Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Мокеєва Тетяна Сергіївна 380442069768 t.mokeeva@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42150000-5: Ядерні реактори та їх частини
Тендерна документація
17 серпня 2023 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 11:28 |
Підстави для здійснення закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000016 ● 6e6557c105dd4a56852b2c5ea16cae16
- Статус: завершено ● Дата: 07 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-17-004183-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 17:06:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Приводи регулюючого органу - модернізовані ПРО-М для енергоблоку № 2 ВП РАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-004183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано ŠKODA JS a.s. (АТ «Шкода ЙС»), зокрема яким чином та за якими критеріями?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 11:46:19
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України ( обл.) від 07.11.2023 щодо закупівлі UA-2023-08-17-004183-a, надані особою, відповідальною за організацію та проведення відокремленим підрозділом «Централізовані закупівлі» закупівель без використання ЕСЗ.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України ( обл.) від 31.10.2023 № 314 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», під час розпочатого моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42150000-5 Ядерні реактори та їх частини (Приводи регулюючого органу - модернізовані ПРО-М для енергоблоку № 2 ВП РАЕС) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-17-004183-a) та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, через електронну систему закупівель 07.11.2023, надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: 1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано ŠKODA JS a.s. (АТ «Шкода ЙС»), зокрема яким чином та за якими критеріями? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Замовник надає пояснення, підготовлене підрозділом ініціатором ВП «Централізовані закупівлі», на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі заявки ВП РАЕС від 14.07.2023 №13531/041.
Визначення ОВЗ перед проведенням закупівлі здійснено шляхом:
- аналізу ОВЗ, наданої ВП РАЕС комерційної пропозиції з цінами та умовами постачання від виробника продукції Skoda JS a.s.
- отриманої ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» комерційної пропозиції від виробника продукції, а саме компанії Skoda JS a.s., перед проведенням закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
За результатами проведеного цінового аналізу було прийнято рішення встановити очікувану вартість вищезазначеної закупівлі на рівні комерційної пропозиції Виробника ŠKODA JS a.s. від 26.07.2023 №JS-OBCH/130/23.
2. У п. 5 Особливостей зазначено, що забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
п. 13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
- абз. 4, п.п.5, п. 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Заміна приводів виробництва АТ «ŠKODA JS a.s.» (Чеська Республіка) передбачено погодженими з Держатомрегулювання технічними рішеннями № 111-189-ТР-РЦ-1, № 111-191-ТР-РЦ-1.
Рішення про закупівлю шляхом укладання договору з АТ «ŠKODA JS a.s.» (Чеська Республіка) щодо закупівлі приводів ПРО-М для енергоблоку № 2 ВП РАЕС без використання електронної системи закупівель прийнято відповідно до обґрунтування закупівлі на підставі відсутності конкуренції з технічних причин узгодженого та затвердженого т.в.о. першого віце – президента технічного директора ДП НАЕК «Енергоатом» від 12.07.2023, в якому констатовано відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) , внаслідок чого контракт про закупівлю міг бути укладений лише з одним постачальником, а саме з АТ «ŠKODA JS a.s.» (Чеська Республіка).
3. Відповідно до обґрунтування закупівлі на підставі відсутності конкуренції з технічних причин узгодженого та затвердженого т.в.о. першого віце – президента технічного директора ДП НАЕК «Енергоатом» від 12.07.2023, ŠKODA JS a.s. є розробником та власником документації, єдиним виробником та постачальником приводів АРК типу ПРО-М для АЕС з РУ типу В-213 (ВВЕР-440).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ŠKODA JS a.s. (АТ «Шкода ЙС») #CZ25235753 |
Переможець |
2 746 198,56
EUR
|
17 серпня 2023 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:24
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:24
|
53-129-08-23-02831.pdf | укладений |
17 серпня 2023 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 4.3 Контракту в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-08-23-02831 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |