Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку, за адресою: пр. Незалежності, 5 (п. 1,2, 3,4 ) у м. Южноукраїнську Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"
Очікувана вартість
780 298,80 UAH
UA-2023-08-15-014322-a 063c070a656d49a48cb06f4041fa207c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Крук

+380963881059 mega._alla@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44354422
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., м.Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, будинок 23, кабінет 87
Контактна особа: Алла Крук
+380963881059
mega._alla@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2023 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 780 298,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 803,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиції надаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку, за адресою: пр. Незалежності, 5 (п. 1,2, 3,4 ) у м. Южноукраїнську Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, пр. Незалежності,5 (п.1,2,3,4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2023 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2023 16:45
Протокол №160.pdf
15 серпня 2023 16:45
Відомість №44765.pdf
15 серпня 2023 16:45
Оголошення.pdf
15 серпня 2023 16:45
Відомість №4107.pdf
15 серпня 2023 16:45
Відомість №44766.pdf
15 серпня 2023 16:45
Відомість №4108.pdf
15 серпня 2023 16:45
Додаток №5.pdf
15 серпня 2023 16:45
Додаток №4 проєкт дог. Незал.5.docx
15 серпня 2023 16:45
Додаток №4.pdf
15 серпня 2023 16:45
Додаток №2.pdf
15 серпня 2023 16:45
Додаток №3.pdf
15 серпня 2023 16:45
Додаток №1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП" 646 766,93
UAH з ПДВ
646 766,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2023 19:32
Електронний підпис
25 серпня 2023 19:32
ДУ №1 ненерг.3.PDF.p7s
25 серпня 2023 19:32
ДУ №1 ненерг.3.PDF
25 серпня 2023 19:32
ДУ №1 наб.ен.49.PDF.p7s
25 серпня 2023 19:32
ДУ №1 наб.ен.49.PDF
25 серпня 2023 19:32
203 (1).imd
25 серпня 2023 19:32
ДУ №1 Молод.7А.PDF.p7s
25 серпня 2023 19:32
ДУ №1 Молод.7А.PDF
25 серпня 2023 19:32
203.imd.p7s
23 серпня 2023 10:30
Електронний підпис
23 серпня 2023 10:29
203.imd
23 серпня 2023 10:29
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
23 серпня 2023 10:29
проект договору.pdf
23 серпня 2023 10:29
довідка ст.236.pdf
23 серпня 2023 10:29
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
23 серпня 2023 10:29
ВИТЯГ ЄДИНИЙ ПОД..pdf
23 серпня 2023 10:29
реквізити учасника.pdf
23 серпня 2023 10:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 серпня 2023 10:29
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
23 серпня 2023 10:29
НАКАЗИ ПРО ПРИЙНЯТТЯ.pdf
23 серпня 2023 10:29
довідка субчик.pdf
23 серпня 2023 10:29
СТАТУТ_compressed.pdf
23 серпня 2023 10:29
ДОЗВІЛ.pdf
23 серпня 2023 10:29
персональні дані.pdf
23 серпня 2023 10:29
ДОВІДКИ зг.дод.1,2.pdf
23 серпня 2023 10:29
дефектні акти.pdf
23 серпня 2023 10:29
тех.завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП"
#43010530
Переможець 646 766,93
UAH з ПДВ
30 серпня 2023 13:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2023 13:29

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей, затверджена протоколом уповноваженої особи №167 від 25.08.2023 року: Замовником під час розгляду пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП» в процедурі спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку за адресою: проспект Незалежності, 5 (п.1,2,3,4) у м. Южноукраїнську Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні а саме: Згідно пункту 4. Додатку № 2 до Оголошення перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП» надав Довідку № 8 від 21 серпня 2023 року «Довідка про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт/послуг протягом 2020-2022 років». До довідки були надані наступні аналогічні договори: 1. Договір №24-02/20 від 25.02.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфтів житлового будинку за адресою: вул. Набережна Енергетиків,49А (пасажирський, вантажний)та 49Б (пасажирський, вантажний) у м. Южноукраїнськ Миколаївської області» об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Набережна Енергетиків 49», загальна сума договору 802852,00 грн. 2. Договір №89-04/20 від 03.04.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфтів житлового будинку за адресою: вул. Енергобудівників,3 (п.1,2,3,4,5) у м. Южноукраїнськ Миколаївської області об’єднання співвласників багатоквартирного будинку вул. Енергобудівників, 3», загальна сума договору 677338,00 грн. 3. Договір №23-02/20 від 25.02.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфтів житлового будинку за адресою: вул. Молодіжна,7А (п.1,2) у м. Южноукраїнськ Миколаївської області об’єднання співвласників багатоквартирного будинку вул. Молодіжна,7А», загальна сума договору 550653,00 грн. При перевірці вищезазначених договорів було виявлено, що у всі договори були внесені зміни щодо зменшення сум за договорами про що укладені додаткові угоди. 2) Посилання на вимогу (вимоги) в оголошенні та документації в спрощеній закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі установленими в Додатку № 2 до оголошення – «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», пункт 4: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf наступні документи, а саме: 4) Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання/надання аналогічних видів робіт, з наданням копії 3-х повних договорів (з усіма додатками), укладених протягом 2020-2022 років, за Формою: № п/п Найменування Замовника Предмет договору Реквізити договору №_____, від______, сума договору Реквізити Замовника, поштова адреса, телефон 1 2 3 4 5 Підпис учасника_____________ * Аналогічним договором вважається: договір на виконання робіт капітального ремонту ліфтів у будинках житлового фонду. * В інформаційній довідці зазначати тільки ті договори, які будуть надані як аналогічні. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності та надати наступні додаткові угоди на зменшення сум до договорів: 1. Додаткову угоду №1 до Договору №24-02/20 від 25.02.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфтів житлового будинку за адресою: вул. Набережна Енергетиків,49А (пасажирський, вантажний)та 49Б (пасажирський, вантажний) у м. Южноукраїнськ Миколаївської області» об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Набережна Енергетиків 49» від 04 червня 2020 року. 2. Додаткову угоду №1 до Договору №89-04/20 від 03.04.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфтів житлового будинку за адресою: вул. Енергобудівників,3 (п.1,2,3,4,5) у м. Южноукраїнськ Миколаївської області об’єднання співвласників багатоквартирного будинку вул. Енергобудівників, 3» від 04 червня 2020 року. 3. Додаткову угоду №1 до Договору №23-02/20 від 25.02.2020 року «На виконання робіт з капітального ремонту ліфтів житлового будинку за адресою: вул. Молодіжна,7А (п.1,2) у м. Южноукраїнськ Миколаївської області об’єднання співвласників багатоквартирного будинку вул. Молодіжна,7А» від 16 квітня 2020 року. Згідно пункту 3. Додатку № 2 до Оголошення перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП» надав Довідку №2 від 21 серпня 2023 року «Про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій виявлені невідповідності, саме: довідка складена не за формою, яка наведена в пункті 3 Додатку 2. Немає відомостей про освіту працівників. 2) Посилання на вимогу (вимоги) в оголошенні та документації в спрощеній закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі установленими в Додатку № 2 до оголошення – «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» пункту 3: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf наступні документи, а саме: 3) Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Формою: ДОВІДКА про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію № п/п ПІП Працює на підприємстві Посада, стаж роботи, освіта По договору (номер договору, від якого числа та термін дії договору) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно Наказу/ запису у трудовій книжці) 1. 2. 3. 4. 5. Підпис учасника_____________ До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності та надати інформацію у вигляді виправленої довідки згідно затвердженої форми у відповідності до вимог пункту 3 Додатку №2 до Оголошення, а також зазначити відомості про освіту працівників. Згідно Додатку № 3 до Оголошення «Цінова пропозиція» перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП» надав цінову пропозицію вих.№1 від 21 серпня 2023 року, в якій зазначив суму пропозиції без ПДВ. За результатами спрощеної процедури закупівлі сума пропозиції учасника складає 646766,93 грн. з ПДВ. Необхідно зазначити суму ПДВ. Також в ціновій пропозиції учасника зазначено відомості про підприємство, а необхідно зазначити відомості про учасника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) в оголошенні та документації в спрощеній закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (у разі наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ________________(назва Учасника), надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі _________________________________________ (найменування предмету закупівлі) Відомості про Учасника Повне найменування Учасника Код за ЄДРПОУ (Ідентифікаційний код) Реквізити (адреса – юридична, фактична, електронна, контактний телефон) Вартість пропозиції Учасник вказує загальну вартість пропозиції (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом з урахуванням ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Учасник не є платником ПДВ). в сумі ____________грн. (_____________________________, в т.ч.ПДВ_______/без ПДВ Умова оплати: аванс - 30 % протягом 10 календарних днів після підписання договору, післяоплата – 70% протягом 10 календарних днів після виконання робіт з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3. Терміни виконання робіт/надання послуг: до 20.12. 2023 року Особа, уповноважена вести переговори щодо укладання договору (прізвище, ім’я, по батькові, посада, телефон): ___________________________________ Ознайомившись з документацією електронних закупівель, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити Замовника наданням послуг/виконанням робіт відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Разом з цією ціновою пропозицією (сканована копія в форматі pdf) ми надаємо документи, передбачені Оголошенням (скановані копії в форматі pdf). Посада, прізвище, ім’я, по батькові керівника учасника закупівлі, підпис (або уповноваженої на це особи) Учасника, печатка (у разі наявності) _______________(___________) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати виправлену цінову пропозицію згідно затвердженої форми та зазначити суму ПДВ. Згідно п.3 Додатку № 5 до Оголошення «Інша інформація» перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП» надав окремим архівом «ДЦ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 5 НА ТЕНДЕР.rar»: - розрахунок Договірної ціни в сканованому виді у форматі pdf. - В електронному вигляді розрахунки надані у форматі WORD: 203_ДЦ_ОПРОС_02-01.rtf 203_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf 203_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf 203_ДЦ_ЛС1_02-01-02.rtf 203_ДЦ_ИВРЛС_02-01-02.rtf 203_ДЦ_ЛС1_02-01-03.rtf 203_ДЦ_ИВРЛС_02-01-03.rtf 203_ДЦ_ЛС1_02-01-04.rtf 203_ДЦ_ИВРЛС_02-01-04.rtf 203_ДЦ_ДЦ_3 НЕЗАЛЕЖНОСТІ 5.rtf 203_ДЦ_ДЦ_2.rtf - в електронному вигляді розрахунок 203.imd, в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК. 2) Посилання на вимогу (вимоги) в оголошенні тадокументації в спрощеній закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пункту 3 Додатку № 5 «Інша інформація»: 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо, які розраховані в програмному комплексі АВК, а саме: - Договірна ціна, електронний вигляд 203_ДЦ-ДЦ; - Пояснювальна записка, електронний вигляд 203_ДЦ-ДЦ; - Загальновиробничі витрати до об’єкту 02-01, електронний вигляд 203_ДЦ_ОПРОС_02-01; - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, електронний вигляд 203_ДЦ-ЛС1_02-01-01; - Підсумкова відомість ресурсів локального кошторису №02-01-01, електронний вигляд 203_ДЦ-ИВРЛС_02-01-01; - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, електронний вигляд 203_ДЦ-ЛС1_02-01-02; - Підсумкова відомість ресурсів локального кошторису №02-01-02, електронний вигляд 203_ДЦ-ИВРЛС_02-01-02; - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03, електронний вигляд 203_ДЦ-ЛС1_02-01-03; - Підсумкова відомість ресурсів локального кошторису №02-01-03, електронний вигляд 203_ДЦ-ИВРЛС_02-01-03; - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04, електронний вигляд 203_ДЦ-ЛС1_02-01-04; - Підсумкова відомість ресурсів локального кошторису №02-01-04, електронний вигляд 203_ДЦ-ИВРЛС_02-01-04; - 203.imd,розрахунок в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК.

Документи

30 серпня 2023 13:28
Електронний підпис
30 серпня 2023 13:26
протокол №170.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2023 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХ-ЛІФТ-ГРУП"
#43010530
646 766,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2023 13:28
Електронний підпис
30 серпня 2023 13:26
протокол №170.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 09:00
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 10:00
Додаткова угода №2 до дог. №97-09-23.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 09:58
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2023 16:06
Додат.угода №1 до Дог.№97-09-23.pdf зміни до договору
07 вересня 2023 15:48
Додаток №2 до дод.уг. №1 Дог.№97-09-23.pdf зміни до договору
07 вересня 2023 15:48
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 16:35
Додаток №2 до Дог.№97-09-23 ДЦ.pdf укладений
04 вересня 2023 16:31
Додаток №1 до Дог.№97-09-23 ДефАкт.pdf укладений
04 вересня 2023 16:31
Договір №97-09-23.pdf укладений
04 вересня 2023 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виявленням технічної помилки в назві об’єкту в Додатку №2 "Договірна ціна" та так як Підрядник ТОВ "Сантех-ліфт-груп" не є платником ПДВ, Сторони домовилися внести зміни в зазначені пункти договору, викласти в новій редакції: п.6.4. та п.6.5. Розділ 6. В зв’язку відсутністю функціонала «Зміни за згодою сторін» в системі Прозоро, така зміна відбувається через функціонал «зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування» такі зміни не призведуть до змін суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 97-09/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума за договором №97-09/23 від 04.09.2023 року зменшується на суму 12415,51 грн. без ПДВ та відповідно до фактичних витрат складає 602013,07 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 97-09/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 97-09/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 602 013,07
UAH