Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гімназія № 9 Звягельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22060250 |
Вебсайт: | https://nvs9.info |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Гоголя, буд. 9 |
Контактна особа: |
Надія Ковальчук +380967482406 sch9zw@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 7 467 088,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 335,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 2 відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Положення). Електронна банківська гарантія надається замовнику у формі електронного документу, що дає можливість перевірити накладений на гарантію електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії (на носії електронної інформації або шляхом направлення на адресу електронної пошти замовника). У змісті наданої учасником банківської гарантії мають бути зазначені реквізити замовника, за якими перераховуються кошти забезпечення виконання договору про закупівлю, та які визначаються замовником після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою (надається замовнику одночасно з гарантією), виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 6.6.1. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. У випадку прийняття рішення замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір про закупівлю з учасником, замовник протягом не більше ніж п’ять днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням суми електронної банківської гарантії, а так само реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та згідно яких здійснюється перерахування суми гарантії замовнику, та у випадку, коли забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо замовником у визначений цим пунктом строк на адресу учасника здійснено відповідне відправлення (у вигляді поштового відправлення згідно юридичної адреси учасника, або на адресу електронної пошти, визначеної згідно тендерної пропозиції учасника), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абзацом 4 пункту 46 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абзацом 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику у випадках, що передбачені згідно ч. 2 ст. 27 Закону, при цьому виконанням переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю вважатиметься прийняття замовником наданих послуг за кількістю та якістю, що визначена договором про закупівлю, із складенням сторонами договору про закупівлю відповідних документів, та з дотриманням умов договору про закупівлю в частині строків надання послуг. Замовник набуває права на безумовне стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена електронною банківською гарантією, на свою користь та в повному розмірі, шляхом письмового звернення до Банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії до відповідного бюджету та згідно визначених замовником реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, разом з копією відповідної претензії до учасника, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов замовником (Бенефіціаром), та у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме надання послуг якість яких не відповідає умовам договору про закупівлю, порушення учасником строків надання послуг, що визначені згідно договору про закупівлю, а так само у випадку часткової або повної відмови учасника від виконання договору про закупівлю в частині надання послуг, та що було зафіксовано шляхом складення замовником відповідної претензії, адресованої учаснику після допущення останнім будь-якого з вказаних порушень. Порядок сплати банком-гарантом коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку визначається у відповідності до розділу 5 Положення. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 16:57 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.3. Технічне завдання.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.3. Технічне завдання.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2. ТД укриття.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2. ТД укриття.docx | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc | |
14 серпня 2023 16:57 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000005 ● 18481d7e7f5d4ca4829800ca2357e4f8
- Статус: вирішено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023
№ 69-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 30.10.2023 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-14-016950-a, 14.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-03 10:48:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-14-016950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- чому договір від 12.09.2023 № 90 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема договір не містить таких істотних умов, як обсяги та види робіт?
Просимо надати документи (банківська гарантія, грошове покриття забезпечення (покриття) гарантії)) щодо підтвердження забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-08 16:41:00
Відповідь
Гімназією № 9 Звягельської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення ї тридцятої сесії Звягельської міської ради №799 від 09.03.2023 та рішення тридцять п’ятої сесії №908 від 28.06.2023. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів із проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2) Замовником забезпечено, відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, посилання - https://nvs9.info/publichni-zakupivli/ або ж https://nvs9.info/wp-content/uploads/2023/11/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB-%D0%B7%D0%B0%D0%BA-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F-15.08.2023.pdf
3) Відповідно до ч.1 ст.837 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно із ч.1 ст.318 ГК України, за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Відповідно до п.15 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. N 668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Таким чином, обсяги і види робіт по об’єкту будівництва визначаються проектно-кошторисною документацією.
Умовами п.1.2 договору про закупівлю робіт від 19.01.2022 № 2 передбачено, що кількість (обсяг) робіт: відповідно до проектно-кошторисної документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї).
Таким чином, підрядник зобов’язаний виконувати роботи відповідно до проектно-кошторисної документації за цінами, які визначені ним у договірній ціні та локальних кошторисах, що надані ним у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до додаткової угоди № 1 від 04.10.2023 викладено в новій редакції календарний графік виконання робіт в якому чітко визначено обсяги та види робіт.
4) Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник» на виконання умов тендерної документації та договору про закупівлю надала гарантію виконання зобов’язань № CKK-110923/078-4 від 11.09.2023.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-08 16:38:22
Відповідь
Гімназією № 9 Звягельської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання
вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на
запит.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення ї тридцятої сесії
Звягельської міської ради №799 від 09.03.2023 та рішення тридцять п’ятої сесії №908 від
28.06.2023. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі
локальних кошторисів із проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва. Очікувану
вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного
розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2) Замовником забезпечено, відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті,
посилання - https://nvs9.info/publichni-zakupivli/ або ж https://nvs9.info/wp-
content/uploads/2023/11/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB-%D0%B7%D0%B0%D0%BA-
%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F-15.08.2023.pdf
3) Відповідно до ч.1 ст.837 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник)
зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а
замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно із ч.1 ст.318 ГК України, за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона
(підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника)
побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до
проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а
замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію,
надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Відповідно до п.15 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному
будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. N 668, у
договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його
місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які
передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що
характеризують предмет договору.
Таким чином, обсяги і види робіт по об’єкту будівництва визначаються проектно-кошторисною
документацією.
Умовами п.1.2 договору про закупівлю робіт від 19.01.2022 № 2 передбачено, що кількість (обсяг)
робіт: відповідно до проектно-кошторисної документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї).
Таким чином, підрядник зобов’язаний виконувати роботи відповідно до проектно-кошторисної
документації за цінами, які визначені ним у договірній ціні та локальних кошторисах, що надані ним
у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до додаткової угоди № 1 від 04.10.2023 викладено в новій редакції календарний
графік виконання робіт в якому чітко визначено обсяги та види робіт.
4) Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник» на виконання умов тендерної
документації та договору про закупівлю надала гарантію виконання зобов’язань № CKK-110923/078-
4 від 11.09.2023.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! За результатами розгляду висновку, Сторонами, за взаємною згодою, укладено Додаткову угоду №2 від 20.11.2023 року, якою до Договору №90 про закупівлю робіт від 12.09.2023 року доповнено Локальні кошториси.
2023-11-20 13:44:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону) • усунуто
Оприлюднено додаткову угоду №2 від 20.11.2023 до договору №90 від 12.09.2023
2023-11-23 10:36:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
7 417 134,00
UAH з ПДВ
|
7 417 134,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
7 417 134,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2023 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 08:41
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
27 грудня 2023 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 13:18
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 08:47
|
5. ДУ №1.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 15:41
|
№ 90.pdf | укладений |
14 вересня 2023 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились Додаток 2 до Договору "Календарний графік виконання робіт" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | № 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, за взаємною згодою, вирішили: - Абзац другий пункту 1.2 Розділу 1 Договору викласти в такій редакції: «Кількість (обсяги) і види робіт: відповідно до проектно-кошторисної документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї). Підрядник виконує роботи, що передбачені локальними кошторисами (Додаток 4 до Договору).». -Пункт 17.1. Розділу 17. Договору доповнити підпунктом 4 – Локальні кошториси. |
Номер договору про закупівлю: | № 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 вересня 2023 — 26 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
71 796,02
UAH (в тому числі ПДВ 11 966,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно п.13.1 Договору про закупівлю робіт №90 від 12.09.2023р. Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю робіт №90 від 12.09.2023 р. за згодою Сторін. Залишок суми по Договору про закупівлю робіт №90 від 12.09.2023 року на яку не були виконані роботи становить 7 345 337,98 грн.,в тому числі ПДВ -1 224 222,97 грн. |