Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
МОСТОВЕНКО Олександр Петрович 380637290245 mostovenko.monitoryng@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 298 997 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 989 972,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику або в паперовому вигляді або у електронному (у вигляді електронного документу). У разі надання банківської гарантії в паперовому вигляді, то вона надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, то вона надсилається на електронну адресу замовника: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник сектору діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (або у вигляді електронного документу) відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару за кожною заявкою Покупця та видаткової накладної на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 15:06 |
6.1_31210000_1_ТД_Обладнання для керування зовнішнім освітленням.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000054 ● 0ab79458488542fd9e92f6ed9aa1f554
- Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-15-011652-a 15.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:47:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для керування зовнішнім освітленням» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-011652-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 15:50:22
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу - UA-M-2023-09-04-000054), який надійшов в електронній системі закупівель 2023-09-07 о 14:47:04 до процедури закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (зі змінами), реалізує захід, визначений п. 6.1 «Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва (в тому числі виготовлення проєктної документації)» та забезпечує виконання рішень Ради оборони міста Києва від 09.11.2022 № 23 в частині вжиття заходів щодо диміювання та контролю споживання електроенергії системою зовнішнього освітлення міста Києва (додається) з урахуванням вимог Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що викладені у листах від 04.08.2023 №053/286-4205-01/2023 та від 08.08.2023 №053/286-4256-01/2023 (додаються) шляхом здійснення закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Програмно-апаратний комплекс управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва дає місту можливості заощаджувати як в мирний так і в воєнний час кошти на електроенергію в залежності від графіка керування, забезпечує контроль за працездатністю кожного світильника та можливість швидкого реагування на несправності, контроль за споживанням ліній, що дає можливість виявлення незаконних підключень, продовження терміну експлуатації ліхтарів, що економить кошти при їх подальшому ремонті та заміні. Також, при необхідності, як було на початку повномасштабного вторгнення рф та після початку обстрілів енергетичної інфраструктури, дає можливість швидко та дієво керувати освітленням. Таким чином підтримується енергетична безпека як країни так і безпека жителів міста.
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (із змінами), з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2022 № 275 шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються) та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю згідно з Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік (витяг додається). Згідно отриманих комерційних пропозицій, постачальниками запропоновано обладнання вартістю 299 747 808,00 грн., 298 794 720,00 грн. та 298 449 103,20 грн (додаються). Використовуючи розрахунок очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, КП «Інформатика» було сформовано очікувану вартість закупівлі на рівні 298 997 210,00 грн.
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) були визначені фахівцями КП «Інформатика», відповідно до Технічного проекту “Система автоматичного та диспетчерського управління і контролю міським зовнішнім освітленням в м. Києві Коригування”, що має позивний висновок державної науково-технічної експертизи та з урахуванням необхідності забезпечення подальшого розвитку програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва.
Крім того, необхідні технічні та якісні характеристики, що викладені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), були погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівельДепартаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 69 від 10.08.2023 року (додається.)
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» (https://informatika.kyivcity.gov.ua/) тимчасово заблоковано.
Водночас зазначаємо, що з метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Київської міської державної адміністрації – Офіційний інтернет-портал «Київаудит» за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/2A6EFA46FBFBC1F8C2258A0C004F7591/$file/%D0%9E%D0%91%D0%93%20%D0%A8%D0%BA%D0%B0%D1%84%D0%B8_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%BE.pdf
За результатами проведення процедури закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) обрано переможця ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі".
Відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.08.2023 № 64), переможцем процедури закупівлі ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" надіслано 29.08.2023 на електронну адресу (informatika@kmda.gov.ua) банківську гарантію в електронному вигляді у формі електронного документу.
У надісланих файлах знаходяться наступні документи:
- Банківська гарантія;
- Довіреність;
- Витяг з Державного реєстру банків;
- Лист АТ «ОКСІ БАНК»;
- Банківська ліцензія;
- Довіреність №2;
- Витяг з Наказу про прийняття на роботу;
- Лист-згода на обробку персональних даних;
- Свідоцтво з визначення довгострокового кредитного рейтингу позичальника.
Враховуючи надання переможцем процедури закупівлі ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" банківської гарантії та інших документів у форматі електронного документу, то відповідно до вимог тендерної документації в цей же день було перевірено кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта за допомогою порталу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify).
Додатки:
1. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 7 арк.;
2. Копія протоколу № 69 від 10.08.2023 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 - на 5 арк.;
3. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік – на 1 арк.;
4. Копії комерційних пропозицій – на 3 арк.;
5. Копія витягу з паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік – на 4 арк.;
6. Копія листа Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.08.2023 №053/286-4205-01/2023 – на 1 арк.;
7. Копія листа Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.08.2023 №053/286-4256-01/2023 – на 1 арк.;
8. Копія Протоколу Ради оборони міста Києва № 23 від 09.11.2022– на 4 арк.;
9. Копія банківської гарантії – на 1 арк.;
10. Копії документів банка – на 8 арк.
- 7 Київмісьсвітло щодо кількості.pdf
- 5 Витяг з паспорту.pdf
- 6 Київміськсвітло потреба.pdf
- 3 ОБГ Шкафи_світло.pdf
- 9 ПЛАТІЖНА ГАРАНТІЯ 498.pdf
- 2 протокол_№_69.docx
- ПЛАТІЖНА ГАРАНТІЯ 498.pdf.p7s.p7s
- 4 Комерційні пропозиції (всі).pdf
- 8 Протокол Ради оборони.pdf
- ! Відповідь на запит.docx
- 10 Документи банка.pdf
- Документи банка.pdf.p7s.p7s
- 1 Технічні характеристики.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" |
298 449 103,20
UAH з ПДВ
|
298 449 103,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" #43201634 |
Переможець |
298 449 103,20
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 18:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 17:11
|
Договір поставки № 30082023 від 30.08.2023.PDF | укладений |
30 серпня 2023 17:09
|