Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)
Очікувана вартість
195 192 600,00 UAH
UA-2023-08-17-003141-a e6bcbf8f20614657819ac48801915714
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мазай

+380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Мазай
+380444547422
mazai.olga@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2023 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2023 18:00
Очікувана вартість: 195 192 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Тендерна документація

22 серпня 2023 21:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2023 21:13
84_3 Оголошення_КВВЗД_22.08.2023.docx
22 серпня 2023 21:13
84_Зміни_22.08.2023 (1).doc
17 серпня 2023 10:53
Додаток 1_ЦП.doc
17 серпня 2023 10:53
Додаток 2 Відомості.doc
17 серпня 2023 10:53
Проєкт договору.docx
22 серпня 2023 21:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2023 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2023 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2023 21:13
84_3 Оголошення_КВВЗД_22.08.2023.docx
17 серпня 2023 10:53
84 Оголошення_КВВЗД_16.08.2023.docx
22 серпня 2023 21:13
84_Зміни_22.08.2023 (1).doc
17 серпня 2023 10:53
Додаток 1_ЦП.doc
17 серпня 2023 10:53
Додаток 2 Відомості.doc
17 серпня 2023 10:53
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки
Дата подання: 21 серпня 2023 15:03
Дата відповіді: 22 серпня 2023 21:19
Шановний замовнику! Практика проведення спрощених закупівель показує, що при проведенні аукціону 29 серпня, укладення договору з переможцем буде не раніше 8 вересня (і це при умові, що переможцем буде оголошена компанія з найнижчою ціною). Таким чином на виробництво та поставку товару залишається 20 календарних днів. Це можливо тільки у випадку, якщо товар вже виготовлений та знаходиться на складі потенційного переможця. Просимо збільшити термін поставки товару до 15 грудня, що дасть можливість прийняти участь у закупівлі більшої кількості потенційних постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Терміни поставки товару за предметом закупівлі згідно умов оголошення
Дата подання: 22 серпня 2023 16:10
Дата відповіді: 22 серпня 2023 21:19
Шановний замовник! Просимо надати роз'яснення, а саме: яким чином Ви бачите виконання умов оголошення щодо термінів виробництва та постачання данного предмету закупівлі, оскільки виготовити та поставити зазначену кількість товару за лотами в визначеними Вами строками (до 30.09.2023) - неможливо?
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Щодо продовження терміну постачання продукції
Дата подання: 22 серпня 2023 16:28
Дата відповіді: 22 серпня 2023 21:20
Шановний Замовнику! Наше підприємство, як вітчизняний виробник, має намір взяти участь у закупівлі. Але ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, прийшли до висновку, що пошиття виробів та постачання в такий короткий термін є неможливим. Для завантаження підприємства необхідними матеріалами та фурнітурою, а також саме пошиття виробів займає чимало часу. Звертаємося до Вас з проханням щодо збільшення строків (термінів) постачання до 30.11.2023 р., щоб наше підприємство змогло взяти участь у данній закупівлі. Сподіваємося на розуміння! Наперед вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Щодо терміну поставки
Дата подання: 22 серпня 2023 16:36
Дата відповіді: 22 серпня 2023 21:20
Наше підприємство має бажання взяти участь у закупівлі, але, ознайомившись з термінами поставки, вбачаємо за неможливе вкласти весь виробничий процес у такий незначний термін. Тож звертаємость до вас з проханням переглянути строки поставки у закумівлі та перенести їх принаймні до 30 листопада 2023 року.
Відповідь: Шановний учасник!
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-08-17-003141-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 серпня 2023 13:12
TU 14.1-102-00034022-2016, notice of changes No. 4
Dear Buyer,

TU 14.1-102-00034022-2016 is known. But we were unable to find in any open publications "TU 14.1-102-00034022-2016, notice of changes No. 4". Please publish those changes No. 4.
Sincerely,
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2023 16:07
Шановний учасник закупівлі!
За посиланням:
https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2019/KVVD_zm4_18092019_.pdf
у вільному доступі на сайті Міністерства оборони України міститься нормативно-технічна документація на Костюм вітровологозахисний демісезонний - ТУ 14.1-102-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4.

Dear bidder!
Please follow the link:
https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2019/KVVD_zm4_18092019_.pdf
the website of the Ministry of Defenсe of Ukraine contains regulatory and technical documentation for the demi-seasonal windproof suit - TU 14.1-102-00034022-2016, notification of changes № 4.
Номер вимоги: UA-2023-08-17-003141-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АнВа", Код ЄДРПОУ:03058052
Дата подання: 22 серпня 2023 16:49
Щодо продовження терміну постачання продукції
Шановний Замовнику! Наше підприємство, як вітчизняний виробник, має намір взяти участь у закупівлі. Але ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, прийшли до висновку, що пошиття виробів та постачання в такий короткий термін є неможливим. Для завантаження підприємства необхідними матеріалами та фурнітурою, а також саме пошиття виробів займає чимало часу. Звертаємося до Вас з проханням збільшити строк (термін) постачання до 30.11.2023 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2023 21:26
Шановний учасник! Закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення за тиловим напрямком забезпечення здійснюється на підставі заявки Тилу Команування Сил логістики ЗСУ щодо першочергових (нагальних) потреб Збройних Сил України. Враховуючи численні звернення потенційних постачальників (виробників) щодо необхідності перенесення термінів постачання вказаного майна, у зв’язку із неможливістю своєчасного виготовлення в термін до 29-30 вересня 2023 року, Тил Командування Сил логістики ЗСУ вимушений погодитися щодо перенесення термінів постачання костюмів вітровологозахисних демісезонних, вид 2, клас 2, - до 31 жовтня 2023 року. У зв’язку з цим, було внесенно відповідні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання до 31.10.2023. Враховуючи викладене, перенесення строків (термінів) постачання даного предмету речового майна до 30.11.2023 р. не вбачається за можливе, оскільки постачання в такі строки не задовільняє потребу ЗСУ.
Номер вимоги: UA-2023-08-17-003141-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФОРМТЕКС", Код ЄДРПОУ:40421154
Дата подання: 22 серпня 2023 22:15
Вимога щодо збільшення строків (термінів) постачання до 30.11.2023 р.
Шановний Замовнику!
Наше підприємство, як вітчизняний виробник, має намір взяти участь у закупівлі. Але ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, прийшли до висновку, що пошиття виробів та постачання в такий короткий термін є неможливим.
Виробничій процес потребує підготовки: закупівля матеріалів та фурнітури, розкрій згідно розмірної сітки, що додається до договору, маркування виробів включає номер договору, на виробничій процес та постачання залишається не більше 10днів, що є нереальним терміном для виробництва такої кількості продукції.
Звертаємося до Вас з проханням щодо збільшення строків (термінів) постачання до 30.11.2023 р., щоб наше підприємство змогло взяти участь у даній закупівлі.
Сподіваємося на розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2023 21:24
Шановний учасник! Закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення за тиловим напрямком забезпечення здійснюється на підставі заявки Тилу Команування Сил логістики ЗСУ щодо першочергових (нагальних) потреб Збройних Сил України. Враховуючи численні звернення потенційних постачальників (виробників) щодо необхідності перенесення термінів постачання вказаного майна, у зв’язку із неможливістю своєчасного виготовлення в термін до 29-30 вересня 2023 року, Тил Командування Сил логістики ЗСУ вимушений погодитися щодо перенесення термінів постачання костюмів вітровологозахисних демісезонних, вид 2, клас 2, - до 31 жовтня 2023 року. У зв’язку з цим, було внесенно відповідні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання до 31.10.2023. Враховуючи викладене, перенесення строків (термінів) постачання даного предмету речового майна до 30.11.2023 р. не вбачається за можливе, оскільки постачання в такі строки не задовільняє потребу ЗСУ.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-26-000055 ● 63e9acdf8a75495caa39ca0e32b67705
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2023 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.09.2023 № 284

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-17-003141-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-27 17:15:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (при розгляді документів, поданих учасниками за лотами 1-8).
5. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцями за Лотами 1-8 вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-02 18:11:46

Про надання інформації на запит Державної аудиторської служби України

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a), надається інформація згідно додатку (лист від 02.10.2023 № 286/6341)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 11:10:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію щодо причин неоприлюднення договорів про закупівлю (за лотама 1-8).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-10 19:19:58

Про надання інформації на запит

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a),
Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 10.10.2023 № 286/6506.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-09 09:44:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати комерційні пропозиції, надані потенційними учасниками на запити цінових пропозицій, які використані для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та згідно з якими визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов надання забезпечення виконання договорів про закупівлю (платіжні інструкції та виписки з рахунку, які підтверджують надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договорів про закупівлю (Лот 1–8).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-12 18:21:01

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a),
Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 10.10.2023 № 286/6571.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-12 17:53:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації розміщеної у «протоколі засідання колегіального органу Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель - комісії Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель за напрямком тилового забезпечення щодо розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (далі – Протокол) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» за лотами 4, 5, 6, 7, пропозицію ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС» за лотом 5 та ТОВ «ФОРМТЕКС» за лотом 6 у зв’язку з тим, що пропозиції цих учасників не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому іншої інформації щодо причин відхилення цих учасників Замовник в Протоколі не зазначив.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію (конкретизувати) з посиланням на відповідний пункт(ти) та із зазначенням умови(в) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якій(им) пропозиції учасників ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ», ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС», ТОВ «ФОРМТЕКС» за лотами 4, 5, 6 та 7 не відповідали, та як наслідок були відхиленні Замовником.
. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-17 17:11:48

Про надання інформації на запит Держаудитслужби

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України від 12.10.2023 щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 13.10.2023 № 286/6614 (додається)

Надання інформації про усунення порушення замовником

В електронній системі закупівель оприлюднено договори за лотами 1-8 та додаткові угоди до договорів (лот 6 та лот 7).

2023-10-27 18:58:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-порушення вимог частини третьої статті 14 Закону в частині невідповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922 та Особливостям № 1275; - порушення вимог підпункту 1 пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону в частині розгляду та відхилення пропозиції ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 6. Військова уніформа (35811300-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 768 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 257 680,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 257680 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % за кожним лотом окремо

Аукціон

Початок: 01 вересня 2023 12:39
Закінчення: 01 вересня 2023 13:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20000 комп
Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 жовтня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку

Сума забезпечення: 257680 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % за кожним лотом окремо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ" 25 080 000,00
UAH з ПДВ
25 080 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 25 648 800,00
UAH з ПДВ
25 648 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФОРМТЕКС" 25 600 800,00
UAH з ПДВ
25 600 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 25 608 000,00
UAH з ПДВ
25 608 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 вересня 2023 10:19
Електронний підпис
31 серпня 2023 16:22
Електронний підпис
31 серпня 2023 16:22
Електронний підпис
31 серпня 2023 16:22
BG 2163.zip
31 серпня 2023 16:05
Електронний підпис
31 серпня 2023 16:05
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2023 11:01
Електронний підпис
11 вересня 2023 10:44
ТОВ МІК не банкрутство.pdf
11 вересня 2023 10:44
Довідка Шустова.zip
11 вересня 2023 10:44
Довідка торгівля людьми.pdf
11 вересня 2023 10:44
Довідка Рябов.zip
11 вересня 2023 10:44
Довідка МІК.zip
11 вересня 2023 10:44
Довідка ДПС.pdf
11 вересня 2023 10:44
Витяг МВС Шустова.rar
11 вересня 2023 10:44
Витяг МВС Рябов.rar
04 вересня 2023 11:36
Електронний підпис
31 серпня 2023 15:26
Електронний підпис
31 серпня 2023 15:25
Електронний підпис
31 серпня 2023 15:24
2.3. Баланс 1 півріччя 2023.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 1.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 7.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 8.pdf
31 серпня 2023 15:24
4. Фін.звітність.rar
31 серпня 2023 15:24
9. Статут ТОВ МІК.pdf
31 серпня 2023 15:24
2.1. Договір оренди.pdf
31 серпня 2023 15:24
Захист довкілля.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 2.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 6.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 3.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 5.pdf
31 серпня 2023 15:24
7.1. Протокол.pdf
31 серпня 2023 15:24
10. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
31 серпня 2023 15:24
Цінова початкова Лот 4.pdf
31 серпня 2023 15:24
6. Довіреність Шустова.pdf
31 серпня 2023 15:24
_ат кб глобус (лот 6) кеп.rar
31 серпня 2023 15:24
_ат кб глобус (лот 6) кеп.rar

Публічні документи

31 серпня 2023 17:39
Електронний підпис
31 серпня 2023 17:39
Електронний підпис
31 серпня 2023 17:38
Акт 77 від 30.08.23.pdf.p7s
31 серпня 2023 17:38
Статут.pdf.p7s
31 серпня 2023 17:38
Витяг ПДВ 08.07.22.pdf.p7s
31 серпня 2023 17:38
Фінансова звітність.zip.p7s
31 серпня 2023 17:38
1005_Гарантія.7z.p7s
31 серпня 2023 17:38
1005_Гарантія.7z

Публічні документи

13 вересня 2023 18:55
Електронний підпис
13 вересня 2023 18:54
Довідка ч.2 ст.17.pdf
13 вересня 2023 08:40
Електронний підпис
13 вересня 2023 08:40
Довідка.zip
13 вересня 2023 08:40
Довідка п.12 ч.1 стаття 17.pdf
13 вересня 2023 08:40
Довідка МВС.rar
13 вересня 2023 08:40
Довідка (6).zip
13 вересня 2023 08:40
23270003058052J1400306100000002410320232327.PDF
12 вересня 2023 11:01
Електронний підпис
12 вересня 2023 10:04
Електронний підпис
08 вересня 2023 12:38
Електронний підпис
31 серпня 2023 17:01
Електронний підпис
31 серпня 2023 17:01
Електронний підпис
31 серпня 2023 16:59
5) Статут нова редакція.pdf
31 серпня 2023 16:59
Гарантія 115674-Т-1344.rar
31 серпня 2023 16:59
1. ГЛ постачання лот 6.pdf
31 серпня 2023 16:59
Гарантія 115674-Т-1344.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 2163.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ФОРМТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

1005_Гарантія.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ"
#44732254
Відхилено 25 080 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 09:38
ТОВ "ФОРМТЕКС"
#40421154
Відхилено 25 600 800,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2023 19:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2023 18:02
ТОВ "АнВа"
#03058052
Переможець 25 608 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2023 17:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2023 11:30

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 комплект) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

07 вересня 2023 17:58
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 комплект) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

08 вересня 2023 19:10
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 комплект) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

12 вересня 2023 17:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2023 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АнВа"
#03058052
25 608 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2023 17:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2023 16:01
ТОВ АНВА від 18.09.2023 № 286-3-23-366.pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 16:00
ДУ № 1 від 13-10-2023 до договору від 18-09-2023 № 286-3-23-366.pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 16:00
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2023 09:04
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ 366.doc зміни до договору
13 жовтня 2023 09:01
Електронний підпис укладений
18 вересня 2023 15:19
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 366.doc укладений
18 вересня 2023 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та зміна військової частини
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/366
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантажено укладений договір та додаткова угода до договору щодо погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення та зміна місця постачання
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/366
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/23/366 від 18.09.2023 та дод.угода № 1 від 13.10.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML