Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович 380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2023 06:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 595 692 028,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 956 920,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пунктів 2 та 3 розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2978000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 17:41 |
ТД_15082023.docx | |
15 серпня 2023 17:41 |
Змини_15082023.doc | |
15 серпня 2023 17:41 |
Додаток № 2 15082023.docx | |
14 серпня 2023 06:27 |
Додаток № 3.docx | |
14 серпня 2023 06:27 |
Додаток № 2.docx | |
14 серпня 2023 06:27 |
Додаток № 4.docx | |
14 серпня 2023 06:27 |
ТД.docx |
15 серпня 2023 17:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2023 17:41 |
ТД_15082023.docx
|
|||
15 серпня 2023 17:41 |
Змини_15082023.doc
|
|||
15 серпня 2023 17:41 |
Додаток № 2 15082023.docx
|
|||
14 серпня 2023 06:27 |
Додаток № 3.docx
|
|||
14 серпня 2023 06:27 |
Додаток № 2.docx
|
|||
14 серпня 2023 06:27 |
Додаток № 4.docx
|
|||
14 серпня 2023 06:27 |
ТД.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-01-000018 ● 2b3ee692d1714242aaa4748bbf0855f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 12:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.09.2023 № 28-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 01.09.2023 № 28-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-14-000047-a 14.08.2023 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-01 14:25:10
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070903 Ясиня-Чорна Тиса км 0+000 - 7+600»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-14-000047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до інформації зазначеної в річному плані закупівель на 2023 рік (UA-P-2023-08-14-000021-a) джерелом фінансування робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070903 Ясиня-Чорна Тиса км 0+000 - 7+600» є кошти місцевого бюджету в розмірі 595 692 028,00 гривень. Водночас, згідно з інформацією, зазначеною в оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерній документації - виконання таких робіт передбачено завершити до 31.12.2023 року. Враховуючи описане просимо надати інформацію та документи, які підтверджують виділення бюджетних асигнувань, зазначених в річному плані по КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) у розмірі 595 692 028,00 гривень.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-04 12:09:38
Відповідь на запит
1. Обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, затвердженої розпорядженням голови Закарпатської обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 18.05.2023 № 480 (додається), позитивного експертного звіту ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» № 02087-23 від 12 квітня 2023 (додається) та відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753.
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» не має власного веб-сайту, у зв’язку з чим, відповідна інформація розміщується на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тобто на сайті Закарпатської ОДА (https://carpathia.gov.ua/) в розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (https://carpathia.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі знаходиться за посиланням: https://carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/SPODA/dinfra/UA-2023-08-14-000047-a.pdf
3. Розпорядження Закарпатської обласної державної адміністрації – Закарпатської обласної військової адміністрації від 11.04.2023 № 355 (із змінами, внесеними розпорядженням від 28.07.2023 № 682), (додається), затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, що фінансуватимуться у 2023 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах. Згідно цього переліку, на фінансування робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070903 Ясиня – Чорна Тиса км 0+000 – 7+600 виділено коштів у сумі 5000,000 тис. грн.. В той же час, пунктом 3.5 Додатку №4 до Тендерної документації передбачено, що строки виконання робіт можуть бути змінені у разі відсутності фінансування, затримки у платежах. Крім того, пунктами 2.2.3 та 17.4 Додатку №4 також передбачено зміни терміну дії договору по закупівлі у разі затримки фінансування. Ці умови тендерної документації відповідають пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, строки виконання робіт можуть відрізнятися від того, що зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, що передбачено відповідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 16:47:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070903 Ясиня-Чорна Тиса км 0+000 - 7+600» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-14-000047-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснень щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ПБС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією в протокольному рішенні про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» від 31.08.2023 №175, а не у відповідному електронному полі, реалізованому адміністратором електронної системи закупівель.
Так, в системі Prozorro реалізована можливість для учасника закупівлі протягом 24 годин виправити свої помилки, а у замовника, окрім звичних кнопок “Підтвердити” та “Відхилити” наявний функціонал “Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
При цьому, розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в протоколі від 31.08.2023 №175 унеможливило отримання учасником сповіщення про надання Замовником йому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та застосування механізму 24 години з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 15:06:39
Відповідь на запит
На ваш запит повідомляємо, що нами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностовіей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ПБС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
При завантаженні в електронну систему закупівель протоколу уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» від 31.08.2023 №175 сталося технічна помилка, і разом із протоколом в електронну систему було завантажено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією по іншій закупівлі, а саме: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-03-007344-a.
На сторінці 4 документа Протокол_175.pdf чітко вказано , що повідомлення стосується закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-03-007344-a.
В цьому теж можна переконатись, якщо в електронній системі закупівель переглянути закупівлю Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-03-007344-a, де видно, що це повідомлення було надіслано учаснику ТОВ «ПБС» саме по цій закупівлі..
Крім того, в тексті протоколу від 31.08.2023 №175 також ніде не вказано, що до протоколу долучаються додатки і зі змісту протоколу теж зрозуміло, що він не стосується питання надіслання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про усунення порушент додається
2023-09-18 14:03:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2023-09-19 08:50:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
569 000 059,84
UAH з ПДВ
|
569 000 059,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Очікує рішення |
569 000 059,84
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2023 10:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 16:34 |
Кінець періоду оскарження: | 24 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 24 вересня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 01.09.2023 №28-з було розпочато процес моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070903 Ясиня-Чорна Тиса км 0+000 - 7+600» (номер у електронній системі закупівель - UA-2023-08-14-000047-a), що оголошена ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» 14.08.2023, за результатами якого Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 12.09.2023 було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до зазначеного висновку констатовано наступні порушення законодавства з боку ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області»: «Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. У відповідності до пункту 28 Особливостей - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, пунктом 47 Особливостей визначено наступне: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Проте, всупереч умов пункту 47 Особливостей, Замовником в додатку 7 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей» до тендерної документації встановлено вимогу для подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в підпунктах 2 та 8 пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. Також, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником у Додатку 4 до тендерної документації визначено наступне: «Зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору». Однак, за нормою пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Разом з цим, пунктом 18 Особливостей імперативно установлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Отже, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів може призвести до недотримання вимог пунктів 18 та 49 Особливостей та є порушенням вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. Таким чином, за результатами аналізу положень тендерної документації встановлено, що Замовник розробив та затвердив тендерну документацію з недотриманням чинних норм Особливостей, чим порушив вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» встановлено наступне. За нормами пункту 36 Особливостей - якщо була подана одна тендерна пропозиція Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Так, згідно з частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час моніторингу встановлено, що 22.08.2023 електронною системою найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію ТОВ «ПБС», про що свідчить протокол розкриття тендерних пропозицій, оприлюднений 22.08.2023. Згідно інформації, наявної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Уповноваженою особою 31.08.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій №175 від 31.08.2023, проте дане рішення прийнято і оприлюднене на восьмий робочий день, чим порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII. Слід зазначити, що у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень» На підставі вищевказаного висновку та керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених під час проведення процедури закупівлі, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Виходячи з вищенаведеного, вирішено, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), відмінити відкриті торги «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070903 Ясиня-Чорна Тиса км 0+000 - 7+600» (номер у електронній системі закупівель - UA-2023-08-14-000047-a) у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |
13 вересня 2023 16:34
|
Електронний підпис |
13 вересня 2023 16:32
|
Протокол 185.PDF |