Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА)
Очікувана вартість
967 680,00 UAH
UA-2023-08-14-012746-a ae26a234b1b14c34a4d17969c30b2945
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Код ЄДРПОУ: 41037901
Вебсайт: https://arma.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Контактна особа: Інна Стеценко
+380442900867
i.stecenko@arma.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2023 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2023 18:00
Початок аукціону: 23 серпня 2023 12:16
Початок аукціону: 23 серпня 2023 12:16
Очікувана вартість: 967 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 838,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Гарантія надається з урахуванням вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Учасник надає оригінал гарантії в паперовому вигляді. Банк надає гарантію безпосередньо принципалу (Учаснику) для подальшого її передавання бенефіціару (Замовнику). Умови гарантії: Гарантія надається в національній валюті України. Розмір Гарантії становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості Послуг за договором. Гарантія повинна бути чинною від дати її видачі протягом строку, на який вона видана, але не менше ніж на строк дії договору. Гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія (код валюти літерний – UAH, код валюти цифровий – 980, скорочена назва – грн, графічний символ - ₴, назву валюти платежу - гривня); 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи; 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) підпис(и) уповноваженої (их) особи (іб) банку-гаранта; 15) гарантія виплачується банком бенефіціару на його письмову вимогу в разі порушення Учасником своїх зобов’язань за договором без подання будь-яких підтверджуючих документів бенефіціаром. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом (далі - Гарант), Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Учасником своїх зобов’язань за договором. У вимогі до гаранта Замовник повинен вказати у чому полягає порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, без подання будь-яких підтверджуючих документів. Сплата коштів за вимогою бенефіціару (вигодонабувачу) за гарантією здійснюється гарантом в строк не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара (вигодонабувача), шляхом перерахування грошових коштів за банківськими реквізитами бенефіціара (вигодонабувача), зазначеними у вимогі. Після закінчення виконання Учасником зобов’язань за договором та підписання акта сторонами, Замовник не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів повертає забезпечення виконання договору Учаснику поштою, а в разі письмової вимоги Учасника отримати банківську гарантію особисто, при пред’явленні довіреності на представництво інтересів Учасника. Сторони погодили, що забезпечення виконання договору (гарантія) не повертається Учаснику в разі порушення ним зобов’язань визначених договором.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 серпня 2023 14:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Гарантія надається з урахуванням вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Учасник надає оригінал гарантії в паперовому вигляді. Банк надає гарантію безпосередньо принципалу (Учаснику) для подальшого її передавання бенефіціару (Замовнику). Умови гарантії: Гарантія надається в національній валюті України. Розмір Гарантії становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості Послуг за договором. Гарантія повинна бути чинною від дати її видачі протягом строку, на який вона видана, але не менше ніж на строк дії договору. Гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія (код валюти літерний – UAH, код валюти цифровий – 980, скорочена назва – грн, графічний символ - ₴, назву валюти платежу - гривня); 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи; 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) підпис(и) уповноваженої (их) особи (іб) банку-гаранта; 15) гарантія виплачується банком бенефіціару на його письмову вимогу в разі порушення Учасником своїх зобов’язань за договором без подання будь-яких підтверджуючих документів бенефіціаром. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом (далі - Гарант), Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Учасником своїх зобов’язань за договором. У вимогі до гаранта Замовник повинен вказати у чому полягає порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, без подання будь-яких підтверджуючих документів. Сплата коштів за вимогою бенефіціару (вигодонабувачу) за гарантією здійснюється гарантом в строк не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара (вигодонабувача), шляхом перерахування грошових коштів за банківськими реквізитами бенефіціара (вигодонабувача), зазначеними у вимогі. Після закінчення виконання Учасником зобов’язань за договором та підписання акта сторонами, Замовник не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів повертає забезпечення виконання договору Учаснику поштою, а в разі письмової вимоги Учасника отримати банківську гарантію особисто, при пред’явленні довіреності на представництво інтересів Учасника. Сторони погодили, що забезпечення виконання договору (гарантія) не повертається Учаснику в разі порушення ним зобов’язань визначених договором.
17 серпня 2023 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2023 15:19
Тендерна документація зі змінами.docx
17 серпня 2023 15:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
14 серпня 2023 14:55
Договір аудит додаток 6.docx
17 серпня 2023 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2023 14:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2023 15:19
Тендерна документація зі змінами.docx
14 серпня 2023 14:55
Тендерна документація.docx
17 серпня 2023 15:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
14 серпня 2023 14:55
Договір аудит додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 14 серпня 2023 15:19
Дата відповіді: 16 серпня 2023 16:11
Доброго дня, шановний Замовнику! Пунтк 2 Додатку 3 містить вимогу про наявність за основним місцем роботи не менше 50 аудиторів, які залучаються до виконання завдань з аудиту, з яких не менше 15 аудиторів, які включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. Відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність": аудитор - це фізична особа, яка підтвердила кваліфікаційну придатність до провадження аудиторської діяльності, має відповідний практичний досвід та зареєстрована у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. Жодний суб'єкт аудиторської діяльності в України не має в штаті 50 аудиторів. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 2 у наступній редакції: "довідку в довільній формі (із зазначенням ПІБ працівника та посади) про наявність за основним місцем роботи не менше 50 працівників, які залучаються до виконання завдань з аудиту, з яких не менше 15 аудиторів, які включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, Ваші зауваження будуть враховані

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-08-14-012746-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН", Код ЄДРПОУ:34298976
Дата подання: 18 серпня 2023 12:53
Вимога щодо усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Шановний Замовнику,

уважно ознайомившись з умовами тендерної документації до закупівлі UA-2023-08-14-012746-aпросимо Вас внести зміни що усувають невідповідності та дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників зважаючи на наступне.

Просимо прибрати кваліфікаційний критерій:
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі –Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Просимо виключити п. 1. Додатку 3 критерій:
"Наявність сертифікату ISO 9001:2015 та 14001:2015. На підтвердження надати копії цих сертифікатів."
оскільки він суперечить чинному законодавству.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 4 ст. 40 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, проводиться Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
Наявність сертифікату ISO 9001:2015 не є обов’язковим для Суб’єктів аудиторської діяльності та вимоги щодо його наявності відсутні в чинній редакції Закону про «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»

Сертифікат ISO 14001:2015 видається з метою зведення до мінімуму шкідливого впливу діяльності виробництва на навколишнє середовище. Іншими словами, він передбачає методики та засоби, які дозволять ефективно використовувати ресурси і скоротити відходи.
Цей документ також немає жодного відношення до невиробничих компаній, якими є суб’єкти аудиторської діяльності. Цей документ також не вимагається жодним із нормативних документів, які регулюють діяльність Суб’єктів аудиторської діяльності в Україні.

Враховуючи все вищезазначене, вважаємо даний критерій таким, що суперечить основним принципам проведення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Сподіваємось, що «Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» у своїй діяльності буде керуватись вищезазначеними основними принципами проведення публічних закупівель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2023 15:46
Шановний учасник, повідомляємо про таке.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами та доповненнями станом на 01.01.2023) (далі – Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Також слід зазначити, що при закупівлі товарів, робіт і послуг замовник дотримується принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників згідно з нормами частини першої статті 5 Закону, а саме, закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій повинні зазначатися відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель.
Окрім того, відповідно до вимог частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом із тим, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, у тому числі законодавства у сфері зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля), яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Щодо твердження про виключення з п. 2 Додатку 3 кваліфікаційних критеріїв сертифікату ISO 9001:2015 та 14001:2015 повідомляю, що АРМА на виконання вимоги статті 12 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», з метою отримання пропозицій від компаній, які мають високу ділову репутацію на відповідному ринку України, АРМА встановило вимогу щодо наявності в учасників чинних сертифікатів ISO 9001:2015 та 14001:2015.
Технічним завданням закупівлі визначено надання не лише послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності, а й операційного аудиту (управлінського аудиту) діяльності АРМА, що передбачає спеціалізований аналіз функціональної діяльності АРМА. Тому з метою забезпечення високого рівня якості надання послуг, прийнято рішення включити відповідні вимоги до тендерної документації, що не є дискримінацією.
Враховуючи виняткову важливість цієї закупівлі для подальшої роботи АРМА та якісно наданих послуг, встановлено критерії, що не містять дискримінаційних вимог, але при цьому дозволяють здійснити вибір кваліфікованого, досвідченого та з дотриманням законодавства суб’єкта аудиторської діяльності.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-08-14-012746-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33833362
Дата подання: 04 вересня 2023 15:07
Дискваліфікація ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Фактичні обставини, що підтверджують порушення процедури закупівлі: 30 серпня 2023 року ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» одержало Протокол від 30.08.2023 р. Уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Грибаня Сергія № 30/33 (далі – Протокол, далі – Уповноважена особа). Відповідно до Порядку денного протоколу було розглянуте питання кваліфікації результатів оголошеної процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА) (ID:ae26a234b1b14c34a4d17969c30b2945). Згідно резолютивної частини Протоколу тендерну пропозицію ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» було відхиллено на підставі пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, далі - Особливості) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та оприлюднити відповідне рішення в електронній системі закупівель. Обґрунтовуючи своє рішення Уповноважена особа зазначила, що учасником ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції надано копії Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами від 15.09.2022 № 203508235.22 (далі – Договір) з додатками до нього, який, на думку Уповноваженої особи не відповідає вимогам ч. 2 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГК України) та «Типовому договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами», затверджений розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, від 13.11.2018 № 1977 (далі – Типовий договір). В Протоколі Уповноважена особа навела власні доводи такої невідповідності. На думку Уповноваженої особи сукупність доводів свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації, що є підставою для застосування пункту 44 Особливостей. ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» вважає, що доводи Уповноваженої особи про невідповідність Договору наведеним нормативним актам є хибними та необґрунтованими, а також відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» на підставі пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації. Вказане твердження ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» обґрунтовано наступним. Щодо доводу Уповноваженої особи про те, що розмір франшизи зазначено у гривнях, а Типовий договір передбачає розмір франшизи у відсотках до страхової суми. По-перше, згідно ст. 10 Закону України «Про страхування» франшиза - частина збитків, що не відшкодовується страховиком згідно з договором страхування. Також, згідно ст. 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою цієї статті, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків. Тобто, відшкодування збитків на території України здійснюється у гривнях. Франшиза – є частиною збитків, і має гривневий еквівалент відсотку суми збитків. По-друге, згідно п. 2 Розпорядження № 1977 розмір франшизи встановлюється під час укладання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами і не може перевищувати 1 відсоток від страхової суми. Згідно ст. 9 Закону України «Про страхування» страхова сума - грошова сума, в межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний провести виплату при настанні страхового випадку. Тобто, розмір франшизи у відсотку розраховується від страхової суми, що визначається в гривнях. По-трете, згідно ст. 180 ГК України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. При цьому, згідно ч. 4 ст. 179 ГК України сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови. Тобто, відмовлення від змісту зміст господарського договору передбачає відмову від умови договору. В даному випадку умовою договору є франшиза, і сторони не відмовились від цієї умови. З наведеного слідує, що визначення франшизи в гривні, а не у відсотку, є конкретизацією розміру франшизи у національній валюті. Така конкретизація не є відступом від змісту типового договору, а є збереженням цієї умови за допомогою використання еквіваленту. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Щодо доводу Уповноваженої особи по те, що сторони за взаємною згодою змінили окремі умови, передбачені Договором, доповнили його іншими умовами, чим змінили зміст Типового договору. Розглянемо окремо кожну умову. Що стосується визначення «подія». Згідно ст. 8 ЗУ «Про страхування» страховий випадок - подія, передбачена договором страхування або законодавством, яка відбулася і з настанням якої виникає обов’язок страховика здійснити виплату страхової суми (страхового відшкодування) страхувальнику, застрахованій або іншій третій особі. Тобто, у вказаній статті Закону йдеться про узагальнене визначення події – обставини, яка притаманна для всіх галузей господарювання без конкретизації галузі економіки в якій вона відбувається, наприклад в галузі аудиту. Згідно ст. 43 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» суб’єкт аудиторської діяльності, який провадить обов’язковий аудит фінансової звітності, зобов’язаний мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами … . Тобто, у вказаній статті Закону йдеться про страхування діяльності у межах галузі аудиту. Згідно ст. 1 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», під аудиторською діяльністю розуміється «незалежна професійна діяльність аудиторів …». В п. 1 Розділу І Договору подія визначена як факт допущення Страхувальником помилки у процесі виконання своїх професійних обов’язків у рамках професійної діяльності. З наведеного слідує, що визначення терміну «подія», що наведена в п. 1 Розділу І Договору, є конкретизацією події не в загальному сенсі, притаманному для всіх галузей економіки, наприклад, під час укладання суб’єктом аудиторської діяльності договору оренди майна, а саме в сфері виконання ним професійної діяльності в галузі аудиту. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Стосовно звуження зобов’язання та відповідальності. Що стосується «дій або бездіяльності субпідрядників Страхувальника, стажерів та інших некваліфікованих осіб, які працюють у Страхувальника або довіреної особи, що не знаходиться зі Страхувальником у трудових відносинах». В п. 1 Розділу І Договору сторони визначили випадки, які не відносяться до професійної діяльності, а саме дій або бездіяльності субпідрядників Страхувальника, стажерів та інших некваліфікованих осіб, які працюють у Страхувальника або довіреної особи, що не знаходиться зі Страхувальником у трудових відносинах. Згідно п. 18-1 – ст. 1 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» професійні обов’язки - це обов’язки аудитора та/або суб’єкта аудиторської діяльності, визначені цим Законом, нормативно-правовими актами з питань аудиторської діяльності, прийнятими відповідно до цього Закону, та міжнародними стандартами аудиту. Згідно ст. 43 вказаного Закону суб’єкт аудиторської діяльності, який провадить обов’язковий аудит фінансової звітності, зобов’язаний мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами … . Згідно п. 3 ст. 1 вказаного Закону аудиторська діяльність - незалежна професійна діяльність аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, зареєстрованих у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, з надання аудиторських послуг. Тобто, у вказаних статтях Закону йдеться про страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності, а не страхування відповідальності третіх осіб, таких як субпідрядники аудиторської фірми, або осіб, які не здійснюють безпосередню аудиторську діяльність, такі як стажери (статус яких визначений затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2013 р. № 20 «Порядком укладення договору про стажування здобувачів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти у роботодавця), або такі як некваліфіковані особи (на відміну від аудиторів, які в силу ст. 19 мають професійну компетентність, яка підтверджена складанням кваліфікаційного іспиту). В пп. 9 ч. 3 ст. ІV Типового договору зазначено: «До страхових випадків не відносяться і страхове відшкодування не виплачується у разі, якщо збитки прямо або опосередковано спричинені навмисними діями (у тому числі умислом, злочинною самовпевненістю, злочинною недбаліс­тю) третьої особи. Субпідрядники та стажери є третіми особами. З наведеного слідує, що сторони не звузили зобов’язання та відповідальність, а конкретизували відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» коло професійних суб’єктів, цивільно-правова відповідальність яких є застрахованою, зокрема, задля нерозповсюдження дії договору на відповідальність осіб, на яку дія Розпорядження № 1977 не розповсюджується. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Що стосується «дій або бездіяльності Страхувальника, несумісних з його незалежним статусом, що порушують його об’єктивність, таких, як наявність зацікавленості Страхувальника». В п. 1 Розділу І Договору сторони визначили випадки, які не відносяться до професійної діяльності, а саме дій або бездіяльності Страхувальника, несумісних з його незалежним статусом, що порушують його об’єктивність, таких, як наявність зацікавленості Страхувальника В пп. 12 ч. 3 ст. ІV Типового договору зазначено: «До страхових випадків не відносяться і страхове відшкодування не виплачується у разі, якщо збитки прямо або опосередковано спричинені наданням Страхувальником послуг, яких він не мав права надавати відповідно до законодавства.» Згідно п. 3 ч. 4 ст. 10 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» забороняється надання аудиторських послуг, у разі якщо аудитор, суб’єкт аудиторської діяльності, його ключові партнери з аудиту, його власники (засновники, учасники), посадові особи та залучені до надання аудиторських послуг особи, включаючи працівників суб’єкта аудиторської діяльності та інших осіб, а також близькі родичі та члени сім’ї зазначених осіб перебували протягом періодів, зазначених у частині першій цієї статті, у трудових, договірних або інших відносинах з юридичною особою, якій надаються аудиторські послуги, що можуть призвести до конфлікту інтересів. Згідно ст. 1 вказаного Закону «конфлікт інтересів - суперечність між особистими майновими, немайновими інтересами аудитора (посадових осіб аудиторської фірми) та його (їх) професійними правами і обов’язками, наявність якої може вплинути на об’єктивність або неупередженість під час виконання ним (ними) своїх професійних обов’язків, а також на вчинення чи невчинення ним (ними) дій». Тобто, у вказаних статтях Закону йдеться про заборону надання професійних послуг за наявністю конфлікту інтересів, який впливає на об’єктивність або неупередженість. З наведеного слідує, що сторони не відступили від умови Типового договору, а конкретизували відповідно да вказаних статей Закону випадок, який за змістом Типового договору не є страховим, а саме випадок забороненого Законом надання аудиторських послуг за наявністю конфлікту інтересів, який впливає на об’єктивність або неупередженість аудиторської фірми. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Стосовно сукупності ознак, які вважаються Страховим випадком. В п. 1 Розділу ІV Договору сторони дійшли згоди, що заподіяння Страхувальником збитків третій особі вважається Страховим випадком за умови наявності в сукупності наступних ознак: 1) подія сталася внаслідок дії або бездіяльності Страхувальника протягом строку дії Договору; 2) вимоги третіх осіб були заявлені протягом строку дії Договору; 3) наявність вини Страхувальника у заподіянні Шкоди (збитків), внаслідок Події, що сталася. Факт вини має бути законно визнано судом чи самим Страхувальником після обов’язкового письмового погодження зі Страховиком; 4) шкоду (збитки) було заподіяно та Території дії Договору. Розглянемо кожну ознаку окремо. Що стосується ознаки «подія сталася внаслідок дії або бездіяльності Страхувальника протягом строку дії Договору»: Згідно ст. 43 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» відповідальність суб’єкта аудиторської діяльності перед замовником аудиторських послуг та третіми особами обмежується виключно реальними збитками, що виникли внаслідок неправомірної дії або бездіяльності суб’єкта аудиторської діяльності у разі надання послуг з обов’язкового аудиту або огляду фінансової звітності. Згідно п. 1 ст. 28 Закону України «Про страхування» дія договору страхування припиняється та втрачає чинність у разі закінчення строку дії. В ч. 1 ст. ІV Типового договору зазначено: «Страховим випадком є факт заподіяння збитків третій особі неправомірними діями або бездіяльністю Страхувальника, з його вини, внаслідок надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності, у тому числі підприємствам, що становлять суспільний інтерес.» В ч. 2. ст. VІ Типового договору зазначено: «Дія цього Договору припиняється за згодою Сторін, а також у разі закінчення строку його дії». Тобто, у вказаних статтях Законів та Типовому договорі страхування відповідальності здійснюється щодо дій або бездіяльності суб’єкта аудиторської діяльності, та страхування припиняється у разі закінчення строку дії Договору. З наведеного слідує, що сторони не відступили від змісту Типового договору, а конкретизували його відповідно до наведених статей Законів та Типового договору. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Що стосується ознаки «вимоги третіх осіб були заявлені протягом строку дії Договору». Як вже зазначалось вище, в силу п. 1 ст. 28 Закону України «Про страхування» та ч. 2. ст. VІ Типового договору, дія договору страхування припиняється та втрачає чинність у разі закінчення строку дії. Відповідно, саме в межах строку дії договору можуть бути заявлені вимоги третіх осіб. З наведеного слідує, що сторони не відступили від змісту Типового договору, а конкретизували його відповідно до наведеної статті Закону та умови Типового договору. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Що стосується ознаки «наявність вини Страхувальника у заподіянні Шкоди (збитків), внаслідок Події, що сталася. Факт вини має бути законно визнано судом чи самим Страхувальником після обов’язкового письмового погодження зі Страховиком». В ч. 2 ст. ІV Типового договору зазначено: «Наявність вини Страхувальника у заподіянні збитків третій особі підтверджується рішенням суду, що набрало законної сили, чи визнається Страхувальником за письмовою згодою Страховика». З наведеного слідує, що сторони не відступили від змісту Типового договору, так як змісти умов Договору та Типового договору є аналогічними. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Що стосується ознаки «шкоду (збитки) було заподіяно та Території дії Договору». В ч. 2 ст. V Типового договору зазначено: «Територія дії цього Договору - територія України». З наведеного слідує, що сторони не відступили від змісту Типового договору, так як змісти умов Договору та Типового договору є аналогічними. Отже, довід Уповноваженої особи АРМА є спростованим. Що стосується «Крім того, Додатковий Договір № 1 визначає ще низку положень, які доповнюють Договір та містить норми, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов'язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, не передбачені Типовим договором». Уповноважена особа не вказала такі положення Договору, тобто її довід є необґрунтованим. Узагальнюючи викладене, можна стверджувати, що всі доводи Уповноваженої особи, викладені у Протоколі, є не обґрунтованими та спростованими, а зроблені сторонами Договору заходи конкретизації умов Типового договору відповідають приписам ст. 179 ГК України. Таке твердження узгоджується із правовими позиціями Верховного Суду. Зокрема, у постанові від 28.07.2021 у справі N 927/1041/19 Верховний Суд зауважив, що типовий договір у розумінні статей 179, 184 Господарського кодексу України не є ні нормативним актом, ні самостійним укладеним договором. Натомість він становить собою сукупність істотних умов, які уповноважений орган визначає як такі, що є обов'язковими при укладенні сторонами договору відповідного типу, однак такі умови можуть бути конкретизовані, що є невід'ємним правом сторін при встановленні, зміні або припиненні їх взаємних прав та обов'язків. У Постанові від 20.07.2022 у справі № 620/3299/19 Верховний Суд зауважив, що конкретизація умов публічного договору не свідчить автоматично про невідповідність його типовому договору. З наведеного слідує, що немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» на підставі пункту 44 «Особливостей. Наприкінці ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» звертає увагу на наступні доводи, що заслуговують на увагу. По-перше, слід відмітити, що в силу ст. 204 ЦК України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Договір, який Уповноважена особа вважає таким, що не відповідає вимогам ч. 2 ст. 179 ГК України, судом недійсним не визнано. Тобто, навіть якщо припустити, що якась з його частин не буде відповідати Типовому договору, то в силу ст. 217 ЦК України недійсність окремої частини правочину не матиме наслідком недійсності інших його частин і правочину в цілому, тобто Договір буде вважатися дійсним, а отже в цілому відповідати Типовому договору, що виключає застосування п. 44 Особливостей. По-друге, Типовий договір відповідно до Розпорядження № 1977 був затверджений відповідно до ч. 2 ст. 43 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі за текстом – Закон про аудит). У вказаний нормі Закону зазначено, що суб’єкт аудиторської діяльності, який провадить обов’язковий аудит фінансової звітності, зобов’язаний мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Згідно п.3 ст. 43 Закону про аудит суб’єкту аудиторської діяльності забороняється надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності без чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами. Згідно п.4 ст. 43 Закону про аудит контроль за дотриманням суб’єктами аудиторської діяльності, які проводять обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, вимоги щодо наявності чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами покладається на Інспекцію із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі за тексом ОСНАД). Відповідно до ст. 40 Закону про аудит та відповідно до Наказу ОСНАД №15-кя від 09.05.2022 року, за результатами перевірки з контролю якості аудиторських послуг ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «КРОУ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 33833362, номер реєстрації у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності 3681) було визнано суб’єктом аудиторської діяльності, який пройшов перевірку з контролю якості аудиторських послуг з обов’язковими до виконання рекомендаціями. Наказом від 11 квітня 2023 року за № 8-кя «Про результати відстеження виконання обов’язкових до виконання рекомендацій» ОСНАД також визнало суб’єкта аудиторської діяльності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «КРОУ УКРАЇНА» таким, що виконав обов’язкові до виконання рекомендації, надані за результатами проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг, відповідно до наказу Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю від 09 травня 2022 року № 15-кя «Про проходження перевірки з контролю якості». Під час проведення перевірки серед основних завданням перевірки з контролю якості аудиторських послуг є перевірка дотримання вимог Закону про аудит. Виходячи з вищенаведеного, ОСНАД перевірено дотримання вимогу Закону про аудит ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «КРОУ УКРАЇНА», в тому числі і чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами. Тобто, Уповноважена особа у Протоколі посилається на невідповідність Договору Типовому договору, чинність якого підтверджено Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Відповідно до ч. статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:  закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням;  замовники, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Прийняття Уповноваженою особою Протоколу порушує право ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» на неупереджене визначення Товариства переможцем процедури закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження: 1. Встановити порушення з боку Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під час проведення процедури закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА)», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2023-08-14-012746-a. 2. Зобов’язати Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, як замовника, повністю скасувати Протокол від 30.08.2023 р. № 30/33 Уповноваженої особи АРМА, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Грибаня Сергія. 3. Керуючись ч. 15 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» бажає бути присутнім на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень тощо. Додатки: 1) Протокол № 30/33 від 30.08.2023 р. Уповноваженої особи Замовника; 2) Тендерна пропозиція ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА»; 3) Наказ ОСНАД про проходження перевірки з контролю якості № 15-кя від 09.05.2022 р.; 4) Наказ ОСНАД про результати відстеження виконання обов’язкових до виконання рекомендацій № 8-кя від 11.04.2023 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 вересня 2023 18:46
Рішення від 06.09.2023 №14175.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2023 18:46
Рішення від 15.09.2023 №14765.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2023 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2023 № 14765-р/пк-пз виконано. Рішення уповноваженої особи АРМА, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (протокол від 30.08.2023 № 30/33) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» за процедурою закупівлі бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА) скасовано, (протокол від 28.09.2023 № 34/33 додається).
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2023 17:48

Документи подані скаржником

04 вересня 2023 14:51
Скарга.pdf.p7s
13 вересня 2023 15:28
КРОУ-заперечення-АРМА.pdf.p7s

Документи подані замовником

08 вересня 2023 18:47
getDocument.pdf
08 вересня 2023 18:47
ba1efc57-f9f2-4e88-9e64-e99b959b9bc0.pdf
28 вересня 2023 17:48
ПРОТОКОЛ 34-33.docx

Документи Органу Оскарження

06 вересня 2023 18:46
Рішення від 06.09.2023 №14175.pdf
20 вересня 2023 11:53
Рішення від 15.09.2023 №14765.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 870 000,00
UAH з ПДВ
870 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" 967 680,00
UAH з ПДВ
967 680,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 жовтня 2023 11:04
Електронний підпис
29 вересня 2023 17:06
Електронний підпис
29 вересня 2023 17:06
Страховий договір.pdf.p7s
29 вересня 2023 17:06
Страховий договір.pdf
22 серпня 2023 13:34
Електронний підпис
22 серпня 2023 13:34
Електронний підпис
22 серпня 2023 13:34
10. ISO.pdf
22 серпня 2023 13:34
1. Пропозиція.pdf
22 серпня 2023 13:34
19. Акти.pdf
22 серпня 2023 13:34
4. Страховий договір.pdf
22 серпня 2023 13:34
20. Додаток 3.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
21. Додаток 4.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
4. Страховий договір.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
10. ISO.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
18. Договори.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
18. Договори.pdf
22 серпня 2023 13:34
8. Лист Case Ware.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
26. Договір.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
21. Додаток 4.pdf
22 серпня 2023 13:34
27. Лист-згода.pdf
22 серпня 2023 13:34
12. Накази.pdf
22 серпня 2023 13:34
8. Лист Case Ware.pdf
22 серпня 2023 13:34
27. Лист-згода.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
19. Акти.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
20. Додаток 3.pdf
22 серпня 2023 13:34
29. Статут.pdf
22 серпня 2023 13:34
12. Накази.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
6. Довідка ОСНАД.pdf
22 серпня 2023 13:34
1. Пропозиція.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
29. Статут.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
6. Довідка ОСНАД.pdf.p7s
22 серпня 2023 13:34
26. Договір.pdf

Публічні документи

22 серпня 2023 17:21
Електронний підпис
22 серпня 2023 17:21
Електронний підпис
22 серпня 2023 17:19
Аналогічний досвід.7z

Конфіденційні документи

22 серпня 2023 17:19
Трудові книжки та трудові договори 1.7z

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційно згідно закону про захист персональних даних

22 серпня 2023 17:19
Трудові книжки та трудові договори 3.7z

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційно згідно закону про захист персональних даних

22 серпня 2023 17:19
Трудові книжки та трудові договори 2.7z

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційно згідно закону про захист персональних даних

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
#33833362
Рішення скасоване 870 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2023 17:36
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
#36694398
Рішення скасоване 967 680,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2023 17:36
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
#33833362
Переможець 870 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2023 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2023 08:41

Документи

30 серпня 2023 17:30
Електронний підпис
23 серпня 2023 12:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

30 серпня 2023 17:36
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

відповідно до рішення Уповноваженої особи АРМА, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (протокол від 29.09.2023 № 35/33) ВИРІШЕНО: надати ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» 24 години на виправлення невідповідностей у договорі добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами від 15.09.2022 № 203508235.22, додаткового Договору від 15.09.2022 № 1 до Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами від 15.09.2022 № 203508235.22, Додаткової угоди від 15.11.2022 № 1 шляхом приведення їх до форми Типового договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами затвердженого розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, від 13.11.2019 № 1977 «Про затвердження Типового договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.11.2018 за № 1348/32800, оскільки наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.

Документи

02 жовтня 2023 15:43
Довідка НАЗК
02 жовтня 2023 15:43
Електронний підпис
02 жовтня 2023 15:20
ПРОТОКОЛ 38-33 акцепт.docx
28 вересня 2023 17:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 вересня 2023 17:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2023 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
#33833362
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2023 15:43
Довідка НАЗК
02 жовтня 2023 15:43
Електронний підпис
02 жовтня 2023 15:20
ПРОТОКОЛ 38-33 акцепт.docx
28 вересня 2023 17:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 вересня 2023 17:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 13:22
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 17:15
Додатковаугода 1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 17:14
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2023 16:55
Договір.pdf укладений
18 жовтня 2023 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк надання Послуг: з дати укладення Договору до 20.12.2023
Номер договору про закупівлю: 23/1714-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 870 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 145 000,00 UAH)