Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління ЖКГ та КБ Новом. міськради |
Код ЄДРПОУ: | 37734076 |
Місцезнаходження: | 51206, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9 |
Контактна особа: |
Червоноштан Маргарита Вадимівна 380986251528 ujkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2023 15:30 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2023 15:30 |
Очікувана вартість: | 31 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 157 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 78 950.00 (сімдесят вісім тисяч дев`ятсот п`ятдесят гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначені у ч.2 р.III тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78950 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється протягом 30 (тридцять) календарних днів шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Грошове зобов’язання в межах встановленого обсягу закупівлі становить 1 500 000,00 грн (один мільйон п’ятсот тисяч гривень, 00 копійок). Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань здійснюється Замовником згідно вимог ст.48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. При відсутності додаткових коштів Сторони можуть зменшити обсяг закупівлі без зміни ціни за одиницю та відповідно зменшити загальну суму Договору до розміру фактичного обсягу видатків Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 10:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 16:51 |
Оголошення ШСС.pdf | |
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 5 забезпечення ТП ШСС.pdf | |
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 2 ТП ШСС.pdf | |
17 серпня 2023 16:51 |
Тендерна документація ШСС.pdf | |
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 4 проєкт договору ШСС.pdf | |
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 1 квал крит, п.47 ос. ШСС .pdf | |
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 3 тех завд ШСС.pdf |
18 серпня 2023 10:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2023 16:51 |
Оголошення ШСС.pdf
|
||||||
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 5 забезпечення ТП ШСС.pdf
|
||||||
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 2 ТП ШСС.pdf
|
||||||
17 серпня 2023 16:51 |
Тендерна документація ШСС.pdf
|
||||||
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 4 проєкт договору ШСС.pdf
|
||||||
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 1 квал крит, п.47 ос. ШСС .pdf
|
||||||
17 серпня 2023 16:51 |
Дод 3 тех завд ШСС.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000010 ● 8a5447db2ed44b7ca7bbede1cbfe0a63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-17-011805-a 17.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 16:57:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульного найпростішого укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником ТОВ «Науково-виробничого об’єднання «БІОЕНЕРГЕТИКА» вимога встановлених додатком № 3 до тендерної документації, а саме: документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам (Технічний паспорт/Сертифікати відповідності (якості)/декларації про відповідність.\висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на кожний вид товару (якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України), якщо отримання висновків не обов’язкове, Учасник надає довідку із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України), що зазначені в технічних вимогах.
А також надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності у учасника ТОВ «Науково-виробничого об’єднання «БІОЕНЕРГЕТИКА» сертифікату відповідності «Швидкоспоруджувальні захисні споруди модульного типу» вимогам ДСТУ 9195:2022 п.п. 5.8, 6.1.5, 6.1.9, 6.1.16, 6.1.17, 6.1.18, 6.1.20, 6.1.23, протоколу випробувань «Швидкоспоруджувальні захисні споруди модульного типу» чи «Модульне укриття цивільного захисту»та Експертну оцінку – «Окремо розташована швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту тимчасового перебування людей із спеціальних конструкцій (виробів) місткістю до 50 осіб.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.09.2023 № 1, від 28.09.2023 № 2, від 18.10.2023 № 3 до договору від 14.09.2023 № 39. А також заначити підстави щодо зменшення елементів споруди (кільця модульні основні) на 2 одиниці при не зменшенні суми договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 10:17:55
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 28.11.2023 року повідомляємо наступне.
Щодо питання першого надаємо комерційні пропозиції на закупівлю модульного найпростішого укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також для вищезазначених цілей нами було задіяно мережу Інтернет.
Щодо питання другого. Станом на 30.11.23 року Постанова від 11.10.16р. № 710 є чинною, а підпункт 1 пункту 4 звучить так: «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування … забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Отже дотримання підпункту 1 пункту 4 є рекомендацією, а не обов’язком замовників. Разом з тим надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів – Новомосковської міської ради: https://novomoskovsk-rada.dp.gov.ua/. На вкладці «Про місто» - «Закупівлі» - «Prozorro» розміщені посилання на веб-сторінки комунальних підприємств, управлінь, комітетів міста, у тому числі і Управління ЖКГ та КБ на електронній платформі Prozorro. За посиланням кожен охочий у вільному доступі має змогу ознайомитись із напрямками використання бюджетних коштів, у тому числі обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предметів закупівель, обґрунтуванням розмірів бюджетних призначень, очікуваними вартостями та іншими вимогами до предметів закупівель і про всі укладені Управлінням договори.
Щодо питання третього повідомляємо, що відповідно до пункту 6.2. Договору поставки №39 від 14.09.2023 року (далі – Договір) та Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі за предметом: «Модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди» Постачальник ТОВ «Науково-виробничого об’єднання «БІОЕНЕРГЕТИКА» під час укладання Договору надав всі затребувані документи, а саме: паспорт на модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди «МЗС-50» (з технічною специфікацією, комплектацією укриття, наповненням, матеріалами, обладнанням, гарантійними обов’язками), відомості про рекламації, схему укриття та елементів, протокол випробувань, сертифікат відповідності, технічні умови, експертну оцінку (позитивну). Документи додаються.
Щодо четвертого питання повідомляємо наступне. Додаткову угоду №1 від 14.09.2023 року до Договору було укладено задля реєстрації Договору в органах ДКСУ згідно чинного законодавства. Зміни були внесені з метою уточнення відповідності номенклатурної позиції предмету закупівлі в Додатку №1 «Специфікація» до Договору та Звіту про результати проведення процедури закупівлі. Про що в системі Прозорро опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №51 від 19.09.2023 року та Додаткову угоду №1 до Договору.
Додаткову угоду №2 від 28.09.2023 року було укладено за згодою сторін Договору, а саме у зв’язку з виробничою необхідністю, про що надаємо лист від Постачальника. Зазначаємо, що внаслідок зменшення кількості елементів споруди на 2 одиниці, збільшилась довжина кільця модульного основного з 1,0 м до 1,2 м, що в загальному не вплинуло на довжину споруди. Отже товар, що поставляє Постачальник відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо предмету закупівлі, визначених у Додатку №3 до тендерної документації.
Додаткову угоду №3 від 18.10.2023 року було укладено за згодою сторін Договору, а саме у зв’язку з потребою Замовника у додатковому часі для визначення / уточнення місць дислокації модульних найпростіших укриттів цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваних споруд. Лист додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок від 08.12.2023 року повідомляємо, що уповноваженою особою опрацьовано та прийнято до уваги встановлене порушення. Зобов’язуємось здійснити заходи, направлені на недопущення установленого порушення в подальшому.
2023-12-14 11:02:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2023 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІЯ ЛВ" |
30 580 000,00
UAH з ПДВ
|
30 009 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «БІОЕНЕРГЕТИКА» |
31 580 000,00
UAH з ПДВ
|
30 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КБМ Прогрес" |
31 404 000,00
UAH з ПДВ
|
31 404 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІЯ ЛВ" #34838314 |
Відхилено |
30 009 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 11:22
|
ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «БІОЕНЕРГЕТИКА» #39572223 |
Переможець |
30 010 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:05
|
4 до 39.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 14:56
|
3 до 39.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2023 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 12:06
|
био дод 2.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2023 09:15
|
1 - 39.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2023 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 10:53
|
прот37.PDF | укладений |
14 вересня 2023 10:52
|
39.PDF | укладений |
14 вересня 2023 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до пункту 1.1. Договору та уточнення в Додаток №1 "Специфікація" |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення інформації щодо елементів споруди, вказаних у технічній специфікації, Сторони домовились внести уточнення в Додаток №2 Таблиця №2 до договору та викласти його в новій редакції, що є невід`ємною частиною Договору |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі у власність Замовника товару: «Модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди» і викласти пункт 5.4. Договору в такій редакції: «5.4. Місце поставки: 51200, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, згідно заявок Замовника. Строк поставки: з дня укладання договору до 30.11.2023 року. Послуги з транспортування, розвантаження, монтажу здійснюються силами та за рахунок постачальника, окремо не сплачуються та включаються до вартості Товару. У вартість товару включається встановлення лав для сидіння не менше 23 м, встановлення світильників не менше 3 штук, та розеток не менше 3 штук, встановлення електричних інфрачервоних обігрівачів не менше 6 штук в комплекті з шафою керування системою опалення, встановлення cистеми вентиляції з витяжним вентилятором діаметром 150мм, потужністю до 50 Вт., встановлення металевих вхідних дверей із замком не менше 5 комплектів ключів, які окремо не сплачуються та включаються до вартості Товару. Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється за видатковою накладною, в якій Сторони зазначають найменування Товару, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціну Товару та загальну вартість Товару, що постачається. На загальну вартість Товару нараховується ПДВ за ставкою, встановленою чинним законодавством України, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість. Датою отримання Замовником Товару за відповідною видатковою накладною є дата проставлена у такій видатковій накладній представником Замовника в день фактичного отримання Товару. Пакування Товару: Товар повинен бути в спеціальній упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Товар повинен бути новий, виготовлений не раніше 2021 р.» 2. Всі інші умови Договору залишити без змін. 3. Додаткова угода вступає в силу з дати підписання та діє в межах дії Договору. 4. Дана Додаткова угода складена в двох примірниках, по одному для кожної Сторони, має однакову силу та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк виконання зобов'язань щодо передачі у власність Замовника товару і викласти пункт 5.4. Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |