Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 555 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 654,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у сумі 27775.76 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27775.76 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 15:15 |
Технічне завдання.pdf | |
17 серпня 2023 15:15 |
Тендерна документація.pdf | |
17 серпня 2023 15:15 |
Договір.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-22-000020 ● 1708834f8e3f474aa4f90649a3be7c29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2023 № 59-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-08-17-009484-a 17.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-30 15:29:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область м. Краматорськ», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація; очікуваною 5 555 152,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-009484-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити відсоток виконання договору укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі та суму сплачених коштів за надані послуги (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 08:39:00
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-08-17-009484-a «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ»
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося на підставі отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:0555-1401-5970-2049 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 412/КЕ/2023 від 19 липня 2023 року (додається в електронному вигляді), затвердженого наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-122 від 19.07.2023 р. (додається в електронному вигляді), проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Також зауважимо, що відповідно до п. 5.1. розділу V («Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови з визначення вартості будівництва: - «…для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт...».
На виконання вищезазначених вимог законодавства, замовником були надані всі необхідні документи у складі додатку до Тендерної документації «Технічне завдання», який завантажено на електронному майданчику. За таких обставин, враховуючи, що такий документ як «Відомість ресурсів», а також вся інформація з локальних кошторисів містяться в додатку «Технічне завдання», беручи до уваги значний обсяг цих документів, не вбачається за доцільне повторне надання локальних кошторисів та відомості ресурсів.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 555 152,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати, обумовлені Главами 10 (окрім коштів на утилізацію сміття), 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва) (додається в електронному вигляді).
Відмітимо, що вищезазначені документи (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ 412/КЕ/2023 від 19 липня 2023 року та Наказ Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради № 34.01-10-122 від 19.07.2023р., Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва), містять інформацію, яку замовник при проведенні відкритих торгів не зазначав у цілях безпеки та відповідно до п.10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). У зв’язку з вищенаведеним, звертаємо увагу, що в Експертному звіті, Наказі про затвердження проєктної документації та Зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва, які надаються на підтвердження пояснень, буде прихована інформація, оприлюднення якої може містити загрозу безпеки Замовника та Підрядника.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до експертного звіту № 412/КЕ/2023 від 19 липня 2023 року – 5925,052 тис. грн.
Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266).
Відсоток оплачених коштів за виконання робіт складає 5.9% у сумі 327 817,36 грн., фактичне виконання робіт на дату запиту складає 30%. Для підтвердження оплати надається платіжна інструкція №35.
Повідомляємо, що платіжна інструкція № 35 містить інформацію, яку замовник при проведенні відкритих торгів не зазначав у цілях безпеки та відповідно до п.10 Особливостей. У зв’язку з цим у документі буде прихована інформація, оприлюднення якої може містити загрозу безпеки Замовника та Підрядника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками розгляду висновку від 12.12.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-17-009484-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради повідомляє, що, з метою недопущення в подальшому порушення вимог абзаців першого та другого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), а також абзацу першого пункту 43 Особливостей, з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-12-15 14:56:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК" |
5 544 819,58
UAH з ПДВ
|
5 544 819,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК" #38491552 |
Переможець |
5 544 819,58
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2023 08:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 11:49
|
д.у 5 від 30.04.2024 дог. 34.03-10-22 від 14.09.2023.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 11:19
|
д.у. 4 від 11.03.2024 дог. 34.03-10-22 від 14.09.2023.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 09:59
|
д.у. 3 від 25.12.2023 дог.34.03-10-22 від 14.09.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 11:44
|
д.у. 2 від 10.11.2023 р. до договору 34.03-10-22 від 14.09.2023 р..pdf | зміни до договору |
10 листопада 2023 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 09:27
|
д.у. 1 від 16.10.2023 дог. 34.03-10-22 від 14.09.2023.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 14:13
|
34.03-10/22 від 14.09.2023 | укладений |
14 вересня 2023 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/22 від 14.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/22 від 14.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/22 від 14.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/22 від 14.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/22 від 14.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область м. Краматорськ" | 1 |
5 544 819,58
UAH
|