Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція. Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці
Очікувана вартість
3 474 130,45 UAH
UA-2023-08-11-011712-a ● 157903300d214130af163542eaa557a9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012898 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Січових Стрільців, 45 |
Контактна особа: |
Владимиренко Надія Анатоліївна +380444841569 oskolskiy.koda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 22:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 22:40 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 13:58 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 13:58 |
Очікувана вартість: | 3 474 130,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 371,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Згідно річного плану закупівель на 2023 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 штуки
Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Населені пункти Київської області, Заклади охорони здоров'я Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lanreotide
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата «Замовником» здійснюється згідно з накладної за фактично поставлений товар «Учасником» протягом 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відтермінування платежу до 31 грудня 2023 року. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 22:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 22:03 |
ДОДАТОК 4 Форма пропозиції.docx | |
11 серпня 2023 22:03 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx | |
11 серпня 2023 22:03 |
ДОДАТОК 2 Медико-технічні вимоги _ копія.docx | |
11 серпня 2023 22:03 |
ДОДАТОК 1 Відповідність ст.16.docx | |
11 серпня 2023 22:03 |
ТД Фарм.продукція (Ланреотид).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-11-011712-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 25 серпня 2023 15:28
не виконання вимог тендерної документації, додаток № 2 пункт 5,6
Шановний Замовнику, вами було порушено вимоги, установлені ЗУ «Про Публічні Закупівлі» та нормативно-правовими актами, так як пропозиція ТОВ "СТМ-Фарм" була прийнята неправомірно.
Відповідно до п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації наявна вимога, що «Лікарський засіб повинен бути внесеним до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби або до реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, в рамках виконання постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та постанови КМУ від 03.04.2019 № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти». Для підтвердження УЧАСНИК НАДАЄ КОПІЮ ВИТЯГУ З ВІДПОВІДНОГО НАКАЗУ МОЗ УКРАЇНИ».
Однак в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "СТМ-Фарм" НЕ НАДАЛО копію витягу з відповідного наказу МОЗ України, чим порушило вимогу тендерної документації, тож тендерна пропозиція ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимога замовника.
Відповідно до п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Лікарський засіб повинен бути внесеним до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Для підтвердження учасник надає копію витягу з Національного переліку основних лікарських засобів. У разі відсутності лікарського засобу в Національному переліку основних лікарських засобів учасник надає копію висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 № 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій».
Хочемо зазначити, що лікарський засіб Ланреотид (Lanreotide) не внесено до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», дану інформацію можна перевірити на офіційному сайті Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/333-2009-%D0%BF#Text) , тож учасники МАЛИ НАДАТИ КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 № 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій». Проте ТОВ "СТМ-Фарм" у складі своєї пропозиції надали недостовірну інформацію, так як в Довідці № "230/23/0311/232-Вих-Р" від 18.08.2023 ТОВ "СТМ-Фарм" зазначено, що «міжнародна непатентована або загальноприйнята назва діючої речовини (речовин) товару, що запропоновано учасником, входить до Національного переліку основних лікарських засобів, які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров‘я, що повністю або частково фінансуються з державного або місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081)», а також НЕ НАДАНО КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Виходячи з вищезазначеної інформації ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимогам тендерної документації дод. № 2 пункт 5, 6. Вимагаємо скасувати рішення про визнання компанії ТОВ "СТМ-Фарм" переможцем даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації наявна вимога, що «Лікарський засіб повинен бути внесеним до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби або до реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, в рамках виконання постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та постанови КМУ від 03.04.2019 № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти». Для підтвердження УЧАСНИК НАДАЄ КОПІЮ ВИТЯГУ З ВІДПОВІДНОГО НАКАЗУ МОЗ УКРАЇНИ».
Однак в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "СТМ-Фарм" НЕ НАДАЛО копію витягу з відповідного наказу МОЗ України, чим порушило вимогу тендерної документації, тож тендерна пропозиція ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимога замовника.
Відповідно до п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Лікарський засіб повинен бути внесеним до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Для підтвердження учасник надає копію витягу з Національного переліку основних лікарських засобів. У разі відсутності лікарського засобу в Національному переліку основних лікарських засобів учасник надає копію висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 № 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій».
Хочемо зазначити, що лікарський засіб Ланреотид (Lanreotide) не внесено до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», дану інформацію можна перевірити на офіційному сайті Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/333-2009-%D0%BF#Text) , тож учасники МАЛИ НАДАТИ КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 № 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій». Проте ТОВ "СТМ-Фарм" у складі своєї пропозиції надали недостовірну інформацію, так як в Довідці № "230/23/0311/232-Вих-Р" від 18.08.2023 ТОВ "СТМ-Фарм" зазначено, що «міжнародна непатентована або загальноприйнята назва діючої речовини (речовин) товару, що запропоновано учасником, входить до Національного переліку основних лікарських засобів, які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров‘я, що повністю або частково фінансуються з державного або місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081)», а також НЕ НАДАНО КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Виходячи з вищезазначеної інформації ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимогам тендерної документації дод. № 2 пункт 5, 6. Вимагаємо скасувати рішення про визнання компанії ТОВ "СТМ-Фарм" переможцем даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2023 13:44
Шановний «Учаснику» СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
На Ваше звернення надаємо відповідь про те, що буде скасовано рішення про визнання компанії ТОВ "СТМ -ФАРМ" переможцем закупівлі - Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці за ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція, за ідентифікатором № UA-2023-08-11-011712-a.
На Ваше звернення надаємо відповідь про те, що буде скасовано рішення про визнання компанії ТОВ "СТМ -ФАРМ" переможцем закупівлі - Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці за ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція, за ідентифікатором № UA-2023-08-11-011712-a.
Номер вимоги: UA-2023-08-11-011712-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 01 вересня 2023 16:51
скасування рішення визнання переможця
Шановний Замовнику, розглянувши рішення щодо визнання переможцем ТОВ "СТМ-Фарм" - Вами було грубо порушено процедуру закупівлі установлені ЗУ «Про Публічні Закупівлі» надалі «Закон» № 922 від 25 грудня 2015 року (зі змінами), та Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 надалі «Постанова»
З дати, коли замовник оприлюднює рішення про визначення переможця процедури закупівлі, розпочинаються два етапи закупівлі: укладення договору про закупівлю з учасником, якого замовник визнав переможцем процедури закупівлі та оскарження учасником рішення замовника.
Ані Постанова , ні Закон не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок.
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону та п 41 Постанови ,зазначена інформація щодо невідповідності тендерної документації, а саме: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
25.08.2023 року компанією СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» (код ЄДРПОУ 21642228) була подана вимога про невідповідність тендерної пропозиції компанії ТОВ "СТМ-Фарм" пункт 5, 6 дод. № 2 Тендерної Документації.
Розглянувши вимогу Ви прийняли рішення , що компанія ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимогам пунктів 5, 6 дод. № 2 ТД. Відповідно до листа від 28.08.2023 року - повідомили про скасування рішення, щодо визнання компанії переможцем даної закупівлі.
В супереч Законодавству та Постанові, Ви - 28.08.2023 року надаєте компанії ТОВ "СТМ-Фарм" право на виправлення порушень протягом 24 години та вимагаєте додати наступні документи:
1. Копію Витягу Наказу МОЗ України відповідно до предмету закупівлі.
2. Надати копію висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 № 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій».
Виходячи з наступного Ви НЕ МАЛИ права скасовувати рішення про визнання переможця та повертати на етап кваліфікації пропозицію компанії ТОВ "СТМ-Фарм" та НЕ МАЛИ права надавати 24 години на виправлення порушень які відносяться до технічних умов.
Вимагаємо переглянути правомірність визнання повторно компанію ТОВ "СТМ-Фарм" - переможцем та дискваліфікувати даного учасника у зв’язку з невідповідністю технічним умовам, а саме: п.5,6 дод. № 2 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
З дати, коли замовник оприлюднює рішення про визначення переможця процедури закупівлі, розпочинаються два етапи закупівлі: укладення договору про закупівлю з учасником, якого замовник визнав переможцем процедури закупівлі та оскарження учасником рішення замовника.
Ані Постанова , ні Закон не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок.
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону та п 41 Постанови ,зазначена інформація щодо невідповідності тендерної документації, а саме: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
25.08.2023 року компанією СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» (код ЄДРПОУ 21642228) була подана вимога про невідповідність тендерної пропозиції компанії ТОВ "СТМ-Фарм" пункт 5, 6 дод. № 2 Тендерної Документації.
Розглянувши вимогу Ви прийняли рішення , що компанія ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимогам пунктів 5, 6 дод. № 2 ТД. Відповідно до листа від 28.08.2023 року - повідомили про скасування рішення, щодо визнання компанії переможцем даної закупівлі.
В супереч Законодавству та Постанові, Ви - 28.08.2023 року надаєте компанії ТОВ "СТМ-Фарм" право на виправлення порушень протягом 24 години та вимагаєте додати наступні документи:
1. Копію Витягу Наказу МОЗ України відповідно до предмету закупівлі.
2. Надати копію висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 № 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій».
Виходячи з наступного Ви НЕ МАЛИ права скасовувати рішення про визнання переможця та повертати на етап кваліфікації пропозицію компанії ТОВ "СТМ-Фарм" та НЕ МАЛИ права надавати 24 години на виправлення порушень які відносяться до технічних умов.
Вимагаємо переглянути правомірність визнання повторно компанію ТОВ "СТМ-Фарм" - переможцем та дискваліфікувати даного учасника у зв’язку з невідповідністю технічним умовам, а саме: п.5,6 дод. № 2 тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2023 23:49
Шановний учаснику!
Департамент охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації вдячний Вам за пильність та дбайливе відношення у питаннях дотримання законодавчих норм у сфері публічних закупівель і, в свою чергу, інформує, що Замовником Департамент охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації в оголошені відкриті торги з особливостями UA-2023-08-11-011712-a на закупівлю Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція. Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці. Уважно вивчивши вимогу повідомляємо наступне: У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У відповідності до ст. 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно- правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ до всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням п. 37 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТМ-Фарм» на 3 434 294,45 грн з ПДВ. Згідно п. 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТМ-ФАРМ» відповідає вимогам тендерної документації процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція. Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці, (UA-2023-08-11-011712-a).
25.08.2023 СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" було подано вимогу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з вимогою зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «СТМ-Фарм» з наступних підстав:
В складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "СТМ-Фарм" НЕ НАДАЛО копію витягу з відповідного наказу МОЗ України, чим порушило вимогу тендерної документації, тож тендерна пропозиція ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимога замовника. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Лікарський засіб повинен бути внесеним до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 No 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Для підтвердження учасник надає копію витягу з Національного переліку основних лікарських засобів. У разі відсутності лікарського засобу в Національному переліку основних лікарських засобів учасник надає копію висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимоі проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 No 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій». Хочемо зазначити, що лікарський засіб Ланреотид (Lanreotide) не внесено до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 No 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», дану інформацію можна перевірити на офіційному сайті Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/333-2009-%D0%BF#Text) , тож учасники МАЛИ НАДАТИ КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 No 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій». Проте ТОВ "СТМ-Фарм" у складі своєї пропозиції надали недостовірну інформацію, так як в Довідці No "230/23/0311/232-Вих-Р" від 18.08.2023 ТОВ "СТМ-Фарм" зазначено, що «міжнародна непатентована або загальноприйнята назва діючої речовини (речовин) товару, що запропоновано учасником, входить до Національного переліку основних лікарських засобів, які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров‘я, що повністю або частково фінансуються з державного або місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. No 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. No 1081)», а також НЕ НАДАНО КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Виходячи з вищезазначеної інформації ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимогам тендерної документації дод. No 2 пункт 5, 6. Вимагаємо скасувати рішення про визнання компанії ТОВ "СТМ-Фарм" переможцем даної закупівлі.
Відповідно до вимоги учасника СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНО.2Ю ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" було надано відповідь замовником від 28.08.2023 про скасування рішення визначення переможцем ТОВ «СТМ-Фарм» та повернуто на розгляд та повторний аналіз і оцінку тендерних пропозицій, що здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Під час перевірки поданої інформації учасником ТОВ»СТМ -Фарм» своєї пропозиції було виявлено невідповідності на які вказав інший учасник даної закупівлі, а саме СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНО.2Ю ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД". Замовником було відкрито кваліфікацію після скасування рішення визнання переможцем, що дозволило надати учаснику ТОВ «СТМ -Фарм» документи, яких не вистачало у пропозиції та які за рішенням замовника згідно п.43 Особливостей можна включити до своєї пропозиції не змінюючи предмет закупівлі та технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме: :
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо, що відсутність вказаної інформації жодним чином не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Замовник відносить це до формальної (несуттєвої) помилки, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника закупівлі та не призводить до її спотворення та не впливає на технічні,якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі..
Таким чином, Замовник не вбачає наявні обґрунтовані підстави для задоволення Вашої вимоги та, в свою чергу, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТМ - ФАРМ" на закупівлю фармацевтичної продукції, згідно Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція. Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці, (UA-2023-08-11-011712-a).
Департамент охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації вдячний Вам за пильність та дбайливе відношення у питаннях дотримання законодавчих норм у сфері публічних закупівель і, в свою чергу, інформує, що Замовником Департамент охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації в оголошені відкриті торги з особливостями UA-2023-08-11-011712-a на закупівлю Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція. Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці. Уважно вивчивши вимогу повідомляємо наступне: У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У відповідності до ст. 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно- правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ до всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням п. 37 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТМ-Фарм» на 3 434 294,45 грн з ПДВ. Згідно п. 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТМ-ФАРМ» відповідає вимогам тендерної документації процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція. Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці, (UA-2023-08-11-011712-a).
25.08.2023 СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" було подано вимогу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з вимогою зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «СТМ-Фарм» з наступних підстав:
В складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "СТМ-Фарм" НЕ НАДАЛО копію витягу з відповідного наказу МОЗ України, чим порушило вимогу тендерної документації, тож тендерна пропозиція ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимога замовника. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Лікарський засіб повинен бути внесеним до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 No 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Для підтвердження учасник надає копію витягу з Національного переліку основних лікарських засобів. У разі відсутності лікарського засобу в Національному переліку основних лікарських засобів учасник надає копію висновку уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимоі проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 No 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій». Хочемо зазначити, що лікарський засіб Ланреотид (Lanreotide) не внесено до Національного переліку основних лікарських засобів, в рамках виконання постанови КМУ від 25 березня 2009 No 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», дану інформацію можна перевірити на офіційному сайті Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/333-2009-%D0%BF#Text) , тож учасники МАЛИ НАДАТИ КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, проведеного відповідно до вимог Порядку проведення державної оцінки медичних технологій, затвердженого постановою КМУ від 23 грудня 2020 No 1300 «Про затвердження Порядку проведення державної оцінки медичних технологій». Проте ТОВ "СТМ-Фарм" у складі своєї пропозиції надали недостовірну інформацію, так як в Довідці No "230/23/0311/232-Вих-Р" від 18.08.2023 ТОВ "СТМ-Фарм" зазначено, що «міжнародна непатентована або загальноприйнята назва діючої речовини (речовин) товару, що запропоновано учасником, входить до Національного переліку основних лікарських засобів, які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров‘я, що повністю або частково фінансуються з державного або місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. No 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. No 1081)», а також НЕ НАДАНО КОПІЮ ВИСНОВКУ уповноваженого органу з державної оцінки медичних технологій на запропонований лікарський засіб, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Виходячи з вищезазначеної інформації ТОВ "СТМ-Фарм" не відповідає вимогам тендерної документації дод. No 2 пункт 5, 6. Вимагаємо скасувати рішення про визнання компанії ТОВ "СТМ-Фарм" переможцем даної закупівлі.
Відповідно до вимоги учасника СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНО.2Ю ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" було надано відповідь замовником від 28.08.2023 про скасування рішення визначення переможцем ТОВ «СТМ-Фарм» та повернуто на розгляд та повторний аналіз і оцінку тендерних пропозицій, що здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Під час перевірки поданої інформації учасником ТОВ»СТМ -Фарм» своєї пропозиції було виявлено невідповідності на які вказав інший учасник даної закупівлі, а саме СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНО.2Ю ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД". Замовником було відкрито кваліфікацію після скасування рішення визнання переможцем, що дозволило надати учаснику ТОВ «СТМ -Фарм» документи, яких не вистачало у пропозиції та які за рішенням замовника згідно п.43 Особливостей можна включити до своєї пропозиції не змінюючи предмет закупівлі та технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме: :
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо, що відсутність вказаної інформації жодним чином не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Замовник відносить це до формальної (несуттєвої) помилки, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника закупівлі та не призводить до її спотворення та не впливає на технічні,якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі..
Таким чином, Замовник не вбачає наявні обґрунтовані підстави для задоволення Вашої вимоги та, в свою чергу, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТМ - ФАРМ" на закупівлю фармацевтичної продукції, згідно Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція. Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці, (UA-2023-08-11-011712-a).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
3 451 810,10
UAH з ПДВ
|
3 434 294,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
3 463 279,17
UAH з ПДВ
|
3 444 748,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Рішення скасоване |
3 434 294,45
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 14:43
|
|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Переможець |
3 434 294,45
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 17:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 15:18
|
Договір Ланреотид.FR12.pdf | укладений |
12 вересня 2023 15:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ланреотид (Lanreotide) ,Розчин для ін’єкції пролонгованого вивільнення, 120 мг/шприц, по 1 попередньо наповненому шприцу для одноразового використання місткістю 0,5 мл з автоматичною захисною системою, 1 голкою (1,2х20 мм) в захисному ковпачку, у багатошаровому пакетику у картонній коробці | 115 | штуки |
29 863,43
UAH з ПДВ
|