Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)
Очікувана вартість
1 615 168,00 UAH
UA-2023-08-14-012918-a 7eb67c56369c4f298ca33c7e97cc6bc5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

14 серпня 2023 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2023 15:20
Підстави для здійснення закупівлі - КР скейтпарку - коригування.docx
14 серпня 2023 15:00
КР скейтпарку.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-02-000064 ● 9ab33d84ae2e468c8f21d4d97788e98d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.09.2023 № 268
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-14-012918-a 14.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-03 16:17:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-012918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД» (ІПН 43415866), з яким укладений договір від 11.08.2023 № 408 без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-05 10:36:14

Відповідь на запит ДАСУ

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)» (номер закупівлі - UA-2023-08-14-012918-a) повідомляємо про наступне.

Стосовно обґрунтування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проектної документації (скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту додаються).

Стосовно наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів
Між департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (Замовник) та ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД» (Підрядник) за результатами проведених відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-10-28-010215-a) 15.11.2022р. укладено договір підряду № 454, предметом якого є капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці.

В процесі виконання будівельних робіт виявлено, що проектною документацією за вказаним об’єктом будівництва не було передбачено ряд робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, виконання яких необхідне для його належного функціонування, зокрема: демонтаж покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення, установлення додаткових бетонних поребриків, залізнення цементних покриттів, монтаж лав та урн, улаштування мереж електропостачання (освітлення), озеленення та встановлення системи відеонагляду, тощо. У зв’язку з цим за завданням Замовника проектувальником було відкориговано проектну документацію та включено до неї додаткові роботи, не передбачені первинним проектом (скан-копії об’єктного та локальних кошторисів додаються). Експертною організацією ТОВ «Експертиза МВК» проведено експертизу відкоригованої проектної документації, за результатами якої надано позитивний експертний звіт.
Вказане вище і стало підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Стосовно критеріїв, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД»
Відповідно до підпункту восьмого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Отже, виходячи зі змісту вказаної вище норми Особливостей, закупівля додаткових робіт здійснюється у того самого виконавця робіт. Як вже вказано вище, виконавцем основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведених відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-10-28-010215-a) є ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД», що і стало критерієм для укладення саме з даним суб’єктом господарювання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Додаток: на 23 арк. в 1 прим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-17 16:14:18

Запит про надання пояснень

Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин продовження строку дії виконання робіт за договором від 11.08.2023 № 408 про закупівлю згідно додаткової угоди від 28.09.2023 № 1.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-19 09:11:24

Відповідь на запит - 2

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування)» (номер закупівлі - UA-2023-08-14-012918-a) повідомляємо про наступне.
Між департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (Замовник) та ТОВ «ІНДУСТРІАЛБУД» (Підрядник) 11.08.2023р. було укладено договір підряду № 408 на капітальний ремонт облаштування багатофункціонального скейтпарку в Центральному парку культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка по вул. Садовій, 1 в м. Чернівці (коригування), вартість якого становить 1 615 168,00 грн.
Через відсутність у Замовника всієї суми бюджетних призначень для виконання свої зобов’язань за договором в пункті 3.3. даного договору було передбачено ліміт асигнувань на 2023 рік – 600 000,00 грн.
Строк виконання робіт за договором № 408 від 11.08.2023р. було продовжено до 06.10.2023р. відповідно до додаткової угоди № 2 від 02.10.2023р. (сканкопія додається).
Об’єктивною обставиною для такого продовження стала відсутність у Замовника на момент укладення договору № 408 від 11.08.2023р. всіх коштів, необхідних для виконання та оплати всіх робіт, передбачених цим договором. та їх виділення лише 28.09.2023р. згідно додаткової угоди № 1, відповідно до якої пункт 3.3. договору № 408 від 11.08.2023р. було викладено в новій редакції, а саме: «Ліміт асигнувань на 2023 рік становить 1 615 168,00 грн. (один мільйон шістсот п’ятнадцять тисяч сто шістдесят вісім гривень 00 копійок).» (сканкопія додаткової угоди № 1 від 28.09.2023р. додається).

Додаток: на 3 арк. в 1 прим.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛБУД"
#43415866
Переможець 1 615 168,00
UAH
14 серпня 2023 15:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 12:22
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2023 10:01
ДД 2 - КР скейтпарку.pdf зміни до договору
05 жовтня 2023 09:58
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 17:12
ДД 1 - КР скейтпарку.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 17:06
КР скейт-парку - коригування.pdf укладений
14 серпня 2023 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 06.10.2023р.
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 615 168,00
UAH