Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
Контактна особа: |
Легінович Олена Андріївна 380322372065 olenaleg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2023 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 680 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 404,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату за товар шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Учасника з моменту отримання рахунку та накладної Учасника на оплату вартості партії замовленого товару за умови надходження фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2023 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2023 14:34 |
Тендерна документація.doc | |
16 серпня 2023 14:26 |
Проект договір (Додаток 5).docx | |
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 4. (Тендерна пропозиція).docx | |
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 3. (технічне завдання) (5).docx | |
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 2. (п.47 для учасників та переможця).doc | |
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 1. (Кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2) (21) (2).doc | |
16 серпня 2023 14:16 |
Оголошення.doc |
16 серпня 2023 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
16 серпня 2023 14:34 |
Тендерна документація.doc
|
||
16 серпня 2023 14:26 |
Проект договір (Додаток 5).docx
|
||
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 4. (Тендерна пропозиція).docx
|
||
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 3. (технічне завдання) (5).docx
|
||
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 2. (п.47 для учасників та переможця).doc
|
||
16 серпня 2023 14:16 |
Додаток 1. (Кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2) (21) (2).doc
|
||
16 серпня 2023 14:16 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо внести зміни до документації, виправданіші все, що вказано вище!
Дякуємо!
Вимога щодо надання документів, які відповідають кваліфікаційним критеріям встановлена згідно абз. 6 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону. Також зазначаємо, що Закон не містить критеріїв визначення такого поняття як Відгук виданий у 2022 році чи виданий у 2021 році (раніше тощо), а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження даного критерію, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель. При встановлені кваліфікаційних критеріїв замовник керується тим, що закупівля здійснюється у другій половині 2023 року та стосується закупівлі товару, що буде постачатись у кінці 2023 року на основі досвіду минулих років потенційних учасників, в тому числі на основі досвіду 2022 року, тому вважаємо дану вимогу законною та правомірною .
Пунктом 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів передбачено надання:
2.1. Довідка із зазначенням замовника торгів, з яким укладено аналогічний договір (аналогічні договори) (згідно наведеної форми Додаток 1.1.).
Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме щодо поставки піскосоляної суміші.
2.2. Учасник надає скан-копію аналогічного договору ( загальна кількість поставки товару за якими є не менше 50% від обсягу закупівлі товару - піскосоляної суміші, передбачений в даній тендерній документації), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці. Учасник може підтвердити дану вимогу кількома договорами
2.3.Позитивний лист-відгук від замовника торгів щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2023 році.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів.
2.4. Учасник повинен завантажити скан-копії видаткових накладних за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору та документ, який підтверджує оплату за вказаний товар.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі Пропозиції інформації та документів, що підтверджують наявність в учасника аналогічних договорів, укладених із замовниками в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” .
Дякуємо!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-09-000011 ● bd69a8ba8b6145e4a4a4eb0b05a1d13f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2023 № 100-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-08-16-006481-a, 16.08.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 10:32:54
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)», очікуваною вартістю 11680870,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-16-006481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 14:43:00
Надання пояснень на запит
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 21.11.2023 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» (UA-2023-08-16-006481-a) у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-11-09-000011 повідомляємо наступне:
Обгрунтування Франківської районної адміністрації Львівської міської ради технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення опубліковано на веб-сайті Львівської міської ради за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/26498 та надаємо скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного утримання вулично-шляхової мережі району у зимовий період, враховуючи показники минулих років на підставі закупівельних цін власних закупівель, а також шляхом порівняння цін на даний вид товар (аналіз ринку). Очікувана вартість – це гранична ціна товару, яка формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань.
Бюджетні призначення визначено відповідно до ухвали Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: у відповідності до ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 «Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів та конструкцій і робіт. Технічні умови», до ДСТУ 4246:2023 «Сіль для промислового переробляння», Наказу Мінрегіонбуду від 17.07.2013 «Про затвердження Методики підготовки вулично-дорожньої мережі населених пунктів до зимового періоду», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», тощо.
Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
10 368 000,00
UAH з ПДВ
|
10 368 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" #39224698 |
Переможець |
10 368 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 14:54
|
угода 76-23.pdf | укладений |
11 вересня 2023 14:52
|
угода 76-23.pdf | укладений |
11 вересня 2023 14:52
|
угода 76-23.pdf | укладений |
11 вересня 2023 14:18
|