Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бронепластини, чохли до бронежилетів
Очікувана вартість
1 296 360,00 UAH
UA-2023-08-17-010977-a ● 8666e940fb6a4821b6663feceb38e21d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108955 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталя Губіна +380577680817 tenderupo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 13:44 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2023 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 296 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 481,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 комплект
Бронепластини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, Харків, Інформація щодо конкретного місця поставки Товару надається Постачальнику безпосередньо перед поставкою товару, за адресою, визначеною Замовником, в межах м. Харкова.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
120 штуки
Чохли до бронежилетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, Харків, Інформація щодо конкретного місця поставки Товару надається Постачальнику безпосередньо перед поставкою товару, за адресою, визначеною Замовником, в межах м. Харкова.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2023 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2023 12:17 |
Додаток № 2 Технічні характеристики-.doc | |
23 серпня 2023 12:17 |
Тендерна документація броня-.doc | |
23 серпня 2023 12:17 |
Додаток № 4 Документи від переможця- .doc | |
23 серпня 2023 12:17 |
Додаток № 3 Документи від учасника- .doc | |
23 серпня 2023 12:17 |
Додаток № 5 Проект договору-.doc | |
23 серпня 2023 12:17 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція-.doc | |
23 серпня 2023 12:17 |
Додаток № 6 Лист згода щодо персональних даних- .doc | |
23 серпня 2023 12:17 |
Перелік Змін1.doc | |
18 серпня 2023 16:43 |
Перелік Змін.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ПДВ
Дата подання: 21 серпня 2023 23:01
Дата відповіді: 24 серпня 2023 15:50
Змінами до пункту 32 Підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України передбачено режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з ввезення та постачання на митній території України окремих товарів для здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, це стосується і бронежилетів.
Чи віднесена Ваша організація до організацій щодо який продаж бронежилетів звільнена від оподаткування. Якщо так , чому дана закупівля оголошена із врахуванням ПДВ і що робити переможцю - повертати ПДВ після підписання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до зазначеного Вами нормативного акту звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України окремі товари, зокрема, бронежилети (у тому числі плитоноски), що класифікуються у товарній підкатегорії 6211 43 90 00 згідно з УКТ ЗЕД).
В свою чергу в групу 62 УКТ ЗЕД включені лише готові вироби з будь-якого текстильного матеріалу, крім вати, за винятком трикотажних (крім виробів товарної позиції 6212), відповідно, віднести до цієї групи металеві бронеплити неможливо.
Крім того, Замовник не може знати заздалегідь до якої товарної підкатегорії УКТ ЗЕД буде віднесений товар запропонований тим чи іншим учасником закупівлі і враховуючи те, що замовник є платником ПДВ на загальних підставах та відповідно до всіх зазначених обставин не має правових підстав для оголошення даної закупівлі без урахування ПДВ.
При цьому, Додатком № 1 до тендерної документації передбачено, що у разі подання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то така пропозиція подається без урахування ПДВ, а у відповідних рядках Учасник зазначає ціну/суму без урахування ПДВ.
В свою чергу в групу 62 УКТ ЗЕД включені лише готові вироби з будь-якого текстильного матеріалу, крім вати, за винятком трикотажних (крім виробів товарної позиції 6212), відповідно, віднести до цієї групи металеві бронеплити неможливо.
Крім того, Замовник не може знати заздалегідь до якої товарної підкатегорії УКТ ЗЕД буде віднесений товар запропонований тим чи іншим учасником закупівлі і враховуючи те, що замовник є платником ПДВ на загальних підставах та відповідно до всіх зазначених обставин не має правових підстав для оголошення даної закупівлі без урахування ПДВ.
При цьому, Додатком № 1 до тендерної документації передбачено, що у разі подання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то така пропозиція подається без урахування ПДВ, а у відповідних рядках Учасник зазначає ціну/суму без урахування ПДВ.
Щодо тканини
Дата подання: 21 серпня 2023 23:43
Дата відповіді: 24 серпня 2023 15:52
Просимо надати технічні характеристики до поліамідної тканини, що вимагаються даним тендером а також нормативний документ яким керувався замовник встановлюючи вимогу до чохлів, а саме: поліамідна тканина.
Умови тендерної документації передбачають надання аналогів, просимо повідомити, що на думку замовника може бути аналогом поліамідної тканини.
Відповідь: Шановний Учаснику! На теперішній час до тендерної документації були внесені уточнюючі зміни в частині технічних характеристик тканини до бронежилетів, з якими ви можете ознайомитися в будь-який час.
Щодо вимоги стосовно поліамідної тканини слід зазначити, що оскільки бронежилети є товаром військового призначення, для визначення характеристик тканини чохлу доцільно застосовувати вимоги технічної специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення, якою саме і передбачене використання поліамідної тканини.
Крім того, законодавство України в сфері публічних закупівель не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмета закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та встановлення вимог щодо їх підтвердження.
Щодо аналога поліамідної тканини слід зазначити наступне. Приміткою Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В свою чергу словосполучення «поліамідна тканина» не містить жодного з перелічених посилань. Таким чином, в даному випадку вираз «або еквівалент» застосовувати неприпустимо.
Щодо вимоги стосовно поліамідної тканини слід зазначити, що оскільки бронежилети є товаром військового призначення, для визначення характеристик тканини чохлу доцільно застосовувати вимоги технічної специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення, якою саме і передбачене використання поліамідної тканини.
Крім того, законодавство України в сфері публічних закупівель не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмета закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та встановлення вимог щодо їх підтвердження.
Щодо аналога поліамідної тканини слід зазначити наступне. Приміткою Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В свою чергу словосполучення «поліамідна тканина» не містить жодного з перелічених посилань. Таким чином, в даному випадку вираз «або еквівалент» застосовувати неприпустимо.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2023 14:21
Дата відповіді: 25 серпня 2023 12:45
Шановний замовнику! Умовами тендерної документації передбачено надання:
1. Сертифікат щодо відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, виданий акредитованим органом сертифікації.
2. Сертифікат щодо відповідності системи екологічного управління учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, виданий акредитованим органом сертифікації.
Прот,е чинне законодавство не передбачає обов'язковостні наявності такого документу у продовця/виробника. Просимо надати коментар з цього питання.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Просимо також надати почилання на законодавчий акт/норму щодо обовязковості отримання передьачених вами ISO на товар щодо який виоголосили закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Законодавство України в сфері публічних закупівель не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмета закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та встановлення вимог щодо їх підтвердження.
При цьому Замовник вважає, що вимога щодо надання зазначених сертифікатів не містить ознак дискримінації та не може жодним чином обмежити коло учасників, оскільки будь-який суб’єкт господарювання за бажанням має можливість їх отримати.
У даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому Замовник вважає, що вимога щодо надання зазначених сертифікатів не містить ознак дискримінації та не може жодним чином обмежити коло учасників, оскільки будь-який суб’єкт господарювання за бажанням має можливість їх отримати.
У даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2023 14:27
Дата відповіді: 25 серпня 2023 12:45
Шановний замовнику! Умовами тендерної документації передбачено надання: 1. Сертифікат щодо відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, виданий акредитованим органом сертифікації. 2. Сертифікат щодо відповідності системи екологічного управління учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, виданий акредитованим органом сертифікації. Проте чинне законодавство не передбачає обов'язковості наявності такого документу у продавця/виробника. Просимо надати коментар з цього питання. Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Просимо також надати посилання на законодавчий акт/норму щодо обов’язковості отримання передбачених вами ISO на товар щодо якого ви оголосили закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Законодавство України в сфері публічних закупівель не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмета закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та встановлення вимог щодо їх підтвердження.
При цьому Замовник вважає, що вимога щодо надання зазначених сертифікатів не містить ознак дискримінації та не може жодним чином обмежити коло учасників, оскільки будь-який суб’єкт господарювання за бажанням має можливість їх отримати.
У даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому Замовник вважає, що вимога щодо надання зазначених сертифікатів не містить ознак дискримінації та не може жодним чином обмежити коло учасників, оскільки будь-який суб’єкт господарювання за бажанням має можливість їх отримати.
У даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-17-010977-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3211107354
Дата подання: 24 серпня 2023 19:45
Дата подання: 24 серпня 2023 19:45
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2023 14:04
Рішення від 28.08.2023 №13487.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2023 14:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2023 №14113.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2023 11:59
Рішення від 05.09.2023 №14113.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2023 19:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТРІЛА" |
1 119 600,00
UAH з ПДВ
|
887 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" |
1 166 400,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Велмет" |
1 175 040,00
UAH з ПДВ
|
959 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТЕРЯХІН ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СТРІЛА" #32540389 |
Переможець |
887 040,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 10:24
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 13:54
|
Договір №306 ПП Стріла.PDF | укладений |
27 вересня 2023 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час укладення договору про закупівлю від 25.09.2023 № 306 між УПО Харківської області та ПП «СТРІЛА» була допущена технічна помилка, а саме, переплутані позиції в Специфікації товару (Додаток 1 до Договору): ціна товару «Бронепластини 4 класу захисту» з ціною товару «Чохли до бронежилетів». При цьому зазначена помилка не впливає на ціну договору, яка не відрізняється від ціни тендерної пропозиції учасника за результатами електронного аукціону. З метою виправлення зазначеної технічної помилки Сторонами за Договором укладено Додаткову угоду № 1, в якій зазначені позиції товарів приведені у відповідність до тендерної пропозиції Учасника. |
Номер договору про закупівлю: | 306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |