Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Славутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23563639 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вул. Соборності, 7 |
Контактна особа: |
Яцишин Руслан Григорович +380977502280 fininspektor@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Реконструкція корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9, м.Славута, Хмельницька обл. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
15 серпня 2023 08:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-15-000020 ● 6f3ad35513fb4546bdb067c9b28a7eae
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-08-14-014987-a 14.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 16:29:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9, м.Славута, Хмельницька обл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-014987-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ 41159796), з яким укладений договір від 11.08.2023 № 236 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 12:56:16
Пояснення, які обгрунтовують позицію замовника на запит Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2023-09-15-000020).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь Замовника.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначені у проектній документації «Реконструкція корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9 м. Славута, Хмельницька обл.», яка розроблена проектною організацією ТОВ «Архідельта», відповідно до вимог державних будівельних норм, правил та інших чинних нормативних документів України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та системи ціноутворення в будівництві.
Вказана проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 13.12.2022 року №13/418/21-12/22, виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА», та затверджена у відповідності до чинного законодавства (скан-копія експертного звіту та зведення витрат додаються).
Проектна документація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер PD01:0755-5667-7320-8405 від 26.12.2022.
Складання дефектних актів для виду робіт, що є предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавством.
Склад будівельно-монтажних робіт, їх номенклатура, марки, типи визначені в Технічному завдані згідно проектної документації. Технічне завдання, яке було невідємною частиною тендерної документації у відкритих торгах з особливостями по об’єкту закупівлі «Реконструкція корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9 м. Славута, Хмельницька обл.» додається.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проектної документації на реконструкцію корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9 м. Славута, Хмельницька обл. та примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогосподарського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі» та кошторисних норм в будівництві, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, що набули чинності 08.11.2021 року зі змінами.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Відповідь Замовника.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
25.05.2023 року в електронній системі закупівель Замовником була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) по об’єкту закупівлі «Реконструкція корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9 м. Славута, Хмельницька обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-004021-a).
08.06.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо вказаної закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі - UA-2023-05-25-004021-a від 08.06.2023 року.
27.06.2023 року в електронній системі закупівель Замовником повторно була оголошена закупівля по вказаному вище об’єкту за процедурою відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-000363-a).
09.07.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо вказаної закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі №UA-2023-06-27-000363-a від 09.07.2023 року.
При цьому наявність нагальної потреби в Закупівлі залишилася.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби у ремонті школи в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів, як виняток, на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (UA-2023-05-25-004021-a від 08.06.2023 року).
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (UA-2023-06-27-000363-a від 09.07.2023 року)
Зазначені звіти додаються.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ 41159796), з яким укладений договір від 11.08.2023 № 236 без використання електронної системи закупівель?
Відповідь Замовника.
У зв'язку із необхідністю якнайшвидшого запуску освітнього процесу для учнів даної школи-гімназії, а також збільшенням кількості учнів у громаді за рахунок внутрішньопереміщених осіб, проведення та завершення капітального ремонту школи є не лише нагальною потребою замовника в розумінні законодавства про закупівлі, а й фактично має для міста важливе стратегічне та соціальне значення.
Враховуючи вищевказане, з огляду на те, що процедура закупівлі по даному предмету закупівлі в електронній системі не відбулась двічі через неподання жодної тендерної пропозиції, керуючись пп.6 п.13 Особливостей, Замовником було вирішено укласти прямий договір.
Відповідно до вимог п.п.6 п.13 Особливостей вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю без використання електронної системи, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
З огляду на вказане, Замовник при відборі потенційного виконавця робіт керувався вимогами та критеріями, встановленими у тендерній документації. Водночас, оцінка можливих потенційних виконавців робіт здійснювалась Замовником на основі власного позитивного попереднього досвіду договірних відносин.
За результатами проведеної оцінки потенційних виконавців робіт на основі попереднього досвіду та здійснених консультацій з ними, Замовником було встановлено, що лише ТОВ «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ 41159796) відповідає визначеним у тендерній документації вимогам та погоджується узяти на себе договірні зобов’язання щодо виконання робіт. Враховуючи вищевикладене, між Замовником та ТОВ «Компанія Барбакан» було укладено прямий договір у відповідності до вимог чинного законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Барбакан" #41159796 |
Переможець |
45 598 885,61
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2023 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 11:07
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 березня 2024 11:05
|
Договір | зміни до договору |
07 березня 2024 11:05
|
договір | укладений |
14 серпня 2023 17:02
|
договір | укладений |
14 серпня 2023 17:02
|
Договір | укладений |
14 серпня 2023 17:02
|
Договір | укладений |
14 серпня 2023 17:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9, м.Славута, Хмельницька обл. | 1 | роботи |
45 598 885,61
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виділення асигнувань на фінансування робіт у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/236 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція корпусу №1 НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» вул. Соборності, 9, м.Славута, Хмельницька обл. | 1 |
45 598 885,61
UAH з ПДВ
|