Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
28 368 901,00 UAH
UA-2023-08-18-011417-a e420ba55e84f4d8a9e1e46985f833bcd
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Каракузова

+380989287926 fran4ykok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42735489
Місцезнаходження: 13337, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, буд. 4
Контактна особа: Оксана Каракузова
+380989287926
fran4ykok@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2023 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 28 368 901,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 844,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення відкритих торгів усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13337, Україна, Житомирська область, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь,4 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2023 17:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 серпня 2023 20:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 20:47
Додаток-5.pdf
25 серпня 2023 20:47
зміни-до-тендерної-документації.pdf
18 серпня 2023 17:19
Додаток 4 Проєкт договору.pdf
18 серпня 2023 17:19
ТД.pdf
25 серпня 2023 20:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2023 17:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 20:47
Додаток-5.pdf
18 серпня 2023 17:19
Додаток 5 Технічне завдання.pdf
18 серпня 2023 17:16
Додаток 5 Технічне завдання.doc
25 серпня 2023 20:47
зміни-до-тендерної-документації.pdf
18 серпня 2023 17:19
Додаток 4 Проєкт договору.pdf
18 серпня 2023 17:16
Додаток 4 Проєкт договору.docx
18 серпня 2023 17:19
ТД.pdf
18 серпня 2023 17:16
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-09-000046 ● a091cdd4564d4149a722affec84a56fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2023 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

09.10.2023
№ 60-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.10.2023 № 60-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-08-18-011417-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-10 17:11:34

Запит про надання пояснення (інформації та документів) № 1

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-18-011417-a), а також відповідно до пунктів 6, 7 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.

1) Просимо надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний висновок тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 18.09.2023 до участі у процедурі закупівлі подано лише одну пропозицію учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія центр комплект»» (далі – ТОВ «ТПК Центр комплект»).
Підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації імперативно вимагалося, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); підсумкову відомість ресурсів на будову. Вид договірної ціни – тверда.
Крім того, пунктом 2.2 розділу 2 проекту договору передбачено, договірна ціна є твердою.
Разом з тим, відповідно пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.17 Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанова, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
При цьому, аналогічна позиція з даного приводу (щодо включення учасником торгів згідно норм Настанови до ціни тендерної пропозиції адміністративних витрат саме розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу) зазначена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2022 у справі № 380/7207/22.
Слід зазначити, що в листі Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України», зокрема зазначено, що «в Настанові аналогічно з ДСТУ передбачено, що підрядник при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) обчислює загальновиробничі та адміністративні витрати виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній звітний період, а прибуток враховується у розмірі, який підрядник планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва».
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови визначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТОВ «ТПК Центр комплект» не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, в розмірі до 1,5%.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у розмірі, що перевищує визначений пунктом 5.33 розділу V Настанови, як наслідок недотримано вимоги передбачені підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТПК Центр комплект»?

3) В ході моніторингу встановлено, що пункт 2.4 розділу 2, пункт 3.2.8 розділу 3, пункт 5.2.2 розділу 5, пункт 9.1.3 розділу 9 та пункт 11.9 розділу 11 договору підряду від 12.09.2023 № 300 не містить точного знакового відтворення тексту таких пунктів (скановано не в повному обсязі).
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Поясніть чому, в порушення вимог передбачених абзацом 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, договір про закупівлю від 29.09.2023 № 37 оприлюднено в електронній системі закупівель не в повному обсязі (відсутній текст окремих пунктів) ?
Разом з тим, прошу надати в електронній системі закупівель копію всіх сторінок договору про закупівлю від 29.09.2023 № 37, належним чином сканованих.

4) Прошу надати копію додаткової угоди № 2 до договору підряду від 12.09.2023 № 300.

5) Проведеним аналізом встановлено, що до договору підряду від 12.09.2023 № 300 укладено додаткову угоду № 3, якою внесено зміни до додатку 1 «Договірна ціна» та змінено розмір коштів на покриття ризиків та коштів на покриття адміністративних витрат.
Поясніть, чим зумовлене внесення вищевказаних змін та якими нормативними актами регулювалися під час їх внесення?

6) Прошу надати оновлений розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-13 16:46:56

На Ваш запит надаємо документи

На Ваш запит надаємо документи

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-16 11:12:08

Запит про надання пояснення (інформації та документів) № 2

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-18-011417-a), а також відповідно до пунктів 6, 7 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
13.10.2023 на запит органу державного фінансового контролю Вами надано копії документів в електронній системі закупівель, однак не надано відповіді на поставлені питання, зокрема:

1) Проведеним аналізом встановлено, що до договору підряду від 12.09.2023 № 300 укладено додаткову угоду № 3, якою внесено зміни до додатку 1 «Договірна ціна» та змінено розмір коштів на покриття ризиків та коштів на покриття адміністративних витрат.
Поясніть, чим зумовлене внесення вищевказаних змін та якими нормативними актами регулювалися під час їх внесення?

2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 18.09.2023 до участі у процедурі закупівлі подано лише одну пропозицію учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія центр комплект»» (далі – ТОВ «ТПК Центр комплект»).
Підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації імперативно вимагалося, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); підсумкову відомість ресурсів на будову. Вид договірної ціни – тверда.
Крім того, пунктом 2.2 розділу 2 проекту договору передбачено, договірна ціна є твердою.
Разом з тим, відповідно пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.17 Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанова, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
При цьому, аналогічна позиція з даного приводу (щодо включення учасником торгів згідно норм Настанови до ціни тендерної пропозиції адміністративних витрат саме розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу) зазначена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2022 у справі № 380/7207/22.
Слід зазначити, що в листі Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України», зокрема зазначено, що «в Настанові аналогічно з ДСТУ передбачено, що підрядник при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) обчислює загальновиробничі та адміністративні витрати виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній звітний період, а прибуток враховується у розмірі, який підрядник планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва».
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови визначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТОВ «ТПК Центр комплект» не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, в розмірі до 1,5%.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Центр комплект» надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у розмірі, що перевищує визначений пунктом 5.33 розділу V Настанови, як наслідок недотримано вимоги передбачені підпунктом 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТПК Центр комплект»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відп

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-19 12:53:15

Відповідь на запит

Відповідь на запит
1) Підрядник виправив технічну помилку не змінюючи загальну суму «Договірної ціни» і обсягу робіт

2) На запит Замовника на рахунок показників розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовувалися в Договірной ціні об’єкта на будову: «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (коригування)» були призначені на відшкодування збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат , але це рішення приймається на підставі дефектних актів з узгодженням замовником та проектною організацією,а так як підрядник на стадій закупівлі немає інформацій про стадію проектування були прийняти показники в розміри 2,5% і є не остаточними які будуть коригуватися. Це коригування відбувається публічно .

На запит Замовника було надано розрахунки показників загальновиробничих та адміністративних витрат ,виходячи з урахуванням потужностей за попередньо розрахунковий період 01/01/2022 – 31/12/2023 та розрахунок розміру кошторисної заробітної плати , якій враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20/10/2016р. №281 (зі змінами). Розмір загальновиробничих та адміністративних витрат перевищує показники , наведені в додатках 18 (пункти 4.15,4.17) та 26 (пункт 4.39,5.17) цієї Настанови. В зв’язку з цім були визначенні показники вартості будівництва у зв’язку з подіями у 2022 році , що російська агресія завдала величезного удару економіці України, у тому числі у галузі будівництва, обраховувалися за усередненими показниками, наведеними в додатках 18 цієї Настанови так ,як є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії та визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості на будову: «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу Гришковецької гімназії Гришковецької селищної ради за адресою: смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 3 Бердичівського району Житомирської області» (коригування)»
Додатки, що додаються :
а)Таблиця
б)Таблиця №2
г)Таблиця №3
д)Розрахунок РЗПК

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень, Замовник розриває Договір № 300 від 12.09.2023

2023-11-07 16:55:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розырвання договору про закупывлю від 12.09.2023 року №300 .

2023-11-28 09:11:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 28 341 278,19
UAH з ПДВ
28 341 278,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 вересня 2023 18:54
Електронний підпис
05 вересня 2023 18:53
Статут.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
Статут опис.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
Статут код доступу.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
корупція.zip.p7s
05 вересня 2023 18:53
ЄДР.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка про підпис.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка 2.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка 1.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка (26).zip.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка (24).zip.p7s
05 вересня 2023 18:53
Витяг ПДВ.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
абзац 14.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
Статут.PDF
05 вересня 2023 18:53
Статут опис.PDF
05 вересня 2023 18:53
Статут код доступу.pdf
05 вересня 2023 18:53
Паспорт і ІПН директора.PDF
05 вересня 2023 18:53
корупція.zip
05 вересня 2023 18:53
ЄДР.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка про підпис.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка 2.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка 1.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка (26).zip
05 вересня 2023 18:53
Довідка (24).zip
05 вересня 2023 18:53
Витяг ПДВ.PDF
05 вересня 2023 18:53
абзац 14.PDF
05 вересня 2023 18:53
Статут.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
Статут опис.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
Статут код доступу.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
корупція.zip.p7s
05 вересня 2023 18:53
ЄДР.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка про підпис.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка 2.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка 1.pdf.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка (26).zip.p7s
05 вересня 2023 18:53
Довідка (24).zip.p7s
05 вересня 2023 18:53
Витяг ПДВ.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
абзац 14.PDF.p7s
05 вересня 2023 18:53
Статут.PDF
05 вересня 2023 18:53
Статут опис.PDF
05 вересня 2023 18:53
Статут код доступу.pdf
05 вересня 2023 18:53
Паспорт і ІПН директора.PDF
05 вересня 2023 18:53
корупція.zip
05 вересня 2023 18:53
ЄДР.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка про підпис.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка 2.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка 1.pdf
05 вересня 2023 18:53
Довідка (26).zip
05 вересня 2023 18:53
Довідка (24).zip
05 вересня 2023 18:53
Витяг ПДВ.PDF
05 вересня 2023 18:53
абзац 14.PDF
28 серпня 2023 18:16
Електронний підпис
28 серпня 2023 18:16
Електронний підпис
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_01-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf
28 серпня 2023 18:16
ISO 9001 -2015.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-08.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
АВК-договір.pdf
28 серпня 2023 18:16
досвід.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-04.pdf
28 серпня 2023 18:16
Статут код доступу.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Ружин -відгук.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
абзац14.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-05.pdf
28 серпня 2023 18:16
Статут код доступу.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-07.pdf
28 серпня 2023 18:16
Квитанція - звітність.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-04.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Ружин -договір.pdf
28 серпня 2023 18:16
працівники.PDF
28 серпня 2023 18:16
Технічне завдання.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
80095_Атестат 03.10.2021.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
ISO 37001_2018.pdf
28 серпня 2023 18:16
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
sfera_8O027_14_03_2021.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
АВК - ліцензія.pdf
28 серпня 2023 18:16
Ружин-КБ-3, КБ-2в.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-07.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Статут.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-05.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ИВР.pdf
28 серпня 2023 18:16
111.imd.p7s
28 серпня 2023 18:16
АВК-договір.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
субпідряд.PDF
28 серпня 2023 18:16
sfera_8O027_14_03_2021.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ДЦ_3.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_01-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 1.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
МТБ.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
80095_сфера 03.10.2021.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-08.pdf
28 серпня 2023 18:16
Статут.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-04.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
80095_Атестат 03.10.2021.pdf
28 серпня 2023 18:16
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
80095_сфера 03.10.2021.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-09.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Довідка про підпис.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Статут опис.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
ISO 37001_2018.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-04.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-06.pdf
28 серпня 2023 18:16
МТБ.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-04.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
u_111_ДЦ_ССР.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
Ружин-КБ-3, КБ-2в.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 1.PDF
28 серпня 2023 18:16
щодо дозволів.pdf
28 серпня 2023 18:16
АВК - ліцензія.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Витяг ПДВ.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
субпідряд.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Акт огляду.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Проект договору.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Статут опис.PDF
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Фінансова звітність.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2023 18:16
Ружин -відгук.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
ISO 9001 -2015.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-09.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
щодо дозволів.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-05.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Довідка про підпис.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Проект договору.pdf
28 серпня 2023 18:16
бенефіціар.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Технічне завдання.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-06.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
u_111_ДЦ_ССР.pdf
28 серпня 2023 18:16
Декларація скловата.pdf
28 серпня 2023 18:16
досвід.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
бенефіціар.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-04.pdf
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 7.PDF
28 серпня 2023 18:16
Акт огляду.PDF
28 серпня 2023 18:16
абзац14.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
працівники.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111.imd
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 7.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Фінансова звітність.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-05.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Декларація скловата.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Ружин -договір.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Акт огляду.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-04.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-08.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-04.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
АВК - ліцензія.pdf
28 серпня 2023 18:16
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf
28 серпня 2023 18:16
u_111_ДЦ_ССР.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Довідка про підпис.pdf
28 серпня 2023 18:16
досвід.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
sfera_8O027_14_03_2021.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
щодо дозволів.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
80095_сфера 03.10.2021.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-05.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-09.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-07.pdf
28 серпня 2023 18:16
80095_Атестат 03.10.2021.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Довідка про підпис.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
АВК-договір.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
МТБ.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-08.pdf
28 серпня 2023 18:16
Декларація скловата.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ДЦ_3.pdf
28 серпня 2023 18:16
Ружин -договір.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
субпідряд.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Ружин-КБ-3, КБ-2в.pdf
28 серпня 2023 18:16
sfera_8O027_14_03_2021.pdf
28 серпня 2023 18:16
Акт огляду.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Статут опис.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
ISO 37001_2018.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 1.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ИВР.pdf
28 серпня 2023 18:16
Ружин -відгук.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Ружин-КБ-3, КБ-2в.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Фінансова звітність.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Ружин -договір.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-05.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Технічне завдання.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
ISO 9001 -2015.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
АВК-договір.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_01-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_01-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
Витяг ПДВ.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
бенефіціар.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Фінансова звітність.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-01.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 7.PDF
28 серпня 2023 18:16
щодо дозволів.pdf
28 серпня 2023 18:16
МТБ.PDF
28 серпня 2023 18:16
Статут опис.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Декларація скловата.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-05.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-05.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-02.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-06.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_04-01-03.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
АВК - ліцензія.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-04.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
працівники.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
бенефіціар.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-04.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-06.pdf
28 серпня 2023 18:16
Статут код доступу.pdf
28 серпня 2023 18:16
абзац14.PDF
28 серпня 2023 18:16
досвід.PDF
28 серпня 2023 18:16
Проект договору.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
ISO 9001 -2015.PDF
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-04.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
Ружин -відгук.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-04.pdf
28 серпня 2023 18:16
Технічне завдання.pdf
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 7.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
80095_Атестат 03.10.2021.pdf
28 серпня 2023 18:16
Проект договору.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-09.pdf
28 серпня 2023 18:16
u_111_ДЦ_ССР.pdf
28 серпня 2023 18:16
Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
працівники.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111.imd
28 серпня 2023 18:16
Статут код доступу.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
Статут.PDF
28 серпня 2023 18:16
Статут.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
28 серпня 2023 18:16
абзац14.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
субпідряд.PDF
28 серпня 2023 18:16
80095_сфера 03.10.2021.pdf
28 серпня 2023 18:16
підстави відмови 1.PDF.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_06-01-03.pdf
28 серпня 2023 18:16
Квитанція - звітність.PDF
28 серпня 2023 18:16
111.imd.p7s
28 серпня 2023 18:16
111_ДЦ_ЛС1_07-01-07.pdf.p7s
28 серпня 2023 18:16
ISO 37001_2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 28 341 278,19
UAH з ПДВ
05 вересня 2023 11:06

Документи

05 вересня 2023 11:06
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 11:06
Електронний підпис
05 вересня 2023 11:00
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2023 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
28 341 278,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2023 11:06
Довідка НАЗК
05 вересня 2023 11:06
Електронний підпис
05 вересня 2023 11:00
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2023 09:09
додаткова угода.pdf укладений
10 листопада 2023 09:02
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2023 11:37
додаткова угода.pdf зміни до договору
06 жовтня 2023 11:35
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2023 11:44
додаткова угода .pdf зміни до договору
22 вересня 2023 11:36
Електронний підпис укладений
14 вересня 2023 10:59
договір.pdf укладений
14 вересня 2023 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строни дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток № 2
Номер договору про закупівлю: 300
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток №1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 300
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаємної згоди цією додатковою угодою достроково розірвати Договір №300 від 12.09.2023 року