Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Ігор Блохін +380442050534 i.blokhin@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 021 741,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 108,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 15:30 |
Тендерна документація_овочі фрукти горіхи_Пуща_2023.docx | |
15 серпня 2023 15:30 |
Додаток № 1 до ТД_тендерна пропозиція_овочі фрукти горіхи.docx | |
15 серпня 2023 15:30 |
Додаток № 5 до ТД_проект договору_овочі фрукти горіхи.docx | |
15 серпня 2023 15:30 |
Додаток № 3 до ТД_кваліфікаційні критерії_овочі фрукти горіхи.doc | |
15 серпня 2023 15:30 |
Додаток № 2 до ТД_пункт 47_овочі фрукти горіхи.doc | |
15 серпня 2023 15:30 |
Додаток № 4 до ТД_технічні вимоги_овочі, фрукти та горіхи.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-09-000010 ● 7f6cb0d28efd4c3ab6d063f2a9db4cb5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2023 № 100-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-08-15-012353-a, 15.08.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 14:08:50
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 6021741,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-15-012353-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 15:22:13
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, виноград, кавун, малина, мандарини, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок ґрунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий) (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-08-15-012353-a) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо надання інформації та документів на підставі яких здійснено здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (Замовник) для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме продуктів харчування, керувалося Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – Методика).
Так, Замовником були виконані наступні дії:
1. Визначено назву товару за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708;
2. Визначено очікувану вартість предмета закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, виноград, кавун, малина, мандарини, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок ґрунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий), яка складає 6 021 741,40 грн. з ПДВ.
3. Відповідно до Службової записки керуючої їдальні Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» Ткачук К.І. від 11.07.2023 р. № 29 сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики продуктів харчування у відповідності до потреб Замовника та сформовано тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням Особливостей.
4. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником у відповідності до пункту 1 розділу III Методики здійснено аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та отримано від Головного управління статистики у місті Києві інформацію про середні споживчі ціни на продукти харчування у червні 2023 року (запит ДПУ «МДЦ «Артек» від 13.07.2023 р. № 249, довідка Головного управління статистики у місті Києві від 14.07.2023 № 20.3-06-74-23).
Так, для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі бралася до уваги інформація отримана від Головного управління статистики у місті Києві про середні споживчі ціни на продукти харчування у червні 2023 року.
Враховуючи відсутність інформації про актуальні ринкові ціни на деякі позиції товарів (продукти харчування) у довідці Головного управління статистики у місті Києві за червень 2023 року, Замовник керуючись пунктом 2 розділу III Методики також застосував метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-07-25-011831-a, договір постачання товару № 118/2023 від 20.07.2023 р., комерційні пропозиції постачальників продуктів харчування в рамках зазначеної процедури закупівлі.)
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, виноград, кавун, малина, мандарини, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок ґрунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий) (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-08-15-012353-a) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є Замовником відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та діє виключно в межах цього Закону.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Так, згідно пункту 24 Особливостей (в редакції, яка діяла на початок проведення процедури закупівлі) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону та пункту 24 Особливостей не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Разом з тим, згідно пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги і підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств “Міжнародний дитячий центр “Артек”, “Український дитячий центр “Молода гвардія” і в дитячих закладах вищої категорії, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей та розташовані в карпатському регіоні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 травня 2023 р. № 462, Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є одержувачем бюджетних коштів, передбачених для організації оздоровлення та відпочинку дітей, а тому не підпадає під вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" |
5 013 690,00
UAH з ПДВ
|
5 013 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
5 013 690,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:56
|
ДУ № 1 до Договору № 204_2023 від 05.09.2023.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 09:35
|
Договір постачанання товару_овочі, фрукти та горіхи.pdf | укладений |
07 вересня 2023 09:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
морква | 13000 | кілограм |
24,00
UAH з ПДВ
|
цибуля | 8200 | кілограм |
19,50
UAH з ПДВ
|
цибуля зелена | 900 | кілограм |
300,00
UAH з ПДВ
|
перець солодкий | 700 | кілограм |
135,00
UAH з ПДВ
|
петрушка (зелень) | 650 | кілограм |
300,00
UAH з ПДВ
|
буряк | 6800 | кілограм |
16,50
UAH з ПДВ
|
кріп | 650 | кілограм |
300,00
UAH з ПДВ
|
часник | 600 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
яблука | 10000 | кілограм |
27,00
UAH з ПДВ
|
персики | 1000 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
груші | 2500 | кілограм |
63,00
UAH з ПДВ
|
сливи | 2000 | кілограм |
51,00
UAH з ПДВ
|
лимони | 1200 | кілограм |
78,00
UAH з ПДВ
|
капуста білокачанна | 12000 | кілограм |
15,60
UAH з ПДВ
|
апельсин | 4500 | кілограм |
75,00
UAH з ПДВ
|
банани | 6500 | кілограм |
69,00
UAH з ПДВ
|
капуста червонокачанна | 1500 | кілограм |
52,50
UAH з ПДВ
|
кабачки | 930 | кілограм |
33,00
UAH з ПДВ
|
капуста пекінська | 900 | кілограм |
79,50
UAH з ПДВ
|
капуста цвітна | 800 | кілограм |
93,00
UAH з ПДВ
|
виноград | 3000 | кілограм |
129,00
UAH з ПДВ
|
кавун | 1500 | кілограм |
36,00
UAH з ПДВ
|
малина | 300 | кілограм |
165,00
UAH з ПДВ
|
мандарини | 3500 | кілограм |
81,00
UAH з ПДВ
|
цибуля червона | 700 | кілограм |
39,00
UAH з ПДВ
|
горіх волоський | 1600 | кілограм |
270,00
UAH з ПДВ
|
зелений горошок | 300 | кілограм |
120,00
UAH з ПДВ
|
огірок грунтовий | 3500 | кілограм |
45,00
UAH з ПДВ
|
томат грунтовий | 5000 | кілограм |
39,00
UAH з ПДВ
|
перець солодкий грунтовий | 700 | кілограм |
48,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 5013690.0 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
морква | 13000 | кілограм |
24,00
UAH з ПДВ
|
цибуля | 8200 | кілограм |
19,50
UAH з ПДВ
|
цибуля зелена | 900 | кілограм |
300,00
UAH з ПДВ
|
перець солодкий | 700 | кілограм |
135,00
UAH з ПДВ
|
петрушка (зелень) | 650 | кілограм |
300,00
UAH з ПДВ
|
буряк | 6800 | кілограм |
16,50
UAH з ПДВ
|
кріп | 650 | кілограм |
300,00
UAH з ПДВ
|
часник | 600 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
яблука | 10000 | кілограм |
27,00
UAH з ПДВ
|
персики | 1000 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
груші | 2500 | кілограм |
63,00
UAH з ПДВ
|
сливи | 2000 | кілограм |
51,00
UAH з ПДВ
|
лимони | 1200 | кілограм |
78,00
UAH з ПДВ
|
капуста білокачанна | 12000 | кілограм |
15,60
UAH з ПДВ
|
апельсин | 4500 | кілограм |
75,00
UAH з ПДВ
|
банани | 6500 | кілограм |
69,00
UAH з ПДВ
|
капуста червонокачанна | 1500 | кілограм |
52,50
UAH з ПДВ
|
кабачки | 930 | кілограм |
33,00
UAH з ПДВ
|
капуста пекінська | 900 | кілограм |
79,50
UAH з ПДВ
|
капуста цвітна | 800 | кілограм |
93,00
UAH з ПДВ
|
виноград | 3000 | кілограм |
129,00
UAH з ПДВ
|
кавун | 1500 | кілограм |
36,00
UAH з ПДВ
|
малина | 300 | кілограм |
165,00
UAH з ПДВ
|
мандарини | 3500 | кілограм |
81,00
UAH з ПДВ
|
цибуля червона | 700 | кілограм |
39,00
UAH з ПДВ
|
горіх волоський | 1600 | кілограм |
270,00
UAH з ПДВ
|
зелений горошок | 300 | кілограм |
120,00
UAH з ПДВ
|
огірок грунтовий | 3500 | кілограм |
45,00
UAH з ПДВ
|
томат грунтовий | 5000 | кілограм |
39,00
UAH з ПДВ
|
перець солодкий грунтовий | 700 | кілограм |
48,00
UAH з ПДВ
|