Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445495 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський, будинок 16 |
Контактна особа: |
Малигіна Галина Петрівна 380444267810,380637994331 obolon_kultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2023 11:56 |
ТД за Особ.ДМШ № 39.docx | |
18 серпня 2023 11:55 |
Додаток № 6 лист згода...39.docx | |
18 серпня 2023 11:55 |
Додаток № 5 Договір ДМШ39....docx | |
18 серпня 2023 11:55 |
Додаток № 4 форма ТП.....39.docx | |
18 серпня 2023 11:54 |
Додаток № 1 кваліф.....docx | |
18 серпня 2023 11:53 |
Додаток № 2 п.47 Особлив......39.docx | |
18 серпня 2023 11:53 |
Додаток № 3 тех.вимоги...39.docx | |
18 серпня 2023 11:52 |
Оголошення ДМШ 39.docx | |
18 серпня 2023 11:51 |
ТД за Особ.ДМШ № 39.docx | |
18 серпня 2023 11:51 |
Додаток № 6 лист згода...39.docx | |
18 серпня 2023 11:50 |
Додаток № 5 Договір ДМШ39....docx | |
18 серпня 2023 11:50 |
Додаток № 4 форма ТП.....39.docx | |
18 серпня 2023 11:49 |
Додаток № 1 кваліф.....docx | |
18 серпня 2023 11:49 |
Додаток № 2 п.47 Особлив......39.docx | |
18 серпня 2023 11:48 |
Додаток № 3 тех.вимоги...39.docx | |
18 серпня 2023 11:47 |
Оголошення ДМШ 39.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000033 ● fb2d5b025afc4340a2001f6683fa5933
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2023 № 30-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від17.10.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-08-18-004504-a 18.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-18 13:27:01
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території дитяча музична школа № 39 (1 корпус), вул. Федора Максименка,18 (в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації) за кодом закупівлі, згідно з класифікатором CPV: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-08-18-004504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-23 10:05:57
Про надання інформації на запит щодо проведення моніторингу
Щодо Вашого запиту UA -M- 2023-10-18 000033 Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає наступну інформацію, а саме:
1. Закупівля UA-2023-08-18-004504-а на Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території дитяча музична школа № 39 (1 корпус), вул. Федора Максименка,18 (в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації) за предметом закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) здійснювалася відповідно розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 11 липня 2023 року № 412 «Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 25 січня 2023 року № 42» (https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2023/7/18/412.pdf).
При плануванні проведення ремонтних робіт (капітальних або поточних) здійснюється обстеження об’єкту та складається дефектний акт, який прораховується в програмному комплексі АВК-5 (або аналог), з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01 листопада 2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Далі документи подаються на розгляд та затвердження коштів до Департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації. При позитивному розгляді документів, районна адміністрація, як головний розпорядник бюджетних коштів, видає розпорядження та затверджує кошти на проведення капітальних ремонтів в межах бюджетних призначень на наступний рік.
2. Відповідно до статті 10 пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Повідомляємо, що Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації не має власного веб-сайту. Інформація про закупівлю була також розміщена на офіційному Інтернет-порталі «Київаудит».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
4 863 834,62
UAH з ПДВ
|
4 863 834,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" #41242077 |
Переможець |
4 863 834,62
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:03
|
Звіт про вик. договору ДМШ39 кап-р-т.doc | укладений |
28 грудня 2023 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:54
|
дод угода № 1 ДМШ 39 кап р-т.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:52
|
дод угода № 1 ДМШ 39 кап р-т.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 14:44
|
Договір 39-ДМШ.PDF | укладений |
12 вересня 2023 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення договору відповідно до актів виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | № 39-ДМШ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 від 27.12.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |