Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2023-08-16-010091-a ● 31a232d610e845d2bf9bda9e23259539
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2023 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2023 15:48 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 455 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233253-7 - Влаштування тротуарного покриття.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, м.Калуш, вул. Височанка (на території нового кладовища)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту наданих Послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2023 16:08 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx | |
16 серпня 2023 16:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-16-010091-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІС-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:42788292
Дата подання: 29 серпня 2023 13:08
Щодо скасування рішення Замовника про визнання ТОВ "ДОРЛЕНД" переможцем
Уповноваженій особі замовника
Щодо скасування рішення Замовника.
Учасник ТОВ «ІС-ТРАНС» платник ПДВ не погодився з рішенням замовника про визнання ТОВ "ДОРЛЕНД" переможцем закупівлі по предмету «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція переможця ТОВ "ДОРЛЕНД" не відповідає вимогам тендерної документації, бо зазначена без ПДВ.
Оскільки предмет закупівлі є об`єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни надання послуг/робіт, замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ), відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником із врахуванням ПДВ.
При цьому в пропозиції ТОВ "ДОРЛЕНД" зазначено загальну вартість за виконання робіт/послуг без ПДВ, оскільки відповідно до витягу із реєстру платників єдиного податку ТОВ "ДОРЛЕНД" є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ.
Отже, при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник.
У рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016 визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що в разі якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію, не є платником ПДВ, то тендерний комітет приймає для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ.
Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними.
При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо замовника скасувати рішення щодо переможця ТОВ "ДОРЛЕНД" у зв’язку з тим, що воно є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Замовникам необхідно послуговуватися принципами публічних закупівель, викладеними в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: усі учасники повинні бути в рівних умовах, а замовник повинен дбати про максимальну економію та ефективність при здійсненні закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Щодо скасування рішення Замовника.
Учасник ТОВ «ІС-ТРАНС» платник ПДВ не погодився з рішенням замовника про визнання ТОВ "ДОРЛЕНД" переможцем закупівлі по предмету «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція переможця ТОВ "ДОРЛЕНД" не відповідає вимогам тендерної документації, бо зазначена без ПДВ.
Оскільки предмет закупівлі є об`єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни надання послуг/робіт, замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ), відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником із врахуванням ПДВ.
При цьому в пропозиції ТОВ "ДОРЛЕНД" зазначено загальну вартість за виконання робіт/послуг без ПДВ, оскільки відповідно до витягу із реєстру платників єдиного податку ТОВ "ДОРЛЕНД" є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ.
Отже, при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник.
У рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016 визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що в разі якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію, не є платником ПДВ, то тендерний комітет приймає для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ.
Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними.
При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо замовника скасувати рішення щодо переможця ТОВ "ДОРЛЕНД" у зв’язку з тим, що воно є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Замовникам необхідно послуговуватися принципами публічних закупівель, викладеними в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: усі учасники повинні бути в рівних умовах, а замовник повинен дбати про максимальну економію та ефективність при здійсненні закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2023 16:19
Розглянувши Вимогу UA-2023-08-16-010091-a.b1, що надійшла через електронну систему закупівель 29.08.23р. о 13:08 год. щодо скасування рішення про визнання ТОВ "ДОРЛЕНД" переможцем по закупівлі за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка», ID: UA-2023-08-16-010091-a повідомляю наступне:
При здійсненні закупівель я, уповноважена особа управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради керуюсь та чітко дотримуюсь вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023р. № 471) (далі — Особливості).
Так, згідно із пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
Статтею 5 Закону встановлено, що:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом;
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У Законі не встановлено обмежень щодо того на якій системі оподаткування повинен перебувати Учасник. Окрім цього, Замовник самостійно приймає рішення щодо того включати в очікувану вартість ПДВ чи ні та, відповідно зазначає дану норму у Тендерній документації до закупівлі.
Тому, при розробленні Тендерної документації по Закупівлі уповноваженою особою було враховано основні принципи здійснення публічних закупівель та прописано всі вимоги, передбачені Законом та Особливостями. Зокрема, пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації затверджено перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме:
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”.
Питома вага – 100 %.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для послуг даного виду».
Тендерна документація включає у себе Додаток 4 ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у якій передбачена можливість подавати свої цінові пропозиції Учасникам як платникам так і не платникам ПДВ.
Також, Розділом 1 Тендерної документації по закупівлі «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка» передбачено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Під час проведення відкритих торгів, з урахуванням Особливостей тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Отже, Тендерна документація по закупівлі розроблена таким чином, щоб кожен бажаючий міг взяти участь у закупівлі.
Хочу додати, що під час оголошення закупівлі електронна система закупівель (далі — ЕСЗ) дає можливість Замовнику самостійно зазначити, чи враховує очікувана вартість закупівлі ПДВ чи ні. При цьому зазначена функція в ЕСЗ жодним чином не пов’язана з фактом оподаткування відповідного товару/ роботи/послуги чи операції з їх постачання податком на додану вартість відповідно до законодавства. Тобто, згідно з функціоналом ЕСЗ, саме Замовник робить вибір: оголошувати закупівлю з ПДВ чи без нього.
Як показує судова практика Верховного Суду: Проблемність укладення договору без ПДВ при оголошенні закупівлі з ПДВ в основному виникає через недосконалу технічну реалізацію даного питання в ЕСЗ. Якщо замовник оголосив закупівлю з ПДВ, то на сторінці оголошення в ЕСЗ пропозиції всіх учасників будуть відображатися з поміткою «з ПДВ» незалежно від того, чи включено насправді ПДВ до ціни тендерної пропозиції. Тобто, пропозиції учасників, які не є платниками ПДВ, а отже подають тендерні пропозиції без урахування цього податку, на сторінці оголошення в ЕСЗ все одно будуть відображені з поміткою «з ПДВ». При цьому відмітка «з ПДВ» залишиться у всіх документах (їх рядках), що формує (заповнює) система автоматично. Така ситуація створює непорозуміння серед учасників.
Оскільки, Замовник має право самостійно приймати рішення щодо включення в очікувану вартість всіх витрат пов’язаних із транспортуванням, навантаженням та розвантаженням, страхуванням, сплати податків і зборів та інших витрат, Замовник при визначенні очікуваної вартості по закупівлі «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка», ID: UA-2023-08-16-010091-a включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ) та, відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником із врахуванням ПДВ.
Судова практика зазначає, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує Учасник. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Отже, керуючись вищезазначеним та висновком від Верховного Суду (На основі постанови Верховного Суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 - https://reyestr.court.gov.ua/Review/89108852): неплатники ПДВ при поданні тендерної пропозиції вказують ціни без ПДВ навіть у випадку, якщо тендер оголошено з відміткою «з ПДВ». За результатами закупівлі, оголошеної «з ПДВ», може бути укладено договір з неплатником ПДВ за ціною, що не включає ПДВ.
Беручи до уваги, що Учасник ТОВ «ДОРЛЕНД» є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ, при поданні цінової пропозиції ним зазначено загальну ціну пропозиції без ПДВ, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи наведене вище, та оскільки, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ДОРЛЕНД» відповідає усім вимогам, встановленим Тендерною документацією - уповноважена особа не має підстав для скасування Протокольного рішення № 186 від 29.08.2023р. щодо визначення ТОВ «ДОРЛЕНД» переможцем Закупівлі «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка», ID: UA-2023-08-16-010091-a.
При здійсненні закупівель я, уповноважена особа управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради керуюсь та чітко дотримуюсь вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023р. № 471) (далі — Особливості).
Так, згідно із пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
Статтею 5 Закону встановлено, що:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом;
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У Законі не встановлено обмежень щодо того на якій системі оподаткування повинен перебувати Учасник. Окрім цього, Замовник самостійно приймає рішення щодо того включати в очікувану вартість ПДВ чи ні та, відповідно зазначає дану норму у Тендерній документації до закупівлі.
Тому, при розробленні Тендерної документації по Закупівлі уповноваженою особою було враховано основні принципи здійснення публічних закупівель та прописано всі вимоги, передбачені Законом та Особливостями. Зокрема, пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації затверджено перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме:
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”.
Питома вага – 100 %.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує надати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для послуг даного виду».
Тендерна документація включає у себе Додаток 4 ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у якій передбачена можливість подавати свої цінові пропозиції Учасникам як платникам так і не платникам ПДВ.
Також, Розділом 1 Тендерної документації по закупівлі «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка» передбачено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Під час проведення відкритих торгів, з урахуванням Особливостей тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Отже, Тендерна документація по закупівлі розроблена таким чином, щоб кожен бажаючий міг взяти участь у закупівлі.
Хочу додати, що під час оголошення закупівлі електронна система закупівель (далі — ЕСЗ) дає можливість Замовнику самостійно зазначити, чи враховує очікувана вартість закупівлі ПДВ чи ні. При цьому зазначена функція в ЕСЗ жодним чином не пов’язана з фактом оподаткування відповідного товару/ роботи/послуги чи операції з їх постачання податком на додану вартість відповідно до законодавства. Тобто, згідно з функціоналом ЕСЗ, саме Замовник робить вибір: оголошувати закупівлю з ПДВ чи без нього.
Як показує судова практика Верховного Суду: Проблемність укладення договору без ПДВ при оголошенні закупівлі з ПДВ в основному виникає через недосконалу технічну реалізацію даного питання в ЕСЗ. Якщо замовник оголосив закупівлю з ПДВ, то на сторінці оголошення в ЕСЗ пропозиції всіх учасників будуть відображатися з поміткою «з ПДВ» незалежно від того, чи включено насправді ПДВ до ціни тендерної пропозиції. Тобто, пропозиції учасників, які не є платниками ПДВ, а отже подають тендерні пропозиції без урахування цього податку, на сторінці оголошення в ЕСЗ все одно будуть відображені з поміткою «з ПДВ». При цьому відмітка «з ПДВ» залишиться у всіх документах (їх рядках), що формує (заповнює) система автоматично. Така ситуація створює непорозуміння серед учасників.
Оскільки, Замовник має право самостійно приймати рішення щодо включення в очікувану вартість всіх витрат пов’язаних із транспортуванням, навантаженням та розвантаженням, страхуванням, сплати податків і зборів та інших витрат, Замовник при визначенні очікуваної вартості по закупівлі «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка», ID: UA-2023-08-16-010091-a включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ) та, відповідно в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником із врахуванням ПДВ.
Судова практика зазначає, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того, який режим оподаткування застосовує Учасник. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. При цьому, незалежно від того, чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, у звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Отже, керуючись вищезазначеним та висновком від Верховного Суду (На основі постанови Верховного Суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 - https://reyestr.court.gov.ua/Review/89108852): неплатники ПДВ при поданні тендерної пропозиції вказують ціни без ПДВ навіть у випадку, якщо тендер оголошено з відміткою «з ПДВ». За результатами закупівлі, оголошеної «з ПДВ», може бути укладено договір з неплатником ПДВ за ціною, що не включає ПДВ.
Беручи до уваги, що Учасник ТОВ «ДОРЛЕНД» є платником єдиного податку зі ставкою 5 відсотків, тобто не є платником ПДВ, при поданні цінової пропозиції ним зазначено загальну ціну пропозиції без ПДВ, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи наведене вище, та оскільки, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ДОРЛЕНД» відповідає усім вимогам, встановленим Тендерною документацією - уповноважена особа не має підстав для скасування Протокольного рішення № 186 від 29.08.2023р. щодо визначення ТОВ «ДОРЛЕНД» переможцем Закупівлі «Оплата послуг з благоустрою Алеї Героїв на новому кладовищі на вул. Височанка», ID: UA-2023-08-16-010091-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2023 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Коневич Валерій Ярославович" |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРЛЕНД" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
394 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІС-ТРАНС" |
449 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Коневич Валерій Ярославович" #2793819155 |
Відхилено |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 11:35
|
ТОВ "ДОРЛЕНД" #39714851 |
Переможець |
394 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:57
|
ДУ 2 до договору 142.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:26
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:25
|
ЛИСТ ПОВІДОМЛЕННЯ.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:21
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2023 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 13:32
|
Договір 142.PDF | укладений |
11 вересня 2023 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 3.2. Договору (Підстава - лист-повідомлення директора ТОВ "Дорленд" № 05/10 від 09.10.2023р.). |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/206 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/290 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |