Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стіл дитячий "Веселка"; стіл дитячий "Пелюсток"; комплект меблів ігрових "Квіточка"; комплект меблів ігрових "Розумниця" для облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)
Очікувана вартість
815 700,00 UAH
UA-2023-08-18-011562-a ● 6985492694e640ebacf8c8d49bf552d2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43187500 |
Вебсайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67541, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
Контактна особа: |
Альона Галат +380485596100 vtenderosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 815 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 078,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 комплект
Стіл дитячий "Веселка"; стіл дитячий "Пелюсток"; комплект меблів ігрових "Квіточка"; комплект меблів ігрових "Розумниця" для облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67541, Україна, Одеська область, Одеський район, с.Першотравневе, Миру 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов договору | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 18:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2023 17:43 |
ТД Меблі для укриття. 18.08.2023.pdf | |
18 серпня 2023 17:43 |
ТД Меблі для укриття. 18.08.2023.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 21 серпня 2023 10:00
Дата відповіді: 22 серпня 2023 20:20
Поясніть будь-ласка, що ви маєте не увазі під формулюванням "Необґрунтоване заниження цін". На основі чого ви будете робити висновки про необгрунтовнаність ціни? І чи відрізняється дане формулювання від "аномально низької ціни"? Також хочемо зазначити, що маршрут перевезення і середня швидкість вантажівки жодним чином не дають переконатися в тому, що товар не із расіі або біларусі. Для цього мають бути відповідні документи виробника, які підтверджують походження. Також зараз складно точно спрогнозувати весь маршрут перевезення, адже на це впливають багато факторів, особливо якщо маршрут складає 600+ кілометрів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Необґрунтоване заниження цін (демпінг) - продаж товарів з штучно занижених цін. Демпінгові ціни істотно нижчі ринкових цін, а іноді навіть нижче, ніж собівартість товару. Демпінг проводиться з різними цілями. Демпінг здійснюється компаніями з розрахунку на відшкодування в майбутньому поточних збитків, коли за рахунок демпінгу буде досягнутий бажаний результат у Замовника, а потім звернення до Замовника після підписання договору про збільшення ціни товару.
1)Необґрунтоване заниження цін (демпінг) - відрізняється від "аномально низької ціни". Опис стосовно аномально низької ціни зазначений в ТД Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію.
2)Перевезення товарів (доставка до Замовника) повинна проходити з мінімальними ризиками! Використання транспортних засобів при перевезенні вантажів регулюється низкою нормативно-правових актів, основними з яких є Закон України України «Про автомобільний транспорт», Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджені наказом Міністерства транспорту України та Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті.
3)Відповідно ч. 2 ст. 15 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" накази міністерства, видані в межах його повноважень, є обов'язковими до виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими державними адміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності та громадянами.
Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в України, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 р. № 363, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20.02.98 р. за № 128/2568 (далі - Правила), визначають права, обов'язки і відповідальність власників автомобільного транспорту - Перевізників та Вантажовідправників і Вантажоодержувачів - Замовників.
Пунктом 10.12 глави 10 Правил встановлено, що здача Замовником і приймання Перевізником вантажів, що перевозяться навалом, наливом або в контейнерах, передбачають визначення та запис маси вантажу в товарно-транспортній накладній.
Відповідно до вимог пункту 10.1 глави 10 Правил тарні та штучні вантажі приймаються Перевізником із зазначенням в товарно-транспортній накладній маси вантажу та кількості вантажних місць. Маса тарних і штучних вантажів визначається Замовником перед поданням їх Перевізнику та зазначається на вантажних місцях.
Також пунктом 10.17 глави 10 Правил визначено, що умови приймання вантажів для перевезення, які не передбачені цим розділом Правил, визначаються правилами перевезень окремих видів вантажів.
Інформуємо, що правила оформлення документів на перевезення вантажів викладено в главі 11 Правил.
Відповідно до вимог пункту 11.4 глави 11 Правил товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох примірників.
Пунктом 11.5 глави 11 Правил визначено, що після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її примірники.
Пунктом 11.6 глави 11 Правил передбачено, що перший примірник товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий примірники, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби печаткою або штампом), передаються Перевізнику.
Також вищезазначеними Правилами визначено випадки, коли до товарно-транспортної накладної заносяться додаткові відомості, крім тих, що встановлені затвердженою формою.
Окремо слід зазначити, що для деяких видів вантажів під час їх перевезення автомобільним транспортом встановлені спеціалізовані форми товарно-транспортних накладних, затверджені відповідними наказами уповноважених органів виконавчої влади.
Тобто при перевезенні відповідно до укладеного договору вантажів, щодо яких вимоги про використання спеціалізованих форм товарно-транспортних накладних відсутні, під час оформлення товарно-транспортних накладних використовується форма, затверджена вищезазначеними Правилами, в частині наявності та заповнення всіх визначених реквізитів. У передбачених Правилами випадках товарно-транспортна накладна може бути доповнена додатковими записами.
Відповідно до ч. 1 та абз. 3 ч. 2 ст. 48 Закону автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів для водія є посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Відповідно до Переліку під час здійснення вантажних перевезень автомобільними транспортними засобами водій поряд з іншими документами, необхідними для всіх видів перевезень, у випадку надання послуг з перевезення вантажу на договірних умовах повинен мати оформлену товарно-транспортну накладну, а у разі здійснення перевезень вантажів для власних потреб - накладну або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж.
Додатково інформуємо, що відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт визначена ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». Зокрема, абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону передбачено за надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 та 48 цього Закону, застосування до автомобільних перевізників адміністративно-господарських штрафів у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи вищевикладене, замовником було прийнято рішення про встановлення додаткових вимог, що передбачені чинним законодавством України. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Дякуємо за звернення.
Необґрунтоване заниження цін (демпінг) - продаж товарів з штучно занижених цін. Демпінгові ціни істотно нижчі ринкових цін, а іноді навіть нижче, ніж собівартість товару. Демпінг проводиться з різними цілями. Демпінг здійснюється компаніями з розрахунку на відшкодування в майбутньому поточних збитків, коли за рахунок демпінгу буде досягнутий бажаний результат у Замовника, а потім звернення до Замовника після підписання договору про збільшення ціни товару.
1)Необґрунтоване заниження цін (демпінг) - відрізняється від "аномально низької ціни". Опис стосовно аномально низької ціни зазначений в ТД Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію.
2)Перевезення товарів (доставка до Замовника) повинна проходити з мінімальними ризиками! Використання транспортних засобів при перевезенні вантажів регулюється низкою нормативно-правових актів, основними з яких є Закон України України «Про автомобільний транспорт», Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджені наказом Міністерства транспорту України та Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті.
3)Відповідно ч. 2 ст. 15 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" накази міністерства, видані в межах його повноважень, є обов'язковими до виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими державними адміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності та громадянами.
Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в України, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 р. № 363, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20.02.98 р. за № 128/2568 (далі - Правила), визначають права, обов'язки і відповідальність власників автомобільного транспорту - Перевізників та Вантажовідправників і Вантажоодержувачів - Замовників.
Пунктом 10.12 глави 10 Правил встановлено, що здача Замовником і приймання Перевізником вантажів, що перевозяться навалом, наливом або в контейнерах, передбачають визначення та запис маси вантажу в товарно-транспортній накладній.
Відповідно до вимог пункту 10.1 глави 10 Правил тарні та штучні вантажі приймаються Перевізником із зазначенням в товарно-транспортній накладній маси вантажу та кількості вантажних місць. Маса тарних і штучних вантажів визначається Замовником перед поданням їх Перевізнику та зазначається на вантажних місцях.
Також пунктом 10.17 глави 10 Правил визначено, що умови приймання вантажів для перевезення, які не передбачені цим розділом Правил, визначаються правилами перевезень окремих видів вантажів.
Інформуємо, що правила оформлення документів на перевезення вантажів викладено в главі 11 Правил.
Відповідно до вимог пункту 11.4 глави 11 Правил товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох примірників.
Пунктом 11.5 глави 11 Правил визначено, що після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її примірники.
Пунктом 11.6 глави 11 Правил передбачено, що перший примірник товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий примірники, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби печаткою або штампом), передаються Перевізнику.
Також вищезазначеними Правилами визначено випадки, коли до товарно-транспортної накладної заносяться додаткові відомості, крім тих, що встановлені затвердженою формою.
Окремо слід зазначити, що для деяких видів вантажів під час їх перевезення автомобільним транспортом встановлені спеціалізовані форми товарно-транспортних накладних, затверджені відповідними наказами уповноважених органів виконавчої влади.
Тобто при перевезенні відповідно до укладеного договору вантажів, щодо яких вимоги про використання спеціалізованих форм товарно-транспортних накладних відсутні, під час оформлення товарно-транспортних накладних використовується форма, затверджена вищезазначеними Правилами, в частині наявності та заповнення всіх визначених реквізитів. У передбачених Правилами випадках товарно-транспортна накладна може бути доповнена додатковими записами.
Відповідно до ч. 1 та абз. 3 ч. 2 ст. 48 Закону автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів для водія є посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Відповідно до Переліку під час здійснення вантажних перевезень автомобільними транспортними засобами водій поряд з іншими документами, необхідними для всіх видів перевезень, у випадку надання послуг з перевезення вантажу на договірних умовах повинен мати оформлену товарно-транспортну накладну, а у разі здійснення перевезень вантажів для власних потреб - накладну або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж.
Додатково інформуємо, що відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт визначена ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». Зокрема, абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону передбачено за надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 та 48 цього Закону, застосування до автомобільних перевізників адміністративно-господарських штрафів у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи вищевикладене, замовником було прийнято рішення про встановлення додаткових вимог, що передбачені чинним законодавством України. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Дякуємо за звернення.
відповідальна особа з безпеки дорожнього руху
Дата подання: 21 серпня 2023 10:07
Дата відповіді: 22 серпня 2023 20:21
Поясніть будь-ласка, яке відношення має відповідальна особа з безпеки дорожнього руху до виробництва меблів. І уточніть, чи не буде підставою відхилення відсутність даної особи за штатом.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
1). Безпека дорожнього руху — це система правил, заходів і засобів, що забезпечують умови безпечного дорожнього руху, які спрямовані на захист і збереження життя і здоров'я учасникам дорожнього руху, а також захист і збереження довкілля та товару. Покращення безпеки на дорогах є світовою проблемою, що поступово стає головним пріоритетом для кожного суспільства. Система управління безпекою руху на підприємствах та фоп — структурована та задокументована система взаємопов'язаних і взаємодіючих елементів автоперевізника, суб'єкта господарської діяльності, якии утримує транспортні засоби відповідно до управління безпекою руху на автомобільному транспорті, щоб встановити політику, завдання та відповідні процеси досягнення таких цілей. Згідно ч. 2 ст. 11 Закону України «Про дорожній рух» у підприємствах та організаціях, що мають транспортні засоби, при чисельності зайнятих експлуатацією транспортних засобів понад 50 чоловік, вводиться посада фахівця з безпеки дорожнього руху, а понад 500 чоловік — створюється служба безпеки дорожнього руху.
Правила дорожнього руху України регулюють обов'язки водіїв та пішоходів, а також визначають технічні вимоги до транспортних засобів.
Відповідно ст. 10. Закону України «Про дорожній рух» Компетенція власників транспортних засобів. До компетенції власників транспортних засобів належить: здійснення заходів щодо розвитку, експлуатації та утримання у справному технічному стані транспортних засобів; організація та здійснення заходів щодо медичного забезпечення безпеки дорожнього руху; організація та здійснення заходів щодо захисту навколишнього природного середовища від шкідливого впливу транспорту; організація та фінансування заходів, пов'язаних із профілактикою дорожньо-транспортного травматизму; вирішення питань експлуатації транспорту у надзвичайних ситуаціях; здійснення обліку осіб, які допускаються до керування транспортним засобом та інше.
2). Відсутність даної особи з безпеки дорожнього руху за штатом, - не буде підставою відхилення учасника, так як у усіх учасників є можливість використати усі можливі форми взаємовідносин крім штатних працівників (цивільно-правові договори, суміщення та інше). Дана умова не є дискримінаційною, не є складною та не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Дякуємо за звернення.
1). Безпека дорожнього руху — це система правил, заходів і засобів, що забезпечують умови безпечного дорожнього руху, які спрямовані на захист і збереження життя і здоров'я учасникам дорожнього руху, а також захист і збереження довкілля та товару. Покращення безпеки на дорогах є світовою проблемою, що поступово стає головним пріоритетом для кожного суспільства. Система управління безпекою руху на підприємствах та фоп — структурована та задокументована система взаємопов'язаних і взаємодіючих елементів автоперевізника, суб'єкта господарської діяльності, якии утримує транспортні засоби відповідно до управління безпекою руху на автомобільному транспорті, щоб встановити політику, завдання та відповідні процеси досягнення таких цілей. Згідно ч. 2 ст. 11 Закону України «Про дорожній рух» у підприємствах та організаціях, що мають транспортні засоби, при чисельності зайнятих експлуатацією транспортних засобів понад 50 чоловік, вводиться посада фахівця з безпеки дорожнього руху, а понад 500 чоловік — створюється служба безпеки дорожнього руху.
Правила дорожнього руху України регулюють обов'язки водіїв та пішоходів, а також визначають технічні вимоги до транспортних засобів.
Відповідно ст. 10. Закону України «Про дорожній рух» Компетенція власників транспортних засобів. До компетенції власників транспортних засобів належить: здійснення заходів щодо розвитку, експлуатації та утримання у справному технічному стані транспортних засобів; організація та здійснення заходів щодо медичного забезпечення безпеки дорожнього руху; організація та здійснення заходів щодо захисту навколишнього природного середовища від шкідливого впливу транспорту; організація та фінансування заходів, пов'язаних із профілактикою дорожньо-транспортного травматизму; вирішення питань експлуатації транспорту у надзвичайних ситуаціях; здійснення обліку осіб, які допускаються до керування транспортним засобом та інше.
2). Відсутність даної особи з безпеки дорожнього руху за штатом, - не буде підставою відхилення учасника, так як у усіх учасників є можливість використати усі можливі форми взаємовідносин крім штатних працівників (цивільно-правові договори, суміщення та інше). Дана умова не є дискримінаційною, не є складною та не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Дякуємо за звернення.
ЩОДО вимог до транспорту та доставки меблів?
Дата подання: 21 серпня 2023 16:48
Дата відповіді: 22 серпня 2023 20:22
Доброго дня шановний Замовник, вивчивши тендерну документацію виникає питання, ви проводите закупівлю с придбання меблів, чи у вас закупівля про надання послуг з постачання (перевезення) меблів, адже такі вимоги щодо транспорту бачимо в перше?
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищевикладене, замовником було прийнято рішення про встановлення додаткових вимог, що передбачені чинним законодавством України.
Більш детальна інформація знаходиться у відповіді № 1, та № 2 до цієї закупівлі.
Усі вимоги Замовника не є дискримінаційними, не є складними та не містять обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Дякуємо за звернення.
Враховуючи вищевикладене, замовником було прийнято рішення про встановлення додаткових вимог, що передбачені чинним законодавством України.
Більш детальна інформація знаходиться у відповіді № 1, та № 2 до цієї закупівлі.
Усі вимоги Замовника не є дискримінаційними, не є складними та не містять обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Науменко Олександр Сергійович" |
814 200,00
UAH з ПДВ
|
814 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Науменко Олександр Сергійович" #3186815171 |
Переможець |
814 200,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2023 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 11:13
|
Договір 98ВТ.PDF | укладений |
21 вересня 2023 11:00
|