Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт частини покрівлі Хутірського ліцею Петриківської селищної ради Дніпропетровської області за адресою вул. Шкільна , будинок 4, в с.Хутірське, Дніпровського району, Дніпропетровської області; 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
1 997 635,00 UAH
UA-2023-08-16-010629-a ● 04b4b088f4e0475ab3cebb9a325eb1a6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42664633 |
Місцезнаходження: | 51800, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Петриківка, проспект Петра Калнишевського 71 |
Контактна особа: |
Данильченко Тетяна Валентинівна +380673772786 rono_petrik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 серпня 2023 14:40 |
Початок аукціону: | 24 серпня 2023 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 997 635,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 976,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Обсяг закупівлі згідно Додатку 4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини покрівлі Хутірського ліцею Петриківської селищної ради Дніпропетровської області за адресою вул. Шкільна , будинок 4, в с.Хутірське, Дніпровського району, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51800, Україна, Дніпропетровська область, с.Хутірське, вул.Шкільна,буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування протягом 7 робочих днів з дня надходження належно оформлених документів на оплату за надані послуги. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2023 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2023 16:26 |
Додаток 5 до тендерної документаці(проект договору)ї.docx | |
16 серпня 2023 16:26 |
Тендерна документація за Особливостями .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фахівець з ОП
Дата подання: 18 серпня 2023 14:26
Дата відповіді: 21 серпня 2023 13:23
Шановний Замовнику! Чи підходить фахівець з охорони праці, що працює на цивільно-правовою угодою та має всі відповідні дозволи та навчання. Як-що так, то просимо внести відповідні зміни до відповідної тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про охорону праці" : Стаття 15. Служба охорони праці на підприємстві
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.Тому, якщо на підприємстві працює менше 20 осіб, то можуть залучати для виконання обов'язків інженера з охорони праці за трудовою угодою.
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.Тому, якщо на підприємстві працює менше 20 осіб, то можуть залучати для виконання обов'язків інженера з охорони праці за трудовою угодою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-16-010629-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ВСК, Код ЄДРПОУ:21938806
Дата подання: 03 вересня 2023 12:37
Вимога на незаконне рішенням Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК»
Уповноваженій особі
Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради
Стосовно торгів: UA-2023-08-16-010629-a
ВИМОГА
Висловлюємо своє непогодження з рішенням Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК».
1. Стосовно невідповідності умовам технічної специфікації:
- Згідно збірника з ціноутворення №2 від 2009р. стр.61 "К=1,2 може застосовуватись у тих випадках коли будівлі під час виконання ремонтних робіт продовжують експлуатуватись за своїм основним цільовим призначенням". Отже ДЦ розрахована вірно із застосуванням К=1,2 через відсутність вказаного акту виведення.
- Пункти 55, 67, 84, 122, 142 - розцінки взяті на розсуд сертифікованого інженера-кошторисника, що дозволяється нормами ціноутворення через те, що склад робіт аналогічний та повністю співпадає зі складом робіт у технічній специфікації.
- Коефіцієнт 1,15 навпаки застосований оскільки трудовитрати робітників при ремонтно-будівельних роботах вище за трудовитрати робітників при новому будівництві.
Таким чином, учасником надана пропозиція , яка повністю відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тобто, виправлення невідповідностей в документах , які надаються учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Наявність фінансової спроможності) «не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Звертаємо увагу, що надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов'язком, а не правом Замовника.
Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК» та діяти відповідно до порядку та умов здійснення публічних закупівель, передбачених Особливостями, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель - відкритості та прозорості.
Директор Валерій ЄМЕЛЬЯНЕНКО
Розгорнути
Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради
Стосовно торгів: UA-2023-08-16-010629-a
ВИМОГА
Висловлюємо своє непогодження з рішенням Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК».
1. Стосовно невідповідності умовам технічної специфікації:
- Згідно збірника з ціноутворення №2 від 2009р. стр.61 "К=1,2 може застосовуватись у тих випадках коли будівлі під час виконання ремонтних робіт продовжують експлуатуватись за своїм основним цільовим призначенням". Отже ДЦ розрахована вірно із застосуванням К=1,2 через відсутність вказаного акту виведення.
- Пункти 55, 67, 84, 122, 142 - розцінки взяті на розсуд сертифікованого інженера-кошторисника, що дозволяється нормами ціноутворення через те, що склад робіт аналогічний та повністю співпадає зі складом робіт у технічній специфікації.
- Коефіцієнт 1,15 навпаки застосований оскільки трудовитрати робітників при ремонтно-будівельних роботах вище за трудовитрати робітників при новому будівництві.
Таким чином, учасником надана пропозиція , яка повністю відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тобто, виправлення невідповідностей в документах , які надаються учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Наявність фінансової спроможності) «не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Звертаємо увагу, що надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов'язком, а не правом Замовника.
Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК» та діяти відповідно до порядку та умов здійснення публічних закупівель, передбачених Особливостями, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель - відкритості та прозорості.
Директор Валерій ЄМЕЛЬЯНЕНКО
Скасована
Дата: 03 вересня 2023 12:54
Причина: Завантажено без підпису
Номер вимоги: UA-2023-08-16-010629-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ВСК, Код ЄДРПОУ:21938806
Дата подання: 03 вересня 2023 12:56
Вимога про скасування незаконного рішення Замовника
Уповноваженій особі
Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради
Стосовно торгів: UA-2023-08-16-010629-a
ВИМОГА
Висловлюємо своє непогодження з рішенням Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК».
1. Стосовно невідповідності умовам технічної специфікації:
- Згідно збірника з ціноутворення №2 від 2009р. стр.61 "К=1,2 може застосовуватись у тих випадках коли будівлі під час виконання ремонтних робіт продовжують експлуатуватись за своїм основним цільовим призначенням". Отже ДЦ розрахована вірно із застосуванням К=1,2 через відсутність вказаного акту виведення.
- Пункти 55, 67, 84, 122, 142 - розцінки взяті на розсуд сертифікованого інженера-кошторисника, що дозволяється нормами ціноутворення через те, що склад робіт аналогічний та повністю співпадає зі складом робіт у технічній специфікації.
- Коефіцієнт 1,15 навпаки застосований оскільки трудовитрати робітників при ремонтно-будівельних роботах вище за трудовитрати робітників при новому будівництві.
Таким чином, учасником надана пропозиція , яка повністю відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тобто, виправлення невідповідностей в документах , які надаються учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Наявність фінансової спроможності) «не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Звертаємо увагу, що надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов'язком, а не правом Замовника.
Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК» та діяти відповідно до порядку та умов здійснення публічних закупівель, передбачених Особливостями, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель - відкритості та прозорості.
Директор Валерій ЄМЕЛЬЯНЕНКО
Розгорнути
Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради
Стосовно торгів: UA-2023-08-16-010629-a
ВИМОГА
Висловлюємо своє непогодження з рішенням Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК».
1. Стосовно невідповідності умовам технічної специфікації:
- Згідно збірника з ціноутворення №2 від 2009р. стр.61 "К=1,2 може застосовуватись у тих випадках коли будівлі під час виконання ремонтних робіт продовжують експлуатуватись за своїм основним цільовим призначенням". Отже ДЦ розрахована вірно із застосуванням К=1,2 через відсутність вказаного акту виведення.
- Пункти 55, 67, 84, 122, 142 - розцінки взяті на розсуд сертифікованого інженера-кошторисника, що дозволяється нормами ціноутворення через те, що склад робіт аналогічний та повністю співпадає зі складом робіт у технічній специфікації.
- Коефіцієнт 1,15 навпаки застосований оскільки трудовитрати робітників при ремонтно-будівельних роботах вище за трудовитрати робітників при новому будівництві.
Таким чином, учасником надана пропозиція , яка повністю відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тобто, виправлення невідповідностей в документах , які надаються учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Наявність фінансової спроможності) «не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Звертаємо увагу, що надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов'язком, а не правом Замовника.
Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ВСК» та діяти відповідно до порядку та умов здійснення публічних закупівель, передбачених Особливостями, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель - відкритості та прозорості.
Директор Валерій ЄМЕЛЬЯНЕНКО
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2023 19:50
Тендерна пропозиція Учасника відхилена на підставі пп.2 п.44 Особливостей . Пункти 55, 67, 84, 122, 142 кошторису пропозиції Учасника не відповідають технічній специфікації Замовника. На підставі цього Замовиком не надавалось повідомлення з вимогою про усунення невідповідповідності в документах відповідно до п. 43 Особливостей, які надані учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ВСК |
1 764 741,77
UAH з ПДВ
|
1 764 741,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ |
1 993 369,66
UAH з ПДВ
|
1 993 369,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ВСК #21938806 |
Відхилено |
1 764 741,77
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2023 11:52
|
|
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ #33384123 |
Переможець |
1 993 369,66
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 21:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 21:46
|
звіт про виконання договору | укладений |
26 січня 2024 21:45
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 12:42
|
Протокол про допущ.помилки.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2023 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 12:23
|
додаткова угода 1з додатком.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 10:35
|
договір | укладений |
22 вересня 2023 10:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт частини покрівлі Хутірського ліцею Петриківської селищної ради Дніпропетровської області за адресою вул. Шкільна , будинок 4, в с.Хутірське, Дніпровського району, Дніпропетровської області | 1 | послуга |
1 993 369,66
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактично наданих послуг ,Сторони ,керуючись пп.1 п.19 Особливостей, домовились зменшити обсяг предмета договору на 85805.82грн |
Номер договору про закупівлю: | 23-45П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактично наданих послуг ,Сторони ,керуючись пп.1 п.19 Особливостей, домовились зменшити обсяг предмета договору на 85805,79грн |
Номер договору про закупівлю: | 23-45П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт частини покрівлі Хутірського ліцею Петриківської селищної ради Дніпропетровської області за адресою вул. Шкільна , будинок 4, в с.Хутірське, Дніпровського району, Дніпропетровської області | 1 |
1 907 563,87
UAH з ПДВ
|