Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
16 серпня 2023 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2023 16:47 |
Сл.записка_Рішення.pdf | |
16 серпня 2023 16:47 |
Протокол №31 Підстава для здійснення закупівлі за пп. 3 (4) п.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-27-000006 ● c6b5bcb2103f4b0d89b31f43fb8c112d
- Статус: завершено ● Дата: 28 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2023 №52-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.11.2023 №52-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-08-16-011137-a 16.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 12:45:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1» (Коригування)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-16-011137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо неможливості дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, враховуючи те, що рішення Полтавської міської ради стосовно будівництва котельні прийняте що у 2016 році, а також те, що строки закінчення робіт, встановлені договором від 16.08.2023 № 47 юр/23 – травень 2024 року (тобто після закінчення опалювального сезону).
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ»» (код 23543186), з яким укладений договір від 16.08.2023 № 47 юр/23 без використання електронної системи закупівель?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-01 09:59:08
Відповідь на запит
Розглянувши Ваш запит на пояснення повідомляємо наступне:
1. Документальне підтвердження щодо неможливості дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів є те, що Експертний звіт на об’єкт «Будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1» (Коригування) Реєстраційний номер EX01:6739-5317-6020-7552 №02/604-08/23 від 02 серпня 2023 року. Рішенням виконавчого комітету № 154 від 04.08.2016 року «Про організацію будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів» надано дозвіл Управлінню капітального будівництва Полтавського міськвиконкому організувати за рахунок бюджетних коштів будівництво котельні для теплопостачання будинків по вул. Сортувальній, 13а,15а,19,19а,21,31,33,33а та по вул. Степана Разіна,1" , однак за відсутності бюджетних асигнувань на зазначений об’єкт роботи з будівництва не проводилися. Теплопостачання даних будинків здійснюється котельнею локомотивного ДЕПО АТ «Укрзалізниця». У 2023 року локомотивним ДЕПО АТ «Укрзалізниця» було повідомлено міській раді про наміри відключення будинків від опалення по вул. Сортувальній. ( https://poltava.to/news/73570/ ). Рішенням позачергової шостої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 06.07.2023 року «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської територіальної громади на 2023 рік» були виділені кошти на вищезазначений об’єкт. ТОВ «УК Експертиза» видано 02 серпня 2023 року позитивний експертний звіт номер №02/604-08/23, Реєстраційний номер EX01:6739-5317-6020-7552, саме після якого можна здійснювати закупівлю робіт. Оскільки наближався опалювальний сезон, щоб будинки по вул. Сортувальній, 13а, 15а, 19, 19а, 21, 31, 33, 33а та вул. Степана Разіна, 1 залишилися з опаленням, було прийнято рішення враховуючи наближення опалювального сезону та на підставі Службової записки від 11.08.2023 року № 04-65/2/2048, невідкладно здійснити закупівлю робіт без застосування відкритих торгів. Враховуючи великий обсяг будівельних робіт та монтуючого обладнання, оцінку наданих цінових пропозицій, встановлено мінімальний термін закінчення робіт, а саме травень 2024р. Позитивний експертний звіт додається окремим файлом до пояснення.
2. Відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 61 118 554,60 грн (шістдесят один мільйон сто вісімнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири грн. 60 коп.), згідно експертного звіту ТОВ «УК Експертиза» (Експертний звіт №02/604-08/23 від 02.08.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:6739-5317-6020-7552 і затверджений проектною документацією (Наказ №62-з від 08.08.2023 року).
3. Оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затвердженої Міністерством розвитку економіки, торгівлі, та сільського господарства України від 18.02.2020 №275), а саме запит цінових пропозицій, які додаються окремим файлом до пояснення. Розглянувши цінові пропозиції, врахувавши строки виконання, термін постачання обладнання, умови фінансування та ціну, було обрано виконавцем робіт саме ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ». Комерційні пропозиції додаються окремим файлом до пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" #23543186 |
Переможець |
61 118 554,60
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2023 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2025 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2025 11:16
|
ДУ_9_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
30 січня 2025 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 12:02
|
ДУ_8_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:51
|
ДУ_2_47_юр_24.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 12:23
|
ДУ_7_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 10:57
|
ДУ_6_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 14:39
|
ДУ_5_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2024 14:25
|
ДУ_4_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2024 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:08
|
ДУ_3_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:19
|
ДУ_2_47_юр_23.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 09:51
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 09:49
|
Договір_47_юр_23.pdf | укладений |
16 серпня 2023 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до виділеного фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи затримку фінансування витрат Замовника, продовжено термін виконання робіт та строк дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи коригування проектної документації по об'єктц та отримання позитивного експертного звіту, Сторони домовилися зменшити ціну договору та викласти у новій редакції, зменшено вартість робіт на 2024 рік відповідно наданого фінансування та зменшено строк виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи коригування проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, змінено загальну вартість договору в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи надане фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 рік, змінено реквізити підрядника та продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до наданого фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи надане фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи завершення робіт на об'єкті, зменшено загальну вартість договору |
Номер договору про закупівлю: | 47-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |