Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«МЕБЛІ» код ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
433 758,00 UAH
UA-2023-08-15-007393-a ● fdceb661cac24288bb6b79fadcceed10
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108976 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вулиця |
Контактна особа: |
Пендерецький Петро Володимирович +380372529800 PenderPetender202005@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 12:48 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 12:48 |
Очікувана вартість: | 433 758,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 337,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
«МЕБЛІ» код ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, м. Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за фактично поставлений Товар згідно накладної на протязі 20 банківських днів з дня поставки. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 11:55 |
ДОДАТОК 6 (персональні дані) до ДКТ МЕБЛІ 2023.docx | |
15 серпня 2023 11:55 |
ДОДАТОК 5 (істотні умови) до ДКТ МЕБЛІ 2023.docx | |
15 серпня 2023 11:55 |
ДОДАТОК 4 (цінова пропозиція) до ДКТ МЕБЛІ 2023.docx | |
15 серпня 2023 11:55 |
ДОДАТОК 3 (проєкт договору) до ДКТ МЕБЛІ 2023.docx | |
15 серпня 2023 11:55 |
ДОДАТОК 2 (якісні та кількісні характеристики) до ДКТ МЕБЛІ 2023.doc | |
15 серпня 2023 11:55 |
ДОДАТОК 1 (кваліфікаційні критерії) до ДКТ МЕБЛІ 2023.docx | |
15 серпня 2023 11:55 |
ТД МЕБЛІ 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
виробництво товару
Дата подання: 16 серпня 2023 11:39
Дата відповіді: 16 серпня 2023 19:49
Що ви маєте на увазі під вимогою "Виробництво Товару повинне бути належним чином оформлене. (для підтвердження Учасником обов’язково надати документ)"? що означає належно оформлене виробництво?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. На кожному товарі має бути бірка, в якій має бути зазначено дата виготовлення, гарантійний строк, вид матеріалу, з якого вироблено товар, з підтвердженням щодо якості товару.
Уточнення стосовно вимог тенедрної документації
Дата подання: 17 серпня 2023 13:37
Дата відповіді: 17 серпня 2023 17:49
Шановний Замовнику, в попередньому питанні: "Що ви маєте на увазі під вимогою "Виробництво Товару повинне бути належним чином оформлене. (для підтвердження Учасником обов’язково надати документ)"? що означає належно оформлене виробництво?" у відповідь Ви зазначили наступне:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. На кожному товарі має бути бірка, в якій має бути зазначено дата виготовлення, гарантійний строк, вид матеріалу, з якого вироблено товар, з підтвердженням щодо якості товару.
Не зрозуміло що Ви маєте на увазі, у складі пропозиції, учасникам потрібно надати скан копії бірок якими маркуються товари при постачанні?
Зазначена "бірка" не має ніякого відношення до вимоги "належно оформлене виробництво". Нам не зрозуміла ця вимога і що має надати учасник. Зазначену вимогу можна трактувати як завгодно і надання будь-яких документів можна розцінити як не відповідність пропозиції.
Просимо прописати кокретний перелік документів, які(ий) мають надати учасники, назву, тип документа, ким виданий(за умови надання учаснику іншими установами) і т.д., або видали цю не зрозумілу вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику. На дану вимогу для підтвердження належним чином оформленого виробництва Учасникам необхідно надати сертифікати відповідності матеріалу, з якого буде виготовлено замовлення, а саме:
Сертифікати на вміст радіоактивних речовин
Сертифікати відповідності ТУ У 20.2-32358806-006-2009
Сертифікати відповідності ДСТУ ГОСТ 10632:2009
Протоколи випробувань на предмет горючості матеріалів, з якого буде виготовлено замовлення.
Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності матеріалів, з якого буде виготовлено замовлення, ДСТУ ГОСТ 10632:2009.
Сертифікати на вміст радіоактивних речовин
Сертифікати відповідності ТУ У 20.2-32358806-006-2009
Сертифікати відповідності ДСТУ ГОСТ 10632:2009
Протоколи випробувань на предмет горючості матеріалів, з якого буде виготовлено замовлення.
Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності матеріалів, з якого буде виготовлено замовлення, ДСТУ ГОСТ 10632:2009.
Уточнення матеріалів
Дата подання: 18 серпня 2023 11:01
Дата відповіді: 18 серпня 2023 15:53
Добрий день. Шановний Замовнику, з якого матеріалу (ДВП чи ДСП) має бути виготовлена задня стінка у шафі для одягу, шафах для документів,тумбах для зберігання?
Відповідь: Доброго дня. Матеріал має бути ДВП ТА КРІПЛЕННЯ НА ШУРУП.
Уточнення сертифікатів відповідності
Дата подання: 18 серпня 2023 14:15
Дата відповіді: 18 серпня 2023 16:13
Доброго дня! Шановний замовнику у редакції відповіді на запитання щодо підтвердження належним чином оформленого виробництва вимогаєте про надання Сертифікату відповідності ТУ У 20.2-32358806-006-2009 та ДСТУ ГОСТ 10632:2009,наголошуємо що це обидва ДСТУ на "Плити деревинно-стружкові ламіновані" Технічні умови.Вкажіть,будь ласка виробника ЛДСП; крім того у відповіді зазначено надати" Висновки СЕЕ щодо відповідності матеріалів , ДСТУ ГОСТ 10632-2009." маєте на увазі надати вищезазначений ДСТУ або він має прописаний у СЕС на ЛДСП проте у виробників ЛДСП завжди прописані однакові ДСТУ що у Сертифікаті що у Висновку СЕС. Просимо уточнити відповідність ДСТУ .у двох вищезазначених документах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ДСТУ має бути на "Плити деревинно-стружкові ламіновані" та МДФ, меблі мають бути виготовлені згідно з технічною документацією із використанням плит ДСП та МДФ. Виробник плит бажано щоб був для підтримки Українського виробника та має мати сертифікати якості та відповідності. Дані ГОСТи мають бути прописані в зазначених документах, які вимагаються в документації..
Уточнення
Дата подання: 18 серпня 2023 17:01
Дата відповіді: 19 серпня 2023 08:28
В переліку документації зразок цінової пропозиції прописаний в додатку 4, а в самому бланку даного зразку написано додаток 2. Як вірно?
Відповідь: Доброго дня. При оформлені документації виникла просто орфографічна помилка в самому додатку №4. Зразок цінової пропозиції прописаний в додатку 4. Учаснику достатньо просто подати цінову пропозицію без посилання на додаток. Дякуємо за увагу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" |
303 935,00
UAH з ПДВ
|
299 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІСІКЕВИЧ ІВАН АНДРІЙОВИЧ |
426 035,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІМКОМ" |
380 274,70
UAH з ПДВ
|
349 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІГУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
388 000,00
UAH з ПДВ
|
388 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" #37753548 |
Переможець |
299 595,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2023 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 11:04
|
Договір 082 МЕБЛІ 2023_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
07 вересня 2023 11:03
|