Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 79 141 499,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 791 415,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2023 15:36 |
Тендерна документація.doc | |
23 серпня 2023 15:36 |
Додаток_2.doc | |
23 серпня 2023 15:36 |
Перелiк_змiн.docx | |
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_6.doc | |
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_3.doc | |
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_5.doc | |
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_4.doc | |
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_1.doc |
23 серпня 2023 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2023 15:36 |
Тендерна документація.doc
|
|||
23 серпня 2023 15:36 |
Додаток_2.doc
|
|||
23 серпня 2023 15:36 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_6.doc
|
|||
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_3.doc
|
|||
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_5.doc
|
|||
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_4.doc
|
|||
17 серпня 2023 14:09 |
Додаток_1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000019 ● 8a36e4d540914b27840dc8614238defb
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-17-007678-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 14:57:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонтних робіт на шляхопроводі тунельному на транспортній розв’язці Севастопольської площі в м. Києві) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-007678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб- сайті головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:42:31
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-08-17-007678-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
У відповідності до Плану поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік по КПКВ 1917441 передбачено бюджетні асигнування на забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів дорожнього господарства у сумі 188 348 341,00 грн. (додається).
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонтних робіт на шляхопроводі тунельному на транспортній розв’язці Севастопольської площі в м. Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-17-007678-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 03 серпня 2023 р. № 720/е/23. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Додатки: експертна оцінка на 2 арк.
план поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік на 2 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Центр Гідроізоляції і Покрівлі |
79 137 011,65
UAH з ПДВ
|
79 137 011,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Центр Гідроізоляції і Покрівлі #37024912 |
Переможець |
79 137 011,65
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 15:01
|
09-15 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 14:53
|
09-15 ТОВ ЦЕНТР ГІДРОІЗОЛЯЦІЇ І ПОКРІВЛІ.pdf | укладений |
15 вересня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору, Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 09-15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |