Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФРАНКІВСЬК АГРО" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44315975 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул.Залізнична, будинок 22 |
Контактна особа: |
Іван Яремчук +380982409653 1agro.if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 00:01 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 13:59 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 13:59 |
Очікувана вартість: | 4 723 298,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 616,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | сплачується за рахунок коштів Замовника | Аванс | 10 | Робочі | 20 |
Поставка товару | сплачується за рахунок кредитних коштів банку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 20:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 20:45 |
Додаток №2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (2) (2) (1) (1) (1) (2) (2).docx | |
11 серпня 2023 20:45 |
Додаток №4 - Довідка, що містить інформацію про учасника (2) (1) (1) (1) (1) (2) (2).docx | |
11 серпня 2023 20:45 |
Додаток №6 - проєкт договір.docx | |
11 серпня 2023 20:45 |
Додаток №5- Комерційна (цінова) пропозиція (1) (1) (2) (1) (2) (2) (1).docx | |
11 серпня 2023 20:45 |
Додаток №3- Лист-згода на обробку персональних даних (1) (1) (1) (1) (1) (3) (2).docx | |
11 серпня 2023 20:45 |
Додаток №1 Технічна специфікаці (1) (4) (4) (2) (2) (7) (7) (1) (1) (2).docx | |
11 серпня 2023 20:45 |
Тендерна документація (2) (2) (5) (1) (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000007 ● 6978fe8504b34a71939df8bf76dec245
- Статус: вирішено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-11-011567-a 11.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 10:55:09
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Трактор» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-11-011567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 18:07:44
Відповідь на звернення
Розмір бюджетного призначення визначено 13002762,40 грн рішеннями сесії 8 демократичного скликання №155-37 від 31.07.2023 р., № 403-18 від 26.11.2021р.; КЕКВ 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 4 723 298,88 грн. (чотири мільйони сімсот двадцять три тисячі двісті дев’яносто вісім гривень 88 копійок) –рішення сесії 8 демократичного скликання №155-37 від 31.07.2023 р., № 403-18 від 26.11.2021р.
Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Очікувана вартість розрахована відповідно до середньоринкової ціни товару на ринку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбулось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку.
Закупівля трактора з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з огляду на специфіку господарської діяльності Замовника для оранки, культивації, дискування, обприскування, розкидання мінеральних добрив, сівби, тощо з метою вирощування зернових, бобових, олійних, технічних сільськогосподарських культур на території Івано-Франківської територіальної громади, що передбачено статутом Підприємства, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради №154 від 31.07.2023р. та Програмою розвитку (із змінами від 31.07.2023 р.) комунального підприємства «Франківськ АГРО» Івано-Франківської міської ради на 2022-2026 р., затвердженої Рішення міської ради №403 від 26.11.2021р., №155 від 31.07.2023 р., з урахуванням географічної протяжності громади, помірних експлуатаційних витратах, а також надійності, технологічності та високого рівня безпеки з врахуванням виділених коштів. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю трактора з наведеними технічними і якісними характеристиками. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://frankivskagro.if.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 11:05:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Трактор» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-11-011567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції переможця Товариства з обмеженою відповідальністю "А-ТЕРА" те, що ним не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178, як це вимагалось у пункті 5.2 частини п’ятої розділу ІІІ тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 07:34:16
Відповідь на звернення
Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції переможця Товариства з обмеженою відповідальністю "А-ТЕРА" те, що ним не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178, як це вимагалось у пункті 5.2 частини п’ятої розділу ІІІ тендерної документації, та оскільки згідно абзацу 15 статті 47 Особливостей процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможець не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, тендерна пропозиція переможця ТОВ "А-ТЕРА" відхилена на підставі зазначеної норми.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Франківськ Агро» ІФМР прийняло до уваги висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-11-011567-a від 06.09.2023 року і прийняло рішення про відміни торгів та вжило заходи, направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою) встановлених порушень вимог пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації.
2023-09-08 13:41:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Торги відмінено
2023-09-27 09:50:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА" |
4 704 960,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Техноторг" |
4 140 000,00
UAH з ПДВ
|
4 089 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА" #38181454 |
Рішення скасоване |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 07:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 19:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА" #38181454 |
Відхилено |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 07:36
|
|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Переможець |
4 089 900,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2023 20:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2023 16:05
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 12:59 |
Кінець періоду оскарження: | 19 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 19 вересня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
08 вересня 2023 12:59
|
Електронний підпис |
08 вересня 2023 12:52
|
Протокол відміни торгів.pdf |
08 вересня 2023 12:52
|
Висновок моніторингу.pdf |