Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотоапарат Ricoh WG-80, або еквівалент)
Очікувана вартість
6 813 000,00 UAH
UA-2023-08-16-011774-a ● 51fbf170d1634a3381484c0f6dcb7bae
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 40108981 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 |
Контактна особа: |
Дамір Тенчурін +380443632447 tender.center.npu@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2023 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 813 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (204 390,00 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 204390 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса : 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981. IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Фотоапарат Ricoh WG-80, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2023
ДК 021:2015: 38651000-3 — Фотоапарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 18:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 17:59 |
Додаток 4 до Тендерної документації (проєкт договору).docx | |
21 серпня 2023 17:59 |
Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).docx | |
21 серпня 2023 17:59 |
Тендерна документація (Фотоапарат Ricoh).docx | |
21 серпня 2023 17:59 |
Додаток 2 до Тендерної документації (технічні вимоги).docx | |
21 серпня 2023 17:59 |
Додаток 5 до тендерної документації (кваліфкритерії).docx | |
21 серпня 2023 17:59 |
Додаток 3 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
21 серпня 2023 17:59 |
Зміни до ТД Фотоапарат.doc | |
21 серпня 2023 17:59 |
Додаток 6 до тендерної документації (банківська гарантія).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-16-011774-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАНАСИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:31815053
Дата подання: 20 серпня 2023 13:12
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації
Замовник в Додатку 2 до тендерної документації, як умова участі в тендерних торгах, вимагає від Учасника надання оригінал (копії) авторизаційних листів від виробників обладнання, що запропоновано, або їх офіційно підтверджених представників в Україні із зазначенням назви замовника та номеру оголошення торгів на порталі Prozorro, які підтверджують партнерські відносини між учасником та виробниками або їх офіційними представниками в Україні
В той же час, в п. 5 розділу 1 Тендерної документації вказано: "Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом."
Ми вважаємо, що Замовник обмежує участь багатьох можливих учасників, а крім того порушує свій же пункт тендерної документації про недискримінацію учасників, а крім того частину 4 статті 5, та частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Бо, наприклад, яким чином, Учасник (резидент та нерезидент), маючи партнерські відносини, та купуючи обладнання у представника виробника за межами України, може надати авторизаційний лист, який вимагає Замовник?
Замовники здебільшого, вимагаючи авторизаційний лист, та, не бажаючи вилучати дискримінаційну вимогу з Тендерної документації аргументують це небажання тим, що вони хочуть отримати оригінальний якісний товар з гарантійним обслуговуванням, не контрафактний товар, офіціально ввезений (та розмитнений) в Україну. Але для цього необов’язково встановлювати дискримінаційні вимоги, а достатньо, наприклад, вимагати від учасника надання гарантійних талонів, оформлених належним чином, а також технічний паспорт, при поставці обладнання. І це буде гарантувати офіційне (а не контрафактне) походження та гарантійне обслуговування. Крім того, сама наявність авторизаційного листа ще ніяк не гарантує офіційне ввезення з розмитненням в Україну.
Крім того в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надається можливість вибору достатньої кількості кваліфікаційних критеріїв, щоб гарантувати собі поставку та підтримку товару, який закуповується.
Вищевказаними вимогами Замовник порушує наші права, як потенційного учасника, та права інших потенційних учасників. Ми маємо досвід, необхідну матеріально-технічну базу та співробітників для здійснення поставки товару за цим тендером, та маємо можливість поставки якісного товару з гарантійним обслуговуванням, не контрафактний товар, офіціально ввезений (та розмитнений) в Україну Замовнику згідно його технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі по офіційним каналам імпорту в Україну. Але своїми вимогами Замовник обмежує нашу потенційну участь в тендері.
Тому, з метою забезпечення можливості участі в тендері нашої та інших компаній, вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги з додатку 2 до тендерної документації та привести вимоги до предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації у відповідність до п. 5 розділу 1 тендерної документації та частини статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
До речі, такої ж позиції притримується орган оскарження – рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7508 від 29.05.2023 стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ПАНАСИСТЕМ" від 18 травня 2023 № UA-2023-05-12-012310-a.c3 на аналогічні дискримінаційні вимоги Замовника.
З надією на Ваше розуміння та можливе подальше співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
В той же час, в п. 5 розділу 1 Тендерної документації вказано: "Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом."
Ми вважаємо, що Замовник обмежує участь багатьох можливих учасників, а крім того порушує свій же пункт тендерної документації про недискримінацію учасників, а крім того частину 4 статті 5, та частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Бо, наприклад, яким чином, Учасник (резидент та нерезидент), маючи партнерські відносини, та купуючи обладнання у представника виробника за межами України, може надати авторизаційний лист, який вимагає Замовник?
Замовники здебільшого, вимагаючи авторизаційний лист, та, не бажаючи вилучати дискримінаційну вимогу з Тендерної документації аргументують це небажання тим, що вони хочуть отримати оригінальний якісний товар з гарантійним обслуговуванням, не контрафактний товар, офіціально ввезений (та розмитнений) в Україну. Але для цього необов’язково встановлювати дискримінаційні вимоги, а достатньо, наприклад, вимагати від учасника надання гарантійних талонів, оформлених належним чином, а також технічний паспорт, при поставці обладнання. І це буде гарантувати офіційне (а не контрафактне) походження та гарантійне обслуговування. Крім того, сама наявність авторизаційного листа ще ніяк не гарантує офіційне ввезення з розмитненням в Україну.
Крім того в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надається можливість вибору достатньої кількості кваліфікаційних критеріїв, щоб гарантувати собі поставку та підтримку товару, який закуповується.
Вищевказаними вимогами Замовник порушує наші права, як потенційного учасника, та права інших потенційних учасників. Ми маємо досвід, необхідну матеріально-технічну базу та співробітників для здійснення поставки товару за цим тендером, та маємо можливість поставки якісного товару з гарантійним обслуговуванням, не контрафактний товар, офіціально ввезений (та розмитнений) в Україну Замовнику згідно його технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі по офіційним каналам імпорту в Україну. Але своїми вимогами Замовник обмежує нашу потенційну участь в тендері.
Тому, з метою забезпечення можливості участі в тендері нашої та інших компаній, вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги з додатку 2 до тендерної документації та привести вимоги до предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації у відповідність до п. 5 розділу 1 тендерної документації та частини статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
До речі, такої ж позиції притримується орган оскарження – рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7508 від 29.05.2023 стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ПАНАСИСТЕМ" від 18 травня 2023 № UA-2023-05-12-012310-a.c3 на аналогічні дискримінаційні вимоги Замовника.
З надією на Ваше розуміння та можливе подальше співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2023 16:45
Шановний Учаснику! Авторизаційний лист надається учасником з метою того, щоб товари, які постачатимуться учасником, отримані ним не злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Авторизаційний лист від виробника (офіційного представника) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України та офіційний дозвіл від виробника на продаж такого товару на території України. Якщо ви товар купите в іншій країні у виробника чи представника виробника іншої країни, але у вас не буде офіційної авторизації від виробника на продаж в Україні, то такий товар вважається забороненим на продаж в Україні, а тому відповідно і не буде гарантійного обслуговування в Україні сервісними центрам, авторизованими виробником. Саме тому і необхідний авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника.
Окрім цього, технічні вимоги Додатку 2 не мають конкретних показників, що дає можливість підібрати відповідне фотографічне обладнання від багатьох виробників, що ніяк не дискримінує учасників.
Окрім цього, технічні вимоги Додатку 2 не мають конкретних показників, що дає можливість підібрати відповідне фотографічне обладнання від багатьох виробників, що ніяк не дискримінує учасників.
Номер вимоги: UA-2023-08-16-011774-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПАНАСИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:31815053
Дата подання: 22 серпня 2023 18:59
Вимога щодо дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв тендерної документації
Замовник в Додатку 5 до тендерної документації, як умова участі в тендерних торгах, вимагає від Учасника:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
При чому аналогічним у Замовника вважається договір відповідно до: Код ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотоапарат Ricoh WG-80, або еквівалент).
Таким чином, якщо Учасник раніше поставляв/продавав саме фотоапарат Ricoh WG-80, то він може прийняти участь у тендері, а всі інші потенційні Учасники ні.
Цією специфічною вимогою Замовник обмежує участь багатьох можливих учасників в тендері, та цим порушує свій же пункт 5 розділу Тендерної документації про недискримінацію учасників, а крім того частину 4 та практично всі інші частини статті 5, та частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Бо, пропозиція Учасника, який має досвід продажу товару (фотоапаратів) за кодом ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання, але не фотоапарату Ricoh WG-80, буде відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
Вищевказаними вимогами Замовник порушує наші права, як потенційного учасника, та права інших потенційних учасників. Ми маємо багаторічний досвід продажу фотоапаратів за кодом ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання, та можливість надати на підтвердження нашого досвіду десятки підтверджених договорів на поставку фотоапаратів аналогічних та вищих за класом, а також маємо необхідну матеріально-технічну базу та співробітників для здійснення поставки товару за цим тендером. Але своєю специфічною вимогою Замовник обмежує нашу потенційну участь в тендері, бо, якщо ми не зможемо надати аналогічний договір саме на поставку фотоапарата Ricoh WG-80, наша пропозиція буде відхилена.
Тому, з метою забезпечення можливості участі в тендері нашої та інших компаній, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з додатку 5 до тендерної документації та привести кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі додатку 5 до тендерної документації у відповідність до п. 5 розділу 1 тендерної документації та статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме фразу «Аналогічним вважається договір відповідно до: Код ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотоапарат Ricoh WG-80, або еквівалент)» викласти, наприклад, у такій редакції «Аналогічним вважається договір по поставці фотоапарату за Кодом ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання».
Якщо наша вимога буде відхилена то це буде приводом для розгляду скарги в органі оскарження, та можливо зацікавить громадські організації та органи фінансового моніторингу.
Розгорнути
Згорнути
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
При чому аналогічним у Замовника вважається договір відповідно до: Код ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотоапарат Ricoh WG-80, або еквівалент).
Таким чином, якщо Учасник раніше поставляв/продавав саме фотоапарат Ricoh WG-80, то він може прийняти участь у тендері, а всі інші потенційні Учасники ні.
Цією специфічною вимогою Замовник обмежує участь багатьох можливих учасників в тендері, та цим порушує свій же пункт 5 розділу Тендерної документації про недискримінацію учасників, а крім того частину 4 та практично всі інші частини статті 5, та частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Бо, пропозиція Учасника, який має досвід продажу товару (фотоапаратів) за кодом ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання, але не фотоапарату Ricoh WG-80, буде відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
Вищевказаними вимогами Замовник порушує наші права, як потенційного учасника, та права інших потенційних учасників. Ми маємо багаторічний досвід продажу фотоапаратів за кодом ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання, та можливість надати на підтвердження нашого досвіду десятки підтверджених договорів на поставку фотоапаратів аналогічних та вищих за класом, а також маємо необхідну матеріально-технічну базу та співробітників для здійснення поставки товару за цим тендером. Але своєю специфічною вимогою Замовник обмежує нашу потенційну участь в тендері, бо, якщо ми не зможемо надати аналогічний договір саме на поставку фотоапарата Ricoh WG-80, наша пропозиція буде відхилена.
Тому, з метою забезпечення можливості участі в тендері нашої та інших компаній, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з додатку 5 до тендерної документації та привести кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі додатку 5 до тендерної документації у відповідність до п. 5 розділу 1 тендерної документації та статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме фразу «Аналогічним вважається договір відповідно до: Код ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання (Фотоапарат Ricoh WG-80, або еквівалент)» викласти, наприклад, у такій редакції «Аналогічним вважається договір по поставці фотоапарату за Кодом ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання».
Якщо наша вимога буде відхилена то це буде приводом для розгляду скарги в органі оскарження, та можливо зацікавить громадські організації та органи фінансового моніторингу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2023 16:42
Шановний Учаснику! Аналогічним буде вважатись договір відповідно до: Код ДК 021:2015: 38650000-6 Фотографічне обладнання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАГИНАЙ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ " |
6 778 800,00
UAH з ПДВ
|
6 778 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗАГИНАЙ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ " #3652508758 |
Переможець |
6 778 800,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 15:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2023 11:11 |
Кінець періоду оскарження: | 18 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 18 вересня 2023 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку зі зменшенням кошторисних призначень по КЕКВ 3110 (Придбання обладнання і предметів довгострокового користування) прийнято рішення про відміну торгів відповідно до підпункту 3 пункту 50 постанови кабінету міністрів № 1178 - скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
07 вересня 2023 11:11
|
Електронний підпис |
07 вересня 2023 11:07
|
Протокол скорочення видатків Фотоапарат Ricoh № 97.docx |