Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1» (Коригування)
Очікувана вартість
61 118 554,60 UAH
UA-2023-08-16-011137-a a3ab20383a074061aebd2c6190b67253
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гончар

+380532562014 04057600ukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Юлія Гончар
+380532562014
04057600ukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

16 серпня 2023 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2023 16:47
Сл.записка_Рішення.pdf
16 серпня 2023 16:47
Протокол №31 Підстава для здійснення закупівлі за пп. 3 (4) п.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-27-000006 ● c6b5bcb2103f4b0d89b31f43fb8c112d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2023 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.11.2023 №52-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.11.2023 №52-З

Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-08-16-011137-a 16.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-28 12:45:57

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1» (Коригування)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-16-011137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо неможливості дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, враховуючи те, що рішення Полтавської міської ради стосовно будівництва котельні прийняте що у 2016 році, а також те, що строки закінчення робіт, встановлені договором від 16.08.2023 № 47 юр/23 – травень 2024 року (тобто після закінчення опалювального сезону).
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ»» (код 23543186), з яким укладений договір від 16.08.2023 № 47 юр/23 без використання електронної системи закупівель?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-01 09:59:08

Відповідь на запит

Розглянувши Ваш запит на пояснення повідомляємо наступне:
1. Документальне підтвердження щодо неможливості дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів є те, що Експертний звіт на об’єкт «Будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1» (Коригування) Реєстраційний номер EX01:6739-5317-6020-7552 №02/604-08/23 від 02 серпня 2023 року. Рішенням виконавчого комітету № 154 від 04.08.2016 року «Про організацію будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів» надано дозвіл Управлінню капітального будівництва Полтавського міськвиконкому організувати за рахунок бюджетних коштів будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а,15а,19,19а,21,31,33,33а та по вул. Степана Разіна,1" , однак за відсутності бюджетних асигнувань на зазначений об’єкт роботи з будівництва не проводилися. Теплопостачання даних будинків здійснюється котельнею локомотивного ДЕПО АТ «Укрзалізниця». У 2023 року локомотивним ДЕПО АТ «Укрзалізниця» було повідомлено міській раді про наміри відключення будинків від опалення по вул. Сортувальній. ( https://poltava.to/news/73570/ ). Рішенням позачергової шостої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 06.07.2023 року «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської територіальної громади на 2023 рік» були виділені кошти на вищезазначений об’єкт. ТОВ «УК Експертиза» видано 02 серпня 2023 року позитивний експертний звіт номер №02/604-08/23, Реєстраційний номер EX01:6739-5317-6020-7552, саме після якого можна здійснювати закупівлю робіт. Оскільки наближався опалювальний сезон, щоб будинки по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1 залишилися з опаленням, було прийнято рішення враховуючи наближення опалювального сезону та на підставі Службової записки від 11.08.2023 року № 04-65/2/2048, невідкладно здійснити закупівлю робіт без застосування відкритих торгів. Враховуючи великий обсяг будівельних робіт та монтуючого обладнання, оцінку наданих цінових пропозицій, встановлено мінімальний термін закінчення робіт, а саме травень 2024р. Позитивний експертний звіт додається окремим файлом до пояснення.
2. Відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 61 118 554,60 грн (шістдесят один мільйон сто вісімнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири грн. 60 коп.), згідно експертного звіту ТОВ «УК Експертиза» (Експертний звіт №02/604-08/23 від 02.08.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:6739-5317-6020-7552 і затверджений проектною документацією (Наказ №62-з від 08.08.2023 року).
3. Оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затвердженої Міністерством розвитку економіки, торгівлі, та сільського господарства України від 18.02.2020 №275), а саме запит цінових пропозицій, які додаються окремим файлом до пояснення. Розглянувши цінові пропозиції, врахувавши строки виконання, термін постачання обладнання, умови фінансування та ціну, було обрано виконавцем робіт саме ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ». Комерційні пропозиції додаються окремим файлом до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ"
#23543186
Переможець 61 118 554,60
UAH з ПДВ
16 серпня 2023 16:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2024 14:25
ДУ_4_47_юр_23.pdf зміни до договору
14 лютого 2024 14:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 16:08
ДУ_3_47_юр_23.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:07
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 16:19
ДУ_2_47_юр_23.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 16:14
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 09:51
ДУ_1.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 09:49
Договір_47_юр_23.pdf укладений
16 серпня 2023 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 47-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до виділеного фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 47-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 47-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затримку фінансування витрат Замовника, продовжено термін виконання робіт та строк дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 47-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML