2023р.; - Додаток № 1 до Договору№ 01/06 від 01.06.2023р.; - Свідоцтво про реєстрації машини; - Довідку про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №27/11-03 від 27 листопада 2023р.. Крім того, вважаємо, що через недостатню конкретизацію умов тендерної документації, дійсно є протиріччя у наданих Учасником документах, а саме в довідці зазначений кран, який відсутній в наданому дозволі. При цьому згідно вимог тендерної документації Учасник надав всі документи та інформацію, оскільки у вимогах тендерної документації відсутня вимога щодо зазначення в дозволі крану, який зазначений у довідці. В свою чергу, для уникнення в подальшому порушень під час проведення закупівель нами були здійснені наступні дії: 1. Щодо порушень у вимогах тендерної документації. Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку; 2. Щодо зазначення в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зокрема: - Експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний. Для уникнення порушень в подальшому, шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було відредаговано та даний пункт було вилучено, оскільки Замовник може перевірити дані дозволи до укладення договору.
2023-11-28 21:34:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2023 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО" |
39 886 605,00
UAH з ПДВ
|
39 886 605,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
39 886 605,00
UAH з ПДВ
|
39 886 605,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО" #34490487 |
Переможець |
39 886 605,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 08:03
|
Д.у. 2 Д. 96-23 Садова Чкалова Нікольська Одесаспеценерго розірв.pdf | укладений |
27 червня 2024 08:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 23:08
|
Д.у. 1 Д. 96-23 Садова Чкалова Нікольська Одесаспеценерго.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 23:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 23:00
|
Д. 96-23 Садова Чкалова Нікольська Одесаспеценерго.pdf | укладений |
21 вересня 2023 22:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 вересня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651,654 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання (припинення) дії договору підряду No 96 від 20.09.2023. |