Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху та внутрішніх приміщень (будівлі Е) Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області по вулиці Сторожинецькій, будинок 115 міста Чернівці», код ДК 021-2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 476 600,00 UAH
UA-2023-08-18-009107-a f58dcabb105b4719b945048033ee9e6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Зубчик

+380372546033 consumer.cv.zakup.fin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40416813
Місцезнаходження: 58004, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Сторожинецька, будинок 115
Контактна особа: Ольга Зубчик
+380372546033
consumer.cv.zakup.fin@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху та внутрішніх приміщень (будівлі Е) Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області по вулиці Сторожинецькій, будинок 115 міста Чернівці», код ДК 021-2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, згідно умов договору, згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

18 серпня 2023 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АРТЕМЕНКО АНТОН ПАВЛОВИЧ
#3411304399
Переможець 1 476 600,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2023 15:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 11:10
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 11:12
ДУ2 Кап.ремонт. дах.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 11:05
Кап.ремонт даху.PDF укладений
18 серпня 2023 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно підпунктів 3 та 6 пункту 19 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (із змінами): 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Номер договору про закупівлю: 1608
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 476 600,00
UAH