Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
Будчана Тетяна Григорівна +380503847607 tender@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2023 14:50 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2023 13:21 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2023 13:21 |
Очікувана вартість: | 1 074 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Передоплата у розмірі 50 % від вартості послуг протягом 10 робочих днів з моменту отримання рахунку від Виконавця на підставі письмової заявки Замовника | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Надання послуг | Остаточна оплата протягом 60 банківських днів після передачі тепловоза замовнику, з оформленням необхідної документації з моменту підписання актів приймання-передачі на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2023 14:46 |
Додаток 5 Проект договору ремонт тепловозу.docx | |
18 серпня 2023 14:46 |
ТД 374 ремонт ТЕМ2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000010 ● 1af37d0549a74ec8a85dbe3fddac238c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2023
№ 76-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 04.12.2023 № 76-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-08-18-008568-a, 18.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 09:57:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт в обсязі ПР-1 тепловоза ТЕМ2-7363», ДК 021:2015: 50221000-0— Послуги з ремонту і технічного обслуговування локомотивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-18-008568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 15:02:38
Пояснення на запит від 07.12.2023
На Ваш запит від 07.12.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, код ДК 021:2015-50220000-3 (Поточний ремонт в обсязі ПР-1 тепловоза ТЕМ2-7363)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-18-008568-a), розпочатого згідно з наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 04.12.2023 № 76-З, повідомляємо наступне.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), - методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Зокрема, замовником було отримано цінові пропозиції від ТОВ "Промремтранс", ТОВ "Промліга", ТОВ "Магістраль-Юг". Після порівняння наданих пропозицій було визначено середню ціну планованої послуги. Відповідно, очікувана вартість закупівлі склала 1 074 000,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1635.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-08 14:57:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт в обсязі ПР-1 тепловоза ТЕМ2-7363», ДК 021:2015: 50221000-0— Послуги з ремонту і технічного обслуговування локомотивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-18-008568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Запорізький тепловозоремонтний завод», якщо договором оренди від 01.09.2019 № 52/А не підтверджено обладнання, яке зазначене у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (вих. № 6 від 23.08.2023), а саме: п. 3 - стенд для регулювання та випробування паливних насосів, п. 15 – стенд для регулювання запобіжних клапанів і клапану ЗРД, п. – 23 стенд для випробування гідропередачі, п. 30 – стенди для ремонту масляних та водяних насосів, п. 38 – стенд для випробування пневмоклапанів, п. 49 – стенд-лист РТ для контролю геометричних параметрів несучої рами та рам візків тепловоза, п. 59 – стенд для випробування дизеля, п. 66 – стенд А2408.100 для ремонту кранів машиніста № 254, № 394, п. 73 – стенд для випробування гальмівних циліндрів?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-13 14:16:26
Пояснення
На Ваш запит від 08.12.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, код ДК 021:2015-50220000-3 (Поточний ремонт в обсязі ПР-1 тепловоза ТЕМ2-7363)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-18-008568-a), розпочатого згідно з наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 04.12.2023 № 76-З, повідомляємо наступне.
Поточний ремонт (ПР-1) тепловоза ТЕМ2-7363 виконується відповідно до вимог «Правил технічної експлуатації залізниць України», затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 №411, та «Порядку надання допуску локомотивам, що належать відомствам, підприємствам та організаціям, які не відносяться до сфери управління АТ "Укрзалізниця" для можливості їх роботи на коліях станцій примикання АТ "Укрзалізниця" від 02.06.2023 №215/н. Обсяг поточного ремонту ПР-1 визначається відповідно до ЦТ-519 „Правила технического обслуживания и текущего ремонта тепловозов ТЭМ2, ТЭМ2А, ТЭМ2У, ТЭМ2УМ” від 03.11.1997 та включає роботи за обсягом ТО-3. Виконання поточного ремонту тепловоза та, відповідно, умови закупівлі передбачають надання послуг за місцем дислокації тепловоза, тобто на території замовника (п.4.4 розділу І тендерної документації).
Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації Учасник надає довідку (за наданою формою) щодо наявної матеріально-технічної бази, обладнання, інструментів, необхідних для проведення ремонту тепловоза ТЕМ2-7363 в заявленому обсязі. ТОВ «Запорізький тепловозоремонтний завод» на таку вимогу надано довідку вих. №6 від 23.08.2023, при цьому вказана довідка крім необхідного для ТО-3 та ПР-1 містить обладнання, яке використовується при проведенні капітального ремонту і не використовується при проведенні ремонту тепловоза ТЕМ2-7363 в заявленому обсязі. Зокрема, зазначені в запиті Держаудитслужби України від 08.12.2023 стенди не використовуються при наданні послуг за місцем дислокації тепловоза, тому інформація про наявність стендів у учасника є такою, яка зазначена учасником додатково на власний розсуд, та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-18-008568-a від 15.12.2023 надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Для усунення виявлених порушень вжито заходів щодо розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, а саме шляхом укладення сторонами Угоди про розірвання від 21.12.2023 до Договору від 22.09.2023 № 490/11/374ВО.
2023-12-21 15:58:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2023-12-26 11:11:42
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2023 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМРЕМТРАНС" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
748 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СК СПМ" |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОМОТИВ-ПОСТАЧ" |
1 074 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМРЕМТРАНС" #39659822 |
Відхилено |
748 500,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 13:31
|
ТОВ "СК СПМ" #40063600 |
Відхилено |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 12:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2023 15:11
|
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" #40297125 |
Переможець |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 16:09
|
Угода | укладений |
21 грудня 2023 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 16:26
|
Договір 490-11-374ВО від 22.09.2023 | укладений |
22 вересня 2023 16:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт в обсязі ПР-1 тепловоза ТЕМ2-7363 | 1 | послуга |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 вересня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
375 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 500,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі ст. 188 Господарського кодексу України, ст.651, ст.654 Цивільного кодексу України сторони досягли згоди розірвати договір |