Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг (2 Лоти)
Очікувана вартість
74 350 768,34 UAH
UA-2023-08-11-011269-a 939f1fda111943dc9e09ee435d440ba0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дроненко

+380445370564 o.dronenko@gas.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
Код ЄДРПОУ: 40121452
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1
Контактна особа: Оксана Дроненко
+380445370564
o.dronenko@gas.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2023 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 74 350 768,34 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-08-11-011269-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А.Р.С.І.", Код ЄДРПОУ:40007792
Дата подання: 19 вересня 2023 18:13
Вимога щодо Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 вересня 2023 року №91
Опис проблеми: незгода з дискваліфікацією учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2023 18:00
ТОВ «А.Р.С.І.» не підтвердило та не виконало умов і вимог документації спрощеної закупівлі та вимоги про усунення невідповідностей.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 37 175 384,17 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 185 876,92 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 22 серпня 2023 15:59
Закінчення: 22 серпня 2023 16:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10775474 хв
Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Шолуденка, 1
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2023 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А.Р.С.І." 27 602 370,08
UAH
27 602 370,08
UAH
Документи
ТОВ "ЕКОЛЛ" 32 326 422,00
UAH
32 326 422,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 вересня 2023 16:56
Електронний підпис
05 вересня 2023 16:53
Агенти 2.rar
05 вересня 2023 16:53
Агенти 1.zip
05 вересня 2023 16:02
Рішення Директор .pdf
05 вересня 2023 16:01
Агенти 23.zip
05 вересня 2023 15:47
П.14 Договори і акти.zip
05 вересня 2023 15:47
АРСІ 509.zip
21 серпня 2023 16:49
Електронний підпис
21 серпня 2023 16:49
Електронний підпис
21 серпня 2023 16:39
Юр АРСІ.rar
21 серпня 2023 16:39
Квал АРСІ.zip

Публічні документи

16 жовтня 2023 20:34
Електронний підпис
16 жовтня 2023 20:32
2. Статут.pdf.p7s
16 жовтня 2023 20:32
2. Статут.pdf
21 серпня 2023 12:47
Електронний підпис
21 серпня 2023 12:47
Електронний підпис
21 серпня 2023 12:45
Статут.pdf.p7s
21 серпня 2023 12:45
Витяг з ЄДР на 18.08.2023.pdf
21 серпня 2023 12:45
Витяг з ЄДР на 18.08.2023.pdf.p7s
21 серпня 2023 12:45
Наказ про введення ВЕД.PDF
21 серпня 2023 12:45
Статут.pdf
21 серпня 2023 12:45
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 серпня 2023 12:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А.Р.С.І."

ТОВ "ЕКОЛЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "А.Р.С.І."
#40007792
Відхилено 27 602 370,08
UAH
15 вересня 2023 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 17:19
ТОВ "ЕКОЛЛ"
#33941553
Очікує рішення 32 326 422,00
UAH
15 вересня 2023 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2023 11:02

Вимога про усунення невідповідностей

1. На виконання вимог п.п 1 п. 1 Розділ ІІІ документації закупівлі у складі пропозиції учасник надає заповнену та підписану пропозицію за формою, наведеною у Додатку 3 до документації. В порушення вимог замовника, учасником не надано пропозицію за формою, наведеною у Додатку 3 до документації. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель пропозицію із зазначенням її вартості за формою, наведеною у Додатку 3 до документації. 2. На виконання вимог п.п 4 п. 1 Розділ ІІІ документації закупівлі у складі пропозиції учасник надає Лист за підписом керівника та/або представника Учасника закупівлі в довільній формі із зазначенням: - посадових осіб та/або представників Учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору; - переліку документів, які підтверджують повноваження посадової особи та/або представника Учасника щодо підпису документів пропозиції та договору, зокрема таких як: протокол засновників та/або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи та/або представника Учасника на підписання документів пропозиції та договору (у тому числі щодо права вчинення значного правочину у разі необхідності ухвалення відповідного рішення згідно чинного законодавства) із наданням копій таких документів. Учасником надано Відомості про учасника (лист б/н), в яких в п.10 містить відомості про підписанта договору - директор Мельник В.В. та п.11 відомості про підписанта документів пропозиції – 400077913054, що не підтверджує посадову особу та/або представника Учасника. Відсутній перелік документів, який підтверджує повноваження посадової особи та/або представника Учасника щодо підпису документів пропозиції та договору. Учасником надано копію наказу про прийняття на роботу з 01.06.2023 року директора Конюшко Дмитра Борисовича, про те, в інформації зазначений директор Мельник В.В., який і підписав документ. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель лист за підписом керівника та/або представника Учасника закупівлі із зазначенням всієї інформації, яка передбачена п.п. 4 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі, із наданням копій документів. 3. На виконання вимог п.п 5 п. 1 Розділ ІІІ документації закупівлі у складі пропозиції учасник надає лист-згоду керівника та/або представника Учасника закупівлі на обробку персональних даних за формою згідно Додатку 5. Учасником надано Лист-згоду від 21.08.2023р., який містить окрім підпису Конюшко Д.Б., відбиток печатки підприємства та підпис керівника підприємства/учасника процедури закупівлі - Мельник В.В. В порушення вимог замовника, учасником не дотримано форму наведену у Додатку 5 до документації закупівлі. Учаснику необхідно привести у відповідність лист-згоду керівника та/або представника Учасника закупівлі на обробку персональних даних за формою згідно Додатку 5 та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 4. На виконання вимог п.п 8 п. 1 Розділ ІІІ документації закупівлі у складі пропозиції учасник надає заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7). Учасником надано опитувальник контрагента - юридичної особи, який не містить інформації у розділі 6 щодо посади Конюшко Дмитра Борисовича. Учаснику необхідно привести у відповідність опитувальник контрагента - юридичної особи та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 5. Відповідно до п.п. 9 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник у складі пропозиції надає Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (сформована не раніше, ніж за 30 к. дн. до дати подання пропозиції). В порушення вимог Замовника, наданий Учасником Витяг сформований 07.06.2023, 10:48:19, про те дата формування повинна бути не раніше ніж за 30 кал.дн. до дати подання пропозиції. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ, у відповідності із вимогами п.п.9 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі. 6. Відповідно до п.п.11 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає належним чином засвідчені копії: - Статуту (інших статутних документів, положення про відокремлений підрозділ, тощо), - рішення загальних зборів про обрання виконавчого органу, - наказу про призначення керівника. Учасником не надано рішення загальних зборів про обрання виконавчого органу. Копія наказу про призначення керівника належним чином не засвідчена. Учасником надано файл «03-2019-модельний статут-АРСІ.pdf». Але, модельний статут це типовий установчий документ, затверджений Кабінетом Міністрів України, як урядова постанова, положення якого є публічними, та не подається для реєстрації у друкованому вигляді. Рішення про те, що юридична особа здійснює діяльність на підставі модельного статуту, приймає виключно вищий орган товариства (загальні збори учасників). Наданий Учасником файл «03-2019-модельний статут-АРСІ.pdf». не підтверджує статутні документи (інших статутних документів, положення про відокремлений підрозділ, тощо) учасника. Про перехід Учасника на модельний статут не надано рішення загальних зборів учасника. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (зі змінами та доповненнями) встановлено вимоги до засвідчення копій документів. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином засвідчені копії документів, передбачені п.п.11 п.1 Розділу ІІІ документації закупівлі, або лист-пояснення/довідку або будь-який інший документ в довільній формі, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідного документу. 7. Відповідно до п.п. 12 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник у разі, якщо відповідно до статуту або чинного законодавства для вчинення правочину необхідна згода відповідного органу Товариства – належним чином засвідчена копія такої згоди (у т. ч. згода на вчинення значного правочину/правочину із заінтересованістю). У разі, якщо правочин не є значним правочином у розумінні статуту або чинного законодавства – остання затверджена фінансова звітність або довідка за підписом уповноваженої особи учасника про те, що такий правочин не є значним. В порушення вимог документації закупівлі, Учасником надано річну фінансову звітність малого підприємства за 2022 рік, баланс на 31.12.2022 р. Товариства, які відносяться до суб’єктів малого підприємництва, складають фінансову звітність за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель згоду відповідного органу Товариства на вчинення значного правочину або довідку про те, що такий правочин не є значним, або останню затверджену фінансову звітність або будь-який інший документ в довільній формі, в якому зазначати законодавчі підстави ненадання відповідного документу. 8. На виконання вимог п.п 13 п. 1 Розділ ІІІ документації закупівлі у складі пропозиції учасник надає довідку в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь з інформацією про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів). У разі наявності пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. В порушення вимог замовника, учасником не надано довідку в довільній формі на підтвердження інформації, наведеної у п.п.13 п.1 Розділу ІІІ документації закупівлі. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку в довільній формі на підтвердження інформації, наведеної у п.п.13 п.1 Розділу ІІІ документації закупівлі. 9. Відповідно до п.п.3 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації. В порушення вимог документації закупівлі, Учасником надано лист датований 05 квітня 2023р. (лист б/н). Однак, процедура закупівлі оголошена 11 серпня 2023 року. Крім того, учасником не дотримано форми Додатку 1 до документації закупівлі. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель лист про відповідність кваліфікаційним критеріям, який містить всю інформацію, передбачену Додатком 1 до документації закупівлі. 10. На виконання п.п. 1.1. пункту 1 Додатку 1 до документації закупівлі учасник підтверджує наявність внутрішніх інтерфейсів обробки виклику (сценарії розмови, скриптів). Можливість інтеграції з ключовими інтерфейсами Замовника (із зазначенням термінів). Можливість автоматизації передачі статистики між базами даних замовника і постачальника (надавача послуг). Учасником надано Лист про відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам від 21.08.2023р. (лист б/н), в якому в порушення вимог документації закупівлі, відсутня інформація щодо зазначення термінів інтеграції з ключовими інтерфейсами Замовника. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель лист про відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, який містить всю інформацію, передбачену у п.п. 1.1. п.1 Додатку 1 до документації закупівлі. 11. На виконання п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до документації закупівлі учасник підтверджує наявність безперебійного електроживлення обладнання контакт-центру, в тому числі комутаційного обладнання (не менше 80% робочих місць). Учасником надано Лист про відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам від 21.08.2023р. (лист б/н), який містить інформацію про обладнані локації промисловими електрогенераторами потужністю 50КВт. Про те, не зазначено чи в робочому стані обладнання та хто є його власником (у чиїй власності знаходиться вказане обладнання). Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист із уточненням власника промислових електрогенераторів та стану обладнання. 12. На виконання п.п. 1.3. пункту 1 Додатку 1 до документації закупівлі учасник підтверджує наявність гарантованого каналу підключення до мережі інтернет. В порушення вимог замовника, учасником не надано лист довільної форми на підтвердження інформації, наведеної у п.п.1.3 пункту 1 Додатку 1 до документації закупівлі. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документ на підтвердження інформації, наведеної у п.п.1.3 п. 1 Додатку 1 до документації закупівлі. 13. На виконання пункту 2 Додатку 1 до документації закупівлі Учасником надано лист від 05 квітня 2023р. (дата оголошення процедури закупівлі 11 серпня 2023р.), в якому, в порушення вимог документації закупівлі, в колонці «Номер та дата укладання і закінчення дії договору» наявна інформація про договори від 27 грудня 2020 року NО ХТR-110027 та від 01.02.2017р. N017022017/1, відсутня інформація про закінчення дії договору та не підтверджується надання послуг, що здійснювались впродовж 2022-2023рр. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель лист про відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 14. На виконання пункту 2 Додатку 1 до документації закупівлі учасник надає скан-копії сторінок договору (-ів), на яких містяться преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору та копії специфікацій до цього (цих) договору (-ів) (у разі наявності специфікацій). Учасником надано копії сторінок договорів (які зазначені у довідці про відповідність кваліфікаційним критеріям) від 18 грудня 2020 року № ХТR-110027/2020 з ТОВ «ЕКСТРА-ТВ» та від 01.02.2017р. №17022017/1 з ТОВ «І-Тревелс», в яких відсутня інформація щодо строку дії договору. Додатком 1 до документації закупівлі визначено поняття, що вважається аналогічним договором. Надані Учасником копії сторінок договорів не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів про надання послуг, що здійснювались впродовж 2022-2023рр. Крім того, підписи сторін договору з ТОВ «І-Тревелс» стосуються не самого договору, а його додатку №1. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документи, передбачені пунктом 2 Додатку 1 до документації закупівлі, які підтверджують відповідність кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору(договорів)». 15. На виконання пункту 2 Додатку 1 до документації закупівлі учасник надає акти приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) за даним(и) договором(ами) за період березень-травень 2023 (три окремі акти за кожен із зазначених місяців по кожному наданому договору згідно яких обсяг має становити не менше ніж 100 000 дзвінків на місяць), які мають містити номер та дату договору відносно якого вони надаються та обсяг наданих послуг. У випадку відображення в акті приймання-передачі наданих за договором послуг (виконаних робіт) кількості хвилин/секунд розмов - має додатково надаватися звіт (довідка або пояснення за підписом уповноваженої особи учасника) по наданим послугам цього ж періоду із зазначенням середнього часу обробки дзвінка. В порушення вимог документації закупівлі Учасником не надано актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) за даним(и) договором(ами) за період березень-травень 2023. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документи, передбачені п.2 Додатку 1 до документації закупівлі, які підтверджують відповідність кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору(договорів)». 16. Вимогами Додатку 1 до документації закупівлі учасник підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації та надає довідку довільної форми, яка містить інформацію про: 1) гарантовану кількість операторів не менше 50 (п’ятдесяти), які на дату початку надання Послуг будуть готові пройти навчання та, в подальшому, будуть гарантовано надавати послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів послуг, що надаються ГК «Нафтогаз України». Вказана кількість вимагається для організації не менше 50 (п’ятдесяти) гарантованих робочих місць у час пік (08:00 – 18:00) для одночасного надання послуг з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків. 2) перелік (із зазначенням ПІБ) працівників/операторів відповідної кваліфікації***; 3) вид трудових відносин з кожним працівником/оператором. Учасником надано файл у форматі excel «Всі оператори», сформований у вигляді таблиці, в якому, в порушення вимог документації закупівлі, відсутня інформація щодо наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації та текст документу містить російську мову. Також, Учасником надано Довідку від 05 січня 2022р. (лист б/н) (процедура закупівлі оголошена 11 серпня 2023 року), за змістом якої зазначена інформація наявності 326 обладнаних робочих місць операторів, яка підписана керівником підприємства Мельник Володимиром. Згідно ст. 55 ГПУ із середньою кількістю працівників за звітний період понад 250 осіб відносяться суб’єкти господарювання великого підприємництва, із середньою кількістю працівників за звітний період, що не перевищує 50 осіб - суб’єкти малого підприємництва. Відповідно до наданої фінансової звітності малого підприємства за 2022 рік. (дані звітності за дев’ять місяців 2022 р. теж це підтверджують), Учасник є суб’єктом малого підприємства та середньооблікова кількість його працівників складає 3 особи. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку довільної форми, яка містить всю інформацію, передбачену Додатком 1 до документації закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації». 17. Вимогами Додатку 1 до документації закупівлі передбачено, що учасник надає копії наказів/витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів цивільно-правового характеру (без зазначення посадових окладів, вартості послуг за договорами, ідентифікаційний кодів, місць реєстрації та проживання, паспортних даних). В порушення вимог Замовника, Учасником не надано копій наказів/витягів з наказів про прийняття на роботу та/або копій договорів цивільно-правового характеру. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлені документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації». 18. Відповідно до п.п.2 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі зазначеним у Додатку 2, за формою, що наведена у Додатку 2.1 до документації. Учасником надано гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Лоти 1,2) (лист б/н), яким в загальному підтверджено відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Однак, вказаний гарантійний лист не містить інформації щодо підтвердження кожної конкретної вимоги документації закупівлі. Зокрема: - не всі рядки таблиці з колонками містять підтвердження «ТАК» / «НІ»; - в порушення вимог п.1.2.Розділу ІІ відсутній гарантійний лист довільної форми; - в порушення вимог п.2.1. Розділу ІІ не зазначено терміни готовності до побудови VPN каналу; - в порушення вимог п.2.2. Розділу ІІ не зазначено терміни готовності до побудови ІР-телефонії; - в порушення вимог п.2.3. Розділу ІІ відсутній гарантійний лист щодо наявності прямого включення в мережу; - в порушення вимог п.4.1. Розділу ІІ відсутній гарантійний лист щодо наявності автоматизованої системи атестації операторів, що дозволяє управляти якістю обслуговування; - в порушення вимог п.4.2. Розділу ІІ відсутній гарантійний лист щодо наявності системи оцінки розмов операторів, що дозволяє управляти якістю обслуговування; Крім того, в порушення вимог документації закупівлі, Учасником не гарантовано дотримання обов’язкових вимог, які пред’являються до учасників, в тому числі, не гарантовано забезпечення реалізації функцій центрів обробки контактів учасника, відповідно до переліку Додатку 2 до документації закупівлі, та не надано гарантійний лист на підтвердження можливості забезпечення відмовостійкості як робочих місць контакт-центру Учасника так і програмного забезпечення. Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам Додатку 2 до документації закупівлі, завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи, в тому числі, гарантійний лист на підтвердження можливості забезпечення відмовостійкості як робочих місць контакт-центру Учасника так і програмного забезпечення. 19. В порушення вимог документації закупівлі, Учасником не дотримано вимог Розділу ІІІ щодо оформлення документів наданих у складі пропозиції Учасника, а саме: - Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристам предмета закупівлі (Лоти 1,2) - не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці документу; - Лист на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам від 5 квітня 2023р. - не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці документу; дата документу не відповідає оголошеній процедурі закупівлі; - Довідка від 5 січня 2022 р. – дата документу не відповідає оголошеній процедурі закупівлі; - Додаток 5 Зразок інтерфейсу онлайн статистики тестування - не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці документу; - файл у форматі excel «Всі оператори» - не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці документу, та текст файлу містить російську мову. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ документації закупівлі документи, що надаються учасником у складі пропозиції для підтвердження його відповідності вимогам та/або критеріям, установленим у документації закупівлі, мають бути чинними на дату публікації оголошення про закупівлю. Документи, що надаються учасниками у складі пропозиції мають бути сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Дана вимога стосується документів, які складаються та підписуються безпосередньо учасником для участі у закупівлі (пропозиція, листи-гарантії, довідки тощо). Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/організаціями). Відповідно до пункту 7 Розділу 1 документації закупівлі усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Учаснику необхідно привести у відповідність із вимогами документації закупівлі документи у складі пропозиції та завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи, у відповідності із вимогами документації закупівлі.

Документи

15 вересня 2023 11:45
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. На виконання вимог п.п. 8 п. 1 Розділ ІІІ документації закупівлі у складі пропозиції учасник надає заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7). Учасником надано опитувальник контрагента - юридичної особи, який містить інформацію у розділі 7 - «НІ». Але, згідно з даними наданого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ЕКОЛЛ», станом на 18.08.2023, поле «Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи» містить наступну інформацію – «ПАЛОССІ АНДРЕА, громадянство: Італія, Україна, 01030, місто Київ, вул. Ярославів Вал, будинок 16Б, квартира 14. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив. Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100». Крім того, п.2 «Реєстраційний номер» містить індивідуальний податковий номер ТОВ «ЕКОЛЛ» замість коду ЄДРПОУ. Учаснику необхідно привести у відповідність із актуальною інформацією опитувальник контрагента - юридичної особи та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 2. Відповідно до п.п.11 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає належним чином засвідчені копії: - Статуту (інших статутних документів, положення про відокремлений підрозділ, тощо), - рішення загальних зборів про обрання виконавчого органу, - наказу про призначення керівника. Учасником надані копії Статуту, наказу №86.1/15-к від 17.07.2015р. про призначення директора та протоколу загальних зборів учасників №16-07/2015 від 16.07.2015 про призначення директора. Але, копії наказу про призначення керівника та протоколу загальних зборів учасників про призначення директора належним чином не засвідчені. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином засвідчені копії документів, передбачені п.п.11 п.1 Розділу ІІІ документації закупівлі. 3. Відповідно до п.п. 12 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник у разі, якщо відповідно до статуту або чинного законодавства для вчинення правочину необхідна згода відповідного органу Товариства, надає належним чином засвідчену копію такої згоди (у т. ч. згода на вчинення значного правочину/правочину із заінтересованістю). У разі, якщо правочин не є значним правочином у розумінні статуту або чинного законодавства – остання затверджена фінансова звітність або довідка за підписом уповноваженої особи учасника про те, що такий правочин не є значним. Учасником надано Довідку від 18.08.2023р. вих.№873/08-23 та копію протоколу загальних зборів учасників ТОВ «ЕКОЛЛ» №1_17/08/2023 від 17.08.2023р., який належним чином не засвідчений. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином засвідчену копію документу, передбачений п.п.12 п.1 Розділу ІІІ документації закупівлі. 4. Відповідно до п.п.2 п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі зазначеним у Додатку 2, за формою, що наведена у Додатку 2.1 до документації. Учасником надано Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам від 18.08.2023р. вих. №867/08-23, яким в загальному підтверджено відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Однак, вказаний гарантійний лист не містить інформації щодо підтвердження кожної конкретної вимоги документації закупівлі. Зокрема: - не усі рядки таблиці з колонками містять підтвердження «ТАК» / «НІ» (п.5.2 та п.5.3); - в порушення вимог п.2 Розділу І відсутній приклад даних за конкретний день до гарантійного листа учасника від 18.08.2023р. вих. №860/08-23; Крім того, в порушення вимог документації закупівлі, Учасником не гарантовано дотримання обов’язкових вимог, що пред’являються до учасників, в тому числі: - не гарантовано забезпечення реалізації функцій центрів обробки контактів учасника, відповідно до переліку Додатку 2 до документації закупівлі, - не надано гарантійний лист на підтвердження можливості забезпечення відмовостійкості як робочих місць контакт-центру Учасника так і програмного забезпечення. Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам Додатку 2 до документації закупівлі, завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи, в тому числі, гарантійний лист на підтвердження можливості забезпечення відмовостійкості як робочих місць контакт-центру Учасника так і програмного забезпечення. 5. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 до документації закупівлі учасник надає гарантійний лист із зазначенням інформації про наявність в робочому стані генератора/ів та/або іншої альтернативної системи електроживлення (із зазначенням найменування такої системи), які забезпечать безперебійне надання послуг у разі відключень централізованого електропостачання, в тому числі комутаційного обладнання (не менше 80% робочих місць). Учасником надано Гарантійний лист підтвердження наявності безперебійного електроживлення обладнання від 18.08.2023р. вих.№854/08-23, в якому підтверджено наявність у власності Учасника безперебійного електроживлення обладнання контакт-центру. Однак, в гарантійному листі не зазначена інформація щодо робочого стану цього обладнання. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист із уточненням робочого стану обладнання. 6. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ документації закупівлі документи, що надаються учасником у складі пропозиції для підтвердження його відповідності вимогам та/або критеріям, установленим у документації закупівлі, мають бути чинними на дату публікації оголошення про закупівлю. Документи, що надаються учасниками у складі пропозиції мають бути сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю (дата оголошення 11 серпня 2023 року). Дана вимога стосується документів, які складаються та підписуються безпосередньо учасником для участі у закупівлі (пропозиція, листи-гарантії, довідки тощо). В порушення вимог п.1 Розділу ІІІ документації закупівлі Учасником надано Гарантійний лист щодо наявності технічної підтримки комп’ютерного парку вих. №864/08-23, який датований 18.04.2023р., що не відповідає оголошеній процедурі закупівлі (дата оголошення 11 серпня 2023 року). Учаснику необхідно привести у відповідність Гарантійний лист щодо наявності технічної підтримки комп’ютерного парку та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 листопада 2023 17:39
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю послуг з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг (79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків) за Лотом №1 у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг за технічними, якісними та кількісними характеристиками, які встановлені документацією спрощеної закупівлі за Лотом №1.
Документи:
22 листопада 2023 17:43
Електронний підпис
22 листопада 2023 17:39
Протокол відміни ЛОТ 1 (21.11.2023).pdf