Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків |
Код ЄДРПОУ: | 02224301 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17 |
Контактна особа: |
Листрова Тетяна Володимирівна 380442343576 khanenkomuseum@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2023 12:28 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2023 12:28 |
Очікувана вартість: | 14 621 881,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 109,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно з п. 10 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. зі змінами та доповненнями.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кінцевий розрахунок за виконані Роботи відповідно до Актів приймання-передачі виконаних робіт Замовник проводить шляхом перерахування грошових коштів, на рахунок Підрядника, з урахуванням у разі перерахування попередніх оплат, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт, в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період, за умови наявності фінансування та наявності асигнувань з державного бюджету, через орган Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник. Оплата робіт Замовником на підставі Договору та акту виконаних робіт, буде здійснена Державною казначейською службою відповідно черговості визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000043 ● 53cc955e4a374bf8ba10f24fbd25d0e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 No 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року No
1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
29 UA-2023-08-17-006033-a 17.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 17:46:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний покрівлі, чолового та бічного фасадів у будівлі Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків, пам’ятки історії національного значення та пам’ятки архітектури та містобудування місцевого значення по вул. Терещенківській, 15 у Шевченківському районі м. Києва, охоронний № 260049-Н та охоронний
№ 49) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-17-006033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-04 14:24:40
Пояснення на запит
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний покрівлі, чолового та бічного фасадів у будівлі Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків, пам’ятки історії національного значення та пам’ятки архітектури та містобудування місцевого значення по вул. Терещенківській, 15 у Шевченківському районі м. Києва, охоронний № 260049-Н та охоронний № 49) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-17-006033-a) Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків надає наступні пояснення, а саме:
По пункту 1 надаємо наступні документи та інформацію:
1) Наказ Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.01.2023 № 17 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2) Науково-проектна документація (Реєстраційний номер проектної документації PD01:1605-4816-3040-1837. №12/23-РП від 2023-03-30 (видав ЛИСЕНКОВА ВЕРОНІКА МИКОЛАЇВНА) в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) (https://admin.e-construction.gov.ua/), що обґрунтовують технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість предмета закупівлі, а саме наступні томи науково-проектної документації:
Розділ 2 Книга 2.16 Зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси.
Розділ 2 Книга 2.2 Архітектурні рішення.
Розділ 2 Книга 2.4 Конструкторські рішення.
3) Експертний звіт (позитивний) № 00-0248/01-23/ЦБ від 14 серпня 2023 "Укрдержбудекспертиза". Реєстраційний номер EX01:4450-3612-8934-4413
4) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документацій закупівлі UA-2023-08-17-006033-a).
5) Службова записка заступника генерального директора з розвитку та утримання музею Білого О.О., затвердженої до закупівлі в.о. генерального директора Вагановою Ю.О. 16.08.2023 року.
По пункту 2 надаємо наступну інформацію:
1) https://admin.e-construction.gov.ua/ Єдина державна електронна система у сфері будівництва (ЄДЕССБ): Науково-проектна документація (Реєстраційний номер проектної документації PD01:1605-4816-3040-1837. №12/23-РП від 2023-03-30 (видав ЛИСЕНКОВА ВЕРОНІКА МИКОЛАЇВНА).
2) https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/53102D2EFB004DB4C2258A0E003CB614 Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМР(КМДА): інформація по закупівлі з обґрунтуваннями (Код документа: INTL-CUSEYG).
3) https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2023_rik/ Рішення Київської Міської Ради «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» від 8.12.2022 №5828/5869.
- Рiшення Про бюджет міста Києва на 2023 (2).pdf
- Експертний звіт ( Позитивний ) буд по вул. Терещенківська № 15 (1).pdf
- ДОДАТОК 2 до ТД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний покрівлі, чолового та бічного фасадів у будівлі 15).pdf
- Наказ Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 23.01.2023 № 17 (3).PDF
- Службова записка_Білий О.О._від 16.08.2023р.PDF
- Том 2.4 КОНСТРУКТОРСЬКІ РІШЕННЯ.pdf
- Том 2.16. Зведений кошторисний розрахунок, обєктні та локальні кошториси_compressed.pdf
- Том 2.2 АРХІТЕКТУРНІ РІШЕННЯ_compressed.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-18 13:03:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний покрівлі, чолового та бічного фасадів у будівлі Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків, пам’ятки історії національного значення та пам’ятки архітектури та містобудування місцевого значення по вул. Терещенківській, 15 у Шевченківському районі м. Києва, охоронний № 260049-Н та охоронний
№ 49) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-17-006033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. На виконання вимог пункту 1.1 додатку 1 тендерної документації учасник процедури закупівлі ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» надав довідку від 21.08.2023 № 21-08-18 де зазначив про досвід виконання шести аналогічних договорів та надав їх копії.
Однак в наданих договорах відсутня інформація що підтверджує факт виконання аналогічних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування місцевого та національного значення.
З огляду на викладене просимо надати пояснення, яким чином Замовник ідентифікував приналежність об’єктів на яких проводилися роботи до об’єктів культурної спадщини місцевого або національного значення, є пам’яткою архітектури, містобудування та історії місцевого значення.
2. Пунктом 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005
№ 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років.
З огляду на викладене просимо надати пояснення, чим керувався Замовник щодо визначення гарантійних строків експлуатації об’єкту в проекті договору (пункт 13.1) та як наслідок в укладеному договорі, де визначено що Підрядник гарантує можливість безремонтної експлуатації Об'єкту на протязі 7 (семи) років з моменту здачі Об'єкту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства України та наданим висновкам були здійснені заходи усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. В подальшому зобов’язуємося дотримуватись забезпечення недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів. Вдячні за належний контроль та вчасне інформування.
2023-10-30 14:59:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Договір був укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
13 744 568,14
UAH з ПДВ
|
13 744 568,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БРФ Відродження |
14 300 256,00
UAH з ПДВ
|
14 300 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" |
14 397 777,00
UAH з ПДВ
|
14 397 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Переможець |
13 744 568,14
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2023 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:53
|
Додатки до Дод угода № 3 до Дог №42 від 08.09.2023р ч.3.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:52
|
Додатки до Дод угода № 3 до Дог №42 від 08.09.2023р ч.2.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:52
|
Додатки до Дод угода № 3 до Дог №42 від 08.09.2023р ч.1.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:52
|
Дод угода № 3 до Дог №42 від 08.09.2023р.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:34
|
Лист ТОВ Класика Комфорту №12-1223-1 від 12.12.2023р.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:33
|
Дод угода № 2 дог 42 від 08.09.2023р з додатками.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:33
|
Дод угода № 2 дог 42 від 08.09.2023р.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:54
|
Дод угода № 1 від 27.10.2023.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 17:29
|
дог 42 буд15_compressed (1) – копія.pdf | укладений |
12 вересня 2023 17:28
|
дог 42 буд15_compressed (1) – копія.pdf | укладений |
12 вересня 2023 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись положеннями статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 Про затвердження Загальних умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, Сторони прийшли до згоди викласти п. 13.1. розділу 13 Договору в наступній редакції: «13.1. Підрядник гарантує можливість безремонтної експлуатації Об'єкту на протязі 10 (десяти) років з моменту здачі Об'єкту. Умовою обов’язкового виконання Підрядником зобов’язань з гарантійного строку (безремонтної) служби є виконання Замовником в повному обсязі всіх вимог щодо експлуатації. На недоробки, або на неякісно виконані роботи, що виявлені в ході експлуатації Об’єкту, в розумний термін, складається дефектний Акт за підписом Сторін. В цьому Акті наводиться перелік недоробок, неякісно виконаних робіт і строки їх усунення. Якщо Підрядник відмовився від складання такого Акту, він оформляється Замовником з залученням спеціалістів. Підрядник відповідає за недоробки неякісно виконаних робіт, зумовленого його діяльністю.» 2. Інші умови Договору залишити без змін. 3. Ця додаткова угода складена в двох оригінальних примірниках по одному для кожної сторони та вступає в силу з моменту її підписання обома Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись положеннями підпунктом 4, пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на підставі листа звернення Підрядника №12-12/23-1 від 12 грудня 2023 року Сторони прийшли до згоди внести у Договір наступні зміни: 1.1. Пункт 3.2. договору викласти в наступній редакції: «3.2. Тривалість виконання робіт за Договором – до 25 грудня 2023 року відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток № 2). Кінцевим днем остаточного виконання робіт вважається дата підписання останнього Акту виконаних робіт в термін до 25 грудня 2023 року.» 1.2. Додаток 2 до «Графік виконання робіт» викласти у новій редакції. 2. У зв’язку з внесенням змін в реєстраційні дані Підрядника, а саме зміна адреси місцезнаходження Підрядника, Сторони дійшли до згоди внести зміни в розділ 20 Договору та викласти реквізити Підрядника в наступній редакції: ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» Місцезнаходження: 01014, місто Київ, вулиця Бойчука Михайла, будинок 41б, кабінет 2018 Для листування: 03179, м.Київ, проспект Перемоги, 131-А, оф.150 Код ЄДРПОУ 36100693, ІПН 361006926520 р/р UA248201720355339011700705427 УДКСУ у Печерському р-н м.Києва (Держказначейська служба України. м.Києва), IBAN UA 203805260000026002001119727 в АТ «КБ «ГЛОБУС» м.Київ, (044) 353-56-02, E-mail: clas_com@ukr.net 3. Інші умови Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода складена в двох оригінальних примірниках по одному для кожної сторони та вступає в силу з моменту її підписання обома Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з завершенням бюджетного року та керуючись положеннями п. 2.7., Договору підпунктом 4, пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на підставі листа звернення Підрядника № 20-12/23-1 від 20 грудня 2023 року Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 2 958 780,10 грн (два мільйони дев'ятсот п'ятдесят вісім тисяч сімсот вісімдесят грн. 10 коп.) з ПДВ та внести у Договір наступні зміни: 2. Пункт 2.1. договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором у відповідності до «Протоколу погодження договірної ціни» (Додаток № 1) та «Договірної ціни», які є невід’ємними частинами цього Договору, складає 8 988 156,70 (вісім мільйонів дев'ятсот вісімдесят вісім тисяч сто п'ятдесят шість грн. 70 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 1 797 631,34 грн. (один мільйон сімсот дев'яносто сім тисяч шістсот тридцять одна грн. 34 коп.), разом ціна цього Договору становить 10 785 788,04 грн. (десять мільйонів сімсот вісімдесят п'ять тисяч сімсот вісімдесят вісім грн. 04 коп.) з ПДВ.» 3. Додаток 1 до «Протокол погодження договірної ціни» викласти у новій редакції. 4. Сторони домовились викласти Додатки до цього Договору в новій редакції: Пояснювальна записка. Договірна ціна. Зведений кошторисний розрахунок. Дефектний акт № 02-01-01 Демонтажні роботи. Дефектний акт № 02-01-02 Конструктивні рішення, влаштування перекриття та покрівлі. Дефектний акт № 02-01-03 Ремонтно-реставраційні роботи на горищі та покрівлі. Дефектний акт № 02-01-04 Заміна та реставрація заповнень віконних та дверних прорізів. Дефектний акт № 02-01-05 Заміна та реставрація заповнень віконних та дверних прорізів. Дефектний акт № 02-01-06 Вогнезахисна обробка. Дефектний акт № 02-01-07 Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням. Дефектний акт № 02-01-08 Монтаж системи охоронної сигналізації. Локальний кошторис №02-01-01 Демонтажні роботи. Локальний кошторис №02-01-02 Підсилення конструкцій даху, влаштування покрівлі. Локальний кошторис №02-01-03 Ремонтно-реставраційні роботи на горищі та покрівлі. Локальний кошторис №02-01-04 Заміна заповнень віконних та дверних блоків. Локальний кошторис №02-01-05 Реставрація заповнень віконних та дверних прорізів. Локальний кошторис №02-01-06 Вогнезахисна обробка. Локальний кошторис №02-01-07 Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням. Локальний кошторис №02-01-08 Монтаж системи охоронної сигналізації. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 Демонтажні роботи. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02 Підсилення конструкцій даху, влаштування покрівлі. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-03 Ремонтно-реставраційні роботи на горищі та покрівлі. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-04 Заміна заповнень віконних та дверних блоків. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-05 Реставрація заповнень віконних та дверних прорізів. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-06 Вогнезахисна обробка. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-07 Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-08 Монтаж системи охоронної сигналізації. 5. Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною додатковою угодою, залишаються без змін. 6. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №42 від 08 вересня 2023 року оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 7. Дана додаткова угода набуває чинності з дати її підписання та діє до 31.12.2023р., згідно статті 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх обов’язків. |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |