Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 32054743 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 27 |
Контактна особа: |
Григулець Василь Павлович 380673281043 TENDERVINNICA_OAD@UKR.NET |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
17 серпня 2023 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-22-000012 ● a6a0301c831049da95b66289a0e0691e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2023 № 59-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2023-08-17-008041-a 17.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-30 15:24:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо», за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 7 267 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-008041-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. З яких підстав закупівлю дизельного палива, очікуваною вартістю 7 267 500,00 грн, проведено без урахуванням вимог пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), а саме: Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями?
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по даному предмету закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Просимо надати документальне підтвердження, щодо категорії замовника (державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників), а саме: установчі документи, статут тощо.
5. Просимо повідомити стан виконання договору укладеного за результатами зазначеної закупівлі та суму сплачених коштів за поставлений товар (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-05 16:51:42
Відповідь на запит від 30.11.2023 року
Надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-08-17-008041-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 11:59:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо», за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 7 267 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-008041-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
Просимо повідомити стан виконання договору укладеного за результатами зазначеної закупівлі та суму сплачених коштів за поставлений товар (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 16:39:10
Відповідь на запит від 06.12.2023 року
Надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-08-17-008041-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Повідомлення про оскарження висновку від 12.12.2023 |
Дата публікації: | 20 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 120/18932/23 |
Дата відкриття провадження: | 25 грудня 2023 |
Документи:
26 грудня 2023 09:20
|
Електронний підпис |
20 грудня 2023 10:25
|
Повідомлення про оскарження висновку від 12.12.2023.pdf |
26 грудня 2023 09:20
|
Електронний підпис |
20 грудня 2023 10:26
|
Електронний підпис |
20 грудня 2023 10:25
|
Повідомлення про оскарження висновку від 12.12.2023.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Авантаж Вінниця" #45113300 |
Переможець |
7 267 500,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №78.pdf | укладений |
17 серпня 2023 14:23
|