Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень солдатської їдальні будівлі № 1 військового містечка № 1 військової частини 3078 Національної гвардії України за адресою: м. Київ
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2023-08-15-014688-a 8d59839f880b41f79a8b6aeb82cd3d44
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дворецька Катерина Віталіївна

380444624862 vch3078@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А
Контактна особа: Дворецька Катерина Віталіївна
380444624862
vch3078@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2023 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2023 12:00
Початок аукціону: 25 серпня 2023 13:22
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 27500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень солдатської їдальні будівлі № 1 військового містечка № 1 військової частини 3078 Національної гвардії України за адресою: м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Сума забезпечення: 27500 UAH
Форма підтвердження: документ
15 серпня 2023 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2023 17:08
1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 18 серпня 2023 16:18
Дата відповіді: 23 серпня 2023 20:34
Доброго дня! В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вказано, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді плану фінансування робіт. Прошу надати роз’яснення чому учасник має надавати план фінансування робіт у складі тендерної пропозиції, так як відповідно до чинного закондавства він розробляється Замовником і на етапі підписання договору узгоджується з підрядником? Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» п. 83: «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором». Тому, виходячи з вищенаведеного прошу виключити дану вимогу з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасники можуть не надавати зазначений документ у складі своїх пропозицій.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-26-000046 ● 610296bfed04434aa51f470299d30d28
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2023 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.09.2023 № 284

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-08-15-014688-a 15.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-28 14:41:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт капітального ремонту приміщень солдатської їдальні будівлі № 1 військового містечка № 1 військової частини 3078 Національної гвардії України за адресою: м. Київ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-014688-a) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної процедури закупівлі.
3 . Надати інформацію щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-03 19:20:01

Про надання пояснень

На виконання вимоги від 28.09.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, яким Замовника зобов'язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлене органом державного фінансового контролю, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір № 258/КЕС-2023 від 07.09.2023 з приховуванням інформації, яка може нести загрозу замовнику та/або постачальнику.

2023-10-20 12:00:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням положень пункту 8 Особливостей № 1275.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2023 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «УКР БУД ПІДРЯД» 4 456 774,61
UAH з ПДВ
4 456 774,61
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." 5 086 733,40
UAH з ПДВ
5 086 733,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 5 494 896,00
UAH з ПДВ
5 494 896,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 серпня 2023 12:56
Електронний підпис
31 серпня 2023 12:54
Витяг про несудимість
23 серпня 2023 15:15
Електронний підпис
23 серпня 2023 15:12
49.imd
23 серпня 2023 15:12
Банківська ліцензія.pdf
23 серпня 2023 15:12
Бухгалтерська довідка.pdf
23 серпня 2023 15:12
Відомість ресурсів.pdf
23 серпня 2023 15:12
Гарантія 115892-Т-1218.pdf
23 серпня 2023 15:12
Гарантія 115892-Т-1218.pdf.p7s.p7s
23 серпня 2023 15:12
Гарантія 115892-Т-1218.rar
23 серпня 2023 15:12
Довідка про ліцензію.pdf
23 серпня 2023 15:12
Довідка розпорядник.pdf
23 серпня 2023 15:12
Довідка щодо кбв.pdf
23 серпня 2023 15:12
Договірна ціна.pdf
23 серпня 2023 15:12
Локальний кошторис.pdf
23 серпня 2023 15:12
План фінансування.pdf
23 серпня 2023 15:12
Свідоцтво АльтБанк.PDF
23 серпня 2023 15:12
Технічне завдання.pdf
23 серпня 2023 15:12
Штатний розклад _ЦПД.pdf

Публічні документи

24 серпня 2023 00:27
Електронний підпис
24 серпня 2023 00:27
Електронний підпис
24 серпня 2023 00:26
1. Гарантійний лист.pdf.p7s
24 серпня 2023 00:26
1. Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2023 00:26
10. Кошторис.pdf.p7s
24 серпня 2023 00:26
BG 2153.zip
24 серпня 2023 00:26
BG 2153.zip
24 серпня 2023 00:26
9.1 ЦПХ станом на 23.05.pdf
24 серпня 2023 00:26
10. Кошторис .imd
24 серпня 2023 00:26
10. Кошторис .imd.p7s
24 серпня 2023 00:26
10.3 Календарний графік.pdf
24 серпня 2023 00:26
10. Кошторис.pdf

Публічні документи

23 серпня 2023 20:37
Електронний підпис
23 серпня 2023 20:37
Електронний підпис
23 серпня 2023 20:35
1. Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2023 20:35
7. Інші документи.pdf
23 серпня 2023 20:35
5. Проєкт договору.pdf
23 серпня 2023 20:35
3. Довідка МТБ.pdf
23 серпня 2023 20:35
4. Технічна частина.pdf
23 серпня 2023 20:35
8. Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «УКР БУД ПІДРЯД»

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 2153.zip

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «УКР БУД ПІДРЯД»
#45109052
Переможець 4 456 774,61
UAH з ПДВ
29 серпня 2023 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2023 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «УКР БУД ПІДРЯД»
#45109052
4 456 774,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 14:38
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2023 11:58
Договір № 258 КЕС 2023.pdf зміни до договору
20 жовтня 2023 11:58
Електронний підпис укладений
08 вересня 2023 11:48
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 258 КЕС 2023.doc укладений
08 вересня 2023 11:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень солдатської їдальні будівлі № 1 військового містечка № 1 військової частини 3078 Національної гвардії України за адресою: м. Київ 1 роботи 4 456 774,61
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, яким Замовника зобов'язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлене органом державного фінансового контролю, Замовнику потрібно оприлюднити в електронній системі закупівель Договір № 258/КЕС-2023 від 07.09.2023 з приховуванням інформації, яка може нести загрозу замовнику та/або постачальнику.
Номер договору про закупівлю: 258/КЕС-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень солдатської їдальні будівлі № 1 військового містечка № 1 військової частини 3078 Національної гвардії України за адресою: м. Київ 1 роботи 4 456 774,61
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 456 774,61
UAH