Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі (пральня)
Очікувана вартість
22 117 956,00 UAH
UA-2023-08-16-000326-a e82c112d5a9a4d32aade53df186bfca5
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вдовиченко Євгеній

380674513831 vdovichenkoevgeniy99@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ
Код ЄДРПОУ: 08038284
Місцезнаходження: 65058, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Армійська, будинок 18
Контактна особа: Вдовиченко Євгеній
380674513831
vdovichenkoevgeniy99@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2023 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 22 117 956,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 221 179,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Одночасно з тендерною пропозицією учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранта відповідно до вимог діючого законодавства, на суму 110 000 (сто десять тисяч гривень) яке надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Реквізити для надання забезпечення тендерної пропозиції (за необхідністю): р/р UA 698201720355189003000000394 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 08038284. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639 та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції при виникненні таких обставин передбачених статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою. Банківська гарантія сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набуття нею чинності вважається такою, що не відповідає вимогам Замовника. Пропозиція, що не супроводжується документальним забезпечення тендерної пропозиції, або неможливістю перевірки підтвердження кваліфікованого електронного підпису (КЕП) електронної банківської гарантії на офіційному веб-сайті Міністерства Юстиції України https://czo.gov.ua/ відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Банківська гарантія сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набуття нею чинності вважається такою, що не відповідає вимогам Замовника. Замовник не має права використовувати забезпечення пропозиції, окрім випадків передбачених законодавством. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються учасником, про що надається лист-згода.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 110000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 1 % відсотка вартості Договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника, внесення якого підтверджується наявністю коштів на відповідному рахунку та платіжним дорученням з відміткою банку), про що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист. У призначені платежу обов’язково вказати: Забезпечення виконання договору на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі (пральня)» м. Одеса (ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для надання забезпечення виконання договору про закупівлю: р/р UA 698201720355189003000000394 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 08038284.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт будівлі (пральня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 протягом тридцяти робочих днів після їх підписання, згідно Плану фінансування капітального ремонту (Додаток № 3). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 серпня 2023 09:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Одночасно з тендерною пропозицією учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранта відповідно до вимог діючого законодавства, на суму 110 000 (сто десять тисяч гривень) яке надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Реквізити для надання забезпечення тендерної пропозиції (за необхідністю): р/р UA 698201720355189003000000394 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 08038284. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639 та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції при виникненні таких обставин передбачених статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою. Банківська гарантія сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набуття нею чинності вважається такою, що не відповідає вимогам Замовника. Пропозиція, що не супроводжується документальним забезпечення тендерної пропозиції, або неможливістю перевірки підтвердження кваліфікованого електронного підпису (КЕП) електронної банківської гарантії на офіційному веб-сайті Міністерства Юстиції України https://czo.gov.ua/ відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Банківська гарантія сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набуття нею чинності вважається такою, що не відповідає вимогам Замовника. Замовник не має права використовувати забезпечення пропозиції, окрім випадків передбачених законодавством. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються учасником, про що надається лист-згода.

Сума забезпечення: 110000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 1 % відсотка вартості Договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника, внесення якого підтверджується наявністю коштів на відповідному рахунку та платіжним дорученням з відміткою банку), про що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист. У призначені платежу обов’язково вказати: Забезпечення виконання договору на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі (пральня)» м. Одеса (ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для надання забезпечення виконання договору про закупівлю: р/р UA 698201720355189003000000394 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 08038284.
21 серпня 2023 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2023 17:03
специфікація віконних прорезів.docx
21 серпня 2023 17:03
специфікація дверних прорезів.docx
21 серпня 2023 17:02
Перелік Змін.docx
21 серпня 2023 17:02
ТД_Документація.doc
16 серпня 2023 09:22
проект договора підряду.docx
21 серпня 2023 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2023 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2023 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2023 12:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2023 12:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2023 09:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2023 17:03
специфікація віконних прорезів.docx
21 серпня 2023 17:03
специфікація дверних прорезів.docx
21 серпня 2023 17:02
Перелік Змін.docx
21 серпня 2023 14:52
Перелік Змін.docx
21 серпня 2023 14:41
Перелік Змін.docx
17 серпня 2023 16:15
Перелік Змін.docx
17 серпня 2023 12:20
Перелік Змін.docx
21 серпня 2023 17:02
ТД_Документація.doc
21 серпня 2023 14:52
ТД_Документація.doc
21 серпня 2023 14:40
ТД_Документація.doc
17 серпня 2023 12:19
ТД_Документація.doc
16 серпня 2023 09:24
ТД_Документація.doc
16 серпня 2023 09:22
проект договора підряду.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

П. 1.2. ДОДАТКУ 2 до тендерної документації
Дата подання: 16 серпня 2023 19:53
Дата відповіді: 17 серпня 2023 12:21
Доброго дня! У П. 1.2. ДОДАТКУ 2 до тендерної документації вимагається : Обов’язкова наявність у Учасника не менше ніж:-1-го крану;-1-го вантажного бортового автомобіля. Наше підприємство має у наявності велику матеріально-технічну базу з сучасною дорожньо-будівельною спеціалізованою технікою у тому числі вантажні автомобілі, а саме: вантажні самоскиди , які виконують такі самі функції , що і бортовий автомобіль. Отже питання , навіщо обмежувати учасника встановлюючи таку дискримінаційну вимогу стосовно надання саме бортового автомобіля? Дії замовника в частині встановлення в Документації наведеної вище дискримінаційної вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. У зв’язку із вище викладеним, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу, тобто виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності саме бортового автомобіля. Цю вимогу можна замінити на наявність у Учасника не менше ніж:-1-го крану;-1-го вантажного автомобіля. У разі не виключення даної вимоги, та не внесення відповідних змін до ТД, ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! З урахуванням вашого зауваження були внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за уточнення!
п. 1.1.Додатку 2 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 16 серпня 2023 19:55
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:11
ШАНОВНИЙ Замовник, просимо Вас звернути увагу на дискримінаційну вимогу вказану в п. 1.1.Додатку 2 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ що підтверджують наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів, а саме стосовно строків УКЛАДАННЯ аналогічного договору: не менше ніж 2 повністю виконаних аналогічних договорів (договорів виконання робіт з будівництва або капітального ремонту незалежно від форми власності та джерел фінансування) за 2019 та (або) 2020 та (або) 2021 та (або) 2022 рік. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають аналогічні договори лише в період з 2019-2023 років, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до нас , як до потенційного Учасника, який має багатий досвід виконання аналогічних договорів укладених до 2019року. До того ж згідно Закону України "Про публічні закупівлі" відсутні обмеження щодо укладання або виконання аналогічних договорів лише в певний проміжок часу, наприклад в період з 2019-2023 років. Виходячи з даної норми Учасник, для документального підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме досвіду надання аналогічних робіт, має надати аналогічний договір, а не конкретний договір. Зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу щодо надання аналогічних договорів, виконання яких відбувалося не раніше 2019 року, шляхом внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо строків виконання аналогічного договору. В іншому випадку, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, будемо змушені звернутися зі скаргою до органу оскарження Антимонопольний комітет України , керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Дискримінація таких вимог тендерної документації підтверджується безліччю рішень Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, згідно вимог п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ . У зв’язку з наявністю у досвіді роботи Замовника випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів та недопущення затримки надання усіх необхідних послуг, Замовником встановлено вищевказану вимогу. Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у зазначеному обсязі є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі»!
Додаток 2 п.п.1.1. аналогічний договір
Дата подання: 17 серпня 2023 16:35
Дата відповіді: 21 серпня 2023 08:47
Умовою виконання п.п. 1.1. Додатка 2 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є довідка підтверджена інформацією. Для підтвердження інформації учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір виконання робіт з будівництва або капітального ремонту (з усіма додатками) та документи, що підтверджують його виконання, а саме: - позитивний відгук, виданий установою (організацією) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків; - акт (акти) прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) або накладні або акт (акти) прийому передачі. -наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Питання: Вказана вимога є дискримінаційною та примушує принципи доброчинної конкуренції та спонукає учасника до порушення законодавства України, так як інформація вказана в договорах та актах виконаних робіт носить характер конфіденційності та не підлягає оприлюдненню. Також аналогічний договір може містити інформацію про замовника, точну адресу об’єкта, технічні характеристики та техніко-економічні показники об’єкта які не підлягають розголошенню (є об’єктами Міністерства оборони України, МВС України та інших структур). Розголошення такої інформації під час правового режиму воєнного стану є злочином, ініціатором якого виступає уповноважена особа Вдовиченко Євгеній. Чи є запит інформації про аналогічний договір з усіма додатками, також і Вашої згодою на оприлюднення на сайті https://prozorro.gov.ua/ Переможцем процедури цієї закупівлі такої самої інформації по договору укладеному з Вами у майбутньому? Яке відношення (-наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) має до довідки про аналогічний договір?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, кваліфікувати дії як суспільно небезпечне винне діяння (дію або бездіяльність), тобто як злочин, входить до компетенції правоохоронних органів, а встановлювати вину особу у вчиненні злочину - до компетенції суду, і аж ніяк не входить до задач учасників процедури закупівлі. По-друге, керуючись вимогами п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ . У зв’язку з наявністю у досвіді роботи Замовника випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів та недопущення затримки надання усіх необхідних послуг, Замовником встановлено вищевказану вимогу. Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у зазначеному обсязі є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо підтвердження аналогічного досвіду.
Дата подання: 17 серпня 2023 17:54
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:13
Щодо підтвердження аналогічного досвіду. Згідно тендерної документації вимагається на підтвердження досвіду аналогічних робіт надання двох аналогічних договорів, повністю виконаних, за період з 2019-2023р. Що порушує права та законні інтереси учасників, які за період з 2019 року по теперішній час завершили ремонт одного об’єкту , а інші об’єкті знаходяться ще в стані ремонту, та деякі договори виконані на 90 відсотків. Тобто, учасники які мають досвід виконання аналогічних робіт , але договір/договори не повністю завершені, або мають аналогічний досвід до 2019 року не можуть приймати участь у даній закупівлі? Дана вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційні вимоги щодо надання аналогічних договорів: 1) виконання яких відбувалося не раніше 2019 року; 2) щодо кількості договорів; 3) щодо повністю виконаних договорів. Шляхом внесення змін до тендерної документації в частині виключення вказаних дискримінаційних вимог. В іншому випадку, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, будемо змушені звернутися зі скаргою до органу оскарження Антимонопольний комітет України , керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, згідно вимог п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ . У зв’язку з наявністю у досвіді роботи Замовника випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів та недопущення затримки надання усіх необхідних послуг, Замовником встановлено вищевказану вимогу. Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у зазначеному обсязі є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі»!
АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
Дата подання: 17 серпня 2023 17:57
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:14
3. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, просимо Вас звернути увагу на дискримінаційну вимогу вказану в Додатку № 2 до тендерної документації, щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)а саме: Довідка, що містить інформацію про досвід не менше ніж 2 повністю виконаних аналогічних договорів (договорів виконання робіт з будівництва або капітального ремонту незалежно від форми власності та джерел фінансування) за 2019 та (або) 2020 та (або) 2021 та (або) 2022 рік. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають аналогічні договори на виконання капітального ремонту або будівництва. Тобто, учасник якій має досвід з виконання робіт з реконструкції, не може приймати участь в закупівлі? що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до нас , як до потенційного Учасника, який має багатий досвід виконання аналогічних договорів. Зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до нас , як до потенційного Учасника, який має багатий досвід виконання аналогічних договорів з реконструкції. Також, порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації з більш широким поняття аналогічного досвіду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, згідно вимог п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ . У зв’язку з наявністю у досвіді роботи Замовника випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів та недопущення затримки надання усіх необхідних послуг, Замовником встановлено вищевказану вимогу. Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у зазначеному обсязі є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі»!
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 серпня 2023 17:58
Дата відповіді: 21 серпня 2023 15:05
Дискримінаційна вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції: - акту обстеження об’єкту сформований після дати оголошення про проведення процедури закупівлі, підписаний представником проектно-кошторисної групи Замовника який веде об’єкт та представником відділення експлуатації фондів із зазначенням їх посад та прізвищ. Акт обстеження об’єкту повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт обстеження об’єкту необхідно підписати у Замовника, а саме: у представника проектно-кошторисної групи Замовника який веде об’єкт та у представника відділення експлуатації фондів! За таких умов Замовник, його представники можуть не погодитися підписати Акт обстеження об’єкту або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення нашої пропозиції. Також у будь якому випадку це зобов’язує учасника контактувати з замовником до проведення аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначені вимоги є незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати Акт огляду за підписом Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших суб'єктів господарювання. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Відомість обсягів робіт), що надається Замовником у складі тендерної документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Вимагаємо, внести відповідні зміни до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання акту огляду об’єкту зі складу Тендерної документації. У разі не виключення даної вимоги, та не внесення відповідних змін до ТД, ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників та не є дискриманаційною!
ДОДАТОК 4 тендерної документації
Дата подання: 18 серпня 2023 15:09
Дата відповіді: 21 серпня 2023 17:06
Відповідно ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт. _Просимо надати пояснення та опис технологічного процесу якій мається на увазі в технічному завданні (ДОДАТОК 4 тендерної документації) а саме:_ Які умови виконання робіт відповідно проектно-кошторисної документації – ускладненні чи звичайні?_Розділ- Загально-будівельні роботи (Покрівля, фасад, прорізи)_ п.4 Заміна мауерлатів– який переріз чи обсяг в м3? п.5 Заміна кроквяних ніг із брусів– який переріз чи обсяг в м3? п.13/14 Плити теплоізоляційні мінераловатні базальтові, товщина 100 та 50 мм – яка жорсткість відповідно проекту? п.22/23 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа – яка висота волни та товщину листа профнастила відповідно проекту? п.25/26/28/35 Улаштування з листової сталі елементів покрівлі – яка товщина сталі відповідно проекту? п.36/37 -Огородження покрівель перилами – який матеріал і яка висота огородження відповідно проекту? п.39 Навiшування водостiчних труб, жолобів та лiйок з готових елементiв – яка кількість лійок водостічних (опусків) відповідно проекту. п75. Блоки віконні металопластикові – просимо надати специфікацію де зазначено кількість відкриваючихся стулок, тип склопакетів по енергозбереженню, камерність профілю відповідно проекта? п.76 Установлення пластикових підвіконних дошок – яка ширина підвіконня відповідно проекта? п.81 Зливи з оцинкованої сталі – яка ширина зливів відповідно проекта? п.98 Улаштування перемичок із кутової сталі – яка кутова сталь (переріз та ширина полочок) відповідно проекту? п.109 Установлення і кріплення наличників – який матеріал наличників (пластик/дерево/ДСП) відповідно проекту? п.117 Улаштування вертикальних (горизонтальних) жалюзi – який тип жалюзі, який матеріал полотен та площа відповідно проекту? п.118 Монтаж електромеханічного привода воріт з підключенням до блоку управлінням – який тип/марка/потужність приводу відповідно проекту? п.119 Ролетні ворота – який матеріал та площа відповідно проекту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Умови виконання робіт: к=1,2 (виконання робіт в будівлі, що експлуатується);
2. п.4 Заміна мауерлатів: бруси обрізні з хвойних порід, довж. 4-6,5 м, шир. 75-150мм, товщ. 150мм і більше , ІІ сорт, обсяг 0,8024 м3;
3. п.5 заміна кроквяних ніг із брусів: бруси обрізні з хвойних порід, довж. 4-6,5 м, шир. 75-150мм, товщ. 150мм і більше , ІІ сорт, обсяг 0,0399 м3:
дошки обрізні з хвойних порід, довж. 4-6,5 м, шир. 75-150мм, товщ. 44мм і більше , ІІ сорт, обсяг 0,00375;
4. п.13/14 Плити теплоізоляційні: базальтова вата 100кг/м3 – 250мм;
5. п. 22/23 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа: профнастил типа Ruukkі Т20 0,5мм RR887 (коричневий);
6. п.25/26/28/35 Улаштування з листової сталі елементів покрівлі: не нижче 0,55мм;
7. п.36/37 Огородження покрівель перилами: грати металеві висота 1-1,2 м;
8. п.39 Налаштування водостічних труб, жолобів та лійок: лійок 6 шт;
9. п.75 Блоки віконні металопластикові: специфікація додається;
10. п.76 Установлення пластикових підвіконних дошок: конструктивна глибина 70 мм;
11. п.81 Зливи з оцинкованої сталі: ширина зливів до 200 мм;
12. п.98 Улаштування перемичок із кутової сталі: кутова сталь 75*75 мм. Двотаври з паралельними гранями полочок, нормальні «Б»;
13. п.109 Установлення і кріплення наличників: матеріал ПВХ;
14. п.117 Улаштування вертикальних (горизонтальних ) жалюзі: специфікація додається;
15. п.118 Монтаж електротехнічного привода воріт з підключенням до блоку управління: специфікація додається;
16. п.119 Ролетні ворота: специфікація додається.
Додатковим файлом додана технічна специфікація дверних та віконних прорезів!
ДОДАТОК 2 тендерної документації
Дата подання: 18 серпня 2023 15:26
Дата відповіді: 21 серпня 2023 08:41
Відповідно п. 1.1 ДОДАТОК 2 Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку де зазначає наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Надайте, будь ласка, роз'яснення, що мається на увазі під терміном "наявність технологі"
Відповідь: Шановний Учасник, це поняття може мати декілька визначень, проте варто орієнтуватись на те, що технологія - це процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технологічних правил, інструкцій щодо їх виконання, дорожніх карт тощо. По суті, технологією можна назвати сукупність знань про методи здійснення процесів. Водночас процеси можуть бути досить різноманітними: будівництво, виготовлення, приготування, створення тощо.
Аналогічнні договори.
Дата подання: 18 серпня 2023 16:05
Дата відповіді: 21 серпня 2023 09:12
Відповідно до умов документації Учасник надає відгук про досвід повністю виконаних аналогічних договорів датований не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури цієї закупівлі. Ми маємо відгуки на аналогічні повністю виконані договори, що були виконані у 2019, 2020 та 2021 роках. Маємо копії актів ввода об'єкта в експлуатацію, але організація яка була Замовником припинила своє існування у 2022р. Таким чином ми не можемо з об’єктивних не залежних від нас причин надати відгук датований 2023роком. Вважаємо вимогу про датування відгуку післч виходу оголошення про цю закупівлю дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них та п.4, п.5 ст.22, а саме: 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.; Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію видаливши вимогу щодо дати відгуку про аналогічні договори.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, згідно вимог п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством ТА ЯКУ ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ . У зв’язку з наявністю у досвіді роботи Замовника випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів та недопущення затримки надання усіх необхідних послуг, Замовником встановлено вищевказану вимогу. Відповідно до цього, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у зазначеному обсязі є цілком обґрунтованою та НЕсуперечить нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі»!
ДОДАТОК 4 тендерної документації
Дата подання: 18 серпня 2023 17:34
Дата відповіді: 21 серпня 2023 16:52
Відповідно ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт. _Просимо надати пояснення та опис технологічного процесу якій мається на увазі в технічному завданні (ДОДАТОК 4 тендерної документації) а саме:_ Загально-будівельні роботи (внутрішні роботи, поверх 1)_ п.1,2,3,4 – влаштування прорізів – який матеріал стін(підлог) відповідно проекту? п.10 мурування перегородок з газобетонних блоків – яка товщина перегородок, армовані чи не армовані, чи є закладні і які перегородки? Опішить будь ласка технологію яка мається на увазі по проекту і для чого використовуються та в якій послідовності наносяться матеріали в пунктах 11,13,14 п.12 - Розігрівання бітуму в котлах – з якої роботи це виключено і на підставі чого? п.13 - Мастика "Ізол" – це тверда речовина, поставляється брикетами. п.14 - Ґрунт-фарба кварцова адгезійна Baumit UniPrimer (Бауміт УніПраймер) під оздоблення декоративними штукатурками – на яку і під яку поверхню наносити? п.19 Шпаклівка стартова – яка шпаклівка стартова мається на увазі яку можно наносити товщиною 1 мм?, адже звичайні стартові гіпсові суміші (типу ізогіпс) мають мінімальний стартовий шар нанесення від 3 мм. п.21 Шпаклівка фінішна (цем) – яка шпаклівка мається на увазі? Цементна або гіпсова, або яка? Цементна поверх стартової гіпсової? п. 24/25 Установлення і кріплення відбійної дошки – який матеріал та ширина відбійної дошки відповідно проекту? п.27 Улаштування противоударних кутив з пластику – який розмір поличок кутиків? п.30 Додавати на кожні наступні 10 мм товщини шару при ремонті штукатурки стель вапняним розчином, площа до 1 м2 – до якої товщини додавати? п.34 Шпаклівка - Сатенгіпс (стартова) – яка шпаклівка мається на увазі? Сатенгіпс не є стартовою. п.39 Улаштування плінтусів стельових – який матеріал плінтусів відповідно проекту? п.43 Виготовлення металоконструкції рами під пральні машини – не передбачено монтаж виготовленої конструкції. Що мається на увазі відповідно проекту? Це стаціонарна або пересувна конструкція? п.50, 63 Армування стяжки дротяною сіткою – яка чарунка та діаметр дрота сітки відповідно проекту? В техзавданні цього розділу відсутні підлогові плінтуси – це не передбачено проектом? п. 85 Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – що мається на увазі? Адже норма на перевезення і не передбачає навантаження? По даному розділу «навантаження сміття» окремим пунктом відсутнє взагалі. _Загально-будівельні роботи (внутрішні роботи, поверх 2)_ п.4 мурування перегородок з газобетонних блоків – яка товщина перегородок, армовані чи не армовані перегородки? п.9 Шпаклівка - Сатенгіпс (стартова) – яка шпаклівка мається на увазі? Сатенгіпс не є стартовою. п.20,21,22 – опишіть будь ласка що мається на увазі відповідно проекту, адже перелічені види робіт не узгоджуються з переліченими матеріалами. (робота – вапняне штукатурення, матеріал з витратою 1,8кг/м2/1мм- це цементно-піщаний). п. 33 Улаштування плінтусів стельових – який матеріал плінтусів відповідно проекту? п.58 Розігрівання бітуму в котлах – на підставі чого норма зі знаком мінус? п.70 Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) – що мається на увазі? Адже норма на перевезення і не передбачає навантаження? _Сантехнічні роботи (водопостачання+опалення)_ Технічним завданням Замовника не враховано роботу на встановлення сантехнічних кранів та фітингів. Робота по прокладанню трубопровода не може дорівнювати довжині труб, що прокладаються. (Відповідно тех.част. п.1.2.1 Об'єм робіт з прокладання внутрішніх трубопроводів слід визначати за проектною довжиною трубопроводів без вирахування ділянок, що займають фасонні частини та арматура) _Каналізація_ Технічним завданням Замовника не враховано роботу на встановлення каналізаційних муфт, згонів та інших комплектуючих. Робота по прокладанню рубопровода не може дорівнювати довжині труб, що прокладаються. (Відповідно тех.част. п.1.2.1 Об'єм робіт з прокладання внутрішніх трубопроводів слід визначати за проектною довжиною трубопроводів без вирахування ділянок, що займають фасонні частини та арматура) _Паропровід ПП1, ПП2_ Технічним завданням Замовника не враховано роботу на встановлення фасонних частин і арматура. Робота по прокладанню трубопровода не може дорівнювати довжині труб, що прокладаються. (Відповідно тех.част. п.1.2.1 Об'єм робіт з прокладання внутрішніх трубопроводів слід визначати за проектною довжиною трубопроводів без вирахування ділянок, що займають фасонні частини та арматура) _Вентиляція_ Чи наявні відповідно проекту нижчезазначені матеріали, які не включені в технічне завдання але зазвичай монтуються при прокладанні повітропроводів, а саме: вставки гнучки що йдуть до вентиляторів, дифузори, анемостати, шумоглушники, клапани гравітаційні, клапани повітрозаборні, ручні заслінки, противибухові клапани (пристрої), протипожежні клапани, дренажні насоси, сифони, фільтри очищення повітря? _Електротехнічні роботи_ п.19 - Гідравлічне випробування трубопроводів системи водопроводу, гарячого водопостачання та опалення діаметром до 50 мм – навіщо виключається об’єм, адже гідравлічне випробування не входить до складу робіт по прокладанню сталевих трубопроводів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Загально-будівельні роботи (внутрішні роботи , поверх1)-п.1,2,3,4- стіни зовнішні та внутрішні виконані з каменю вапняку-черепашнику товщ. 750 мм, підлоги бетонні , перекриття -залізобетонне арочне по металевим балкам товщ. 300 мм.. п10. мурування перегородок з газобетонних блоків-проектні перегородки товщ. 100 мм неармовані, є закладні,
2. п11,13,14 гідроізоляція стін ізолом -мається на увазі бітумний еластичний матеріал мастика обмазувальна,( нагрівання в котлах не передбачається, у зв’язку з чим, зняті витати) грунт фарба передбачається нанесенням на всю поверхню стіни для скріплення суміші штукатурної
3.п19 мається на увазі шпаклівка гіпсова, типу «Сатенгіпс», аналогічна, приймається самостійно виконавцем для підготування поверхні під фарбування.
4.п.24/25 дошка відбійна- вологостійка, Н-200 мм, матеріал не вказано п.27, кутики стандартні ремонт штукатурки стель товщ. 30мм. п.39- плінтус стельовий висотою до 100 мм вологостійкий
5.п43 передбачається рама по периметру фундамента залізобетонного- конструкція стаціонарна
6. п50,63 – армування стяжки за проектом передбачається сіткою 04 мм чарункою 100*100 мм. Плінтус не передбачено, оскільки низ стіни з керамічної плитки
7. п 85 без урахування навантажувальних робіт- поточнення в кошторисі ,
8.Загально-будівельні роботи (внутрішні роботи, поверх2) п4 -див. п.1 пояснення,. п9-див. п.3 пояснення аналогічно
9.п20,21,22- штукатурка товщ. 30мм суміш штукатурна з витратою 1,8кг на 1 мм*30*на об’єм., суміш цементно-вапняна. п33 плінтус стельовий висотою до 100мм
10 п 70 -див. п7 пояснення
11.Сантехнічні роботи водопостачання +опалення)п9.- крани відносяться до муфтової арматури, і їх встановлення враховано в прокладанні труби. В прийнятих розцінках матеріал передбачається за проектним рішенням, що стосується вказаного пункта тех частини п1.2.1- відноситься до чавунних та сталевих труб, за проектом труби поліпропіленові.
12. Каналізація- розцінками враховано матеріал за проектним рішенням, згідно проекту, матеріалі вказані за специфікацією, тех. частиною п1.2.1-передбачається встановлення чавунних та сталевих труб, за проектом труби поліпропіленові.
13. ПП1,ПП2-работа з встановлення фасонних частин передбачено розцінками з улаштування трубопроводів, кількість матеріалів застосувати за проектом.
14.Вентиляція- роботи і матеріали прийняті згідно специфікації проекту, зазначені вами матеріали передбачені в комплектах обладнання, якщо є питання з комплектації обладнання, необхідно ознайомитись з проектом.
15 п.19-гідравличне випробування виключається, у зв’язку з тим, що розцінкою передбачено гідравлічне випробування (чит. склад робіт КР 15-19-1) , а проектом передбачається труба тільки в якості гільзи.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 19 серпня 2023 07:06
Дата відповіді: 21 серпня 2023 15:46
У ДОДАТОКУ 4 тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ в п. 5 казано, що "Вартість пропозиції слід визначати відповідно …. використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості ремонту ….." Просимо надати назви контрактних матеріальних ресурсів відповідно проекту. Які конкретно виробники матеріалів вказані специфікаціях проектної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 4 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічні специфікації НЕ повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Замовник не зобов'язаний надавати назви конкретних матеріальних ресурсів та назви конкретних виробників матеріалів
Кошторис
Дата подання: 19 серпня 2023 12:32
Дата відповіді: 21 серпня 2023 16:49
Шановний замовник, просимо роз'яснити, чи буде кошторис учасника, складений з використанням укрупнених показників вартості робіт відповідно КНУ (п. 5.1 Настанови) , в якому зазначатимуться обсяги та види робіт відповідно технічного завданням, відповідати умовам тендерної документації? Адже розрахунок договірної ціни, складений з використанням укрупнених показників вартості робіт відповідає Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, кошторис учасника складений з використанням укрупнених показників вартості робіт відповідно КНУ (п. 5.1. Настанови) розглядатись не буде. Ми як Замовник узгоджуємо договірну ціну відповідно п. 5.2. Настанови згідно додатка 30 Кошторисним нормам України.
Оформлення пропозиції
Дата подання: 19 серпня 2023 14:57
Дата відповіді: 21 серпня 2023 09:56
Відповідно умов Тентдерної документації документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи). В той же час відповідно умов тендерної документації, визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу. У відповідності ДСТУ 4163:2020, що діє з 1 вересня 2021 року у реквізиті «Підпис» тепер вказуються не ініціали та прізвище (І. П. Іваненко), а власне ім’я та прізвище великими літерами (Іван ІВАНЕНКО). Чи не буде визнана пропозиція такою, що не відповідає умовам тендерної документації, якщо в підписі не будуть вказані ініціали та навпаки замість ініціалів (як вимагаеться в Додатку 1) буде вказано лише ім'я і призвіще?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, з огляду на те. що Замовник не робить посилання у тендерній документації на обов'язкове оформлення пропозиції згідно з ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» та сам вказує у додатку 1: "Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи)..." надана тендерна пропозиція не буде визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації, якщо в підписі не будуть вказані ініціали та навпаки замість ініціалів буде вказано лише ім'я і призвіще.
Дналогічні договори
Дата подання: 19 серпня 2023 16:56
Відповідно Додатку 2 тендерної документації в складі своєї пропозиції Учасник повинен надати акт (акти) прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) або накладні або акт (акти) прийому передачі. Також відповідно умов тендерної документації аналогічними вважаються договори з будівництва або капітального ремонту. Відповідно КНУ "НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва" при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 36 та додатку 37 цієї Настанови. Учасник не зможе надати з об'єктивних причин підтвердження виконаних робіт у формі акту прийому передачі виконаних робіт, бо такої форим не існує, а форма «Акт приймання виконаних будівельних робіт» не відповідає умовам тендерної документації. Просимо внести виправлення в тендерну доккументацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Стосовно внесених змін до тендерної документації
Дата подання: 20 серпня 2023 17:02
Дата відповіді: 21 серпня 2023 10:21
Згідно до ЗУ про публічні закупівлі та п. 2 «Унесення змін до тендерної документації» Розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації : Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Згідно вищевикладеного якщо Замовником було внесено Зміни до тендерної документації він повинен розмістити тендерну документацію зі змінами від тої дати коли їм було внесено зміни. Також , Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін. Вами було розміщено не повний перелік змін, які було внесено до тендерної документації. Що порушує норми законодавства в сфері публічних закупівель. Тож , просимо Замовника привести у відповідність до норм законодавства тендерну документацію .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що внесення Замовником змін до тендерної документації повністю відповідає вимогам та було вчинено відповідно до вимог Закону України про "Публічні закупівлі", п. 2 «Унесення змін до тендерної документації», Розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації».
порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель
Дата подання: 20 серпня 2023 17:03
Дата відповіді: 21 серпня 2023 14:55
Просимо Замовника внести відповідні зміни в підпункт 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; п. 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Згідно пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178(зі змінами) (далі – Особливості) визначено нові строки надання документів переможцем. Дана вимога порушує норми законодавства в сфері публічних закупівель. Просимо привести тендерну документацію у відповідності до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, з урахуванням вашого зауваження були внесені зміни у тендерну документацію!
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 серпня 2023 14:38
Кінець періоду оскарження: 02 вересня 2023 00:00
Дата відміни: 02 вересня 2023 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скасування закупівлі у зв'язку з відсутністю відповідних кошторисних призначень на 2023 рік
Документи:
22 серпня 2023 14:37
Електронний підпис
22 серпня 2023 14:35
Протокол про відміну торгів 2.docx