Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
14 серпня 2023 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 15:20 |
Підстави для здійснення закупівлі - КР скейтпарку - коригування.docx | |
14 серпня 2023 15:00 |
КР скейтпарку.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000064 ● 9ab33d84ae2e468c8f21d4d97788e98d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2023 № 268
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-14-012918-a 14.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 16:17:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-012918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД» (ІПН 43415866), з яким укладений договір від 11.08.2023 № 408 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 10:36:14
Відповідь на запит ДАСУ
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)» (номер закупівлі - UA-2023-08-14-012918-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно обґрунтування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проектної документації (скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту додаються).
Стосовно наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів
Між департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (Замовник) та ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД» (Підрядник) за результатами проведених відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-10-28-010215-a) 15.11.2022р. укладено договір підряду № 454, предметом якого є капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці.
В процесі виконання будівельних робіт виявлено, що проектною документацією за вказаним об’єктом будівництва не було передбачено ряд робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, виконання яких необхідне для його належного функціонування, зокрема: демонтаж покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення, установлення додаткових бетонних поребриків, залізнення цементних покриттів, монтаж лав та урн, улаштування мереж електропостачання (освітлення), озеленення та встановлення системи відеонагляду, тощо. У зв’язку з цим за завданням Замовника проектувальником було відкориговано проектну документацію та включено до неї додаткові роботи, не передбачені первинним проектом (скан-копії об’єктного та локальних кошторисів додаються). Експертною організацією ТОВ «Експертиза МВК» проведено експертизу відкоригованої проектної документації, за результатами якої надано позитивний експертний звіт.
Вказане вище і стало підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Стосовно критеріїв, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД»
Відповідно до підпункту восьмого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Отже, виходячи зі змісту вказаної вище норми Особливостей, закупівля додаткових робіт здійснюється у того самого виконавця робіт. Як вже вказано вище, виконавцем основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведених відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-10-28-010215-a) є ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД», що і стало критерієм для укладення саме з даним суб’єктом господарювання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Додаток: на 23 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-17 16:14:18
Запит про надання пояснень
Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин продовження строку дії виконання робіт за договором від 11.08.2023 № 408 про закупівлю згідно додаткової угоди від 28.09.2023 № 1.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 09:11:24
Відповідь на запит - 2
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)» (номер закупівлі - UA-2023-08-14-012918-a) повідомляємо про наступне.
Між департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (Замовник) та ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД» (Підрядник) 11.08.2023р. було укладено договір підряду № 408 на капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування), вартість якого становить 1 615 168,00 грн.
Через відсутність у Замовника всієї суми бюджетних призначень для виконання свої зобов’язань за договором в пункті 3.3. даного договору було передбачено ліміт асигнувань на 2023 рік – 600 000,00 грн.
Строк виконання робіт за договором № 408 від 11.08.2023р. було продовжено до 06.10.2023р. відповідно до додаткової угоди № 2 від 02.10.2023р. (сканкопія додається).
Об’єктивною обставиною для такого продовження стала відсутність у Замовника на момент укладення договору № 408 від 11.08.2023р. всіх коштів, необхідних для виконання та оплати всіх робіт, передбачених цим договором. та їх виділення лише 28.09.2023р. згідно додаткової угоди № 1, відповідно до якої пункт 3.3. договору № 408 від 11.08.2023р. було викладено в новій редакції, а саме: «Ліміт асигнувань на 2023 рік становить 1 615 168,00 грн. (один мільйон шістсот п’ятнадцять тисяч сто шістдесят вісім гривень 00 копійок).» (сканкопія додаткової угоди № 1 від 28.09.2023р. додається).
Додаток: на 3 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛБУД" #43415866 |
Переможець |
1 615 168,00
UAH
|
14 серпня 2023 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 10:01
|
ДД 2 - КР скейтпарку.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 17:12
|
ДД 1 - КР скейтпарку.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 17:06
|
КР скейт-парку - коригування.pdf | укладений |
14 серпня 2023 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 06.10.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |