Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42735489 |
Місцезнаходження: | 13337, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, буд. 4 |
Контактна особа: |
Оксана Каракузова +380989287926 fran4ykok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 368 901,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 844,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 20:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 20:47 |
Додаток-5.pdf | |
25 серпня 2023 20:47 |
зміни-до-тендерної-документації.pdf | |
18 серпня 2023 17:19 |
Додаток 4 Проєкт договору.pdf | |
18 серпня 2023 17:19 |
ТД.pdf |
25 серпня 2023 20:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
25 серпня 2023 20:47 |
Додаток-5.pdf
|
||||
25 серпня 2023 20:47 |
зміни-до-тендерної-документації.pdf
|
||||
18 серпня 2023 17:19 |
Додаток 4 Проєкт договору.pdf
|
||||
18 серпня 2023 17:19 |
ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000046 ● a091cdd4564d4149a722affec84a56fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2023
№ 60-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.10.2023 № 60-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-08-18-011417-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 17:11:34
Запит про надання пояснення (інформації та документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-18-011417-a), а також відповідно до пунктів 6, 7 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Просимо надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний висновок тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 18.09.2023 до участі у процедурі закупівлі подано лише одну пропозицію учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія центр комплект»» (далі – ТОВ «ТПК Центр комплект»).
Підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації імперативно вимагалося, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); підсумкову відомість ресурсів на будову. Вид договірної ціни – тверда.
Крім того, пунктом 2.2 розділу 2 проекту договору передбачено, договірна ціна є твердою.
Разом з тим, відповідно пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.17 Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанова, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
При цьому, аналогічна позиція з даного приводу (щодо включення учасником торгів згідно норм Настанови до ціни тендерної пропозиції адміністративних витрат саме розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу) зазначена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2022 у справі № 380/7207/22.
Слід зазначити, що в листі Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України», зокрема зазначено, що «в Настанові аналогічно з ДСТУ передбачено, що підрядник при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) обчислює загальновиробничі та адміністративні витрати виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній звітний період, а прибуток враховується у розмірі, який підрядник планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва».
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови визначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТОВ «ТПК Центр комплект» не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, в розмірі до 1,5%.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у розмірі, що перевищує визначений пунктом 5.33 розділу V Настанови, як наслідок недотримано вимоги передбачені підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТПК Центр комплект»?
3) В ході моніторингу встановлено, що пункт 2.4 розділу 2, пункт 3.2.8 розділу 3, пункт 5.2.2 розділу 5, пункт 9.1.3 розділу 9 та пункт 11.9 розділу 11 договору підряду від 12.09.2023 № 300 не містить точного знакового відтворення тексту таких пунктів (скановано не в повному обсязі).
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Поясніть чому, в порушення вимог передбачених абзацом 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, договір про закупівлю від 29.09.2023 № 37 оприлюднено в електронній системі закупівель не в повному обсязі (відсутній текст окремих пунктів) ?
Разом з тим, прошу надати в електронній системі закупівель копію всіх сторінок договору про закупівлю від 29.09.2023 № 37, належним чином сканованих.
4) Прошу надати копію додаткової угоди № 2 до договору підряду від 12.09.2023 № 300.
5) Проведеним аналізом встановлено, що до договору підряду від 12.09.2023 № 300 укладено додаткову угоду № 3, якою внесено зміни до додатку 1 «Договірна ціна» та змінено розмір коштів на покриття ризиків та коштів на покриття адміністративних витрат.
Поясніть, чим зумовлене внесення вищевказаних змін та якими нормативними актами регулювалися під час їх внесення?
6) Прошу надати оновлений розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 16:46:56
На Ваш запит надаємо документи
На Ваш запит надаємо документи
- додаткова угода (24).pdf
- відомість ресурсів №01-01-01.pdf
- відомість ресурсів №02-01-01.pdf
- відомість ресурсів №02-01-02.pdf
- відомість ресурсів №02-01-03.pdf
- відомість ресурсів №02-01-04.pdf
- відомість ресурсів №02-01-05.pdf
- відомість ресурсів №04-01-01.pdf
- відомість ресурсів №04-01-02.pdf
- відомість ресурсів №04-01-03.pdf
- відомість ресурсів №06-01-01.pdf
- відомість ресурсів №06-01-02.pdf
- відомість ресурсів №06-01-03.pdf
- відомість ресурсів №06-01-04.pdf
- відомість ресурсів №07-01-01.pdf
- відомість ресурсів №07-01-02.pdf
- відомість ресурсів №07-01-03.pdf
- відомість ресурсів №07-01-04.pdf
- відомість ресурсів №07-01-05.pdf
- відомість ресурсів №07-01-06.pdf
- відомість ресурсів №07-01-07.pdf
- відомість ресурсів №07-01-08.pdf
- відомість ресурсів №07-01-09.pdf
- відомість ресурсів №07-01-010.pdf
- відомість трудомісткості і заробітної плати №02-01.pdf
- відомість трудомісткості і заробітної плати №04-01.pdf
- відомість трудомісткості і заробітної плати.pdf
- відомість тудомісткості і заробітної плати.pdf
- Договір.pdf
- Додаткова угода №1.pdf
- Додаткова угода №2.pdf
- зведений кошторисний розрахунок .pdf
- зведений кошторисний розрахунок 4міл .pdf
- кошторисна документація.pdf
- кошторисний прибуток.pdf
- кошторисний розрахунок № П-94.pdf
- кошторисний розрахунок №П-131.pdf
- кошторисний розрахунок №П-145.pdf
- кошторисний розрахунок.pdf
- локальний кошторис №01-01-01.pdf
- локальний кошторис №02-01-01.pdf
- локальний кошторис №02-01-03.pdf
- локальний кошторис №02-01-04.pdf
- локальний кошторис №02-01-05.pdf
- локальний кошторис №04-01-01.pdf
- локальний кошторис №04-01-02.pdf
- локальний кошторис №04-01-03.pdf
- локальний кошторис №06-01-01.pdf
- локальний кошторис №06-01-02.pdf
- локальний кошторис №06-01-03.pdf
- локальний кошторис №06-01-04.pdf
- локальний кошторис №07-01-01.pdf
- локальний кошторис №07-01-02.pdf
- локальний кошторис №07-01-03.pdf
- локальний кошторис №07-01-04.pdf
- локальний кошторис №07-01-05.pdf
- локальний кошторис №07-01-06.pdf
- локальний кошторис №07-01-07.pdf
- локальний кошторис №07-01-08.pdf
- локальний кошторис №07-01-09.pdf
- локальний кошторис №07-01-010.pdf
- локальний кошторисв №02-01-02.pdf
- об’єктний кошторис №02-01.pdf
- об’єктний кошторис №04-01.pdf
- об’єктний кошторис №06-01.pdf
- об’єктний кошторис.pdf
- підсумкова вартісні параметри.pdf
- пояснювальна записка.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 11:12:08
Запит про надання пояснення (інформації та документів) № 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-18-011417-a), а також відповідно до пунктів 6, 7 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
13.10.2023 на запит органу державного фінансового контролю Вами надано копії документів в електронній системі закупівель, однак не надано відповіді на поставлені питання, зокрема:
1) Проведеним аналізом встановлено, що до договору підряду від 12.09.2023 № 300 укладено додаткову угоду № 3, якою внесено зміни до додатку 1 «Договірна ціна» та змінено розмір коштів на покриття ризиків та коштів на покриття адміністративних витрат.
Поясніть, чим зумовлене внесення вищевказаних змін та якими нормативними актами регулювалися під час їх внесення?
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 18.09.2023 до участі у процедурі закупівлі подано лише одну пропозицію учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія центр комплект»» (далі – ТОВ «ТПК Центр комплект»).
Підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації імперативно вимагалося, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); підсумкову відомість ресурсів на будову. Вид договірної ціни – тверда.
Крім того, пунктом 2.2 розділу 2 проекту договору передбачено, договірна ціна є твердою.
Разом з тим, відповідно пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.17 Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанова, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
При цьому, аналогічна позиція з даного приводу (щодо включення учасником торгів згідно норм Настанови до ціни тендерної пропозиції адміністративних витрат саме розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу) зазначена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2022 у справі № 380/7207/22.
Слід зазначити, що в листі Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України», зокрема зазначено, що «в Настанові аналогічно з ДСТУ передбачено, що підрядник при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) обчислює загальновиробничі та адміністративні витрати виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній звітний період, а прибуток враховується у розмірі, який підрядник планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва».
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови визначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТОВ «ТПК Центр комплект» не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, в розмірі до 1,5%.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у розмірі, що перевищує визначений пунктом 5.33 розділу V Настанови, як наслідок недотримано вимоги передбачені підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТПК Центр комплект»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відп
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 12:53:15
Відповідь на запит
Відповідь на запит
1) Підрядник виправив технічну помилку не змінюючи загальну суму «Договірної ціни» і обсягу робіт
2) На запит Замовника на рахунок показників розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовувалися в Договірной ціні об’єкта на будову: «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (коригування)» були призначені на відшкодування збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат , але це рішення приймається на підставі дефектних актів з узгодженням замовником та проектною організацією,а так як підрядник на стадій закупівлі немає інформацій про стадію проектування були прийняти показники в розміри 2,5% і є не остаточними які будуть коригуватися. Це коригування відбувається публічно .
На запит Замовника було надано розрахунки показників загальновиробничих та адміністративних витрат ,виходячи з урахуванням потужностей за попередньо розрахунковий період 01/01/2022 – 31/12/2023 та розрахунок розміру кошторисної заробітної плати , якій враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20/10/2016р. №281 (зі змінами). Розмір загальновиробничих та адміністративних витрат перевищує показники , наведені в додатках 18 (пункти 4.15,4.17) та 26 (пункт 4.39,5.17) цієї Настанови. В зв’язку з цім були визначенні показники вартості будівництва у зв’язку з подіями у 2022 році , що російська агресія завдала величезного удару економіці України, у тому числі у галузі будівництва, обраховувалися за усередненими показниками, наведеними в додатках 18 цієї Настанови так ,як є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії та визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості на будову: «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (коригування)»
Додатки, що додаються :
а)Таблиця
б)Таблиця №2
г)Таблиця №3
д)Розрахунок РЗПК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень, Замовник розриває Договір № 300 від 12.09.2023
2023-11-07 16:55:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розырвання договору про закупывлю від 12.09.2023 року №300 .
2023-11-28 09:11:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
28 341 278,19
UAH з ПДВ
|
28 341 278,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #38329812 |
Переможець |
28 341 278,19
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 11:06
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 05 вересня 2023 11:06
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #38329812 |
28 341 278,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 09:09
|
додаткова угода.pdf | укладений |
10 листопада 2023 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2023 11:37
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 11:44
|
додаткова угода .pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 10:59
|
договір.pdf | укладений |
14 вересня 2023 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строни дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток № 2 |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток №1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 вересня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди цією додатковою угодою достроково розірвати Договір №300 від 12.09.2023 року |