Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43330285 |
Вебсайт: | http://phm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
Контактна особа: |
Більченко Олег Петрович +380456751883 budjkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2023 15:33 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2023 15:33 |
Очікувана вартість: | 5 494 526,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 945,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2023 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2023 16:09 |
Додаток 5 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
16 серпня 2023 16:09 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
16 серпня 2023 16:09 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
16 серпня 2023 16:09 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
16 серпня 2023 16:09 |
додаток 1 Кваліфікаційні критерії оцінки.docx | |
16 серпня 2023 16:09 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000036 ● 5472fc4864cd48fab2416ce73c16dae9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2023 № 56-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-08-16-010134-a 16.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 14:24:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво артезіанської свердловини за адресою: м.Переяслав, вул. Києвобрамська,7, Бориспільського району Київської області», (ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), очікуваною вартістю 5 494 526,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-16-010134-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити відсоток виконання договору укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі та суму сплачених коштів за надані послуги (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 10:06:16
лист відповідь щодо надання інформації по закупівлі UA-2023-08-16-010134-а
Рішенням Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Державної аудиторської служби України від 08.11.2023 №56-3 розпочато моніторинг процедури закупівлі – «Будівництво артезіанської свердловини за адресою:м. Переяслав, вул. Києвобрамська, 7, Бориспільського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-08-16-010134-а).
13 листопада 2023 року 14:24 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Державної аудиторської служби України на адресу відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради був направлений запит щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг.
1. З приводу першого запитання надаємо наступні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1.1) Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі (ID № UA-2023-08-16-010134-а) на 1 аркуші;
1.2) Експертний звіт Київської обласної філії ДП «НДІпроектреконструкція» №471/е/23-КД/П від 16.06.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:6324-8936-9246-2107, генеральний проектувальник ТОВ «БУДІНЖЕНЕРМЕРЕЖА на 3 аркушах;
1.3) Зведений кошторисний розрахунок закупівлі на 2 аркушах;
1.4) Підсумкова відомість ресурсів на 13 аркушах;
1.5) Відомість обсягів робіт на 2 аркушах;
1.6) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 4 аркушах;
1.7) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на 8 аркушах;
1.8) Гідрогеологічний висновок Державного підприємства «Українська геологічна компанія» про можливість використання підземних вод для водопостачання та проектування водозабору №762 від 18.04.2023 року на 3 аркушах;
1.9) Посилання на веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів Переяславської міської ради, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на 1 аркуші.
2. З приводу другого питання повідомляємо наступне. Відсоток виконання по договору №30 від 08.09.2023 укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-08-16-010134-а) – 0(нуль) відсотків, сума сплачених коштів – 0(нуль) гривень.
Начальник відділу Вітківський О.О.
Уповноважена особа Більченко О.П.
- Підсумкова відомість ресурсів
- Відомість обсягів робіт
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
- Локальний кошторис
- Експертний звіт
- Зведений кошторисний розрахунок
- Локальний кошторис 2
- Гідрогеологічний висновок
- Посилання на веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів
- лист відповідь від 14 листопада 2023 року №64/0/75-23
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-04 13:29:38
Роз'яснення щодо висновку
При публікації додаткової угоди №2 від 04.12.2023 про розірвання Договору №30 від 08.09.2023
уповноваженою особою у графі "Сума оплати за договором" було помилково зазначено сума оплати 5183308,37 гривень.
Додатково повідомляємо, що станом на 04 грудня 2023 року розмір оплати робіт по Договору підряду №30 від 08 вересня 2023 року з"Будівництва артезіанської свердловини за адресою:м.Переяслав, вул. Києвобрамська,7, Бориспільського району Київської області" (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-16-010134-a) становить 0(нуль) гривень.
Уповноважена особа відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства
Переяславської міської ради Більченко Олег Петрович 04.12.2023 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Держаудитслужби від 29.11.2023 року про результати моніторингу закупівлі UA-2023-08-16-010134-а проведеної на підставі рішення Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України в Чернігівській області №56-З від 08.11.2023 року щодо усунення виявлених порушень відділом капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради в односторонньому порядку, достроково, розірвано Договір №30 від 08 вересня 2023 року. Уповноважена особа Більченко О.П. 04.12.2023 року.
2023-12-04 10:20:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2023-12-04 16:49:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2023 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "БУРВОД" |
5 183 308,37
UAH з ПДВ
|
5 183 308,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІНЖЕНЕРМЕРЕЖА" |
5 492 771,03
UAH з ПДВ
|
5 492 771,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ З ВОДОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "БУРВОД" #35556983 |
Переможець |
5 183 308,37
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 11:36
|
додаткова угода _1 від 18 09 2023.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2023 11:31
|
додаткова угода _1 від 18 09 2023.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 09:57
|
підписаний контракт | укладений |
08 вересня 2023 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 183 308,37
UAH (в тому числі ПДВ 863 884,73 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Держаудитслужби від 29.11.2023 року про результати моніторингу закупівлі UA-2023-08-16-010134-a, проведеної на підставі рішення Управління північного офісу Держаудитслужби України в Чернігівській області щодо виявлених порушень |