Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Мазай +380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 195 192 600,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
22 серпня 2023 21:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2023 21:13 |
84_3 Оголошення_КВВЗД_22.08.2023.docx | |
22 серпня 2023 21:13 |
84_Зміни_22.08.2023 (1).doc | |
17 серпня 2023 10:53 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
17 серпня 2023 10:53 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
17 серпня 2023 10:53 |
Проєкт договору.docx |
22 серпня 2023 21:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 серпня 2023 21:13 |
84_3 Оголошення_КВВЗД_22.08.2023.docx
|
||||||
22 серпня 2023 21:13 |
84_Зміни_22.08.2023 (1).doc
|
||||||
17 серпня 2023 10:53 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
||||||
17 серпня 2023 10:53 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
||||||
17 серпня 2023 10:53 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Замовником внесенні зміни до Оголошення, в частині перенесення строків постачання.
Вимоги про усунення порушення
TU 14.1-102-00034022-2016 is known. But we were unable to find in any open publications "TU 14.1-102-00034022-2016, notice of changes No. 4". Please publish those changes No. 4.
Sincerely,
За посиланням:
https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2019/KVVD_zm4_18092019_.pdf
у вільному доступі на сайті Міністерства оборони України міститься нормативно-технічна документація на Костюм вітровологозахисний демісезонний - ТУ 14.1-102-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4.
Dear bidder!
Please follow the link:
https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2019/KVVD_zm4_18092019_.pdf
the website of the Ministry of Defenсe of Ukraine contains regulatory and technical documentation for the demi-seasonal windproof suit - TU 14.1-102-00034022-2016, notification of changes № 4.
Наше підприємство, як вітчизняний виробник, має намір взяти участь у закупівлі. Але ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, прийшли до висновку, що пошиття виробів та постачання в такий короткий термін є неможливим.
Виробничій процес потребує підготовки: закупівля матеріалів та фурнітури, розкрій згідно розмірної сітки, що додається до договору, маркування виробів включає номер договору, на виробничій процес та постачання залишається не більше 10днів, що є нереальним терміном для виробництва такої кількості продукції.
Звертаємося до Вас з проханням щодо збільшення строків (термінів) постачання до 30.11.2023 р., щоб наше підприємство змогло взяти участь у даній закупівлі.
Сподіваємося на розуміння!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000055 ● 63e9acdf8a75495caa39ca0e32b67705
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-17-003141-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 17:15:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (при розгляді документів, поданих учасниками за лотами 1-8).
5. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцями за Лотами 1-8 вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 18:11:46
Про надання інформації на запит Державної аудиторської служби України
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a), надається інформація згідно додатку (лист від 02.10.2023 № 286/6341)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 11:10:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію щодо причин неоприлюднення договорів про закупівлю (за лотама 1-8).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 19:19:58
Про надання інформації на запит
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a),
Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 10.10.2023 № 286/6506.
- Відповідь_2_на_запит_Держаудитслужби.pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report (1).pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report (2).pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report (3).pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report (4).pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report (5).pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report (6).pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report (7).pdf
- UA-2023-08-17-003141-a-report.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 09:44:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати комерційні пропозиції, надані потенційними учасниками на запити цінових пропозицій, які використані для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та згідно з якими визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов надання забезпечення виконання договорів про закупівлю (платіжні інструкції та виписки з рахунку, які підтверджують надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договорів про закупівлю (Лот 1–8).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-12 18:21:01
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a),
Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 10.10.2023 № 286/6571.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-12 17:53:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації розміщеної у «протоколі засідання колегіального органу Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель - комісії Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель за напрямком тилового забезпечення щодо розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (далі – Протокол) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» за лотами 4, 5, 6, 7, пропозицію ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС» за лотом 5 та ТОВ «ФОРМТЕКС» за лотом 6 у зв’язку з тим, що пропозиції цих учасників не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому іншої інформації щодо причин відхилення цих учасників Замовник в Протоколі не зазначив.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію (конкретизувати) з посиланням на відповідний пункт(ти) та із зазначенням умови(в) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якій(им) пропозиції учасників ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ», ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС», ТОВ «ФОРМТЕКС» за лотами 4, 5, 6 та 7 не відповідали, та як наслідок були відхиленні Замовником.
. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-17 17:11:48
Про надання інформації на запит Держаудитслужби
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України від 12.10.2023 щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 13.10.2023 № 286/6614 (додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
В електронній системі закупівель оприлюднено договори за лотами 1-8 та додаткові угоди до договорів (лот 6 та лот 7).
2023-10-27 18:58:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-порушення вимог частини третьої статті 14 Закону в частині невідповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922 та Особливостям № 1275; - порушення вимог підпункту 1 пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону в частині розгляду та відхилення пропозиції ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС».)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 28 344 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 283 448,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 283448 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % за кожним лотом окремо |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТУСМО" |
28 129 200,00
UAH з ПДВ
|
28 129 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІК" |
28 213 680,00
UAH з ПДВ
|
28 213 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТУСМО" #13548679 |
Переможець |
28 129 200,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 18:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 15:44
|
ТОВ ТУСМО від 14.09.2023 № 286-3-23-361.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 14:59
|
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 361.doc | укладений |
14 вересня 2023 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантажено укладений договір |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/361 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 286/3/23/361 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |