Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Приндюк Лариса Миколаївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 15:35 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 15:35 |
Очікувана вартість: | 13 248 801,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 488,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 15:52 |
Тендерна документація вул. Шевченка (зі змінами).docx | |
18 серпня 2023 15:52 |
Внесені зміни до тендерної документації.pdf | |
15 серпня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 16:36 |
Тендерна документація вул. Шевченка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000013 ● 529809127acd4350b1861eaa09d7abd8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 № 250
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-15-014095-a 15.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 16:48:31
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 13:27:12
Відповідь на запит ДАСУ_ від 20 вересня 2023 року
На ваш запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 20 вересня 2023 року повідомляємо наступне.
Відповідно до рішення 33-ї сесії VIII-го скликання Сквирської міської ради від 23.05.2023 р. № 01-33-VIII « Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 22.12.2022 року № 02-28-VIII « Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік» виділено кошти в сумі 13 520 349,00 грн на Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради на наступні закупівлі по об’єкту:
- Здійснення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка від перехрестя з вул. Київська до будинку № 178 в м. Сквира Білоцерківського р-ну Київської обл»
- Здійснення робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка від перехрестя з вул. Київська до будинку № 178 в м. Сквира Білоцерківського р-ну Київської обл»
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на офіційному сайті Сквирської міської ради.
«Робочий проект по даному об’єкту розроблено – ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ « БЦ БУДПРОЕКТ», який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати та затверджена рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 08.08.2023 року № 58/22.(коригування).
Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» позитивний експертний звіт від 27.07.2023 № 01-1407-23/К.
- Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 27.07.2023 № 01-1407-23/К на об’єкт Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка від перехрестя з вул. Київська до будинку № 178 в м. Сквира Білоцерківського р-ну Київської обл.» складає 13 684 061,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка від перехрестя з вул. Київська до будинку № 178 в м. Сквира Білоцерківського р-ну Київської обл» відповідають проєктній документації на даний об’єкт , яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 27.07.2023 № 01-1407-23/К.за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 25.07.2023 року складає 13 684 061,00грн.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ « БЦ БУДПРОЕКТ», який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному об’єкту.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 13 684, 061 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 11018,457 тис.грн.; інші витрати – 2665,604 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Згідно частини 41 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів встановлено наступне: «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що проводилась конкурента процедура закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями, Замовником дане обґрунтування було оприлюднено на веб-сайті Сквирської міської ради 21.08.2023 року https://skvira-rada.gov.ua/services/ob%D2%91runtuvannja-tehnichnih-ta-jakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennja-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-kapitalnij-remont-chastini-dorozhnogo-pokrittja-po-vul.-tarasa-shevchenka-.html
Додатково надаємо до даної відповіді проектно-кошторисну документацію (робочий проект ), експертний звіт (позитивний), рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради.
З повагою,
Уповноважена особа.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
11 121 425,82
UAH з ПДВ
|
10 699 999,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
11 250 010,80
UAH з ПДВ
|
10 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
11 923 916,57
UAH з ПДВ
|
10 988 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
11 857 767,60
UAH з ПДВ
|
11 857 767,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
10 699 999,98
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 08:27
|
|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Переможець |
10 700 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 15:52
|
Додаткова угода з додатками від 20.11.23.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 16:29
|
Договір 73-23.pdf | укладений |
08 вересня 2023 16:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка від перехрестя з вул. Київська до будинку № 178 в м. Сквира Білоцерківського р-ну, Київської обл, | 1 | роботи |
10 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 73/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка від перехрестя з вул. Київська до будинку № 178 в м. Сквира Білоцерківського р-ну, Київської обл, | 1 |
10 438 831,34
UAH з ПДВ
|