Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень найпростішого укриття (об’єкту фонду захисних споруд цивільного захисту) у підвалі Комунального закладу загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за адресою: вул. Шевченко, 71, смт. Кушугум, Запорізький район, Запорізька область
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2023-08-18-009827-a ● 9b90f72332e34b7fbe85e5fd5d738b40
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КУШУГУМСЬКА ГІМНАЗІЯ "ІНТЕЛЕКТ" КУШУГУМСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (КУШУГУМСЬКА ГІМНАЗІЯ "ІНТЕЛЕКТ") |
Код ЄДРПОУ: | 20504151 |
Місцезнаходження: | 70450, Україна , Запорізька обл., Кушугум, вул.Шевченко,71 |
Контактна особа: |
Мормуль Павло Васильович +380612234225 ShKushugum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2023 14:16 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2023 14:16 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень найпростішого укриття (об’єкту фонду захисних споруд цивільного захисту) у підвалі Комунального закладу загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за адресою: вул. Шевченко, 71, смт. Кушугум, Запорізький район, Запорізька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70450, Україна, Запорізька область, смт. Кушугум, вул.Шевченка 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 3 (Проект договору нова редакція).docx | |
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 3 (Проект договору зміни).docx | |
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 2 (Технічне завдання нова редакція).docx | |
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 2 (Технічне завдання зміни).docx | |
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx | |
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 3 (Проект договору).docx | |
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 2 (Технічне завдання).docx | |
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 1.docx | |
18 серпня 2023 15:30 |
Тендерна документація.docx |
25 серпня 2023 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 3 (Проект договору нова редакція).docx
|
|||
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 3 (Проект договору зміни).docx
|
|||
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 2 (Технічне завдання нова редакція).docx
|
|||
25 серпня 2023 15:30 |
Додаток 2 (Технічне завдання зміни).docx
|
|||
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx
|
|||
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 3 (Проект договору).docx
|
|||
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
|
|||
18 серпня 2023 15:30 |
Додаток 1.docx
|
|||
18 серпня 2023 15:30 |
Тендерна документація.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-18-009827-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП матвєєв юрій євгенович, Код ЄДРПОУ:2710203673
скарга на на протокольне рішення від 08.09.2023р. уповноваженої особи – Мормуль Павла Васильовича
Керуючись частиною 8 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, пунктом 59 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості), фізична особа-підприємець Матвєєв Юрій Євгенович (надалі – Учасник) звертається до органу оскарження з метою оскарження неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника як переможця публічної закупівлі.
Учасник просить скасувати Протокольне рішення від 08.09.2023р, уповноваженої особи – Мормуль П.В. (надалі – Протокол відхилення).
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України “Про Антимонопольний комітет України”, Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України “Про Антимонопольний комітет України”. Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Фактичні обставини та підстави подання скарги
18 серпня 2023 року Замовником було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями щодо наступного предмета: «Капітальний ремонт приміщень найпростішого укриття (об’єкту фонду захисних споруд цивільного захисту) у підвалі Комунального закладу загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за адресою: вул. Шевченко, 71, смт. Кушугум, Запорізький район, Запорізька область» (ДК 021:2015:ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи).
31 серпня 2023 року о 18:00 закінчився строк прийняття тендерних пропозицій
Після розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Матвєєва Юрія Євгеновича, яка становить 3 404 231,88 грн без ПДВ, була визнана найбільш економічно вигідною. Після цього, Замовник розпочав розгляд та оцінку тендерної пропозиції Учасника.
06 вересня 2023 року о 14:21 Уповноваженою особою Замовника було розміщено вимогу про усунення невідповідностей у поданій Учасником тендерній документації. Відповідно вказаної вимоги, Замовником було встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Матвєєв Юрій Євгенович виявлено невідповідності інформації в поданих документах, а саме в документі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ – розрахунок ціни пропозиції» в підсумковій відомості ресурсів в розділі ІІ. Будівельні машини і механізми зазначено, що Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; Машини поливально-мийні, місткість 6000 л; Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т – орендовані, а в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.№30/08-2 від 30.08.2023 року зазначено, що орендована техніка відсутня. Враховуючи викладене учаснику процедури закупівлі ФОП Матвєєв Юрій Євгенович необхідно надати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням орендованої техніки та документи, що свідчать про оренду такої техніки (договори оренди).
06 вересня 2023 року о 17:32 (у термін, передбачений пунктом 43 Особливостей) Учасником було надано лист-роз’яснення (вих.№06/09-1 від 06.09.2023) про безпідставність заявленої вимоги, що пов’язана із відсутністю відповідних умов тендерної документації.
08 вересня 2023 року о 15:23 Учасник отримав повідомлення від Замовника про відхилення тендерної пропозиції разом з Протокольним рішенням від 08 вересня 2023 року, яке оскаржується.
Учасник не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції. Дане рішення порушує Закон України “Про публічні закупівлі” та не ґрунтується на умовах тендерної документації з підстав описаних нижче.
Відповідно до пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
В даному випадку, замовником було відхилено тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Аргументуючи оскаржуване рішення, уповноважена особа замовника зазначив, що дійсно умовами тендерної документації не вимагалось подання від учасників відомостей, які містяться у вимозі про усунення невідповідностей, а саме про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, врахованої іншими розділами підсумкової відомості ресурсів, зокрема розділом ІІ «Будівельні машини і механізми». Тим самим, замовник фактично визнав порушення зі своєї сторони положень абзацу 2 пункту 43 Особливостей.
Наразі, умовами підпункту 2 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації передбачено обов’язок учасників процедури закупівлі надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, врахованої у підсумковій відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат», які необхідні для забезпечення виконання робіт, що є предметом закупівлі.
При цьому, тендерна документація не містить вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції інформації (у будь-якій формі) та її документального підтвердження про наявність в учасників процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, врахованої іншими розділами підсумкової відомості ресурсів, зокрема розділом ІІ «Будівельні машини і механізми».
Учасником було надано та документально підтверджено у повному обсязі інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, врахованої у підсумковій відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат». Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції Учасника довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.№30/08-2 від 30.08.2023 все наявне в нього обладнання та матеріально-технічна база, врахована у підсумковій відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат», є його власністю, та відповідно орендоване обладнання відсутнє. При цьому, інформація про відсутність орендованого обладнання, відображена у довідці, не стосується обладнання та матеріально-технічної бази, врахованої іншими розділами підсумкової відомості ресурсів, зокрема розділом ІІ «Будівельні машини і механізми», оскільки Учасник не був зобов’язаний надавати такі відомості у складі тендерної пропозиції.
Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, в даному випадку уповноважена особа замовника не мав підстав вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, врахованої іншими розділами підсумкової відомості ресурсів, зокрема розділом ІІ «Будівельні машини і механізми», оскільки подання таких не передбачається тендерною документацією, що власне сам і визнав у мотивувальній частині оскаржуваного рішення.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Відповідно до положень пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому, згідно частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Аналогічні положення містять умови підпункту 12 пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Відтак, враховуючи наведені вище обставини та норми чинного законодавства України, якими вони обґрунтовуються, в даному випадку замовник не мав законних підстав вимагати від Учасника надання у складі тендерної пропозиції в порядку пункту 43 Особливостей оновленої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням орендованої техніки згідно розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів та документів, що свідчать про оренду такої техніки, оскільки подання такої інформації та її документального підтвердження не передбачається тендерною документацією.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», одними з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність.
Зауважу, що тендерна пропозиція Учасника є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону. Наведені замовником підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника дають привід припускати про порушення замовником зазначених вище основних принципів здійснення закупівель.
На підставі всього перерахованого, Протокол відхилення Уповноваженої особи Замовника від 08 вересня 2023 року є неправомірним, оскільки базується на безпідставних вимогах, не передбачених тендерною документацією Замовника, порушує принципи публічних закупівель, які передбачені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Керуючись статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, пунктом 59 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
ПРОШУ:
Зобов’язати Комунальний заклад загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Матвєєва Юрія Євгеновича за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт приміщень найпростішого укриття (об’єкту фонду захисних споруд цивільного захисту) у підвалі Комунального закладу загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за адресою: вул. Шевченко, 71, смт. Кушугум, Запорізький район, Запорізька область» (ДК 021:2015:ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-18-009827-a.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП матвєєв юрій євгенович |
3 404 231,88
UAH з ПДВ
|
3 404 231,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДРЕМСЕРВІС" |
3 728 370,00
UAH з ПДВ
|
3 728 370,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" |
3 999 222,48
UAH з ПДВ
|
3 999 222,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП матвєєв юрій євгенович #2710203673 |
Відхилено |
3 404 231,88
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2023 14:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДРЕМСЕРВІС" #44915280 |
Переможець |
3 728 370,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:21
|
д у 2 22.12.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 13:35
|
доп угода.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 12:29
|
Договір | укладений |
27 вересня 2023 12:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень найпростішого укриття (об’єкту фонду захисних споруд цивільного захисту) у підвалі Комунального закладу загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за адресою: вул. Шевченко, 71, смт. Кушугум, Запорізький район, Запорізька область | 1 | роботи |
3 728 370,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень найпростішого укриття (об’єкту фонду захисних споруд цивільного захисту) у підвалі Комунального закладу загальної середньої освіти Кушугумська гімназія «Інтелект» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області за адресою: вул. Шевченко, 71, смт. Кушугум, Запорізький район, Запорізька область | 1 |
3 583 890,12
UAH
|