Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
406 655,14 UAH
UA-2023-08-18-007860-a ● 42fe46218dd84ebda76162dd55122457
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Буланий Павло Петрович +380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2023 13:30 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2023 13:30 |
Очікувана вартість: | 406 655,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 066,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штуки
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачок
Скріпка кольорова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штуки
Стікер-закладка клейка пластикова (5 кольорів в 1 уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 упаковка
Набір текстових маркерів (6 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 штуки
Лоток для паперів вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 штуки
Лоток для паперів горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Степлер на 30 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 пачок
Скоби № 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачок
Скоби № 23/20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 пачок
Затискач для паперів № 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 пачок
Затискач для паперів № 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 пачок
Затискач для паперів № 51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Діркопробивач на 40 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Штемпельна фарба синя (30 мл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Чинка для олівців (механічна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 штуки
Стакан для ручок металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
217 штуки
Стакан для скріпок металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Бокс для паперу для нотаток металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 комплект
Органайзер настільний металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Шило канцелярське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Файл для документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяплата | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 12:46 |
ТД - Канцелярські товари (зі змінами)-3.docx | |
25 серпня 2023 12:46 |
Зміни до ТД-3.PDF | |
24 серпня 2023 16:38 |
ТД - Канцелярські товари (зі змінами)-2.docx | |
24 серпня 2023 16:38 |
Зміни до ТД-2.pdf | |
22 серпня 2023 16:11 |
ТД - Канцелярські товари (зі змінами).docx | |
22 серпня 2023 16:11 |
Зміни до ТД.pdf | |
18 серпня 2023 14:19 |
ТД - Канцелярські товари.pdf |
25 серпня 2023 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 серпня 2023 12:46 |
ТД - Канцелярські товари (зі змінами)-3.docx
|
|||||||||
25 серпня 2023 12:46 |
Зміни до ТД-3.PDF
|
|||||||||
24 серпня 2023 16:38 |
ТД - Канцелярські товари (зі змінами)-2.docx
|
|||||||||
24 серпня 2023 16:38 |
Зміни до ТД-2.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2023 16:11 |
ТД - Канцелярські товари (зі змінами).docx
|
|||||||||
22 серпня 2023 16:11 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||||||||
18 серпня 2023 14:19 |
ТД - Канцелярські товари.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 21 серпня 2023 16:11
Дата відповіді: 22 серпня 2023 12:24
Добрий день, Шановний Замовнику, підкажіть будь ласка позиція №1 Ручка кулькова, вказано що Колір корпуса мульті, що це мається на увазі?
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені зміни (уточнення).
Внесення змін
Дата подання: 21 серпня 2023 16:58
Дата відповіді: 22 серпня 2023 12:29
Добрий день, просимо внести зміни до тенедерної документації, а саме про надання "еквіваленту" або надання товару з кращими характеристиками
Відповідь: Добрий день! У технічній специфікації відсутні будь-які посилання на конкретну торгову марку, тому в цій частині зміни вноситися не будуть.
Зміни
Дата подання: 21 серпня 2023 17:00
Дата відповіді: 22 серпня 2023 12:29
Шановний Замовнику, в позиції 17 Штемпельна фарба синя(30мл) в назві вказаний колір синій, а в технічних характеристиках вже вказаний колір блактиний, просимо внести зміни!
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені зміни (уточнення).
Зміни Додаток 4
Дата подання: 21 серпня 2023 17:12
Дата відповіді: 22 серпня 2023 12:30
Просимо внести зміни до позиції 8 Степлер на 30 аркушів, а саме прибрати характеристику Колір чорний, бо саме цей колір не дає змогу надати більш вигідну пропозицію Учаникам, бо в більшості виробників Степлери колір в асортименті коштують на 10-15% дешевше ніж чорні.
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені зміни (уточнення).
Зміни
Дата подання: 21 серпня 2023 17:14
Дата відповіді: 22 серпня 2023 12:30
Внесть зміни дор позиції №15 Діркопробивач 40 аркушів, а саме прибрати колір срібний, бо це звужує коло Учасників та Виробників, які можуть запропонувати дану позицію дешевше ніж такий же самий Діркопробивач але в кольорі асортимент
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені зміни (уточнення).
Зміни
Дата подання: 21 серпня 2023 17:25
Дата відповіді: 22 серпня 2023 12:31
Просимо внести зміни до позциії №21 Бокс для паперу для нотаток металевий, а саме вказати Розмір не менше 90х90х90мм, так як в більшості виробників даний товар маєрозміри більші ніж ви просите.
Приклад https://io-opt.com/product/Boks_dlya_bumagi2c_metallicheskiy2c_chernyy, у виробника вказано розмір 95х95х100мм,
https://axent.com.ua/uk/pryladdya-dlya-organizacii-robochogo-miscya/pidstavky-nastilni/kub-dlya-paperu-axent-2112-01, у виробника вказаний розмір 100х100х100мм,
https://www.papirus.com.ua/catalog/view/18283/ вказаний розмір 10х10х10см, тобто в більшості випадків у виробників даного товару товар має інші характеристики, що не відповідають технічним характеристикам і не дає можливість запрпонувати саме такий товар який просить Замовник. Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені зміни (уточнення).
Уточнення
Дата подання: 21 серпня 2023 17:35
Дата відповіді: 22 серпня 2023 12:34
За яким принципом Замовник буде проводитись перевірка наданої пропозиції Учасника на відповідність технічним характеристикам товару, бо в тенедрній документації Учаник повинен надати лише фото товару ( що не дає змогу індетифікувати товару виставленим вимогам Замовника).До Учасника не вимагається надати документів якості на товар на підтвердження технічним вимогам під час розгляду Тендерної прпозиції. Також, немає форми на Цінової прпозиції, де учасник може вказати запропонований найменування запрпонованого товару, карїни походження тощо. Будь ласка внестіть відповідні зміни для правильності оцінки Учасник, бо фото товару без артикулу це не підтвердження тенічної документіції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вимоги до предмета закупівлі чітко вказані, зокрема, у Додатку 4 до тендерної документації. При підготовці тендерної пропозиції просимо дотримуватися згаданих вище вимог. Дякуємо!
Уточнення
Дата подання: 23 серпня 2023 15:13
Дата відповіді: 24 серпня 2023 12:08
Стосовно затискачів для паперів поз 12-14 в технічних вимогах вказано одиницю виміру штуки а в технічних характеристиках Ви вказуєте пакування 12шт. Уточніть ви замовляєте по 300 штучок затискачів, або по 300пач. затискачів.? Якщо Ви хочете по 300 пач. , то для однозначного розуміння усіх учасників внесіть зміни в одиніці виміру до тех вимог, або відредагуйте кількість 300*12шт = по 3600 штучок
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації будуть внесені зміни (уточнення).
Позиції №5, №24
Дата подання: 25 серпня 2023 13:54
Дата відповіді: 28 серпня 2023 10:01
Доброго дня, щодо цих позицій є питання , до позиції №5 - Ви вказали характеристики товщина лінії - 1-5мм, такі характеристики підходять лише до набору однієї ТМ, що звужує коло учасників та пропозицій, прохання дати допуск і вказати товщину 1-4,5+/-0,5. Також щодо файлів, товщина 25мкм не є стандартною для цього предмету закупівлі, 25мкм коштує дорожче ніж 30мкм, за якістю є точно не кращими, прохання вказати допуск товщина - не менше 25мкм. Розширення цих характеристик дозволить запропонувати Вам кращі ціни і прийняти участь більшій кількості учасників. Сподіваємося на розуміння, дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Стосовно позицій №№ 5, 24 повідомляємо, що характеристики маркерів та файлів, вказані у тендерній документації, є стандартними для такого виду/роду товарів. Крім того, на ринку України наявна низка торгових марок, таких як 4Office, Klerk, Оptima, ProFile, Krok тощо, які пропонують продукцію зі вказаними у тендерній документації параметрами. Отже, вимоги замовника не є дискримінаційними та в жодному разі не звужують коло потенційних учасників. Дякуємо за Ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2023 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" |
217 431,00
UAH з ПДВ
|
189 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
283 243,98
UAH з ПДВ
|
190 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ» |
210 163,02
UAH з ПДВ
|
205 914,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервісна Компанія «Експрес-Сервіс» |
237 313,38
UAH з ПДВ
|
209 074,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІНЮТІНА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА" |
235 773,00
UAH з ПДВ
|
231 707,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бердник В.А. |
323 890,00
UAH з ПДВ
|
235 772,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
268 442,46
UAH з ПДВ
|
235 980,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" |
268 013,82
UAH з ПДВ
|
263 947,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
289 734,48
UAH з ПДВ
|
267 513,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
275 123,28
UAH з ПДВ
|
275 123,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
285 739,50
UAH з ПДВ
|
285 739,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
323 230,08
UAH з ПДВ
|
323 230,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ" |
342 000,00
UAH з ПДВ
|
342 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
189 984,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 13:24
|
Договір | укладений |
15 вересня 2023 12:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ручка кулькова | 2000 | штуки |
3,60
UAH з ПДВ
|
Олівець | 3000 | штуки |
1,98
UAH з ПДВ
|
Скріпка кольорова | 500 | пачок |
6,78
UAH з ПДВ
|
Стікер-закладка клейка пластикова (5 кольорів в 1 уп.) | 3000 | штуки |
6,54
UAH з ПДВ
|
Набір текстових маркерів (6 шт.) | 300 | упаковка |
33,72
UAH з ПДВ
|
Лоток для паперів вертикальний | 70 | штуки |
51,00
UAH з ПДВ
|
Лоток для паперів горизонтальний | 70 | штуки |
48,00
UAH з ПДВ
|
Степлер на 30 аркушів | 300 | штуки |
56,76
UAH з ПДВ
|
Антистеплер | 50 | штуки |
10,98
UAH з ПДВ
|
Скоби № 24/6 | 3000 | пачок |
4,92
UAH з ПДВ
|
Скоби № 23/20 | 500 | пачок |
43,80
UAH з ПДВ
|
Затискач для паперів № 15 | 300 | пачок |
7,02
UAH з ПДВ
|
Затискач для паперів № 25 | 300 | пачок |
11,76
UAH з ПДВ
|
Затискач для паперів № 51 | 300 | пачок |
44,40
UAH з ПДВ
|
Діркопробивач на 40 аркушів | 50 | штуки |
231,12
UAH з ПДВ
|
Коректор стрічковий | 300 | штуки |
27,42
UAH з ПДВ
|
Штемпельна фарба синя (30 мл.) | 10 | штуки |
12,60
UAH з ПДВ
|
Чинка для олівців (механічна) | 100 | штуки |
104,28
UAH з ПДВ
|
Стакан для ручок металевий | 250 | штуки |
17,52
UAH з ПДВ
|
Стакан для скріпок металевий | 217 | штуки |
30,00
UAH з ПДВ
|
Бокс для паперу для нотаток металевий | 300 | штуки |
44,28
UAH з ПДВ
|
Органайзер настільний металевий | 50 | комплект |
78,30
UAH з ПДВ
|
Шило канцелярське | 10 | штуки |
16,80
UAH з ПДВ
|
Файл для документів А4 | 150 | штуки |
33,36
UAH з ПДВ
|