Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 595 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 977,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 16:50 |
ТД КР фасаду 291.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000039 ● 7882612161754c81b0fa7a348334ac5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-08-11-010780-a 01.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-02 11:21:40
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту і реставрації (капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №291 Оболонського району м. Києва, вул. Прирічна, 29) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-010780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 11:15:21
Пояснення Замовника
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-02 11:22:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту і реставрації (капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №291 Оболонського району м. Києва, вул. Прирічна, 29) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-010780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 02.10.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі: код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №291 Оболонського району м. Києва, вул. Прирічна, 29), унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-08-11-010780-a.
Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №291 Оболонського району м. Києва, вул. Прирічна, 29) здійснюється згідно Розпорядження Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації від 19.04.2023 №217 «Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації» від 25.01.2023 №42 які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/2023.html
https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2023/4/21/217.pdf
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», “Настанови з визначення вартості будівництва”, “Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві” та Відповідно ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами "Системи протипожежного захисту"; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами “Склад та зміст проектної документації на будівництво”.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/78EC9D1BE76EB9C5C2258A08004B4998 (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок оголошення).
Додатково надаємо експертний звіт №0384-23Е від 10 липня 2023 року та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №291 Оболонського району м. Києва, вул. Прирічна, 29).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:13:49
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту і реставрації (капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №291 Оболонського району м. Києва, вул. Прирічна, 29) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-010780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: надайте посилання на назву файлу (із зазначенням його номеру сторінки) поданого учасником ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР», який містить гарантійний лист (складений в довільній формі) про те, що у разі перемоги в відкритих торгах, як учасник-переможець ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» надасть/завантажить замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені Законом та додатком 1 до тендерної документації в строки, передбачені Законом та тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 14:45:08
Пояснення Замовника
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 04.10.2023
Гарантійний лист (складений в довільній формі) про те, що у разі перемоги в відкритих торгах, як учасник-переможець ТОВ «ВС СТРОЙМАСТЕР» надасть/завантажить замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені Законом та додатком 1 до тендерної документації в строки, передбачені Законом та тендерною документацією знаходиться в файлі під назвою 3. Ст. 17 та п. 47. pdf на останній сторінці, а саме 4 із 4
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти вжило заходів щодо усунення виявленого порушення та публікує Додаткову угоду №2 до Договору 131-КР
2023-10-24 16:32:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР" |
11 586 877,20
UAH з ПДВ
|
11 586 877,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС СТРОЙМАСТЕР" #38550990 |
Переможець |
11 586 877,20
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 10:37
|
ДУ 7 до 131-КР.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 16:18
|
ду 6 до 131-кр.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:29
|
ДУ 5 до 131-КР.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 14:57
|
ДУ 4 до 131-КР.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 16:43
|
ДУ 3 до 131-КР.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 16:30
|
ДУ 2 до 131-КР.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 11:50
|
ДУ 1 до 131-КР.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 11:33
|
Договір 131-КР.pdf | укладений |
31 серпня 2023 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни, додано Додаток №5 "План фінансування робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 131-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 8.1 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 131-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток №5 Договору "План фінансування робіт" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 131-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Договору у новій редакції Викладено Додаток №5 "План фінансування робіт" у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 131-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток 5 "План фінансування робіт" у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 131-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п.3.1 Договору в новій редакції Викладено Додаток 5 в новій редакції Викладено Додаток 1 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 131-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичні обсяги виконаних робіт Сторони дійшли згоди про необхідність коригування Договірної ціни за Договором у бік зменшення на суму 736 005,60 грн Викласти п. 3.1. в новій редакції Викласти у новій редакції Додатки №№1, 2, 4, 5 |
Номер договору про закупівлю: | 131-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |