Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Назарівська, 3 |
Контактна особа: |
Захарченко Андрій Вікторович +380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2023 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 661 339,41 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення, грн.: 100 000,00 Строк дії забезпечення: 180 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Види забезпечення: Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. страхова гарантія, видана страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» Банківська гарантія надається в гривнях. Забезпечення повинно бути підписано електронним цифровим підписом банку або страхової компанії. Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» - ПрАТ "СК "КРОНА", ПрАТ "СК "БРОКБІЗНЕС", ПрАТ "СК "Вусо", ПрАТ "Європейський страховий альянс", ПрАТ "Страхова Група "ТАС". Забезпечення повинно бути підписано електронним підписом відповідальної особи банку або страхової компанії, з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України): Одержувач: Філія-Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв UA413264610000026001301080273 у філії Миколаївського облуправління АТ «Ощадбанк» ЄДРПОУ 20915546 Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: протягом 180 календарних днів після повного постачання ТМЦ. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 4 до ТД АНКЕТА (для резидентів).docx | |
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 4 до ТД АНКЕТА (для нерезидентів).docx | |
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 3 - Проект договору Резидент .docx | |
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 3 - Проект договору Нерезидент .docx | |
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 2 до ТД Опис та приклади формальних помилок.docx | |
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 1 - Спрощена технічна специфікація.xls | |
14 серпня 2023 11:11 |
18140000-2 Тендерна документація .doc |
14 серпня 2023 11:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 4 до ТД АНКЕТА (для резидентів).docx
|
|||
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 4 до ТД АНКЕТА (для нерезидентів).docx
|
|||
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 3 - Проект договору Резидент .docx
|
|||
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 3 - Проект договору Нерезидент .docx
|
|||
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 2 до ТД Опис та приклади формальних помилок.docx
|
|||
14 серпня 2023 11:11 |
Додаток 1 - Спрощена технічна специфікація.xls
|
|||
14 серпня 2023 11:11 |
18140000-2 Тендерна документація .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000025 ● 33b4f298523843318661da1643adf2e9
- Статус: завершено ● Дата: 16 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
8 UA-2023-08-14-003093-a 14.08.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 09:58:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Товар - код CPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу). РПЗ: 9.315» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-003093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-02 10:33:33
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС»
(ВП ЮУАЕС) перейменовано на ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до спрощеної технічної специфікації на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-14-003093-a (файл «Додаток 1 - Спрощена технічна специфікація.xls»).
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 17.07.2023. Товар - код СPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу).
РПЗ - 9.315», яка розроблена на підставі діючих нормативних документів
ДП «НАЕК «Енергоатом».
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266)):
https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023paes.html
Додатки:
1. Копія Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 17.07.2023. Товар - код СPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу). РПЗ - 9.315 на 9 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОТЕКС" |
3 596 328,65
UAH
|
3 596 328,65
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОТЕКС" #44075845 |
Переможець |
3 596 328,65
UAH
|
12 вересня 2023 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 14:30
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 14:08
|
Договір.pdf | укладений |
25 вересня 2023 14:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів |
Номер договору про закупівлю: | 53-123-01-23-08549 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |