Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 03345780 |
Місцезнаходження: | 69039, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Солідарності, будинок 104 |
Контактна особа: |
Логвиненко Богдан Сергійович +380612397080 zrs_plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 624 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 10:32 |
Тендерна документація паливо 2023 БД.docx |
15 серпня 2023 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2023 10:32 |
Тендерна документація паливо 2023 БД.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 серпня 2023 17:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-27-000004 ● 8ff4a1938bd640609042169a7f351181
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2023 14:30 |
Н А К А З
26.10.2023 № 97-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 26.10.2023 №97-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
19. UA-2023-08-15-004389-a, яку проводить КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що через крайню необхідність придбання Бензину А-95 та Дизельного палива (скретч-картки та/або талони), що є предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-15-004389-a, та неможливість очікування розгляду скарги ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» від 19.08.2023р. Вих.№ 1908-3-амку (далі – Скарга), зміни до Тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-15-004389-a, які були зазначені в Скарзі, були внесені СКП «Запорізька ритуальна служба» вже в новій закупівлі, оприлюдненій 22.08.2023р. за ідентифікатором UA-2023-08-22-004614-a. Наразі придбання Бензину А-95 та Дизельного палива (скретч-картки та/або талони), відповідно до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-15-004389-a є не актуальним, у зв’язку з укладанням договору № 254 Б від 19.09.2023р. на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива (скретч-картки та/або талони) з переможцем закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-30-001301-a ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП». Торги, відповідно до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-15-004389-a, будуть відмінені.
2023-10-30 11:28:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом